Mijn immer nuchtere Hollandse kijk op zakenquote:
Ik baal anders wel behoorlijk hoor! dit is niet goed voor mijn EK-pool namelijkquote:Op maandag 9 juni 2008 23:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
Goede wedstrijd
Jammer dat men hier meteen gematigd tevreden is
Het ontbreken van hysterische, jj-iaanse smileyposts wil niet meteen zeggen dat we maar "gematigd tevreden" zijn he, Fritsquote:Op maandag 9 juni 2008 23:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
Goede wedstrijd
Jammer dat men hier meteen gematigd tevreden is
En dit speelt ook meequote:Op maandag 9 juni 2008 23:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik baal anders wel behoorlijk hoor! dit is niet goed voor mijn EK-pool namelijk![]()
.
Ik ook... aantal rode kaarten en gele kaarten bij e ITalianen goed. Als Nederland nou nog even een kaart extra had gepakt...quote:Op maandag 9 juni 2008 23:07 schreef MPG het volgende:
[..]
En dit speelt ook mee
Al heb ik nog altijd 30 punten voor deze wedstrijd
Ik heb 3 punten gehaaldquote:Op maandag 9 juni 2008 23:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik baal anders wel behoorlijk hoor! dit is niet goed voor mijn EK-pool namelijk![]()
.
3quote:
Nee weet ik, maar het eerste wat ik las, was die gematigde tevredenheidquote:Op maandag 9 juni 2008 23:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Het ontbreken van hysterische, jj-iaanse smileyposts wil niet meteen zeggen dat we maar "gematigd tevreden" zijn he, Frits
quote:Op maandag 9 juni 2008 23:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee weet ik, maar het eerste wat ik las, was die gematigde tevredenheid
quote:lees ik graag, sport ik, lees ik boeken
Ene Mart...quote:
Ik heb 0 punten gehaald vandaag...quote:
Heel goed jongen, heel goed.quote:
Ah, okquote:
quote:
Netjesquote:
Heel mooi! En op alfabetische volgordequote:Op maandag 9 juni 2008 23:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar speciaal voor jou aangepast... meteen lijstje onderop ook maar.
Ik houd van een logische indeling... alles moet netjes gerangschikt zijn om makkelijk terug te vindenquote:
Trustequote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 23:23 schreef DaMart het volgende:
O, en OA... open eens zelf een fotoboek, nu reageerde ik onbedoeld in mijn eigen.
quote:Op maandag 9 juni 2008 23:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik houd van een logische indeling... alles moet netjes gerangschikt zijn om makkelijk terug te vinden.
/madquote:Op maandag 9 juni 2008 23:24 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Ik zal nooit ende of te nimmer mijn fobo openen...
Een man naar mijn hart.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik houd van een logische indeling... alles moet netjes gerangschikt zijn om makkelijk terug te vinden.
Omdat foboquote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 23:14 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb 0 punten gehaald vandaag...![]()
Gelijkspel Ned - Ita gegokt en winst voor Roemenië...
Ik kan het niet meer met je eens zijn!!quote:Op maandag 9 juni 2008 23:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 juni 2008 23:26 schreef MPG het volgende:
Maffe Alfa's
Hebben zeker ook een opgeruimd bureau, met alle papieren netjes in bakjes enzo
Ik, als voetbalkenner pur sang, heb gegokt dat Frankrijk na de eerste ronde, met 0 punten, het tournooi verlaat. Roemenië haalt 3 punten en Nederland en Italië 7quote:
Euhm....quote:Op maandag 9 juni 2008 23:26 schreef MPG het volgende:
Maffe Alfa's
is dat een steek onder water?quote:Op maandag 9 juni 2008 23:26 schreef MPG het volgende:
Maffe Alfa's
Dit is een pleidooi voor bureaus waarop de chaostheorie welig tiertquote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 23:26 schreef MPG het volgende:
Maffe Alfa's
quote:Op maandag 9 juni 2008 23:31 schreef eer-ik het volgende:
Godverdomme, fucking apaten hier tegenover.
*belt politie maar weer.
quote:Op maandag 9 juni 2008 23:29 schreef OA het volgende:
[..]
Euhm....
- Papieren: check
- Bakjes: check
- Bureau: check
- Opgeruimd bureau en nette bakjes: fail
Truste!quote:
Zal hier wel weer minimaal een uur duren voordat de onderlaag van de bevolking weer uitgespeeld is met z'n toeters, bellen, ratels en onzinnige kreten.quote:
Tuigquote:Op maandag 9 juni 2008 23:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zal hier wel weer minimaal een uur duren voordat de onderlaag van de bevolking weer uitgespeeld is met z'n toeters, bellen, ratels en onzinnige kreten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |