Laten we het hopen. Al ga ik er eerlijk gezegd niet echt vanuit.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik hoop dat het dan een keer alles is bij Safin.
5 jaar geleden misschien. Buiten dat is Safin, op één kwartfinale na, nooit verder dan de derde ronde gekomen op Wimbledon. Ik schat Gulbis voor Nadal en Soderling voor Federer een stuk lastiger in de tweede ronde.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:29 schreef RayMania het volgende:
Safin treffen in de tweede ronde is niet iets waar je op zit te wachten als Djokovic zijnde. Al is het met Safin alles of niets.
Ja, al vind ik Safin wel iemand die opeens een goede dag kan hebben en dan gevaarlijk is. Maar goed, misschien is dat inderdaad iets van het verleden.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
5 jaar geleden misschien. Buiten dat is Safin, op één kwartfinale na, nooit verder dan de derde ronde gekomen op Wimbledon. Ik schat Gulbis voor Nadal en Soderling voor Federer een stuk lastiger in de tweede ronde.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:36 schreef Chriz2k het volgende:
Gaat het ons dit keer lukken om allemaal in de http://www.sportpools.net subleague te komen?
Voorlopig zie ik deze deelnemers in de pool:quote:Beste fokkers,
Naast de alomgeprezen XL Tennisgame is het wellicht ook leuk om je nog voor een tweede tennisspel in te schrijven tijdens Roland Garros.
Ik heb de vrijheid genomen om even een FOK subleague aan te maken @ http://www.sportpools.net.
Leuk concept waarbij je zelf spelers moet kiezen waarmee je punten kan behalen, lees de regels maar even door en doe gezellig mee!
Naam: FOK! Subleague
Wachtwoord: FOK
Maar vervolgens moet je je ook nog inschrijven voor de Wimbledon subleague: Fok! Subleague -> Pools -> Open Pools -> Wimbledon -> Deelnemenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
Voorlopig zie ik deze deelnemers in de pool:
1 Wopperfc
2 Tim86
3 TheGeneral
4 PietPuk007
5 ikbendennis
6 ExtraLars
7 Chriz2k
8 borisz
Da's dan waarschijnlijk voor de fijproever; wat is er bijzonder aan die wedstrijden?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:18 schreef wimderon het volgende:
Nog wat briljantjes uit de eerste ronde:
Albert Montanes ESP v Carlos Berlocq ARG
Martin Vassallo Arguello ARG v Ivo Minar CZE
Heerlijkquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:18 schreef wimderon het volgende:
Nog wat briljantjes uit de eerste ronde:
Albert Montanes ESP v Carlos Berlocq ARG
Martin Vassallo Arguello ARG v Ivo Minar CZE
gravelbijters op challenger niveau...altijd erg fijn als je dan ziet dat een Kohlschreiber tegen Verdasco moet en onze eigen Robin tegen Hewittquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Da's dan waarschijnlijk voor de fijproever; wat is er bijzonder aan die wedstrijden?
Ga ik ook nog voor zitten, komt goed!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:00 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Maar vervolgens moet je je ook nog inschrijven voor de Wimbledon subleague: Fok! Subleague -> Pools -> Open Pools -> Wimbledon -> Deelnemen
hoe is dit mogelijk?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:37 schreef robbydlr het volgende:
Federer treft in de eerste ronde de Slowaak Dominik Hrbaty. Verder zit Novak Djokovic dit keer wel in de helft van Federer.
Go Roger!
quote:
Dat leg ik dus haarfijn uit. Seed 1 of 2 maakt niks uit qua loting. Zelfde geld voor seed 3 of 4. Of voor seed 5 tot en met 8. Dus ja, de nummer drie komt de helft van de tijd in de de draw van de nummer 1 seed. Hoe dacht je anders dat Djokovic Federer versloeg in de halve finale van de AO, of Federer Djokovic versloeg in MC?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:48 schreef TubewayDigital het volgende:
dat hoef je mij niet te vertellen, de vraag is altijd komt de #3 in de helft van de #2 ja of nee. Vorig jaar zat de #3 in de helft van de #2 en bij R Garros was dat ook zo.
nee maar dat geef niet want ik denk dat ik het snap. De ene keer zit de 3 bij de 2 in de helft, de andere keer bij de 1. Gaat dat met kop munt gooien of zit er een systeem acther?quote:
Yep. Hoe het precies gebeurt weet ik niet, maar het hoort compleet random te zijn.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:56 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
nee maar dat geef niet want ik denk dat ik het snap. De ene keer zit de 3 bij de 2 in de helft, de andere keer bij de 1. Gaat dat met kop munt gooien of zit er een systeem acther?
Ja, dan wordt een comeback wel lastig.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:37 schreef Chriz2k het volgende:
Ik vind het jammer dat Safin steeds zo'n kutloting heeft op de Grand Slams...
US Open: Wawrinka in de 2e ronde.
Australian Open: Baghdatis in de 2e ronde.
Roland Garros: Davydenko in de 2e ronde.
Wimbledon: Djokovic in de 2e ronde.
Safin is en blijft een held maar niet alleen de loting is hier een probleem.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:37 schreef Chriz2k het volgende:
Ik vind het jammer dat Safin steeds zo'n kutloting heeft op de Grand Slams...
US Open: Wawrinka in de 2e ronde.
Australian Open: Baghdatis in de 2e ronde.
Roland Garros: Davydenko in de 2e ronde.
Wimbledon: Djokovic in de 2e ronde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |