abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59555201
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 17:33 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ik hoop dat het dan een keer alles is bij Safin.
Laten we het hopen. Al ga ik er eerlijk gezegd niet echt vanuit.
pi_59555231
Gaat het ons dit keer lukken om allemaal in de http://www.sportpools.net subleague te komen ?
pi_59555252
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 17:29 schreef RayMania het volgende:
Safin treffen in de tweede ronde is niet iets waar je op zit te wachten als Djokovic zijnde. Al is het met Safin alles of niets.
5 jaar geleden misschien. Buiten dat is Safin, op één kwartfinale na, nooit verder dan de derde ronde gekomen op Wimbledon. Ik schat Gulbis voor Nadal en Soderling voor Federer een stuk lastiger in de tweede ronde.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 17:45:24 #129
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_59555399
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 17:37 schreef wimderon het volgende:

[..]

5 jaar geleden misschien. Buiten dat is Safin, op één kwartfinale na, nooit verder dan de derde ronde gekomen op Wimbledon. Ik schat Gulbis voor Nadal en Soderling voor Federer een stuk lastiger in de tweede ronde.
Ja, al vind ik Safin wel iemand die opeens een goede dag kan hebben en dan gevaarlijk is. Maar goed, misschien is dat inderdaad iets van het verleden.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_59555476
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 17:36 schreef Chriz2k het volgende:
Gaat het ons dit keer lukken om allemaal in de http://www.sportpools.net subleague te komen ?
quote:
Beste fokkers,

Naast de alomgeprezen XL Tennisgame is het wellicht ook leuk om je nog voor een tweede tennisspel in te schrijven tijdens Roland Garros.

Ik heb de vrijheid genomen om even een FOK subleague aan te maken @ http://www.sportpools.net.
Leuk concept waarbij je zelf spelers moet kiezen waarmee je punten kan behalen, lees de regels maar even door en doe gezellig mee!
Naam: FOK! Subleague
Wachtwoord: FOK
Voorlopig zie ik deze deelnemers in de pool:
1 Wopperfc
2 Tim86
3 TheGeneral
4 PietPuk007
5 ikbendennis
6 ExtraLars
7 Chriz2k
8 borisz
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_59555683
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 17:49 schreef Tim86 het volgende:

[..]

[..]

Voorlopig zie ik deze deelnemers in de pool:
1 Wopperfc
2 Tim86
3 TheGeneral
4 PietPuk007
5 ikbendennis
6 ExtraLars
7 Chriz2k
8 borisz
Maar vervolgens moet je je ook nog inschrijven voor de Wimbledon subleague: Fok! Subleague -> Pools -> Open Pools -> Wimbledon -> Deelnemen
pi_59555799
ah oke, bedankt, I'm in
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_59557462
Nog wat briljantjes uit de eerste ronde:

Albert Montanes ESP v Carlos Berlocq ARG
Martin Vassallo Arguello ARG v Ivo Minar CZE

vrijdag 20 juni 2008 @ 19:25:18 #134
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_59557644
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 19:18 schreef wimderon het volgende:

Da's dan waarschijnlijk voor de fijproever; wat is er bijzonder aan die wedstrijden?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_59557663
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 19:18 schreef wimderon het volgende:

Heerlijk .

Hopelijk spelen ze wel op een TV-baan .
pi_59557757
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 19:25 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Da's dan waarschijnlijk voor de fijproever; wat is er bijzonder aan die wedstrijden?
gravelbijters op challenger niveau...altijd erg fijn als je dan ziet dat een Kohlschreiber tegen Verdasco moet en onze eigen Robin tegen Hewitt

Vassallo Arguello heeft nog wel een prima service trouwens..die speelt veel serve-volley
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  vrijdag 20 juni 2008 @ 19:36:49 #137
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_59558008
Op de website van de ATP zeggen ze dat de Big Three makkelijke draws hebben: http://www.atptennis.com/1/en/2008news/wimbledondraw_preview.asp. Ze noemen Federers tegenstander in de 1e ronde en de tegenstanders tegen wie hij misschien vanaf de 3e ronde moet. Dat hij in de 2e ronde waarschijnlijk tegen Soderling moet, zeggen ze er niet bij.
pi_59559561
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 18:00 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Maar vervolgens moet je je ook nog inschrijven voor de Wimbledon subleague: Fok! Subleague -> Pools -> Open Pools -> Wimbledon -> Deelnemen
Ga ik ook nog voor zitten, komt goed!
That's all folks!
pi_59559574
de winnende selectie is alweer klaar
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_59562546
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 11:37 schreef robbydlr het volgende:
Federer treft in de eerste ronde de Slowaak Dominik Hrbaty. Verder zit Novak Djokovic dit keer wel in de helft van Federer.

Go Roger!
hoe is dit mogelijk?
pi_59563505
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 22:16 schreef TubewayDigital het volgende:

[..]

hoe is dit mogelijk?
Dat staat zo in de draw?

Gaat min of meer zo: top 4 wordt verdeelt over de kwarten, die komen elkaar dus nooit voor de halve finale tegen. Daarbij zitten de nummer 1 en 2 nooit in dezelfde helft (daardoor dus ook de nummer 3 en 4 niet). Vervolgens worden de nummers 5-8 ook verdeeld over de kwarten, tegenover de nummers 1 tot en met 4. Die kunnen elkaar dus pas in de kwartfinale tegenkomen. Hoe de rest van de seeds verdeelt is weet ik niet precies, maar het zal wel min of meer hetzelfde maar dan kleiner gebeuren. (volgende groep seeds is dan 9-16, de laatste groep 17-32)

Aangezien Davydenko een lichtgewicht is vergeleken met Djokovic is het momenteel dus altijd een beetje schreef. Nadal of Federer heeft altijd de luxe één van de andere grote drie pas in de finale te tegen kunnen komen.
pi_59563596
dat hoef je mij niet te vertellen, de vraag is altijd komt de #3 in de helft van de #2 ja of nee. Vorig jaar zat de #3 in de helft van de #2 en bij R Garros was dat ook zo.
pi_59563722
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 22:48 schreef TubewayDigital het volgende:
dat hoef je mij niet te vertellen, de vraag is altijd komt de #3 in de helft van de #2 ja of nee. Vorig jaar zat de #3 in de helft van de #2 en bij R Garros was dat ook zo.
Dat leg ik dus haarfijn uit. Seed 1 of 2 maakt niks uit qua loting. Zelfde geld voor seed 3 of 4. Of voor seed 5 tot en met 8. Dus ja, de nummer drie komt de helft van de tijd in de de draw van de nummer 1 seed. Hoe dacht je anders dat Djokovic Federer versloeg in de halve finale van de AO, of Federer Djokovic versloeg in MC?
pi_59563840
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 22:52 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:

[..]

Dat leg ik dus haarfijn uit.
nee maar dat geef niet want ik denk dat ik het snap. De ene keer zit de 3 bij de 2 in de helft, de andere keer bij de 1. Gaat dat met kop munt gooien of zit er een systeem acther?
pi_59563996
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 22:56 schreef TubewayDigital het volgende:

[..]

nee maar dat geef niet want ik denk dat ik het snap. De ene keer zit de 3 bij de 2 in de helft, de andere keer bij de 1. Gaat dat met kop munt gooien of zit er een systeem acther?
Yep. Hoe het precies gebeurt weet ik niet, maar het hoort compleet random te zijn.
pi_59574646
Ik vind het jammer dat Safin steeds zo'n kutloting heeft op de Grand Slams...

US Open: Wawrinka in de 2e ronde.
Australian Open: Baghdatis in de 2e ronde.
Roland Garros: Davydenko in de 2e ronde.
Wimbledon: Djokovic in de 2e ronde.
  zaterdag 21 juni 2008 @ 13:05:21 #147
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_59575124
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 12:37 schreef Chriz2k het volgende:

Ja, dan wordt een comeback wel lastig.
pi_59575719
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 12:37 schreef Chriz2k het volgende:

Safin is en blijft een held maar niet alleen de loting is hier een probleem.

Hij heeft dit jaar pas 1x een kwartfinale bereikt, en verloor van Gonzalez. In de eerste 2 rondes speelde hij lange partijen wat hij de laatste maanden eigenlijk sowieso wel doet. Tegen een Gonzalez moet je top zijn en gewoon geen onnodige energie verspelen.
En van jongens als Melzer/Johansson/Hewitt/Haase/Wawrinka/Reynolds moet je toch een keer winnen.

Ik hoop dat hij nog een keer echt terugkomt, maar ik vrees het ergste.
pi_59581686
tennisvp
quit quitting
pi_59592661
Murray geeft aan dat de courts sneller zijn dan afgelopen jaren en de banen van queens

Eerst zien, dan geloven, dat wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')