heheh. Een ketting en oorbellen mogen ook niet, dus waarom dan wel zo'n belachelijk kapsel.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:06 schreef Plastic_Power het volgende:
Kapsel+overtreding=rode kaart
Griekenland speelde beter dan dit Duitsland.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat zeiden ze van griekenland en denemarken ook
Die bal die uitging.. iemand van de NOS moest die vangenquote:Op zondag 8 juni 2008 22:08 schreef Grulez het volgende:
Wat zei ie over de NOS en een aandeel aan de wedstrijd?
ik vroeg het me ook al afquote:Op zondag 8 juni 2008 22:08 schreef Strychnine het volgende:
De NOS heeft een aandeel in de wedstrijd? Wat lult 'ie nou?
Ben bang van wel ja.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:08 schreef Ricard0j het volgende:
Denk toch dat Duitsland er mee van doorgaat
Nee.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:07 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Voorlopig ben je nog de enige die over me klaagt. Dus als je last van me hebt moet je lekker een ander topic zoeken
quote:Op zondag 8 juni 2008 22:08 schreef Steeven het volgende:
Mijn god WAT IS DIT COMMENTAAR SLECHT OP DE WEDSTRIJD. Die gast heeft geen benul waar 'ie het over heeft.
Daarom heb ik nu de BBC op staan.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:08 schreef Steeven het volgende:
Mijn god WAT IS DIT COMMENTAAR SLECHT OP DE WEDSTRIJD. Die gast heeft geen benul waar 'ie het over heeft.
Ah ok. Fijn dat ie dat even met ons wilde delenquote:Op zondag 8 juni 2008 22:08 schreef donpsp het volgende:
[..]
Die bal die uitging.. iemand van de NOS moest die vangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |