Laat die jongen nou in die waan.... Na elke gewonnen wedstrijd zijn ze kampioen. Na elke verloren wedstrijd staan ze er nog steeds goed voor...quote:
Goede analysequote:Op maandag 9 juni 2008 23:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
...en nu krijgen ze meteen de favorietenrol, gaan er vast wel een paar spelers naast hun schoenen lopen en heeft Frankrijk vrijdag (de 13e nog wel) een leuke avond
.
Optimist tot in de kistquote:Op maandag 9 juni 2008 23:03 schreef OA het volgende:
[..]
Laat die jongen nou in die waan.... Na elke gewonnen wedstrijd zijn ze kampioen. Na elke verloren wedstrijd staan ze er nog steeds goed voor...
Mijn immer nuchtere Hollandse kijk op zakenquote:
Ik baal anders wel behoorlijk hoor! dit is niet goed voor mijn EK-pool namelijkquote:Op maandag 9 juni 2008 23:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
Goede wedstrijd
Jammer dat men hier meteen gematigd tevreden is
Het ontbreken van hysterische, jj-iaanse smileyposts wil niet meteen zeggen dat we maar "gematigd tevreden" zijn he, Fritsquote:Op maandag 9 juni 2008 23:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
Goede wedstrijd
Jammer dat men hier meteen gematigd tevreden is
En dit speelt ook meequote:Op maandag 9 juni 2008 23:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik baal anders wel behoorlijk hoor! dit is niet goed voor mijn EK-pool namelijk![]()
.
Ik ook... aantal rode kaarten en gele kaarten bij e ITalianen goed. Als Nederland nou nog even een kaart extra had gepakt...quote:Op maandag 9 juni 2008 23:07 schreef MPG het volgende:
[..]
En dit speelt ook mee
Al heb ik nog altijd 30 punten voor deze wedstrijd
Ik heb 3 punten gehaaldquote:Op maandag 9 juni 2008 23:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik baal anders wel behoorlijk hoor! dit is niet goed voor mijn EK-pool namelijk![]()
.
3quote:
Nee weet ik, maar het eerste wat ik las, was die gematigde tevredenheidquote:Op maandag 9 juni 2008 23:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Het ontbreken van hysterische, jj-iaanse smileyposts wil niet meteen zeggen dat we maar "gematigd tevreden" zijn he, Frits
quote:Op maandag 9 juni 2008 23:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee weet ik, maar het eerste wat ik las, was die gematigde tevredenheid
quote:lees ik graag, sport ik, lees ik boeken
Ene Mart...quote:
Ik heb 0 punten gehaald vandaag...quote:
Heel goed jongen, heel goed.quote:
Ah, okquote:
quote:
Netjesquote:
Heel mooi! En op alfabetische volgordequote:Op maandag 9 juni 2008 23:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar speciaal voor jou aangepast... meteen lijstje onderop ook maar.
Ik houd van een logische indeling... alles moet netjes gerangschikt zijn om makkelijk terug te vindenquote:
Trustequote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 23:23 schreef DaMart het volgende:
O, en OA... open eens zelf een fotoboek, nu reageerde ik onbedoeld in mijn eigen.
quote:Op maandag 9 juni 2008 23:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik houd van een logische indeling... alles moet netjes gerangschikt zijn om makkelijk terug te vinden.
/madquote:Op maandag 9 juni 2008 23:24 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Ik zal nooit ende of te nimmer mijn fobo openen...
Een man naar mijn hart.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik houd van een logische indeling... alles moet netjes gerangschikt zijn om makkelijk terug te vinden.
Omdat foboquote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 23:14 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb 0 punten gehaald vandaag...![]()
Gelijkspel Ned - Ita gegokt en winst voor Roemenië...
Ik kan het niet meer met je eens zijn!!quote:Op maandag 9 juni 2008 23:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 juni 2008 23:26 schreef MPG het volgende:
Maffe Alfa's
Hebben zeker ook een opgeruimd bureau, met alle papieren netjes in bakjes enzo
Ik, als voetbalkenner pur sang, heb gegokt dat Frankrijk na de eerste ronde, met 0 punten, het tournooi verlaat. Roemenië haalt 3 punten en Nederland en Italië 7quote:
Euhm....quote:Op maandag 9 juni 2008 23:26 schreef MPG het volgende:
Maffe Alfa's
is dat een steek onder water?quote:Op maandag 9 juni 2008 23:26 schreef MPG het volgende:
Maffe Alfa's
Dit is een pleidooi voor bureaus waarop de chaostheorie welig tiertquote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 23:26 schreef MPG het volgende:
Maffe Alfa's
quote:Op maandag 9 juni 2008 23:31 schreef eer-ik het volgende:
Godverdomme, fucking apaten hier tegenover.
*belt politie maar weer.
quote:Op maandag 9 juni 2008 23:29 schreef OA het volgende:
[..]
Euhm....
- Papieren: check
- Bakjes: check
- Bureau: check
- Opgeruimd bureau en nette bakjes: fail
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |