yup.... maar de bruiloft is nep....quote:Op zondag 8 juni 2008 15:52 schreef PeterNB het volgende:
De ringen worden omgedaan...............(in the uk)
Stephanie, I give you this ring.quote:Op zondag 8 juni 2008 15:52 schreef PeterNB het volgende:
De ringen worden omgedaan...............(in the uk)
quote:Op zondag 8 juni 2008 16:09 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Okee, maar dan NIET LACHEN en NIET QUOTEN aub![]()
(Ik ben het ventje op links op beide fotos)
En bedankt he voor het quotenquote:Op zondag 8 juni 2008 16:10 schreef Desii het volgende:
[..]
iam not laughing.... *proest* no echt not
Te laat.quote:
Ik ben niet aanwezig in de chat op dit moment. Als ik inlog zie je gewoon mijn naam.quote:Op zondag 8 juni 2008 16:14 schreef tipsch het volgende:
Welke nummertje heb je beequeen? ustreamer-#hoeveel?
Dat jij je er prive mee 'vermaakt' vinnik primaquote:
oi, zoals het hoort.quote:Op zondag 8 juni 2008 16:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben niet aanwezig in de chat op dit moment. Als ik linog zie je gewoon mijn naam.
waarom een fake trouwerij?quote:Op zondag 8 juni 2008 15:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Stephanie, I give you this ring.![]()
[ afbeelding ]
Laat zien die ouwe foto dan?
Dank je! Ben nu net thuis (in Utrecht) en het was aan de 'andere' kant van de Oudegracht. Niets aan het handje dus. Schrok alleen een beetje en zag foto's in GC van SHE die heel erg op 'mijn' kant leken. Maar goed, back to the COS!quote:Op zondag 8 juni 2008 15:44 schreef beequeen het volgende:
Kahaarin en Smash-it, sterkte.
Jaap zit vast in zijn vakantie huisje.quote:Op zondag 8 juni 2008 16:44 schreef PeterNB het volgende:
Waar blijft Jaap om de tafel om te gooien tijdens dit huwelijk ??
[ afbeelding ]
Ik hoorde dat Jaap zijn baard heeft laten staan en nu de internetforums afstruint.quote:
quote:Ik zou graag sterren willen plukken
En ik weet dat ze me lukken
Ik zou ze bewaren in mijn hart
Speciaal voor jou leg ik ze apart
Ze zouden mijn ogen doen stralen
En het beste in mij naar boven halen
Daarna zou ik ze aan jouw schenken
Dat is voor jou mijn aandenken
Zolang deze sterren blijven schijnen
Zal onze vriendschap nooit verdwijnen!
dikke kus van mij
quote:14 juni discotheek manhattan arnhem ik mike ben er ook
vrijdag, 19:32
hello mensen
14 juni organiseerd dicotheek manhattan een gaaf feest waarbij huub draait en ik ben er ook samen met andere oudbweoners en personeelsleden van de kooi!
zorg dat je erbij bent wordt een gaaf feest!
toegang is 10 .euro zie filmpje manhattan bovenaan!
[b]ook kan je vrijkaartjes...
Goed om te horen dat het niet om jouw huis ging, zal wel een opluchting geweest zijn.quote:
Mike is op tv geweest, en sommige vrouwen zullen daar wel voor vallen.quote:Op zondag 8 juni 2008 17:16 schreef beequeen het volgende:
Nieuws van Mikey's hyves. Onbegrijpelijk dat er vrouwen vallen voor deze loser.
[..]
[ afbeelding ]
Nog een bericht. Mikey en Huub....ehm.![]()
[..]
soep eet je met een furk !quote:Op zondag 8 juni 2008 17:26 schreef Dementor het volgende:
Lurk, lurk.
Nou.......een lekker tomatensoepje gemaakt van verse tomaten met daarbijquote:Op zondag 8 juni 2008 17:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik eet nooit soep
Teveel gegeten ooit.
Brian heeft de gewonnen 50.000 euro en al zijn en Netty's spaargeld gestoken in eenquote:Op zondag 8 juni 2008 18:11 schreef Prospera het volgende:
Is Amanda er inmiddels achter, dat je in Dubai niet hand in hand mag lopen en ze volledig gesluierd moet?
Zo is dat, lekker in mijn tuintje gezeten en een behoorlijk eindje gefietst vandaag, ja ja.quote:Op zondag 8 juni 2008 18:11 schreef Prospera het volgende:
Het is ook veel te mooi weer om achter de pc te zitten![]()
Is Amanda er inmiddels achter, dat je in Dubai niet hand in hand mag lopen en ze volledig gesluierd moet?
Allemaal naar het forum van Ik WeetNiets of een ander gezellig subforum van FOK!, keus genoeg.quote:Op zondag 8 juni 2008 19:13 schreef Dementor het volgende:
De vraag is, waar gaan wij verder als ze dit subforum sluiten
Haha, ik moet steeds lachen als ik een punt lees en dan aan Amanda denk.quote:Op zondag 8 juni 2008 19:27 schreef beequeen het volgende:
Punt 2: Mwah, ze zijn niet meer zo achterlijk daar.
Dubai today.
of dezequote:Het schelden naar anderen kan leiden tot gevangenisstraf en deportatie.
of dezequote:Openbare dronkenschap wordt niet getolloreerd en kan leiden tot gevangenisstraf en deportatie. Drinken in openbare gelegenheden is verboden, maar u kunt het in vrijwel alle hotels krijgen.
quote:Dubai kent enkele publieke stranden en de meeste hotels hebben een eigen zwembad. U kunt hier in de badkleding rondlopen, maar topless is verboden.
Ik kan ook overal exact de caps bij bedenken. Goed, ik hou al op.quote:Het invoeren van erotische- en sexartikelen is strikt verboden!
Ik voel je maar het ging mij om het gesluierd zijn, zoals Prospera aangaf. De rest is natuurlijk helemaal van toepassing op de snol en misschien zit ze nu al vast.quote:Op zondag 8 juni 2008 19:34 schreef Smash-it het volgende:
Haha, ik moet steeds lachen als ik een punt lees en dan aan Amanda denk.
Goed, ik hou al op.
Ze komt nooit meer terug.quote:Op zondag 8 juni 2008 19:34 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Haha, ik moet steeds lachen als ik een punt lees en dan aan Amanda denk.
Zoals deze:
[..]
of deze
[..]
of deze
[..]
[..]
Ik kan ook overal exact de caps bij bedenken. Goed, ik hou al op.
Of juist al binnen een dag.quote:
En morgen nog zo'n dagquote:Op zondag 8 juni 2008 19:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of juist al binnen een dag.![]()
Wat een heerlijk weer was het vandaag, eindelijk weer eens in de tuin kunnen zitten
quote:Op zondag 8 juni 2008 16:48 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Jaap zijn baard heeft laten staan en nu de internetforums afstruint.
[ afbeelding ]
wel bij dotcomboy..dat is ook een lieverdje, en nog lekker jong ookquote:Op zondag 8 juni 2008 20:25 schreef PeterNB het volgende:
Vind ik daar een leuk ventje op die uk-chat, kun je niet privechatten
Veels te gevaarlijk die dotcomboy. Als je daar romantisch mee gaat roeienquote:Op zondag 8 juni 2008 20:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
wel bij dotcomboy..dat is ook een lieverdje, en nog lekker jong ook![]()
Hi all!
Ik tel daar 5 fokkers. Allen in rust.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:01 schreef HoneyBunny het volgende:Helleu !
Waar hangt iedereen vandaag weer uit? Chat van Flappie of bij de echte streams van BB?
WTF is disana-1, een kloon ?quote:
Nope, net zo min als op rotte appels.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:29 schreef OudFruit het volgende:
Bestaat er een patent op die flutnaam dan?
Ah je neemt je digitale pixelvriendinnetje in bescherming...how cutequote:Op zondag 8 juni 2008 21:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, net zo min als op rotte appels.
Sommige mensen......
Ik klets nu met.......in de chat van boydotcom.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:43 schreef tipsch het volgende:
Wat raar, als ik er met m'n irc-client ben ingelogd, zie ik dus sommige users niet, die ik wel zou zien wanneer ik met de chat applet inlog.
volgens mij welquote:Op zondag 8 juni 2008 20:25 schreef PeterNB het volgende:
Vind ik daar een leuk ventje op die uk-chat, kun je niet privechatten
Het is dotboycom11.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik klets nu met.......in de chat van boydotcom.
Ga afsluiten hier. Fijne, zwoele avond FOKkers, slaap lekker straks en tot morgen.
Zit je in dit kanaal?quote:Op zondag 8 juni 2008 22:31 schreef Flabberguest het volgende:
Niemand lullen op flappies chat? allemaal aanwezig maar niemand die wat zegt
Ik zit hier http://www.ustream.tv/channel/big-brother-9-uk-channel-4-showquote:Op zondag 8 juni 2008 22:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zit je in dit kanaal?
#big-brother-9-uk-channel-4-s
(netwerk:chat1.ustream.tv)
Kanaal is veranderd.
Haske druk daaro.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:39 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Ik zit hier http://www.ustream.tv/channel/big-brother-9-uk-channel-4-show
Ik ook niet.quote:Op zondag 8 juni 2008 23:12 schreef Flabberguest het volgende:
Eeeeey Ik ken niet meer op flappies site chatten grrrrrrrrrrrrr
wromquote:Op zondag 8 juni 2008 23:15 schreef Flabberguest het volgende:
Ja we benne allemaal geband behalve Mazuru
quote:Op zondag 8 juni 2008 23:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ook niet.Ben out of the blue ineens niet meer allowed to participate
Zie dat maar eens voor elkaar te krijgen. Ten eerste heeft een of andere wannebe-Lobasca mijn naam al ingepikt..quote:
Yep.. .de mijne ook .... engelse conjosquote:Op zondag 8 juni 2008 23:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zie dat maar eens voor elkaar te krijgen. Ten eerste heeft een of andere wannebe-Lobasca mijn naam al ingepikt..
Kutsite van flappie. niet eens BB9 te zien. Hij bekijkt het maarquote:Op zondag 8 juni 2008 23:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zie dat maar eens voor elkaar te krijgen. Ten eerste heeft een of andere wannebe-Lobasca mijn naam al ingepikt..
Ik vond het een snoepoortje, maar nu een flapdrol!quote:Op zondag 8 juni 2008 23:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kutsite van flappie. niet eens BB9 te zien. Hij bekijkt het maar
quote:Op zondag 8 juni 2008 23:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik vond het een snoepoortje, maar nu een flapdrol!
Lady-night......We zijn nu met heel andere dingen bezig. Wie is Brianquote:Op zondag 8 juni 2008 23:39 schreef Lady-night het volgende:
Deze COS was leuk.....Brian die moest zingen....het bewuste nummer
[COS #900] Brian naar het schavot
kon het niet laten om hem door te lezen... hij is enorm grappig, wat jammer dat het filmpje van Youtube is verdwenen.quote:Op zondag 8 juni 2008 23:39 schreef Lady-night het volgende:
Deze COS was leuk.....Brian die moest zingen....het bewuste nummer
[COS #900] Brian naar het schavot
wedden dat we dan wel door de voorrondes gekomen warenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zeg: naar het Eurovisie Songfestival met die twee.![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:24 schreef IkWeetNiets het volgende:
Hé, ik had een andere tekst voor Brain gemaild aan Juf Judith:
Van Fok kreeg ik een ansichtkaart
waarop Amanda met mij paart,
het domste meisje dat ik ken
Zij is bepaald geen oude fiets
maar bewerkstelligt bij mij iets
waardoor ik niet gekomen ben.
Die keer, ik weet nog hoe het het was
Ik ging te keer en gaf vol gas
lag heerlijk passieloos te kleien
Bijna een uur pompte ik door
maar mijn orgasme ging teloor
erectieloos tussen haar dijen
Als altijd dacht ik weer aan Nena
en weet, nu zij is weggegaan
Nooit zal er ooit nog in mijn leven
een andere vrouw als zij bestaan
quote:Op maandag 9 juni 2008 00:05 schreef Desii het volgende:
Whaaaa en deze uit de COS900![]()
[ afbeelding ]
[..]
ziet joe in de neeburhoed of malaga Ziet...................eviva espana.......niza holgazanea en Fuengirola..........adios!quote:Op maandag 9 juni 2008 01:58 schreef Ziet het volgende:
tot over een paar weken!
(hoop dat het hier dan nog steeds gezellig is!)
Dit dan?quote:
Gooi je de caps toch hierheen?quote:Op maandag 9 juni 2008 05:28 schreef Prospera het volgende:
Ik heb vannacht steenuilen gestreamd als Jante:
http://www.beleefdelente.nl/steenuil#commentform
En ook caps gemaakt, die ik daar niet kan plaatsen. Hoe wanhopig ben je dan
Oh goed idee!quote:Op maandag 9 juni 2008 08:53 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Gooi je de caps toch hierheen?![]()
Overigens gaat het niet goed met brian en jaap, te weinig voedsel
Goed te weten, zit net even te lezen en ze doen daar of de twee elk moment kunnen bezweiken.quote:Op maandag 9 juni 2008 09:08 schreef Prospera het volgende:
[..]
Oh goed idee!
BTW, die 2 hebben tussen 4 en half 5 zeker 18 voedingen gehad.
Yep, ik lees daar ook even mee en ze zeggen dat er vannacht maar 1 muis is gegeten door Jaap.quote:Op maandag 9 juni 2008 09:11 schreef Kaat38 het volgende:
Goed te weten, zit net even te lezen en ze doen daar of de twee elk moment kunnen bezweiken.
Wat rek eruit, omdat de sc zit te morrenquote:Op maandag 9 juni 2008 09:08 schreef petraa het volgende:
Yvon heeft wel een beetje gelijk! De rek is eruit!
Die ene muis klopt, om 04.31 uur.quote:Op maandag 9 juni 2008 09:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, ik lees daar ook even mee en ze zeggen dat er vannacht maar 1 muis is gegeten door Jaap.
Mogguh![]()
Ik lees dat Yvonne het zat is, begrijpelijk wel maar ook jammer.
Neeeeeeeee......please.........laat ons niet alleen...........quote:Op maandag 9 juni 2008 07:57 schreef yvonne het volgende:
Ik denk hè, ik denk dat de DGK-rek eruit is, zullen we gaan kussen en zwaaien?
De mods willen op vakantiequote:Op maandag 9 juni 2008 07:57 schreef yvonne het volgende:
Ik denk hè, ik denk dat de DGK-rek eruit is, zullen we gaan kussen en zwaaien?
Oh, ik ben het niet zat hoor, maar imho is de nazit-rek er een beetje uit, de ex-bewoners hebben het te druk om te posten, EK is begonnen, de uilen zijn bijna uitgevlogen en de afri-cam gaat nog wel een poosje door.En: we moeten straks wel weer fit zijn voor DGK2 natuurlijkquote:Op maandag 9 juni 2008 09:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, ik lees daar ook even mee en ze zeggen dat er vannacht maar 1 muis is gegeten door Jaap.
Mogguh![]()
Ik lees dat Yvonne het zat is, begrijpelijk wel maar ook jammer.
Nee joh, dat rekken we nog wel een week, ik heet geen dagonetquote:Op maandag 9 juni 2008 09:37 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Omdat het zomaar de laatste kan zijn ...
TVP
Je hebt gelijk, maar er zijn toch een aantal die hards die het subforum niet graag zien verdwijnen. Daar ben ik er één van, maar dat had je wrs al door.quote:Op maandag 9 juni 2008 09:35 schreef yvonne het volgende:
Oh, ik ben het niet zat hoor, maar imho is de nazit-rek er een beetje uit, de ex-bewoners hebben het te druk om te posten, EK is begonnen, de uilen zijn bijna uitgevlogen en de afri-cam gaat nog wel een poosje door.En: we moeten straks wel weer fit zijn voor DGK2 natuurlijk
Als we zo doorgaan hebben we elkaar al (verbaal)vermoord voor DGK uberhaupt begint
Vertel!quote:Op maandag 9 juni 2008 09:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee joh, dat rekken we nog wel een week, ik heet geen dagonet
Van wie niet?quote:
Kijk, dat is klare taal!quote:Op maandag 9 juni 2008 09:40 schreef yvonne het volgende:
Dagonet is FA en die kwakte hoplakee opeens BB dicht terwijl BB-Hotel nog moest beginnenquote:
eerst even afkickenquote:
Jup, ik vond DGK leuker dan welk BB forum dan ook!quote:Op maandag 9 juni 2008 09:44 schreef Lobasca het volgende:
Morning!![]()
![]()
yvon, herhaal nog ff dat je DGK leuker vond, dan welk BB-forum ook
o gelukkig pffffquote:Op maandag 9 juni 2008 09:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ah, bedankt voor de uitleg. Ook wel een beetje dom van dagonet hè?quote:Op maandag 9 juni 2008 09:44 schreef yvonne het volgende:
Dagonet is FA en die kwakte hoplakee opeens BB dicht terwijl BB-Hotel nog moest beginnen
En dat moet ie tot in lengte van dagen aanhoren
quote:Op maandag 9 juni 2008 09:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jup, ik vond DGK leuker dan welk BB forum dan ook!
De eikelquote:
Hij zit nu tegenover me en kijkt soms over zijn scherm heen. Oh men, wat live ik on the edge!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |