yup.... maar de bruiloft is nep....quote:Op zondag 8 juni 2008 15:52 schreef PeterNB het volgende:
De ringen worden omgedaan...............(in the uk)
Stephanie, I give you this ring.quote:Op zondag 8 juni 2008 15:52 schreef PeterNB het volgende:
De ringen worden omgedaan...............(in the uk)
quote:Op zondag 8 juni 2008 16:09 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Okee, maar dan NIET LACHEN en NIET QUOTEN aub![]()
(Ik ben het ventje op links op beide fotos)
En bedankt he voor het quotenquote:Op zondag 8 juni 2008 16:10 schreef Desii het volgende:
[..]
iam not laughing.... *proest* no echt not
Te laat.quote:
Ik ben niet aanwezig in de chat op dit moment. Als ik inlog zie je gewoon mijn naam.quote:Op zondag 8 juni 2008 16:14 schreef tipsch het volgende:
Welke nummertje heb je beequeen? ustreamer-#hoeveel?
Dat jij je er prive mee 'vermaakt' vinnik primaquote:
oi, zoals het hoort.quote:Op zondag 8 juni 2008 16:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben niet aanwezig in de chat op dit moment. Als ik linog zie je gewoon mijn naam.
waarom een fake trouwerij?quote:Op zondag 8 juni 2008 15:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Stephanie, I give you this ring.![]()
[ afbeelding ]
Laat zien die ouwe foto dan?
Dank je! Ben nu net thuis (in Utrecht) en het was aan de 'andere' kant van de Oudegracht. Niets aan het handje dus. Schrok alleen een beetje en zag foto's in GC van SHE die heel erg op 'mijn' kant leken. Maar goed, back to the COS!quote:Op zondag 8 juni 2008 15:44 schreef beequeen het volgende:
Kahaarin en Smash-it, sterkte.
Jaap zit vast in zijn vakantie huisje.quote:Op zondag 8 juni 2008 16:44 schreef PeterNB het volgende:
Waar blijft Jaap om de tafel om te gooien tijdens dit huwelijk ??
[ afbeelding ]
Ik hoorde dat Jaap zijn baard heeft laten staan en nu de internetforums afstruint.quote:
quote:Ik zou graag sterren willen plukken
En ik weet dat ze me lukken
Ik zou ze bewaren in mijn hart
Speciaal voor jou leg ik ze apart
Ze zouden mijn ogen doen stralen
En het beste in mij naar boven halen
Daarna zou ik ze aan jouw schenken
Dat is voor jou mijn aandenken
Zolang deze sterren blijven schijnen
Zal onze vriendschap nooit verdwijnen!
dikke kus van mij
quote:14 juni discotheek manhattan arnhem ik mike ben er ook
vrijdag, 19:32
hello mensen
14 juni organiseerd dicotheek manhattan een gaaf feest waarbij huub draait en ik ben er ook samen met andere oudbweoners en personeelsleden van de kooi!
zorg dat je erbij bent wordt een gaaf feest!
toegang is 10 .euro zie filmpje manhattan bovenaan!
[b]ook kan je vrijkaartjes...
Goed om te horen dat het niet om jouw huis ging, zal wel een opluchting geweest zijn.quote:
Mike is op tv geweest, en sommige vrouwen zullen daar wel voor vallen.quote:Op zondag 8 juni 2008 17:16 schreef beequeen het volgende:
Nieuws van Mikey's hyves. Onbegrijpelijk dat er vrouwen vallen voor deze loser.
[..]
[ afbeelding ]
Nog een bericht. Mikey en Huub....ehm.![]()
[..]
soep eet je met een furk !quote:Op zondag 8 juni 2008 17:26 schreef Dementor het volgende:
Lurk, lurk.
Nou.......een lekker tomatensoepje gemaakt van verse tomaten met daarbijquote:Op zondag 8 juni 2008 17:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik eet nooit soep
Teveel gegeten ooit.
Brian heeft de gewonnen 50.000 euro en al zijn en Netty's spaargeld gestoken in eenquote:Op zondag 8 juni 2008 18:11 schreef Prospera het volgende:
Is Amanda er inmiddels achter, dat je in Dubai niet hand in hand mag lopen en ze volledig gesluierd moet?
Zo is dat, lekker in mijn tuintje gezeten en een behoorlijk eindje gefietst vandaag, ja ja.quote:Op zondag 8 juni 2008 18:11 schreef Prospera het volgende:
Het is ook veel te mooi weer om achter de pc te zitten![]()
Is Amanda er inmiddels achter, dat je in Dubai niet hand in hand mag lopen en ze volledig gesluierd moet?
Allemaal naar het forum van Ik WeetNiets of een ander gezellig subforum van FOK!, keus genoeg.quote:Op zondag 8 juni 2008 19:13 schreef Dementor het volgende:
De vraag is, waar gaan wij verder als ze dit subforum sluiten
Haha, ik moet steeds lachen als ik een punt lees en dan aan Amanda denk.quote:Op zondag 8 juni 2008 19:27 schreef beequeen het volgende:
Punt 2: Mwah, ze zijn niet meer zo achterlijk daar.
Dubai today.
of dezequote:Het schelden naar anderen kan leiden tot gevangenisstraf en deportatie.
of dezequote:Openbare dronkenschap wordt niet getolloreerd en kan leiden tot gevangenisstraf en deportatie. Drinken in openbare gelegenheden is verboden, maar u kunt het in vrijwel alle hotels krijgen.
quote:Dubai kent enkele publieke stranden en de meeste hotels hebben een eigen zwembad. U kunt hier in de badkleding rondlopen, maar topless is verboden.
Ik kan ook overal exact de caps bij bedenken. Goed, ik hou al op.quote:Het invoeren van erotische- en sexartikelen is strikt verboden!
Ik voel je maar het ging mij om het gesluierd zijn, zoals Prospera aangaf. De rest is natuurlijk helemaal van toepassing op de snol en misschien zit ze nu al vast.quote:Op zondag 8 juni 2008 19:34 schreef Smash-it het volgende:
Haha, ik moet steeds lachen als ik een punt lees en dan aan Amanda denk.
Goed, ik hou al op.
Ze komt nooit meer terug.quote:Op zondag 8 juni 2008 19:34 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Haha, ik moet steeds lachen als ik een punt lees en dan aan Amanda denk.
Zoals deze:
[..]
of deze
[..]
of deze
[..]
[..]
Ik kan ook overal exact de caps bij bedenken. Goed, ik hou al op.
Of juist al binnen een dag.quote:
En morgen nog zo'n dagquote:Op zondag 8 juni 2008 19:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of juist al binnen een dag.![]()
Wat een heerlijk weer was het vandaag, eindelijk weer eens in de tuin kunnen zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |