Ik vind hem eigenlijk wel vermakelijkquote:Op zondag 8 juni 2008 22:08 schreef Steeven het volgende:
Mijn god WAT IS DIT COMMENTAAR SLECHT OP DE WEDSTRIJD. Die gast heeft geen benul waar 'ie het over heeft.
Ik ook, eigenlijk wil ik gewoon dat ze winnen.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:09 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Ben bang van wel ja.
Hoop toch nog op een goal van Poolse kant.
Meestal zijn het van die kampers, van dat volk wat ook altijd op zaterdag in Venlo rond looptquote:Op zondag 8 juni 2008 22:09 schreef venomsnake het volgende:
Echt zo'n moffenkapsel heeft die Sweinsteiger ook.
Zo lopen die Duitsers er op Ameland ook altijd bij.
eensquote:Op zondag 8 juni 2008 22:08 schreef tong80 het volgende:
Schweinsteiger verdient een doodschop.
Gadversdamme dat kapsel
Ik vond het ook zeer sociaal van mezelf. Ben goed opgevoedquote:Op zondag 8 juni 2008 22:09 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Ah ok. Fijn dat ie dat even met ons wilde delen
Dan mis je het geluid van de bal en de supporters.....quote:Op zondag 8 juni 2008 22:09 schreef TornadoDK het volgende:
Moeten er nu in elk topic 150 posts over het commentaar gaan![]()
zet dan gewoon je geluid uit
quote:Op zondag 8 juni 2008 22:10 schreef Plastic_Power het volgende:
Ik wacht op de traditionele Lehmannblunder
Haha jij niet, de commentatorquote:Op zondag 8 juni 2008 22:10 schreef donpsp het volgende:
[..]
Ik vond het ook zeer sociaal van mezelf. Ben goed opgevoed
je moet venlo ook ten alle tijden vermijdenquote:Op zondag 8 juni 2008 22:10 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Meestal zijn het van die kampers, van dat volk wat ook altijd op zaterdag in Venlo rond loopt
Ik wacht met je meequote:Op zondag 8 juni 2008 22:10 schreef Plastic_Power het volgende:
Ik wacht op de traditionele Lehmannblunder
alleen op zaterdagquote:Op zondag 8 juni 2008 22:10 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Meestal zijn het van die kampers, van dat volk wat ook altijd op zaterdag in Venlo rond loopt
quote:Op zondag 8 juni 2008 22:09 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ja, jij je breezertje?
Darn, ik zou niet reageren! Mislukt
quote:Op zondag 8 juni 2008 22:09 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ja, jij je breezertje?
Darn, ik zou niet reageren! Mislukt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |