gister en daarnet geloof ikquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:10 schreef Dogga het volgende:
Hij heeft 2 uurtje geoefend? wanneer dan?
Ook diamanten hebben een zuiverheidsgraad, en Amanda is geen loepzuivere diamant.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:08 schreef robert2006 het volgende:
amanda is de ruwe diamant die nog geslepen moet worden, over een tijdje heeft ze een stem als een engel, een stralende engeltje
Done....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Waar is de OP?
Brian liegt maar weer eens.
Ja Brian heeft last van faalangstquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:12 schreef Rens_Wilders het volgende:
Oh hij heeft gewoon een angst voor muziek...
Wanneer in de douche, met Ellie?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:10 schreef Copycat het volgende:
Met het bleren in de douche erbij, toch wel twee tot drie uur geoefend.
doe een beetje lief, in haar nachtponnetje en wellicht nog 2 vleugeltjes erbij is het echt een engeltje, met haar mooie blonde haartjesquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook diamanten hebben een zuiverheidsgraad, en Amanda is geen loepzuivere diamant.
Ja die hoorde ik ookquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:12 schreef Tissik het volgende:
Oops, Juf Juuf zegt: "ik heb altijd op mijn talent gevaard"![]()
Onder de douche. En met Amanda in bedquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:12 schreef Tissik het volgende:
Brian heeft 2,5 uur geoefend de afgelopen week? Wanneer was dat dan?![]()
Juf Juud stelt voor om als Brian deze zangles niet goed doet, dat ze dan maar ff een weekje uit elkaar moeten gaan.
Oops, Juf Juuf zegt: "ik heb altijd op mijn talent gevaard"![]()
Heerlijk, dat cynisme.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:13 schreef robert2006 het volgende:
[..]
doe een beetje lief, in haar nachtponnetje en wellicht nog 2 vleugeltjes erbij is het echt een engeltje, met haar mooie blonde haartjes
liegen is zijn tweede natuur.... hij weet al lang het verschil niet meer tussen waarheid en leugenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:13 schreef Lynn-Live het volgende:
m'n tenen staan krom in m'n schoenen, leugenaar![]()
welnee ze ruikt zijn angstzweetquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:13 schreef petraa het volgende:
Ze ziet er heel geirriteerd uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |