dan is ie nog lang niet jarigquote:Op maandag 9 juni 2008 21:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als die commentator nog 1 keer zegd dat sneijder jarig is vandaag dan
quote:Op maandag 9 juni 2008 21:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Na de wedstrijd even een "lach hier Barca uit" topic openen.
Liep in elk topic te janken over Van Basten.
Heerlijk doe de criticasters hier de bek worden gesnoerd door Bassie..
Ja, en hij pakte zijn cadeautje zelf mee.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:27 schreef Jarno het volgende:
Was die Sneijder niet jarig ofzo vandaag?
quote:Op maandag 9 juni 2008 21:27 schreef Jarno het volgende:
quote:2016: GOAL Netherlands 2-0 Italy
Who said Total Football was dead? Gio van Bronckhorst clears a corner off the line, then races down the other end and crosses for Dirk Kuyt to tee up Wesley Sneijder to volley expertly past Gianluigi Buffon. A dreamy goal that from the Dutch, with their gaffer Marco van Basten leading the applause.
Jaquote:Op maandag 9 juni 2008 21:27 schreef Jarno het volgende:
Dat zo'n verslaggever dat niet ff vermeld ofzo he?!quote:Op maandag 9 juni 2008 21:28 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ja, en hij pakte zijn cadeautje zelf mee.
In 1988 verloor Italië in de halve finale van het EK met 2-0 van de USSRquote:Op maandag 9 juni 2008 21:21 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Hoe lang zou het eigenlijk geleden zijn dat Italië op een groot toernooi nog 2-0 achter stond ?
Als je buiten het speelveld ligt tel je niet mee.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:28 schreef Cootz het volgende:
Er lag inderdaad een Italiaan knock-out náást het doel (buiten de lijn dus) bij die eerste goal. Was het nou daarom geen buitenspel? Maar die gast lag niet in het veld. Of iemand dus ff de buitenspelregel wil uitleggen.
Jawel of je moet gebleseerd zijnquote:Op maandag 9 juni 2008 21:29 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Als je buiten het speelveld ligt tel je niet mee.
Ja, maar dan ligt ie toch buiten het spel?quote:Op maandag 9 juni 2008 21:29 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Als je buiten het speelveld ligt tel je niet mee.
leeft die nog?quote:Op maandag 9 juni 2008 21:30 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
De Italianen gaan Del Piero brengen ...
Het wordt vast nog wel eens uitgelegd. Hij deed nog wel mee.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:30 schreef ioko het volgende:
[..]
Ja, maar dan ligt ie toch buiten het spel?
Nee hoor. Heel soms zie je zelfs dat een speler bij een hoekschop of stilliggende fase over de achterlijn springt om een tegenstander buitenspel te zetten ...quote:
Tuurlijk niet, dat was alleen kracht geen richtingquote:
De ARD verslaggever is zeer positief nu vooral over Schneiderquote:Op maandag 9 juni 2008 21:30 schreef tong80 het volgende:
Wat zeiden xe buitenlandse verslaggevers als je er naar luisterd ?
Die was afgelopen seizoen topschutter in Italië en was in de laatste oefenmatch tegen België waanzinnig sterk ...quote:
Altijd fijn een fitte bejaarde erbij.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:30 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
De Italianen gaan Del Piero brengen ...
en terecht!quote:Op maandag 9 juni 2008 21:31 schreef qonmann het volgende:
[..]
De ARD verslaggever is zeer positief nu vooral over Schneider
Midden Oosten: ALLAH AKBAAAAAAAARRRRRRRRRRRR ALLAAAAAAAAAAAAAHquote:Op maandag 9 juni 2008 21:30 schreef tong80 het volgende:
Wat zeiden xe buitenlandse verslaggevers als je er naar luisterd ?
quote:Op maandag 9 juni 2008 21:31 schreef DR-ONLINE het volgende:
[..]
Midden Oosten: ALLAH AKBAAAAAAAARRRRRRRRRRRR ALLAAAAAAAAAAAAAH
Afrika: Niceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Zuid Amerika: GOAL GOAL GOAAAAAAAAAL GOAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL
China: CHANG PANG GOAL TANG
Het was buitenspel, maar goal was al goedgekeurd oid.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:32 schreef Vicky het volgende:
we zullen het nu zien of het echt buitenspel was....
onvoorstelbaar..nu niet meer weggeven !quote:Op maandag 9 juni 2008 21:33 schreef _Administr8or_ het volgende:
Dit had ik niet verwacht.. Nederland speelt heel sterk.
De regel is dat je niet bewust over de lijn mag gaan om buitenspel te voorkomen (als aanvaller dus en dan snel het veld instappen en scoren = buitenspel), andersom hetzelfde verhaal lijkt me, dit was duidelijk niet bewust, dus imo buitenspel, maar goedquote:Op maandag 9 juni 2008 21:33 schreef pekel het volgende:
[..]
Dan kun je als verdediger sprinten over de achterlijn om buitenspel te maken
2 keer al grote kans IDDquote:Op maandag 9 juni 2008 21:34 schreef wdn het volgende:
Zo lekker heb ik het Nederlands elftal LANG niet zien spelen zeg.
Het lijkt allemaal te kloppen.
En Ruud had er echt 3-0 van moeten maken
Ik ook, en dat is een heel tijd geleden bij 't Nederlands elftalquote:Op maandag 9 juni 2008 21:33 schreef Qwea het volgende:
Wat een geweldige eerste helft. Ik heb echt genoten
Eens, leuke wedstrijd.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:33 schreef Qwea het volgende:
Wat een geweldige eerste helft. Ik heb echt genoten
Netzerquote:Op maandag 9 juni 2008 21:34 schreef Blupp het volgende:
gunter netzer eindelijk weer s blij met ons spel
Leuk voor de spelers, die gun ik het van harte. Zeker de jarige smurf.quote:
We juigen niet als we 1-0 voorstaan in een oefenwedstrijd tegen Malta.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:27 schreef Devrim_ het volgende:
Het staat gvd 2-0 voor Nederland maar het is fucking stil daar
Het is Advocaat nietquote:Op maandag 9 juni 2008 21:35 schreef Devrim_ het volgende:
Ik zie van Basten nog wel een paar geniale wissels maken waardoor de wedstrijd 2-3 eindigt
Heulemaal niet! 20 jaar na dato, gaat het ons weer lukken?quote:Op maandag 9 juni 2008 21:35 schreef Devrim_ het volgende:
Ik zie van Basten nog wel een paar geniale wissels maken waardoor de wedstrijd 2-3 eindigt
Niet?quote:Op maandag 9 juni 2008 21:36 schreef Anonymousz het volgende:
Een gozer is aangereden bij in de buurt opeens kijkt niemand meer naar voetbal
Eens.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De regel is dat je niet bewust over de lijn mag gaan om buitenspel te voorkomen (als aanvaller dus en dan snel het veld instappen en scoren = buitenspel), andersom hetzelfde verhaal lijkt me, dit was duidelijk niet bewust, dus imo buitenspel, maar goed.
klopte.. buffon raakte hem nog net met zn poot.. luckyquote:Op maandag 9 juni 2008 21:35 schreef Cheiron het volgende:
Kans van Ruud deed hij niets fout trouwens, hij ging in principe recht door de benen van Buffon. Domme pech
Laptop op schootquote:Op maandag 9 juni 2008 21:36 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Dat er trouwens zoveel wordt gepost tijdens de wedstrijd. Rust kan ik nog wel begrijpen, dat doe ik zelf immers ook
Man hou eens op met je gezeik zegquote:Op maandag 9 juni 2008 21:35 schreef Barca het volgende:
[..]
Leuk voor de spelers, die gun ik het van harte. Zeker de jarige smurf.
Maar onze coach ...
quote:Op maandag 9 juni 2008 21:36 schreef Dragonetti het volgende:
niet geloven dit
onwerkelijk..... het mag nederland [insert curse] ook een keer mee zitten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
goddome houd je fucking bek eens een keer dicht.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:37 schreef Barca het volgende:
Toni is niet alleen langer ... klOoijer is gewoon een n00b!
Dat zal dan wel een belg geweest zijnquote:Op maandag 9 juni 2008 21:31 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Nee hoor. Heel soms zie je zelfs dat een speler bij een hoekschop of stilliggende fase over de achterlijn springt om een tegenstander buitenspel te zetten ...
heeft hij alvast een mooi verjaardagscadeautje - nu nog ff winnenquote:Op maandag 9 juni 2008 21:37 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
FF een leuk feitje voor tijdens de reclame: Wesley Sneijder is jarig!
quote:Hup Holland hup
Laat de leeuw niet in z'n hempie staan
Hup Holland hup
Trek het beestje geen pantoffels aan
Hup Holland hup
Laat je uit 't veld niet slaan
Want de leeuw op voetbalschoenen
Durft de hele wereld aan
Wat maakt die Italiaan bij de eerste doelpunt toch een blunder..hij gaat springen voor z'n keeperquote:
Onze verdedigers springen tegenwoordig zelfs niet meer ...quote:Op maandag 9 juni 2008 21:38 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dat zal dan wel een belg geweest zijn
Morgen zit half nederland met een kater op z'n werk.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:37 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Nederland is in euforische stemming
Joh je meent het?quote:Op maandag 9 juni 2008 21:37 schreef GGMM het volgende:
Bij de poultjes waar ik in meespeel moet je ook een ruststand invullen, niemand had 2-0 voor Nederland
en zelfs 30 jaar na een overwinning op de Italianenquote:Op maandag 9 juni 2008 21:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Heulemaal niet! 20 jaar na dato, gaat het ons weer lukken?
Er moet nog 45 minuten gespeeld worden..quote:Op maandag 9 juni 2008 21:39 schreef Anonymousz het volgende:
Ik heb al me geld op Italie gezet
wat dramatisch
quote:
Of gewoon nog dronken van een hele nacht doorhalenquote:Op maandag 9 juni 2008 21:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Morgen zit half nederland met een kater op z'n werk.
Ach alsof iemand had verwacht dat ze dit voor elkaar zouden krijgenquote:Op maandag 9 juni 2008 21:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waar zijn trouwens die mensen die zeiden dat het 0-4 word?
das waar man...quote:Op maandag 9 juni 2008 21:39 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Er moet nog 45 minuten gespeeld worden..
quote:Op maandag 9 juni 2008 21:38 schreef Palmboom313 het volgende:
Geen buitenspel Duidelijk. Goed van die scheids
Lijkt me ook, blijf ik bij eigenlijk.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:40 schreef Heero87 het volgende:
Volgens de Belgische scheidsrechtersbaas is het 100% buitenspel omdat de speler niet vrijwillig achter de lijn is gaan liggen.
Bwhehehe, 2008 is ons jaar.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:39 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
en zelfs 30 jaar na een overwinning op de Italianen
quote:Op maandag 9 juni 2008 21:40 schreef tong80 het volgende:
Ik ben nog steeds niet zeker.
Eén doelpunt van de Italianen en we gaan billenknijpen
en dat doelpunt komt er zeker wetenquote:Op maandag 9 juni 2008 21:40 schreef tong80 het volgende:
Hehe, zo waar.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:40 schreef tong80 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |