quote:Een oranje vlek gaat verhuizen naar het stadion: Ten minste op het niveau van de nationale vlektyfus Van Basten voor nu wint de vergelijking met de Azzurri.
VanBastisch.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:43 schreef Monolith het volgende:
Google Translate vertaling van een stukje uit de Gazette dello Sport:
[..]
Ik zit zelfs heel dicht bij you can live forever. Nog iets meer biologische levensmiddelen kopenquote:
Niemand kan trouwens ouder dan 82,5 worden, of jonger dan 1,1 jaar.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:18 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik zit zelfs heel dicht bij you can live forever. Nog iets meer biologische levensmiddelen kopen
Door honderd procent te beleggen in milieivriendelijke fondsen?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Niemand kan trouwens ouder dan 82,5 worden, of jonger dan 1,1 jaar.
Je kan op -357 ton uitkomen.![]()
Door meer dan 100,000 au dollars uit te geven aan ethical investments ja. Alleen dan moet je voor je werk geen auto rijden, niet vliegen, met meer dan 4 mensen in een flat gaan wonen, etc.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:34 schreef Reya het volgende:
[..]
Door honderd procent te beleggen in milieivriendelijke fondsen?
Was toch kutmuziek...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:54 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik baal ook nog steeds dat ik 60gig aan mp3s ben kwijt geraakt.
Je moeder is kut en je zus een hoer.quote:
n00bquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:54 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik baal ook nog steeds dat ik 60gig aan mp3s ben kwijt geraakt.
Wel vreemd dat GT soms relatief veel gebruikte woorden niet herkent, maar wel iets als 'vlektyfus'.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:37 schreef Nautilus het volgende:
Dat begrijp ik, maar 'nationale vlektyfus' had dus 'nationale supportersschare' moeten zijn, ofzo. Google Translate herkent geen informele taal.
Dat lijkt me sterk, er is geen "kanker" in de samentrekking verwerkt.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:43 schreef Picchia het volgende:
Vlektyfus is gangbaar taalgebruik in Den Haag. Het betekent Oranje supporters.
Beiden lijkt me een goed plan.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Voor het baasje neem ik aan? Vieze dierenbeul.
Ja jongen, vroeger ging opa naar school. Daar kreeg je dan lessen en proefwerken. Ja jongen, proefwerken.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:24 schreef Aoristus het volgende:
Zeker. Vroeger leerde je dat gewoon op school
Het beestje zelf doet de natuur na. Of bedoel je jij en het baasje?quote:
Beestje en baasje natuurlijk. Die zijn in dit geval namelijk vrijwel zeker van een inteelttype.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het beestje zelf doet de natuur na. Of bedoel je jij en het baasje?
Kijk, dat wist ik dan weer niet, van die standpunten van GL.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Beestje en baasje natuurlijk. Die zijn in dit geval namelijk vrijwel zeker van een inteelttype.
liberale hokjesdenkers he, daar hebben ze een aparte groetzone voorquote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Kijk, dat wist ik dan weer niet, van die standpunten van GL.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:19 schreef Aoristus het volgende:
[..]
liberale hokjesdenkers he, daar hebben ze een aparte groetzone voor
Hoe is het eigenlijk met dat beest van Klojo? Die had toch ook zo'n vechthond die verloren had?quote:
GL is liberaal ja, althans dat zegt Femke toch?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:19 schreef Aoristus het volgende:
[..]
liberale hokjesdenkers he, daar hebben ze een aparte groetzone voor
progressief, maar dat noemen ze sociaal geloof ik. Imbecielen zijn hetquote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
GL is liberaal ja, althans dat zegt Femke toch?
Ja, precies. Zij is de opperliberaal en hoe meer mileubelastingen je doervoert hoe liberaler je bent.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
GL is liberaal ja, althans dat zegt Femke toch?
Ouder dan 16, dus.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:22 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Huh?
Ik dacht dat je veel ouder was
Nog ouder?!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:37 schreef Nautilus het volgende:
In ieder geval ouder dan Picchia.
Och ja, dat was belangrijk geweest bij 2-1.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:07 schreef Monolith het volgende:
Die laatste was een buitenspeldoelpunt, klotescheids.
Nee, dat was belangrijk omdat ik 3-1 in m'n pool had staan.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Och ja, dat was belangrijk geweest bij 2-1.
Dat zou zorgwekkend zijn.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:22 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Huh?
Ik dacht dat je veel ouder was
Daar komen vrienden, collega's ook steeds mee, lekker boeiend.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee, dat was belangrijk omdat ik 3-1 in m'n pool had staan.
Ja dat is boeiend, wijf.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Daar komen vrienden, collega's ook steeds mee, lekker boeiend.
Ben jij ook die ene eikel die principieel niet mee doet?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Daar komen vrienden, collega's ook steeds mee, lekker boeiend.
quote:
Ik moet toegeven dat je daar een punt hebt.quote:
Ik zou het nummer niet meer kunnen aanhoren, wat een stress man !quote:
Ja, en de bussen staken.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:07 schreef Aoristus het volgende:
verschrikkelijk, ze hebben een sex and the city speelfilm gemaakt. (was op het nosjournaal)
Busse smusse ... dat is beduidend minder erg dan een Sex and the City speelfilm.quote:
O, daar heb ik dan weer niet op gelet. Wel op het stuk dat er prive-detectives worden ingezet bij ziekmeldingen tijdens het EK. De honden!quote:
Als ik me boos maak over Sex and the City, raak ik zo twee kilo kwijt: meer dan al door al dat gedwongen geloop.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:11 schreef Boze_Appel het volgende:
dat is beduidend minder erg dan een Sex and the City speelfilm.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:11 schreef Aoristus het volgende:
[..]
O, daar heb ik dan weer niet op gelet. Wel op het stuk dat er prive-detectives worden ingezet bij ziekmeldingen tijdens het EK. De honden!
Niet. En je wint er ook geen wijven mee, homo.quote:
Ik heb hobbies waar jij alleen maar van droomt. Wat moet ik met een lousy 50 euro prijzenpot?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:45 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Ben jij ook die ene eikel die principieel niet mee doet?
Er zijn nou eenmaal zaken in het leven die belangrijker zijn dan wijven winnen. Voetbal is er daar 1 van.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Niet. En je wint er ook geen wijven mee, homo.
Nou, veul plezier ermee, boerke.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er zijn nou eenmaal zaken in het leven die belangrijker zijn dan wijven winnen. Voetbal is er daar 1 van.
Dat zal wel lukken. Jij gaat lekker wijven scoren bij de film van Sex and the city neem ik aan?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nou, veul plezier ermee, boerke.
die foto is nog van het WK! (fotografisch geheugen voor lekkere chickies..)quote:
Het was toch wel een lieve man he?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |