Ja, en ik ookquote:
wie welquote:Op maandag 9 juni 2008 22:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, en ik ook
Deze uitslag had ik niet gepoold
Dankudankuquote:Op maandag 9 juni 2008 22:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Die van Fha
[..]
Papier is altijd heel lief (voor dames)
Welkom in KSC trouwens, de Koffie en thee SlowChat
Ik nietquote:
Neuh.. de eerste week zal ze het raam weer ontwijken maar ik gok dat ze over een maand weer beneden zitquote:Op maandag 9 juni 2008 22:35 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Als t beestje er maar niks aan overhoudt, dan zal t wel goed zijn
Waarom doe jij niet mee met de KSC poolquote:
Geen dankquote:Op maandag 9 juni 2008 22:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dankudanku![]()
Dit leek het enige topic dat ietwat actief was en niet specifiek over voetbal ging
Ik hou niet van Polenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:
Mooi zo. Ik heb denk ik een twintigtal soorten thee in mijn kast staan. En 2 soorten koffie.. snelfiltermaling en oploskoffie, voor de visitequote:Op maandag 9 juni 2008 22:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen dank
Het gaat hier over van alles en nog wat, en soms ook over koffie en/of thee
Dat moet Breuls wel hebben gedaan, want wij kunnen alleen de score aanpassen...quote:
Wij? Ik kan niets aanpassen in dat blokje in hoorquote:Op maandag 9 juni 2008 22:44 schreef OA het volgende:
[..]
Dat moet Breuls wel hebben gedaan, want wij kunnen alleen de score aanpassen...
OpA wel. FP spamz0r, jeweetsquote:Op maandag 9 juni 2008 22:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wij? Ik kan niets aanpassen in dat blokje in hoor.
Wat krijg jij dan als je op de links in de OP van dat topic in FOK klikt?quote:Op maandag 9 juni 2008 22:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wij? Ik kan niets aanpassen in dat blokje in hoor.
Tpoic staat in FOK, zou iedereen moeten kunnen...quote:
Weet ik dat, ik kan niet eens in FOKquote:Op maandag 9 juni 2008 22:47 schreef OA het volgende:
[..]
Tpoic staat in FOK, zou iedereen moeten kunnen...dacht ik
quote:
quote:
Krijg nou hangtieten!quote:Op maandag 9 juni 2008 22:47 schreef OA het volgende:
[..]
Wat krijg jij dan als je op de links in de OP van dat topic in FOK klikt?
quote:
Die zullen OA vast beeldig staanquote:
Totdat ze morgenvroeg naar hun werk moetenquote:Op maandag 9 juni 2008 22:54 schreef Fha het volgende:
Mensen bedenken hier spontaan dat het leuk is om de auto accu leeg te maken.
dit is wel een heel makkelijk inkoppertje...quote:
quote:
Idd, pruts0rsquote:Op maandag 9 juni 2008 22:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Totdat ze morgenvroeg naar hun werk moeten
Haha dan ga ik echt lachenquote:Op maandag 9 juni 2008 22:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Totdat ze morgenvroeg naar hun werk moeten
quote:Op maandag 9 juni 2008 22:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Haha dan ga ik echt lachenallemaal sagerijnige buren morgen.
Als je maar niet denkt dat ik nu om zijn tietenfoto's ga vragenquote:
Die had van Bronckhorst ook voor de 3-0... en hij maakte hemquote:Op maandag 9 juni 2008 22:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
dit is wel een heel makkelijk inkoppertje...
Die van OAdin danquote:Op maandag 9 juni 2008 22:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat ik nu om zijn tietenfoto's ga vragen.
Dan zal ik deze ook maar aan hem overlatenquote:Op maandag 9 juni 2008 22:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat ik nu om zijn tietenfoto's ga vragen.
[..]
Die had van Bronckhorst ook voor de 3-0... en hij maakte hem.
Slaap lekkerquote:Op maandag 9 juni 2008 22:57 schreef DR34M3R het volgende:
Lieve mensen, dank je wel voor de thee, maar ik ga nu mijn bedje opzoeken. Morgen weer om 6 uur op.![]()
![]()
quote:Op maandag 9 juni 2008 22:57 schreef eer-ik het volgende:
De relmarokkanen van hier zijn opeens érg goed ingeburderd.
Lopen allemaal met oranje shirt aan en zijn dolgelukkig
quote:
Welterustquote:Op maandag 9 juni 2008 22:57 schreef DR34M3R het volgende:
Lieve mensen, dank je wel voor de thee, maar ik ga nu mijn bedje opzoeken. Morgen weer om 6 uur op.![]()
![]()
Hey, ik vraag er niet omquote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 23:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Zijn ze nu wereldkampioen?![]()
*neemt nog een bak koffie.
Ja bijna.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Nee. Ze hebben 1 wedstrijd gewonnenquote:Op maandag 9 juni 2008 23:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
...en nu krijgen ze meteen de favorietenrol, gaan er vast wel een paar spelers naast hun schoenen lopen en heeft Frankrijk vrijdag (de 13e nog welquote:
Dat is hier toch genoeg om heel NL te laten denken dat ze kampioen worden? O, sorry.. dat we kampioen wordenquote:
Laat die jongen nou in die waan.... Na elke gewonnen wedstrijd zijn ze kampioen. Na elke verloren wedstrijd staan ze er nog steeds goed voor...quote:
Goede analysequote:Op maandag 9 juni 2008 23:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
...en nu krijgen ze meteen de favorietenrol, gaan er vast wel een paar spelers naast hun schoenen lopen en heeft Frankrijk vrijdag (de 13e nog wel) een leuke avond
.
Optimist tot in de kistquote:Op maandag 9 juni 2008 23:03 schreef OA het volgende:
[..]
Laat die jongen nou in die waan.... Na elke gewonnen wedstrijd zijn ze kampioen. Na elke verloren wedstrijd staan ze er nog steeds goed voor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |