Wel vreemd dat GT soms relatief veel gebruikte woorden niet herkent, maar wel iets als 'vlektyfus'.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:37 schreef Nautilus het volgende:
Dat begrijp ik, maar 'nationale vlektyfus' had dus 'nationale supportersschare' moeten zijn, ofzo. Google Translate herkent geen informele taal.
Dat lijkt me sterk, er is geen "kanker" in de samentrekking verwerkt.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:43 schreef Picchia het volgende:
Vlektyfus is gangbaar taalgebruik in Den Haag. Het betekent Oranje supporters.
Beiden lijkt me een goed plan.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Voor het baasje neem ik aan? Vieze dierenbeul.
Ja jongen, vroeger ging opa naar school. Daar kreeg je dan lessen en proefwerken. Ja jongen, proefwerken.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:24 schreef Aoristus het volgende:
Zeker. Vroeger leerde je dat gewoon op school
Het beestje zelf doet de natuur na. Of bedoel je jij en het baasje?quote:
Beestje en baasje natuurlijk. Die zijn in dit geval namelijk vrijwel zeker van een inteelttype.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het beestje zelf doet de natuur na. Of bedoel je jij en het baasje?
Kijk, dat wist ik dan weer niet, van die standpunten van GL.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Beestje en baasje natuurlijk. Die zijn in dit geval namelijk vrijwel zeker van een inteelttype.
liberale hokjesdenkers he, daar hebben ze een aparte groetzone voorquote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Kijk, dat wist ik dan weer niet, van die standpunten van GL.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:19 schreef Aoristus het volgende:
[..]
liberale hokjesdenkers he, daar hebben ze een aparte groetzone voor
Hoe is het eigenlijk met dat beest van Klojo? Die had toch ook zo'n vechthond die verloren had?quote:
GL is liberaal ja, althans dat zegt Femke toch?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:19 schreef Aoristus het volgende:
[..]
liberale hokjesdenkers he, daar hebben ze een aparte groetzone voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |