"How much is the fish?"quote:Op zondag 8 juni 2008 21:54 schreef GuyFawkes het volgende:
Scooter gaat erin komen.
quote:Op zondag 8 juni 2008 21:52 schreef Strychnine het volgende:
En door mensen als sweety krijgen meiden als ik nou altijd te horen dat we irritant zijn tijdens het voetbal kijken.... Godskolere zeg.
quote:Op zondag 8 juni 2008 21:56 schreef Grulez het volgende:
Teleurstellende OP idd.
quote:Op zondag 8 juni 2008 21:56 schreef Grulez het volgende:
Kut tt ook.
Valt me al de hele wedstrijd op, dat er veel gefloten wordt (en niet door de scheids dusquote:Op zondag 8 juni 2008 21:57 schreef gateway het volgende:
fluitconcert
en dat alleen omdat er iemand gewisseld wordts
quote:Op zondag 8 juni 2008 21:59 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
En zo vinden we de vrouwen in het topic
Al een tijdjequote:Op zondag 8 juni 2008 22:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wordt tijd voor een goal van de Polen...
Het draait niet om Anna, het draait om the pool.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:59 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Vind dit nou niet echt één van d'r mooiste foto's
D'r benen
Dat zeiden ze van griekenland en denemarken ookquote:Op zondag 8 juni 2008 21:59 schreef cultheld het volgende:
Die Duitsers worden zeker geen Europees Kampioen.
quote:Op zondag 8 juni 2008 22:00 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Het draait niet om Anna, het draait om the pool.
Doe aub eens normaal zegquote:Op zondag 8 juni 2008 22:01 schreef dronkeykong het volgende:
Goed voor die wannabee mof
?quote:
lol ?quote:Op zondag 8 juni 2008 22:02 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
En hier een voorbeeld van een NSB'er
Ik zit al een half uur met een mantra in mijn hoofd van 'niet op reageren, niet op reageren'quote:Op zondag 8 juni 2008 21:57 schreef Irrem het volgende:
Hoe slechter het voetbal hoe gezelliger het topicquote:Op zondag 8 juni 2008 22:03 schreef Terpentin07 het volgende:
Echt niet normaal hoe hatelijk het hier toegaat.
Jammer dat het na een half uur alsnog mislukt dan.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:04 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ik zit al een half uur met een mantra in mijn hoofd van 'niet op reageren, niet op reageren'![]()
Ik mis bradwurst![]()
Pas op straks komt Bepquote:Op zondag 8 juni 2008 22:04 schreef gitaarsnaar het volgende:
was geen fucking buitenspel
lucky moffen
ohjaquote:
quote:Op zondag 8 juni 2008 22:06 schreef Plastic_Power het volgende:
Kapsel+overtreding=rode kaart
ja.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:04 schreef Strychnine het volgende:
Jammer dat het na een half uur alsnog mislukt dan.
Voorlopig ben je nog de enige die over me klaagt. Dus als je last van me hebt moet je lekker een ander topic zoekenquote:
Hij probeert wat minder arisch over te komenquote:
heheh. Een ketting en oorbellen mogen ook niet, dus waarom dan wel zo'n belachelijk kapsel.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:06 schreef Plastic_Power het volgende:
Kapsel+overtreding=rode kaart
Griekenland speelde beter dan dit Duitsland.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat zeiden ze van griekenland en denemarken ook
Die bal die uitging.. iemand van de NOS moest die vangenquote:Op zondag 8 juni 2008 22:08 schreef Grulez het volgende:
Wat zei ie over de NOS en een aandeel aan de wedstrijd?
ik vroeg het me ook al afquote:Op zondag 8 juni 2008 22:08 schreef Strychnine het volgende:
De NOS heeft een aandeel in de wedstrijd? Wat lult 'ie nou?
Ben bang van wel ja.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:08 schreef Ricard0j het volgende:
Denk toch dat Duitsland er mee van doorgaat
Nee.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:07 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Voorlopig ben je nog de enige die over me klaagt. Dus als je last van me hebt moet je lekker een ander topic zoeken
quote:Op zondag 8 juni 2008 22:08 schreef Steeven het volgende:
Mijn god WAT IS DIT COMMENTAAR SLECHT OP DE WEDSTRIJD. Die gast heeft geen benul waar 'ie het over heeft.
Daarom heb ik nu de BBC op staan.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:08 schreef Steeven het volgende:
Mijn god WAT IS DIT COMMENTAAR SLECHT OP DE WEDSTRIJD. Die gast heeft geen benul waar 'ie het over heeft.
Ah ok. Fijn dat ie dat even met ons wilde delenquote:Op zondag 8 juni 2008 22:08 schreef donpsp het volgende:
[..]
Die bal die uitging.. iemand van de NOS moest die vangen
Ik vind hem eigenlijk wel vermakelijkquote:Op zondag 8 juni 2008 22:08 schreef Steeven het volgende:
Ik ook, eigenlijk wil ik gewoon dat ze winnen.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:09 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Ben bang van wel ja.
Hoop toch nog op een goal van Poolse kant.
Meestal zijn het van die kampers, van dat volk wat ook altijd op zaterdag in Venlo rond looptquote:Op zondag 8 juni 2008 22:09 schreef venomsnake het volgende:
Echt zo'n moffenkapsel heeft die Sweinsteiger ook.
Zo lopen die Duitsers er op Ameland ook altijd bij.
eensquote:Op zondag 8 juni 2008 22:08 schreef tong80 het volgende:
Schweinsteiger verdient een doodschop.
Gadversdamme dat kapsel
Ik vond het ook zeer sociaal van mezelf. Ben goed opgevoedquote:Op zondag 8 juni 2008 22:09 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Ah ok. Fijn dat ie dat even met ons wilde delen
Dan mis je het geluid van de bal en de supporters.....quote:Op zondag 8 juni 2008 22:09 schreef TornadoDK het volgende:
Moeten er nu in elk topic 150 posts over het commentaar gaan![]()
zet dan gewoon je geluid uit
quote:Op zondag 8 juni 2008 22:10 schreef Plastic_Power het volgende:
Ik wacht op de traditionele Lehmannblunder
Haha jij niet, de commentatorquote:Op zondag 8 juni 2008 22:10 schreef donpsp het volgende:
[..]
Ik vond het ook zeer sociaal van mezelf. Ben goed opgevoed
je moet venlo ook ten alle tijden vermijdenquote:Op zondag 8 juni 2008 22:10 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Meestal zijn het van die kampers, van dat volk wat ook altijd op zaterdag in Venlo rond loopt
Ik wacht met je meequote:Op zondag 8 juni 2008 22:10 schreef Plastic_Power het volgende:
Ik wacht op de traditionele Lehmannblunder
alleen op zaterdagquote:Op zondag 8 juni 2008 22:10 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Meestal zijn het van die kampers, van dat volk wat ook altijd op zaterdag in Venlo rond loopt
quote:Op zondag 8 juni 2008 22:09 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ja, jij je breezertje?
Darn, ik zou niet reageren! Mislukt
[..]
Ja, jij je breezertje?
Maak dat maar 3quote:
dan zet je hem op een andere zender. of je hoort dat commentaar gewoon niet aan, werkt ook goedquote:Op zondag 8 juni 2008 22:10 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dan mis je het geluid van de bal en de supporters.....
Ballack ook eigenlijk alleen al om de naam.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:08 schreef tong80 het volgende:
Schweinsteiger verdient een doodschop.
Gadversdamme dat kapsel
Nopquote:
[..]
Ja, jij je breezertje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |