quote:Op zondag 8 juni 2008 16:48 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Jaap zijn baard heeft laten staan en nu de internetforums afstruint.
[ afbeelding ]
wel bij dotcomboy..dat is ook een lieverdje, en nog lekker jong ookquote:Op zondag 8 juni 2008 20:25 schreef PeterNB het volgende:
Vind ik daar een leuk ventje op die uk-chat, kun je niet privechatten
Veels te gevaarlijk die dotcomboy. Als je daar romantisch mee gaat roeienquote:Op zondag 8 juni 2008 20:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
wel bij dotcomboy..dat is ook een lieverdje, en nog lekker jong ook![]()
Hi all!
Ik tel daar 5 fokkers. Allen in rust.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:01 schreef HoneyBunny het volgende:Helleu !
Waar hangt iedereen vandaag weer uit? Chat van Flappie of bij de echte streams van BB?
WTF is disana-1, een kloon ?quote:
Nope, net zo min als op rotte appels.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:29 schreef OudFruit het volgende:
Bestaat er een patent op die flutnaam dan?
Ah je neemt je digitale pixelvriendinnetje in bescherming...how cutequote:Op zondag 8 juni 2008 21:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, net zo min als op rotte appels.
Sommige mensen......
Ik klets nu met.......in de chat van boydotcom.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:43 schreef tipsch het volgende:
Wat raar, als ik er met m'n irc-client ben ingelogd, zie ik dus sommige users niet, die ik wel zou zien wanneer ik met de chat applet inlog.
volgens mij welquote:Op zondag 8 juni 2008 20:25 schreef PeterNB het volgende:
Vind ik daar een leuk ventje op die uk-chat, kun je niet privechatten
Het is dotboycom11.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik klets nu met.......in de chat van boydotcom.
Ga afsluiten hier. Fijne, zwoele avond FOKkers, slaap lekker straks en tot morgen.
Zit je in dit kanaal?quote:Op zondag 8 juni 2008 22:31 schreef Flabberguest het volgende:
Niemand lullen op flappies chat? allemaal aanwezig maar niemand die wat zegt
Ik zit hier http://www.ustream.tv/channel/big-brother-9-uk-channel-4-showquote:Op zondag 8 juni 2008 22:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zit je in dit kanaal?
#big-brother-9-uk-channel-4-s
(netwerk:chat1.ustream.tv)
Kanaal is veranderd.
Haske druk daaro.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:39 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Ik zit hier http://www.ustream.tv/channel/big-brother-9-uk-channel-4-show
Ik ook niet.quote:Op zondag 8 juni 2008 23:12 schreef Flabberguest het volgende:
Eeeeey Ik ken niet meer op flappies site chatten grrrrrrrrrrrrr
wromquote:Op zondag 8 juni 2008 23:15 schreef Flabberguest het volgende:
Ja we benne allemaal geband behalve Mazuru
quote:Op zondag 8 juni 2008 23:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ook niet.Ben out of the blue ineens niet meer allowed to participate
Zie dat maar eens voor elkaar te krijgen. Ten eerste heeft een of andere wannebe-Lobasca mijn naam al ingepikt..quote:
Yep.. .de mijne ook .... engelse conjosquote:Op zondag 8 juni 2008 23:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zie dat maar eens voor elkaar te krijgen. Ten eerste heeft een of andere wannebe-Lobasca mijn naam al ingepikt..
Kutsite van flappie. niet eens BB9 te zien. Hij bekijkt het maarquote:Op zondag 8 juni 2008 23:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zie dat maar eens voor elkaar te krijgen. Ten eerste heeft een of andere wannebe-Lobasca mijn naam al ingepikt..
Ik vond het een snoepoortje, maar nu een flapdrol!quote:Op zondag 8 juni 2008 23:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kutsite van flappie. niet eens BB9 te zien. Hij bekijkt het maar
quote:Op zondag 8 juni 2008 23:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik vond het een snoepoortje, maar nu een flapdrol!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |