Anderen. Dus een andere uitslag.quote:Op maandag 9 juni 2008 11:27 schreef Timmai het volgende:
Wat is Altri dan?
SYNCHRONISEER DE HORLOGES EN STUURT EEN EMAIL!quote:Op maandag 9 juni 2008 11:33 schreef WeebI het volgende:
zolang Geenstijl hier geen melding van maakt is het een kansloze missie
Is dat dan niet zo?quote:Op maandag 9 juni 2008 11:34 schreef WeebI het volgende:
Of dacht je dat teams moeten stoppen als ze drie keer scoren?
quote:
Dat zal niet helpenquote:Op maandag 9 juni 2008 14:50 schreef shilizous_88 het volgende:
hebben mensen geenstijl al ingelicht?
ah!quote:
Mensen kunnen wel kinderachtig blijven doen, maar een 3-0 voor Italië is veel eerder mogelijk dan een 3-0 voor Nederland. Sterker nog, dat laatste is zo goed als onmogelijk.quote:Op maandag 9 juni 2008 14:55 schreef Cheetaaaah het volgende:
Yep, die zijn ingelicht.... helaas lijken ze hem niet te plaatsen. Als alle Fok'ers nu even geenstijl.nl volspammen...
Maargoed, via Fok, Hyves and een hoop mond op mond reclame komen we hopelijk ook een eind.
quote:
Kijkquote:Op maandag 9 juni 2008 16:05 schreef honda1990 het volgende:
Al ben ik meer voor Italia ik vind zulk soort dingen toch wel goud
Ja natuurlijk joh, ik ben altijd voor goeie actiesquote:Op maandag 9 juni 2008 16:09 schreef buitenkantjerechts het volgende:
[..]
Kijkdas dan wel weer humor!
bron?quote:Op maandag 9 juni 2008 15:58 schreef Radio-silence het volgende:
Als het goed is begint er straks een scriptje te lopen bij iemand van geen stijl dus even in de gaten houden! 100 votes per seconde!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |