Dat zou mooi zijnquote:Op zondag 22 juni 2008 00:02 schreef wimderon het volgende:
Murray geeft aan dat de courts sneller zijn dan afgelopen jaren en de banen van queens![]()
Eerst zien, dan geloven, dat wel.
Kunstgras wel, maar dat is niet echt te vergelijken denk ik. Maar ik bedoel dus om naar te kijken hè, qua spel en snelheid enzo.quote:
Murray heeft er vorig jaar niet eens op gespeeldquote:Op zondag 22 juni 2008 00:02 schreef wimderon het volgende:
Murray geeft aan dat de courts sneller zijn dan afgelopen jaren en de banen van queens![]()
Eerst zien, dan geloven, dat wel.
Zeker wel, hij heeft er toen op getraind in voorbereidingquote:Op zondag 22 juni 2008 10:52 schreef XL het volgende:
[..]
Murray heeft er vorig jaar niet eens op gespeeld
Hij had die blessure vorig jaar al voor Roland Garrosquote:Op zondag 22 juni 2008 13:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zeker wel, hij heeft er toen op getraind in voorbereiding
Hij had de hoop om toen fit te worden voor Wimbledon. Hij trok zich uiteindelijk pas vlak vantevoren terug, omdat hij z;n pols gewoon geheel wou laten genezen.quote:Op zondag 22 juni 2008 13:42 schreef XL het volgende:
[..]
Hij had die blessure vorig jaar al voor Roland Garros
Goed begin van de dag.quote:Op zondag 22 juni 2008 16:02 schreef Federer-fan het volgende:
De Order of Play voor morgen. Wat een feest.Achtereenvolgens Federer, Ivanovic en Djokoic op het Centre Court.
En Haase op Court 1.
Ik werk de komende twee weken alleen de ochtenden.quote:Op zondag 22 juni 2008 16:04 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Goed begin van de dag.Alleen jammer dat ik het via de Slamtracker zal moeten volgen.
Goed geregeld.quote:Op zondag 22 juni 2008 16:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik werk de komende twee weken alleen de ochtenden.
Ja hoe is dat bij RG afgelopen met die pool? Daar hoorde ik niemand meer overquote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
Voorlopig zie ik deze deelnemers in de pool:
1 Wopperfc
2 Tim86
3 TheGeneral
4 PietPuk007
5 ikbendennis
6 ExtraLars
7 Chriz2k
8 borisz
Idem hier.quote:Op zondag 22 juni 2008 16:15 schreef eentwee het volgende:
[..]
Ja hoe is dat bij RG afgelopen met die pool? Daar hoorde ik niemand meer overIk doe wederom mee in een andere subleague..
Dagelijks vanaf 13 uur tot 18.15 uur. 's Avonds ergens na elven nog een update. Dinsdag maar tot 16.15 volgens de website. http://www.net5.nl/web/show/id=91931/langid=43/day=1 . Verder zendt NET5 dus ook wedstrijden op de tv-banen live uit op http://www.wimbledon2008.nlquote:Op zondag 22 juni 2008 16:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat valt er van NET5 te verwachten trouwens aan uitzenden?
Elk jaar doe ik dat. Volgens jaar neem ik van elk grandslamtoerooi de tweede week vrij en neem ik de week van de Tennis Masters Cup vrij.quote:
Dan komt mijn droge humor eindelijk weer eens tot zijn recht.quote:Op zondag 22 juni 2008 16:16 schreef borisz het volgende:
http://www.bbc.co.uk/weather/5day.shtml?world=0008Droog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |