quote:
Ik moet toegeven dat je daar een punt hebt.quote:
Ik zou het nummer niet meer kunnen aanhoren, wat een stress man !quote:
Ja, en de bussen staken.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:07 schreef Aoristus het volgende:
verschrikkelijk, ze hebben een sex and the city speelfilm gemaakt. (was op het nosjournaal)
Busse smusse ... dat is beduidend minder erg dan een Sex and the City speelfilm.quote:
O, daar heb ik dan weer niet op gelet. Wel op het stuk dat er prive-detectives worden ingezet bij ziekmeldingen tijdens het EK. De honden!quote:
Als ik me boos maak over Sex and the City, raak ik zo twee kilo kwijt: meer dan al door al dat gedwongen geloop.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:11 schreef Boze_Appel het volgende:
dat is beduidend minder erg dan een Sex and the City speelfilm.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:11 schreef Aoristus het volgende:
[..]
O, daar heb ik dan weer niet op gelet. Wel op het stuk dat er prive-detectives worden ingezet bij ziekmeldingen tijdens het EK. De honden!
Niet. En je wint er ook geen wijven mee, homo.quote:
Ik heb hobbies waar jij alleen maar van droomt. Wat moet ik met een lousy 50 euro prijzenpot?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:45 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Ben jij ook die ene eikel die principieel niet mee doet?
Er zijn nou eenmaal zaken in het leven die belangrijker zijn dan wijven winnen. Voetbal is er daar 1 van.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Niet. En je wint er ook geen wijven mee, homo.
Nou, veul plezier ermee, boerke.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er zijn nou eenmaal zaken in het leven die belangrijker zijn dan wijven winnen. Voetbal is er daar 1 van.
Dat zal wel lukken. Jij gaat lekker wijven scoren bij de film van Sex and the city neem ik aan?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nou, veul plezier ermee, boerke.
die foto is nog van het WK! (fotografisch geheugen voor lekkere chickies..)quote:
Het was toch wel een lieve man he?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |