Er... zijn de Amerikaanse doktoren dan zo slecht?quote:Showing 2 medical-based applications. First, The first is a learning application for remembering the names of parts of the body.
Werkt prima hier.quote:Op maandag 9 juni 2008 19:58 schreef De_Hertog het volgende:
Macrumorslive.com ligt er overigens uit hier..
Hier niet hoorquote:Op maandag 9 juni 2008 19:58 schreef De_Hertog het volgende:
Macrumorslive.com ligt er overigens uit hier..
Nog helemaal niets.quote:Op maandag 9 juni 2008 19:58 schreef Junkie het volgende:
En nog steeds geen nieuwe iPhone....
Niet iedereen is het eens met de aandacht die dat krijgt:quote:Op maandag 9 juni 2008 19:57 schreef Dementor het volgende:
Ze gaan nu echt het potentieel benutten van de iPhone wat betreft apps
Eindelijk!
Stomme aandelenmensen.quote:Wow, we heard Apple's stock is down almost $5 since this keynote started.
Zelfs de aandeelhouders krijgen de schijt van die iphone. Alsof apple niets anders meer maakt.....quote:Op maandag 9 juni 2008 19:59 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Niet iedereen is het eens met de aandacht die dat krijgt:
[..]
Stomme aandelenmensen..
Dat is toch het hele idee er achter?quote:Op maandag 9 juni 2008 20:01 schreef Geqxon het volgende:
Als ik het zo eens lees... apps van 5 dollar, apps van 10 dollar... volgens mij zit je met een beetje leuke application-pack al snel op de 150 tot 200 dollar.
AAPLquote:Op maandag 9 juni 2008 19:59 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Niet iedereen is het eens met de aandacht die dat krijgt:
[..]
Stomme aandelenmensen..
Jep. Het zijn kleine bedragen, maar juist die geef je erg gemakkelijk uit. Apple is slim.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:01 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat is toch het hele idee er achter?
Micro payments iedere maand weer.
quote:"There has been one feature request that doesn't currently exist... it's mainly come from clients like IM, where by their very nature they want to get a notification even if the user isn't running the app. We absolutely want to solve this problem, the question is how?"
"The wrong solution is to enable background processes... to allow an app to continue to run even after their user thinks they quit it." Windows Mobile, we're looking at you. Why's it bad? "First, battery life, it drains power. Second, performance, it sucks up cycles and makes other things feel sluggish." Uh oh, he's showing the WinMo task manager.
Ik check het wel even op mijn iPhonequote:Op maandag 9 juni 2008 20:03 schreef Geqxon het volgende:
[..]
AAPL
[..]
Jep. Het zijn kleine bedragen, maar juist die geef je erg gemakkelijk uit. Apple is slim.
Duurt niet lang meer hoop ik.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:03 schreef Tomasso het volgende:
Waar blijft de 3G, UMTS, GPS support?
Mooi op tijd:quote:Op maandag 9 juni 2008 20:05 schreef nietzman het volgende:
Hai.
The boring, it is over.quote:Forstall's off, Steve's back!
Daar waar alle apps door een vrij strenge controle moeten is dat toch prima in de gaten te houden? Trage background process = geen publicatie in de App Store.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:04 schreef De_Hertog het volgende:
En het app-demoen is nog maar nauwelijks voorbij of het Windows-bashen is begonnen:
[..]
Tien snelle background-processes is nog altijd traag. Hoe dan ook, Apple doet het anders:quote:Op maandag 9 juni 2008 20:07 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Daar waar alle apps door een vrij strenge controle moeten is dat toch prima in de gaten te houden? Trage background process = geen publicatie in de App Store.
Fijn, dat al mijn "prive" notifications via een Apple Push Service gaan. Apple vertrouw ik, maar zoiets zou Microsoft niet moeten flikken....quote:Op maandag 9 juni 2008 20:08 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Tien snelle background-processes is nog altijd traag. Hoe dan ook, Apple doet het anders:
[ afbeelding ]
iPod touch eigenaren worden echt genaaid.quote:iPhone 2.0 will be available in early for July. Free for iPhone owners, $9.99 for iPod Touch owners.
Ach de iPod Touch heb ik nooit serieus genomen.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:10 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
iPod touch eigenaren worden echt genaaid.
Nu weet Steve wat je allemaal met die meisjes flikt...quote:Op maandag 9 juni 2008 20:09 schreef Geqxon het volgende:
Fijn, dat al mijn "prive" notifications via een Apple Push Service gaan. Apple vertrouw ik, maar zoiets zou Microsoft niet moeten flikken....
Ja, dat blijf ik toch meer vreemd vinden, die betaalde updates. Van uit het business model misschien nog wel te begrijpen, maar het geeft een vreemd signaal naar je users af..quote:Op maandag 9 juni 2008 20:10 schreef Junkie het volgende:
iPhone 2.0 will be available in early for July. Free for iPhone owners, $9.99 for iPod Touch owners.
Das best lullig voor de Touch eigenaren.
Dat ze Touch users eigenlijk niet serieus nemen en zoveel mogelijk willen cashen.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:11 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ja, dat blijf ik toch meer vreemd vinden, die betaalde updates. Van uit het business model misschien nog wel te begrijpen, maar het geeft een vreemd signaal naar je users af..
iTunes... Tsja..quote:Enterprises authorize iPhones, and then create and distribute apps on their intranet that can only run on those phones. Users sync their custom apps through iTunes. Yes, iTunes is apparently the new enterprise tool.
Ik heb liever een snelle telefoon die lang met z'n accu doet.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:11 schreef Geqxon het volgende:
Persoonlijk had ik background processes wil tof gevonden om bv. via Usenet het e.e.a. te downloaden, of dat er op de achtergrond iets staat te unzippen.
Dat gaat geen 3G worden.quote:Available in 62 countries. If the app is less than 10MB, it can be downloaded through the cell network. Otherwise, it requires WiFi or iTunes.
3G is toch ook Cell Network, maar dan een andere versie? Zoals a, b en n allemaal WiFi zijn, zeg maar.quote:
Jawel, maar met 3G is 10MB zo binnen. Die limiet geeft de hint dat de cell-verbindingen traag worden geacht.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:16 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
3G is toch ook Cell Network, maar dan een andere versie? Zoals a, b en n allemaal WiFi zijn, zeg maar.
Ze doen iets goed of ze doen het nietquote:Op maandag 9 juni 2008 20:19 schreef Geqxon het volgende:
Mobile Me klinkt enorm gaaf! Ik blijf het tof vinden dat Apple in principe in veel dingen achter loopt, maar als ze het dan implementeren, het ook gelijk zo veel beter dan de concurrent doen!
Goed punt. Aan de andere kant, misschien vond AT&T het niet zo leuk als iedereen al die grote apps ging downloaden over hun netwerk. Ik neem aan dat dataverkeer voor AT&T zelf wel 'iets' kost, toch?quote:Op maandag 9 juni 2008 20:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Jawel, maar met 3G is 10MB zo binnen. Die limiet geeft de hint dat de cell-verbindingen traag worden geacht.
Ik denk dat AT&T alleen maar blij is dat ze grotere databundels verkopenquote:Op maandag 9 juni 2008 20:20 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Goed punt. Aan de andere kant, misschien vond AT&T het niet zo leuk als iedereen al die grote apps ging downloaden over hun netwerk. Ik neem aan dat dataverkeer voor AT&T zelf wel 'iets' kost, toch?
iPhone-abo's hebben onbeperkt dataveerkeerquote:Op maandag 9 juni 2008 20:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat AT&T alleen maar blij is dat ze grotere databundels verkopen
apple is geen googlequote:
Ah. Ja, dan kan het idd AT&T wel eens zijn die zeurt.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:22 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
iPhone-abo's hebben onbeperkt dataveerkeer
Vind je het nog leuk in die winkel?quote:Op maandag 9 juni 2008 20:23 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
apple is geen google![]()
tuurlijk moeten we betalen
Ik vermoed van wel, het lijkt de opvolger van .Mac te worden.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:22 schreef Dementor het volgende:
Moeten we betalen voor mobileme?
Full plastic back, lekker nicequote:Op maandag 9 juni 2008 20:33 schreef De_Hertog het volgende:
"Black back! "Thinner at the edges. Full plastic back, it's really nice."
Zoals al die leaks, dus.
Achjah, we weten wie het zegt...quote:Op maandag 9 juni 2008 20:36 schreef Bleekmiddel het volgende:
Mehe de echte sloeber iphone
Whehehe, dat zit er ook in...quote:Op maandag 9 juni 2008 20:34 schreef De_Hertog het volgende:
3G is leuk, maar ze zijn wel akelig stil over GPS...
Damn. Dan maar geen vakantie.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:38 schreef Blaxje het volgende:
GPS!!!
7 uur video zonder onderbrekingen en zonder bijsturing van volume/skippen?quote:Op maandag 9 juni 2008 20:40 schreef Tijn het volgende:
Hmm... 7 uur video. Dan is de gametijd misschien ook nog wel aardig.
Volgens Engadget wel.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:41 schreef Blaxje het volgende:
Zit Nederland erbij?
Ze zullen de software niet voor niks naar Dutch vertaald hebben hequote:Op maandag 9 juni 2008 20:41 schreef Blaxje het volgende:
Zit Nederland erbij?
Maar zelfs als je 5 uur kan gamen, is het nog best goed.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:41 schreef magnifor het volgende:
Batterij tijd neem ik korrel met zout.
Vlaanderen....quote:Op maandag 9 juni 2008 20:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ze zullen de software niet voor niks naar Dutch vertaald hebben he
[ afbeelding ]
Kut, daar gaat m'n geld.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:45 schreef Geqxon het volgende:
199 dollar? Sold!
Ik gok op 399 euroquote:Op maandag 9 juni 2008 20:47 schreef magnifor het volgende:
Ik eet mijn sokken op als de iphone hier 200 euro gaat kosten.
ah weer een foto reportagequote:Op maandag 9 juni 2008 20:47 schreef magnifor het volgende:
Deze bewaren we even.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:47 schreef magnifor het volgende:
Bereid je maar voor...quote:Op maandag 9 juni 2008 20:47 schreef magnifor het volgende:
Dan zit ik toch aardig in de buurt?quote:((126 * 1,19) * 1,09) + 30 = 193,4346
Waarschijnlijk wel, maar als dat ook inclusief onbeperkte databundel is, is dat zo gek nog niet.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:48 schreef mrbox het volgende:
199 dollar maar is dat incl. verplicht abbo ?
Ik zou dunne sokken gaan inslaan. Voor de zekerheid.quote:The maximum price around the world is $199 USD
Ik denk dat het niet meer zonder abbo kan.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:46 schreef Geqxon het volgende:
126 euro ex BTW ex invoerkosten.
Ik ga hem zooooo importeren.
His Steveness just said it.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:49 schreef magnifor het volgende:
200 euro is gewoon te cheap, kan ik mij niet voorstellen.
dat dus.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:49 schreef Dementor het volgende:
September 2008 loopt dus iedereen met een iPhone 3G.
Nu niet meer neequote:Op maandag 9 juni 2008 20:51 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat is wel verdomd goedkoop tov de huidige iphone. Die zijn tweedehands gelijk geen fuck meer waard
Dat zal wel meevallen, niet iedereen valt voor de plastic fantastic look.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:51 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat is wel verdomd goedkoop tov de huidige iphone. Die zijn tweedehands gelijk geen fuck meer waard
Vergeet ook niet dat je de 2.0 software gewoon op je oude iPhone kunt draaien. De enige echte verbeteringen zijn dus accutijd, GPS en 3G. Als je geen navigatie nodig hebt en voornamelijk wifi-internet gebruikt, zit je prima met een oude iPhone.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen, niet iedereen valt voor de plastic fantastic look.
ja en? die bieden hem dus niet te koop aan.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen, niet iedereen valt voor de plastic fantastic look.
Daarom en ik vind GPRS snel zat, ik bekijk toch text based sites als ik buiten de deur ben.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Vergeet ook niet dat je de 2.0 software gewoon op je oude iPhone kunt draaien. De enige echte verbeteringen zijn dus accutijd, GPS en 3G. Als je geen navigatie nodig hebt en voornamelijk wifi-internet gebruikt, zit je prima met een oude iPhone.
In het afgelopen uur zijn er ongeveer 10 iPhone advertenties bijgekomen.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:52 schreef Kantar het volgende:
Ik zie het echt al gebeuren dat Marktplaats nu bedolven zal worden onder alle wanhopige iPhone bezitters die hun G1 versie nog snel voor een leuk prijsje van de hand willen doen...
Er zijn ook potentiele kopers die niet van full plastic houden.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
ja en? die bieden hem dus niet te koop aan.
Draai jij de zandloper even om wil je?quote:Op maandag 9 juni 2008 20:57 schreef magnifor het volgende:
http://store.apple.com/nl/browse/home/shop_iphone/family/iphone
Of de dollar zakt gewoon nog een beetje.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:57 schreef HenkBenzinetank het volgende:
yesyeysyesyse goedkope iphone + september loopt mijn abbo af
En je kunt in december trouwens tot 120 euro importeren.. dus die 6 euro lul je je vast wel omheen
de voorkeur van individuen heeft er toch niets mee te makenquote:Op maandag 9 juni 2008 20:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er zijn ook potentiele kopers die niet van full plastic houden.
Ja, echt waar.
Ik ben benieuwd naar de grip van de iPhone 3G op een warme zomerdag.
Ah, dat zei je al.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:58 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Of de dollar zakt gewoon nog een beetje.
Ze zullen dalen maar ze blijven nog echt wel wat waard.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
de voorkeur van individuen heeft er toch niets mee te maken![]()
Het is heel simpel, je kan er vanuit gaan dat er zat iphone bezitters graag willen upgraden naar een iphone 3G. Die zullen proberen hun oude te verkopen. Ergo, het aanbod neemt toe, de prijs neemt dus sowieso al af. En je bent natuurlijk wel erg stupide als je voor een tweedehands product MEER gaat betalen terwijl hij MINDER kan dan een nieuwe.
Het lijkt me simpele basis micro economie hoor. 2e hands iphones zullen sterk in prijs dalen.
ze zullen in ieder geval (veel) goedkoper dan 200 dollar moeten worden als blijkt dat importeren vanuit de US kan.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze zullen dalen maar ze blijven nog echt wel wat waard.
Maar goed wie wil er nou van zijn iPhone af
Bij mij werkt hij hoor?quote:Op maandag 9 juni 2008 20:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Draai jij de zandloper even om wil je?
Als wij ze zonder problemen (extra tax en shipping costs) uit de VS kunnen halen wel.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
ze zullen in ieder geval (veel) goedkoper dan 200 dollar moeten worden als blijkt dat importeren vanuit de US kan.
What's new, Italie speelt geen voetbal tegen Nederlandquote:Op maandag 9 juni 2008 21:03 schreef Swetsenegger het volgende:
Die Italianen blijven wel erg op hun eigen helft hangen trouwens...
dat riep ik in het vorige topic alquote:Op maandag 9 juni 2008 21:03 schreef JoMo0 het volgende:
http://www.apple.com/nl/iphone/buy/
T mobile dus toch. Helaas.
Nauwelijks, bijna..quote:Op maandag 9 juni 2008 21:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Op het moment van spelen stond hij nauwelijks buitenspel
Al helpt dit wel.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:16 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nauwelijks, bijna..
De commentator heeft het al over 'de laatste keer dat Nederland won'. Je zou bijna vergeten dat er nog een uur gevoetbalt dient te worden..
In een zakje met apple logo erop, apart verkrijgbaar voor 2,50 euro.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:30 schreef De_Hertog het volgende:
iPhone 3G
[ afbeelding ]
Now with free paperclip.
200 euro in marketingtaal, met abbo van ¤40 per maand dus.quote:
Ja hier. In US niet.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:34 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
200 euro in marketingtaal, met abbo van ¤40 per maand dus.
True, maar dat was de vorige ook al. Niet dat iemand dat hier ook deed, maar goed. We moeten maar zien of dat nog mogelijk is.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:34 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
200 euro in marketingtaal, met abbo van ¤40 per maand dus.
De SIM ejector tool.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:40 schreef Swetsenegger het volgende:
maar wat zit er nou in die dozen van 14kg?
28 iPhonesquote:Op maandag 9 juni 2008 21:40 schreef Swetsenegger het volgende:
maar wat zit er nou in die dozen van 14kg?
Ik vermoed dat er wel een applicatie zal komen die dit doet, nu er een GPS-ontvanger in zit. Is ook handiger in het buitenland, dan heb je liever geen mobiel internet en ook geen Maps dus. Moeten ze alleen iets met maps-on-demand doen, niet dat je direct 1GB erop moet zetten.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:42 schreef Jarno het volgende:
Overigens is GPS pas echt GPS voor mij met gesproken of duidelijke tekstbased navigatie. Dat Google Maps is leuk, maar als je met 140 over de snelweg zoeft ga je niet even op Google Maps kijken welke afslag je ook alweer moest.
Als ik de demonstraties mag geloven kun je Google maps alleen gebruiken om hippe restaurants en starbucks stores te zoeken. Over de snelweg hoef je je niet druk te maken.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:42 schreef Jarno het volgende:
Overigens is GPS pas echt GPS voor mij met gesproken of duidelijke tekstbased navigatie. Dat Google Maps is leuk, maar als je met 140 over de snelweg zoeft ga je niet even op Google Maps kijken welke afslag je ook alweer moest.
Enige belangrijke verschil is, deze iPhone is gesubsidieerd, en dus is de losse prijs hoger dan die $299quote:Op maandag 9 juni 2008 21:38 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
True, maar dat was de vorige ook al. Niet dat iemand dat hier ook deed, maar goed. We moeten maar zien of dat nog mogelijk is.
Bah zo zonde is datquote:Op maandag 9 juni 2008 22:04 schreef Geqxon het volgende:
Verder is Apple weer heerlijk in de richting van de iPod gegaan: Je krijgt er geen dock meer bij.
Dan kan zonder abonnement?quote:
Wat bedoel je precies? Gesubsidieerd?quote:Op maandag 9 juni 2008 22:03 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Enige belangrijke verschil is, deze iPhone is gesubsidieerd, en dus is de losse prijs hoger dan die $299
Ik zie niet hoe die kabel eraan zit?quote:Op maandag 9 juni 2008 21:34 schreef Geqxon het volgende:
Very nice.
[ afbeelding ]
Dit gaat dus de officiële nieuwe adapter worden. Verdomme, wat doet Apple dat toch mooi...
Je moet wat voor 200 dollar.quote:Op maandag 9 juni 2008 22:56 schreef Blaxje het volgende:
Ohja. Er zit geen dock meer bij de nieuwe iPhone?
Absoluut, maar toch vind ik het jammer. Nu wordt de iPhone echt zo'n iMac. Steeds goedkoper, met minder accessoires om maar mensen aan te trekken.quote:
Bedoel je niet iPod? Een iMac heeft zo'n beetje alles erbij en is zeker niet goedkoopquote:Op maandag 9 juni 2008 23:05 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Absoluut, maar toch vind ik het jammer. Nu wordt de iPhone echt zo'n iMac. Steeds goedkoper, met minder accessoires om maar mensen aan te trekken.
Naja, met accessoires ben ik inderdaad niet accuraat. Bij de iMac gaat het meer over de build quality. Bij een iPod is het inderdaad hetzelfde geweest..quote:Op maandag 9 juni 2008 23:15 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Bedoel je niet iPod? Een iMac heeft zo'n beetje alles erbij en is zeker niet goedkoop
Macbook? Tegenwoordig minus remote.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:15 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Bedoel je niet iPod? Een iMac heeft zo'n beetje alles erbij en is zeker niet goedkoop
Ik heb niet het idee dat de build quality van iMacs achteruit is gegaan. Ik weet alleen dat er bij één van de G5s geklaagd werd over de rommelige binnenkant, maar meer ook niet.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:19 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Naja, met accessoires ben ik inderdaad niet accuraat. Bij de iMac gaat het meer over de build quality. Bij een iPod is het inderdaad hetzelfde geweest..
Inderdaad. Ik heb een 24" iMac 2.4 GHz en het is echt een beest.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:33 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat de build quality van iMacs achteruit is gegaan.
http://theory.isthereason.com/?p=663quote:Op maandag 9 juni 2008 23:33 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat de build quality van iMacs achteruit is gegaan. Ik weet alleen dat er bij één van de G5s geklaagd werd over de rommelige binnenkant, maar meer ook niet.
Als ik zou rond kijk zou dat inderdaad ook eerder voor de MacBooks gelden.
Mijn kristallen bol zegt overigens dat de iPod Touch binnenkort in prijs verlaagd en/of uitgebreid gaat worden. Het ding is in vergelijking met een iPhone $100 duurder
De G5's? Ik denk dat je het over de Intel modellen hebt.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:33 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat de build quality van iMacs achteruit is gegaan. Ik weet alleen dat er bij één van de G5s geklaagd werd over de rommelige binnenkant, maar meer ook niet.
Als ik zou rond kijk zou dat inderdaad ook eerder voor de MacBooks gelden.
Mijn kristallen bol zegt overigens dat de iPod Touch binnenkort in prijs verlaagd en/of uitgebreid gaat worden. Het ding is in vergelijking met een iPhone $100 duurder
Dan bén ik jarig! Whoopieee!!quote:
http://www.macrumors.com/(...)ce-iphone-unlocking/quote:In the wake of Apple's iPhone 3G announcement and AT&T's press release detailing their new agreement with Apple, additional details are surfacing regarding the companies' attempts to reduce the number of customers unlocking their iPhones for use on other carriers.
Gizmodo spoke with AT&T's President of National Distribution Glenn Lurie, who revealed that all iPhone activations will take place in-store. This is in contrast to the current system in which customers may activate their iPhones from home using iTunes. Additionally, Reuters reports that AT&T has said that purchasers who do not activate their iPhones within 30 days will be subject to penalties. No details on these proposed penalties have been made public.
Bereik is op sommige plaatsen kut, moet wel beter worden na de overname van Orange en samenvoegen van twee netwerken.quote:
Veel minderquote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:54 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
http://www.macrumors.com/(...)ce-iphone-unlocking/
Dat is dan wel weer minder.
Mja, ach. Ik wil nu wel eens een officiele iPhone en vind 200 euro helemaal niet zo duur eigenlijk. Volgend jaar heb ik weer contractverlenging (zit al bij T-Mobile) dus ik kijk dan wel wat er is. Hopelijk is de 16 GB dan weer in prijs gezakt, of is er een 32 GB variant.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:54 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dus dat wordt niet meer ongeactiveerd vanuit de Apple store meenemen naar huis?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:54 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik had al .Mac (i-de-aal), ga zo even de guided tour bekijken! Push e-mail en calendar is tof!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:17 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Dunno. Ik vind dat MobileMe eigenlijk ook best aantrekkelijk; ik zie dat nu pas op de Apple-site.
Dito, ik ben al een mijn 9e trial-account bezig van .Macquote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:20 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik had al .Mac (i-de-aal), ga zo even de guided tour bekijken! Push e-mail en calendar is tof!.
Opvallend vind ik het wel dat er dit staat:quote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:54 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zou dat dan betekenen dat je hem toch mee kan nemen maar dat je dan de korting op de telefoon die ATT bied niet krijgt ofzo? Daar zou ik het alsnog voor doen.quote:Reuters reports that AT&T has said that purchasers who do not activate their iPhones within 30 days will be subject to penalties.
Tot nu toe vooral de kleine dingetjes zoals bookmarks-sync op al je macs, keychain syncs, etc. De iDisk is ook wel handig, zeker omdat het a) 10GB is en b) er ook een Windows client is zodat ik er overal bij kan. Daarnaast i shet samen met iWeb ook wel erg handig (direct publishen naar .Mac).quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:37 schreef Swetsenegger het volgende:
wat is er nou zo handig aan .mac dan?
Mjah, ik vind het allemaal nogal magertjes eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
Tot nu toe vooral de kleine dingetjes zoals bookmarks-sync op al je macs, keychain syncs, etc. De iDisk is ook wel handig, zeker omdat het a) 10GB is en b) er ook een Windows client is zodat ik er overal bij kan. Daarnaast i shet samen met iWeb ook wel erg handig (direct publishen naar .Mac).
Toch zijn het wel dingen die je allemaal enorm mist als je ze opeens niet meer hebt. Maar goed, ik geloof dat Firefox een bookmark sync plugin heeft dus daar zou omheen te hacken zijn. En zo zijn er wel meer gratis alternatieven voor. Maar hey, 'it just works' en da's wel fijn.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mjah, ik vind het allemaal nogal magertjes eigenlijk.
Juist!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:51 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Geen idee, ik heb het al sinds het Ben was. Ik heb er nog nooit problemen mee gehad.
Wat is er veel anders dan aan in opzichte van .Mac? Het ziet er weer net iets gelikter uit, maar volgens mij blijft het qua features hetzelfdequote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:17 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Dunno. Ik vind dat MobileMe eigenlijk ook best aantrekkelijk; ik zie dat nu pas op de Apple-site.
Het was dan ook een Developers Conferencequote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Wat is er veel anders dan aan in opzichte van .Mac? Het ziet er weer net iets gelikter uit, maar volgens mij blijft het qua features hetzelfdeEr is ook geen woord gerept over iWeb i.c.m MobileMe..
http://www.apple.com/mobileme/features/mac.htmlquote:MobileMe is built to work seamlessly with iWeb. You simply create your site, click Publish, and it’s online. There are no settings or configurations to remember — MobileMe does it all behind the scenes and all you see are the beautiful results. MobileMe will also host your personal domain name so you can publish your site directly to www.youraddress.com.
Dat is verder ook dus hetzelfde gebleven dus... maar dan zie ik nog steeds niet het vernieuwende ervan in behalve de naamsverandering..quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:06 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het was dan ook een Developers Conference
[..]
http://www.apple.com/mobileme/features/mac.html
Het werkt ook via WiFi..quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:14 schreef Svyatagor het volgende:
Dat mobile me is best blits, alleen vraag ik me af hoe dat push-gebeuren werkt op een oude iPhone...kennelijk moet je dan je gprs-verbinding vrijwel voortdurend open hebben.
In dat opzicht is er niets vernieuwd inderdaad, maar jij vroeg wat er met iWeb aan de hand was.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dat is verder ook dus hetzelfde gebleven dus... maar dan zie ik nog steeds niet het vernieuwende ervan in behalve de naamsverandering..
Ja, gaat via internet tussen Macs die met die mac-account werken. Zo kan ik dus mijn iMac thuis aan laten staan en overal ter wereld met mijn MBP contact maken. Beetje zoiets als Remote Desktop, maar dan handiger.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:56 schreef Jarno het volgende:
Is Back2MyMac een .Mac-only functie? Of is dat B2MM over het internet ofzo?
Mijn Blackberry (zakelijk) heeft ook alleen maar GPRS en dat werkt prima. Maja, moet je wel een bijbehorend dataplan hebben. Alhoewel, dat zal weer afhankelijk zijn hoeveel mail je krijgt. Remember, het is PUSH dus je krijgt alleen mail als je ook echt mail hebt, er wordt niet gepolled vanaf je iPhone.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:14 schreef Svyatagor het volgende:
Dat mobile me is best blits, alleen vraag ik me af hoe dat push-gebeuren werkt op een oude iPhone...kennelijk moet je dan je gprs-verbinding vrijwel voortdurend open hebben.
Ja, nee, ik ken B2MM wel, maar ik wist niet dat het via internet een .Mac only functie was.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:25 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ja, gaat via internet tussen Macs die met die mac-account werken. Zo kan ik dus mijn iMac thuis aan laten staan en overal ter wereld met mijn MBP contact maken. Beetje zoiets als Remote Desktop, maar dan handiger.
Nou ja, zoals met zoveel dingen kun je het ook wel zelf regelen, want het schermbeheer werkt gewoon via VNC. Dat kun je aanzetten, en dan kun je met iedere VNC-client verbinding maken met je eigen IP-adres en zo inloggen. Tenzij je achter een router zit, want dan moet je poorten doorsturen. B2MM regelt dat allemaal automatisch.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:26 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, nee, ik ken B2MM wel, maar ik wist niet dat het via internet een .Mac only functie was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |