Nieuwe Web Apps? Snap ik effe niet. Alles wat ie in de demo liet zien was een Web 2.0 getransformeerde versie van applicaties die al onder .Mac beschikbaar waren. iDisk met share mogelijkheden was er ook allang. Alleen dat Push syncing is dan nieuw en extra opslagruimte van 20GB (Nog steeds te weinig als ik webgallery wil gebruiken) Mjah, vind het nog steeds een magere upgrade voor ¤99,-quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:17 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
In dat opzicht is er niets vernieuwd inderdaad, maar jij vroeg wat er met iWeb aan de hand was.
De nieuwe features van Mobile vs .Mac:
* Nieuwe Web Apps
* iDisk met share-mogelijkheden
* Meer opslagruimte
* Wireless push-syncing naar Macs, Pcs en iPhone
* Dubbele storage (20 GB ipv 10GB)
Uiteraard mag iedereen zelf beslissen of ie dat 100 euro per jaar waard vind, maar het is dus wel meer dan alleen een naamsverandering.
Ja, ik wel. Ik ga straks ook ff polsen bij de T-Mobile store id binnenstadquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:33 schreef Jarno het volgende:
Ben erg benieuwd naar de abbo-prijzen die bij een NL iPhone gaan horen, en of een simlockvrije versie ook een optie is enzo. Staat iedereen al op de T-Mobile nieuwsbrief?.
Ik ga er van uit dat dat vanzelf wel hier gepost gaat worden.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:33 schreef Jarno het volgende:
Ben erg benieuwd naar de abbo-prijzen die bij een NL iPhone gaan horen, en of een simlockvrije versie ook een optie is enzo. Staat iedereen al op de T-Mobile nieuwsbrief?.
ik heb het gevoel dat we rond de 45e gaan betalen, inc. data-abbo.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:33 schreef Jarno het volgende:
Ik denk eerder dat je antwoord krijgt van: Huh wat? iPhone 3G? Echt? Zo goed geïnstrueerd zijn ze..quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:34 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ja, ik wel. Ik ga straks ook ff polsen bij de T-Mobile store id binnenstad
Ja, wel over GPRS of WiFi dan...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:36 schreef Jarno het volgende:
Is er gisteren nog iets geroepen over de functies die in firmware 2.0 zitten en de 'oude' iPhone? Maw, kan ik straks met mijn iPhone ook push mail gebruiken enzo? (Afgezien van the obvious zoals GPS functies he).
Da's minder dan ik nu betaal, dus wmb okay!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:35 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
ik heb het gevoel dat we rond de 45e gaan betalen, inc. data-abbo.
Hehe...al die T-Mobile verkopers stonden gisteren ook gewoon met een hoop bier id hand voetbal te kijken. Terecht. Wat een prachtige voetbalavond.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat je antwoord krijgt van: Huh wat? iPhone 3G? Echt? Zo goed geïntrueerd zijn ze..
Ze hebben ook nieuwe functies gekregen, bijvoorbeeld drag-and-drop bestandsbeheer op je iDisk. Kleine dingen inderdaad, maar niet alleen cosmetisch. Ik bedoelde met nieuwe webapps ook 'vernieuwde webapps', niet dat het helemaal nieuw was inderdaad.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nieuwe Web Apps? Snap ik effe niet. Alles wat ie in de demo liet zien was een Web 2.0 getransformeerde versie van applicaties die al onder .Mac beschikbaar waren. iDisk met share mogelijkheden was er ook allang. Alleen dat Push syncing is dan nieuw en extra opslagruimte van 20GB (Nog steeds te weinig als ik webgallery wil gebruiken) Mjah, vind het nog steeds een magere upgrade voor ¤99,-
Het werkte eigenlijk al goed, qua syncing gebeuren. Maar vernieuwend is het nog steeds niet...
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:36 schreef Jarno het volgende:
[..]
Da's minder dan ik nu betaal, dus wmb okay!.
Misschien zou dat je verbazen. De reden dat alles zo lang moet duren is dat alles tot in de puntjes geregeld moet zijn voordat Apple een 'go' geeft bij de intro van de iPhone in een land. Misschien niet vandaag, maar ik denk dat deze week alles wel bekend moet zijn hoor.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat je antwoord krijgt van: Huh wat? iPhone 3G? Echt? Zo goed geïnstrueerd zijn ze..
Ik betaal nu vooral zoveel omdat ik een PIT+ abbo erbij heb, heb een blauwe maandag zo'n N95 (quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:37 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]Het is maar hoe je het bekeijkt natuurlijk. De telefoon zelf zal dan ook nog wel 200 euro gaan kosten
Naja, oke. Het kwam gisteren tijdens de WWDC een beetje over van, kijk eens wat we gedaan hebben, heel dat ,Mac eruit geknikkerd en er een nieuwe van gemaakt. Terwijl er qua functionaliteit zowat geen ruk veranderd is.Dan wil ik niet mee zeggen dat het een slecht product is maar ik had gewoon wat meer verandering verwacht..quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:37 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ze hebben ook nieuwe functies gekregen, bijvoorbeeld drag-and-drop bestandsbeheer op je iDisk. Kleine dingen inderdaad, maar niet alleen cosmetisch. Ik bedoelde met nieuwe webapps ook 'vernieuwde webapps', niet dat het helemaal nieuw was inderdaad.
En dat sharen-via-mail had ik nog niet gezien, en een public folder eigenlijk ook niet.
Ik heb uit interne bronnen begrepen dat KPN nog steeds in onderhandeling is met Apple over het beschikbaar stellen van de iPhone. Ook al lijkt het erop dat T-Mobile nu het alleenrecht heeft..quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:37 schreef Jarno het volgende:
[..]
Misschien zou dat je verbazen. De reden dat alles zo lang moet duren is dat alles tot in de puntjes geregeld moet zijn voordat Apple een 'go' geeft bij de intro van de iPhone in een land. Misschien niet vandaag, maar ik denk dat deze week alles wel bekend moet zijn hoor.
Als het goed is blijf je die gewoon behouden..quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:45 schreef Jarno het volgende:
Het enige wat ik niet snap is die naamswijziging. MobileMe... Ik weet het niet hoor. Wat was er mis met .Mac? En een @mac.com mail adres was ook altijd wel geinig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |