Anderen. Dus een andere uitslag.quote:Op maandag 9 juni 2008 11:27 schreef Timmai het volgende:
Wat is Altri dan?
SYNCHRONISEER DE HORLOGES EN STUURT EEN EMAIL!quote:Op maandag 9 juni 2008 11:33 schreef WeebI het volgende:
zolang Geenstijl hier geen melding van maakt is het een kansloze missie
Is dat dan niet zo?quote:Op maandag 9 juni 2008 11:34 schreef WeebI het volgende:
Of dacht je dat teams moeten stoppen als ze drie keer scoren?
quote:
Dat zal niet helpenquote:Op maandag 9 juni 2008 14:50 schreef shilizous_88 het volgende:
hebben mensen geenstijl al ingelicht?
ah!quote:
Mensen kunnen wel kinderachtig blijven doen, maar een 3-0 voor Italië is veel eerder mogelijk dan een 3-0 voor Nederland. Sterker nog, dat laatste is zo goed als onmogelijk.quote:Op maandag 9 juni 2008 14:55 schreef Cheetaaaah het volgende:
Yep, die zijn ingelicht.... helaas lijken ze hem niet te plaatsen. Als alle Fok'ers nu even geenstijl.nl volspammen...
Maargoed, via Fok, Hyves and een hoop mond op mond reclame komen we hopelijk ook een eind.
quote:
Kijkquote:Op maandag 9 juni 2008 16:05 schreef honda1990 het volgende:
Al ben ik meer voor Italia ik vind zulk soort dingen toch wel goud
Ja natuurlijk joh, ik ben altijd voor goeie actiesquote:Op maandag 9 juni 2008 16:09 schreef buitenkantjerechts het volgende:
[..]
Kijkdas dan wel weer humor!
bron?quote:Op maandag 9 juni 2008 15:58 schreef Radio-silence het volgende:
Als het goed is begint er straks een scriptje te lopen bij iemand van geen stijl dus even in de gaten houden! 100 votes per seconde!
eerder deze week met de guardian had die een 100 votes per secondequote:1 poll hack komt eraan
Leon938 | 09-06-08 | 15:49
Idd.quote:Op maandag 9 juni 2008 16:55 schreef Silenus het volgende:
Het gaat nu per minuut met zeker een procent omhoog, die Italianen gaan het vast door krijgen.
eerder deze week met de guardian had die een 100 votes per secondequote:Op maandag 9 juni 2008 16:55 schreef Paaskonijn het volgende:
15,7.
Zijn ook 1000 stemmen erbij per 10 seconden zowat
quote:
Dacht het wel!quote:Op maandag 9 juni 2008 17:01 schreef koemleit het volgende:
wordt de uitslag van deze poll ook daadwerkelijk in de papierenversie van de krant afgedrukt?
De eerste slag is voor Paessi Bassi, we hebben die pizza's hier effe mooi tuk, HA!quote:Op maandag 9 juni 2008 17:09 schreef Paaskonijn het volgende:
32,2% nu.
daaronderquote:Op maandag 9 juni 2008 17:20 schreef Mr_DG het volgende:
Waar staat die poll eigelijk, ik zie alleen topscorer van het toernooi staan.
http://www.gazzetta.it/appsSondaggi/votazioneDispatch.do?method=risultati&idSondaggio=2769quote:Op maandag 9 juni 2008 17:20 schreef Mr_DG het volgende:
quote:Op maandag 9 juni 2008 17:15 schreef Cheetaaaah het volgende:
klasse mensen
waar een ludieke actie al niet kan eindigen! haha
http://www.gazzetta.it/appsSondaggi/pages/gazzetta/d_2769.jspquote:Op maandag 9 juni 2008 17:20 schreef Mr_DG het volgende:
word up!quote:Op maandag 9 juni 2008 17:21 schreef Sackboy het volgende:
Zet die poll hack nu maar op Van Nistelrooy in die andere poll.
Waat?quote:
Dan zijn we al 4% teruggelopen?quote:
Dat komt doordat iemand die poll hack nu op 0-2 heeft gezet.quote:
Whehe dat was vanmiddagn nog 50.000quote:Op maandag 9 juni 2008 19:40 schreef OA het volgende:
0-3 | 44.6%
0-2 | 29.7%
Altri | 10.6%
Numero votanti: 238396
6-0!!quote:Op maandag 9 juni 2008 22:58 schreef Seam het volgende:
Geweldig!
Vraag aan TS: welke uitslag vrijdag?
Jij moet geen toto formuliertjes invullen!quote:Op maandag 9 juni 2008 15:05 schreef Hantuchova80 het volgende:
[..]
Mensen kunnen wel kinderachtig blijven doen, maar een 3-0 voor Italië is veel eerder mogelijk dan een 3-0 voor Nederland. Sterker nog, dat laatste is zo goed als onmogelijk.
PWNED!quote:Op maandag 9 juni 2008 15:05 schreef Hantuchova80 het volgende:
[..]
Mensen kunnen wel kinderachtig blijven doen, maar een 3-0 voor Italië is veel eerder mogelijk dan een 3-0 voor Nederland. Sterker nog, dat laatste is zo goed als onmogelijk.
En nu oprotten, jijquote:Op maandag 9 juni 2008 15:05 schreef Hantuchova80 het volgende:
[..]
Was het niet Del Piero die ervoor op het veld kwam? Die deed het namelijk zeker niet slecht volgens mij.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:32 schreef WrineX-Joske het volgende:
Hun beste man Di Natale wisselen was ook wel un piccolo errore...
Maar hij had natuurlijk ook een middenvelder of verdediger eraf kunnen halen voor Del Piero, als je 2-0 achterstaat.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 02:58 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Was het niet Del Piero die ervoor op het veld kwam? Die deed het namelijk zeker niet slecht volgens mij.
PWNED!quote:Op maandag 9 juni 2008 15:05 schreef Hantuchova80 het volgende:
edit laat maarquote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:18 schreef Irving het volgende:
Kwil weten of er hierover op die site gezegd wordt, maar ik kan geen italiaansWat betekent die nieuwe poll eigenlijk
?
Date i voti agli azzurri dopo il k.o. contro l'Olanda
tutti i risultati
Forum | Mobile
Sondaggio
Italia travolta dall'Olanda: qual è stato l'errore più grave di Donadoni?
La scelta di Ambrosini al posto di De Rossi
Barzagli e Materazzi titolari in difesa
Cambi troppo ritardati
Il c.t. non è più colpevole dei giocatori, sbagliato metterlo sotto accusa
De vraag is wat de grootste fout in de opstelling van Donadoni was..quote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:18 schreef Irving het volgende:
Kwil weten of er hierover op die site gezegd wordt, maar ik kan geen italiaansWat betekent die nieuwe poll eigenlijk
?
Date i voti agli azzurri dopo il k.o. contro l'Olanda
tutti i risultati
Forum | Mobile
Sondaggio
Italia travolta dall'Olanda: qual è stato l'errore più grave di Donadoni?
La scelta di Ambrosini al posto di De Rossi
Barzagli e Materazzi titolari in difesa
Cambi troppo ritardati
Il c.t. non è più colpevole dei giocatori, sbagliato metterlo sotto accusa
Linkje? Zie zelf niks staan nl....quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:15 schreef DSS24 het volgende:
Wordt er nou wat over gezegd op gazzetta over de rare Poll-uitslag?
Dan kun je het mijne als een antwoord beschouwenquote:
Bwhehehehe okayquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:37 schreef Breach het volgende:
[..]
Dan kun je het mijne als een antwoord beschouwen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |