abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59923357
quote:
Op zondag 6 juli 2008 12:32 schreef right_turn het volgende:
Ik las dus in een profiel het volgende:
[..]

Oké, dat kan... iedereen heeft zo zijn voorkeuren, maar dan:
[..]

Triest dus!
Misschien is haar hobby WoW spelen
pi_59925984
Mensen die op hun profiel schrijven ;

ik ben niet op zoek

"You can call me Susan if it makes you happy"
  zondag 6 juli 2008 @ 18:26:08 #78
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_59930288
quote:
Op zondag 6 juli 2008 12:45 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Gourmetten of steengrillen?
  zondag 6 juli 2008 @ 19:21:56 #79
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_59931232
quote:
Op zondag 6 juli 2008 12:45 schreef xFriendx het volgende:

[..]

( gvd.....waarom krijg ik nou allemaal van die vage mailtjes in m'n mailbox)
pi_59936856
Ow... jij jongen bent 1.86...... en ik 1.84... ach gut... dan zou ik geen hoge hakken kunnen dragen...want dan kom ik boven je uit... dat kan echt niet... hoe leuk je ook bent...

zondag 6 juli 2008 @ 22:56:52 #81
108913 Godshand
guide4you
pi_59937612
quote:
Op zondag 6 juli 2008 22:31 schreef elkravo het volgende:
Ow... jij jongen bent 1.86...... en ik 1.84... ach gut... dan zou ik geen hoge hakken kunnen dragen...want dan kom ik boven je uit... dat kan echt niet... hoe leuk je ook bent...

goed punt toch?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_59938662
quote:

Vrouwen die het erg vinden als ze met hoge hakken een stukje boven hun vriend uitsteken. Wat verschrikkelijk oppervlakkig is dat toch.
  maandag 7 juli 2008 @ 09:13:12 #83
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_59941668
quote:

beetje uit de hoogte doen
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  maandag 7 juli 2008 @ 09:26:26 #84
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_59941813
quote:
Op zondag 6 juli 2008 23:45 schreef Ticket het volgende:

[..]

Vrouwen die het erg vinden als ze met hoge hakken een stukje boven hun vriend uitsteken. Wat verschrikkelijk oppervlakkig is dat toch.
Beetje oppervlakkig om alle vrouwen die dat vinden meteen oppervlakkig te noemen.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_59942207
Van trieste relatiesite Lymic (waar alle profielen openbaar zijn, dus ook voor niet-leden):
quote:
Vrouw , 28 jaar uit Noord-Brabant

I'm girl from Czech Republic,but now live in Holland for 2 months...
I don't know nobody here so I'm looking for some friends here..
Some friends, jaja
  maandag 7 juli 2008 @ 10:47:09 #86
210501 right_turn
It's my turn
pi_59943125
quote:
Op maandag 7 juli 2008 09:53 schreef Godshand het volgende:
Van trieste relatiesite Lymic (waar alle profielen openbaar zijn, dus ook voor niet-leden):
[..]

Some friends, jaja
Goeie tip, kende ik nog niet. Ook daar even een triest profiel aanmaken!
Acht Cola, Acht Bier!
  Official ESF Kreviewer maandag 7 juli 2008 @ 10:58:57 #87
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_59943350
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:01 schreef MLI het volgende:
Het is dan ook een testprofiel . Ik ben niet bepaald op zoek naar een relatie.
HAHAHHAHAHAHHAHA, dit is echt de meest humoristische reactie uit de hele reeks. .
pi_59943928
quote:
Op zondag 8 juni 2008 15:53 schreef kaasplankje het volgende:
Type verzuurde feminist is dit
[..]
Wel bijzonder dat ze de WC-bril niet eens noemt.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_59992450
Ik ontving vorige week maandag onderstaand bericht op relatieplanet, nadat ik haar 18 dagen daarvoor een bericht had gestuurd. Daarna stuurde ik haar dezelfde avond nog een email dat ik ook geïnteresseerd ben en vroeg welke opleiding ze doet. Vanaf dat moment was ze blijkbaar direct al niet meer geïnteresseerd, want ze reageert nergens op. Is dat normaal op een dating website of had ik gewoon pech
quote:
Hey, wat leuk dat jij naar mijn profiel hebt gekeken, dat heb ik ook bij jou gedaan, en ik moet zeggen dat ik wel geïnteresseerd ben in jou, want ik ben toch wel opzoek naar een serieuze relatie, en ik hoop jij ook dat zou ik wel fijn vinden of in een vriendschappelijke relatie vind ik ook goed, ik hoop dat je wel geïnteresseerd ben in mij, zo ja? Zou jij mij willen mailen naar mijn mail adres en dat is [verwijderd] ik hoop je dan snel weer te horen….
liefs nancy
  woensdag 9 juli 2008 @ 12:18:59 #90
210501 right_turn
It's my turn
pi_59992569
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 12:13 schreef zzzzzzz het volgende:
Ik ontving vorige week maandag onderstaand bericht op relatieplanet, nadat ik haar 18 dagen daarvoor een bericht had gestuurd. Daarna stuurde ik haar dezelfde avond nog een email dat ik ook geïnteresseerd ben en vroeg welke opleiding ze doet. Vanaf dat moment was ze blijkbaar direct al niet meer geïnteresseerd, want ze reageert nergens op. Is dat normaal op een dating website of had ik gewoon pech
[..]

Er zitten veel veel fakers op RP, deze dame is duidelijk fake. Aangezien ze blond is heb ik haar uiteraard ook een hartje gestuurd en ik kreeg hetzelfde mailtje terug. Daar heb ik verder niet meer op gereageerd.

De fakeheid straalt er namelijk vanaf. Net als van haar profiel. Ik stuurde haar een hartje om bevestigd te worden in mijn vermoedens en dat werd door dat berichtje terug bevestigd

Binnenkort ontvang je een mailtje met een telefoonnummer dat je voor 1,50 p/m kunt bellen

[ Bericht 4% gewijzigd door right_turn op 09-07-2008 13:25:03 ]
Acht Cola, Acht Bier!
pi_59995665
Ik vond het al wel een beetje vreemd dat ze zo'n berichtje naar mij stuurde, omdat ze vroeg of ik geïnteresseerd in haar ben terwijl ik al had gezegd dat ik geïnteresseerd ben. Ook ziet ze er veel knapper uit dan ik. Maar ik dacht niet direct aan een nep profiel, omdat ze betaald lid is en ze mij (nog) geen betaald nummer heeft gegeven.

Ik ga wel relatieplanet even mailen over dat nep profiel. Misschien dat het profiel dan verwijderd kan worden.
pi_59997060
Relatieplanet bevestigde dat het een nep profiel is en heeft haar profiel verwijderd.

Ik ontving net ook de e-mail van Nancy om de betaalde sms'jes te ontvangen voor 1,50 euro per sms.

Ik denk dat ze het erg druk heeft gehad met sms'en in plaats van met haar studies.
quote:
hey Jeroen

Daar ben ik weer, sorry dat ik een beetje laat reageer ik heb het best wel druk met mijn studies, ik moet nog 1 week naar school en dan heb ik even weer lekker vakantie.. , ik heb verteld via het internet dat ik bepaalde dingen niet kan zeggen, ik leg hier even kort uit wat er precies aan de hand is en waarom ik een betere man zoek voor mij…. Ik heb een vriend gehad dat heel erg jaloers was/is en daar kan ik gewoon niet tegen ik mocht helemaal niks meer van hem doen of ergens heen gaan hij let constant op mij en ik hoop dat jij dat wel begrijpt waarom dat heel erg vervelend is, hij heeft mijn telefoon kaartje afgepakt dus ik kan niet echt bellen nu heb ik een simkaartje waarmee ik echt alleen kan smsen en daarom doe ik het ook op een veiliger manier via een smsbox en dat is op de site via www.real-love.nl en ik sta onder de vrouwen van 18 tot 30 jaar, ik vind het echt heel rot om dit mee te maken en daarom zoek ik een man dat echt bepaald niet zo is, ik hoop dat jij de gene bent want ik heb echt interesse in jou!! Ik hoop je dan snel weer te horen….

Xje nancy
  woensdag 9 juli 2008 @ 16:53:36 #93
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_59999722
wat een geweldige profielen
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_60021603
Eentje die iemand zoekt voor de sex geloof ik: voor de zoekers: op Lymic

kaatje80
Vrouw , 28 jaar uit Noord-Brabant

leuke meid van 28 jaar mooi figuur en ziet er goed uit

*en dan heeft ze er geen foto bij

ook van Lymic:

voor degenen met kwartet fantasiëen

Dubbel-date
Vrouw , 24 jaar uit Flevoland

Wij zijn 2 leuke lieve en zeer spontane meiden van 24 (rechts) en 19 (links) en zoeken bij deze leuke SERIEUSE mannen om gezellige dingen mee te gaan doen zoals

Uit eten - musical - winkelen - op stap - terrasje - bioscoop enz enz enz...

Dus voel je je aangesproken dan moet je zeker meteen reageren met je Msn anders kunnen we natuurlijk niks en wie weet zitten we wel vanavond met z'n 4en in de bioscoop!!!!

Liefs van ons

-------------------

oja als mensen nu denken dat Godshand aandelen Lymic ofzo heeft.. Nee.. Maar de trieste profielen zijn er makkelijk te vinden dus
pi_60022129
Jij zit op zoveel datingssites he, waarom is er nog steeds niets blijven sticken dude.
A little bit hateful
pi_60022463
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 16:10 schreef Liquidootje het volgende:
Jij zit op zoveel datingssites he, waarom is er nog steeds niets blijven sticken dude.
ik ben maar van 1 datingsite lid hoor
maar deze (Lymic) is openbaar toegankelijk...

maar waarom er niks is blijven sticken is offtopique en gaat je ook verder geen fuck aan
pi_60022501
Oh ja oh ja okeej. Ik hoopte eigenlijk dat je jouw eigen profiel ook even zou posten. Leek mij wel tof.
A little bit hateful
pi_60022523
quote:
Op zondag 8 juni 2008 14:55 schreef zzzzzzz het volgende:

[..]

Ik ben zelf blank en wil daarom een blanke vrouw. Ik denk dat veel mannen daar zo over denken. Ze probeerde het ook te verbergen. In haar profiel stond dat ze niet zo snel een foto geeft.
Ik ben Aziatisch. Waarom zou ik dat in mijn profiel zetten? Net alsof iemand bewust geen profielfoto heeft vanwege haar huidskleur. Kom op zeg...
pi_60022589
Nou hoeft niet hoor. Heb je ooit een blauwe of groene persoon gezien? Die posten natuurlijk hun foto bewust niet. Daar ben ik heilig van overtuigd.
A little bit hateful
pi_60022805
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:01 schreef MLI het volgende:

[..]

Het is dan ook een testprofiel . Ik ben niet bepaald op zoek naar een relatie.
[..]

''Verder is jouw intelligentie te vergelijken met de gemiddelde HBO'er.''

Why HBO'er? Doe het dan gelijk goed, en zet WO'er.
pi_60022822
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 16:29 schreef Liquidootje het volgende:
Nou hoeft niet hoor. Heb je ooit een blauwe of groene persoon gezien? Die posten natuurlijk hun foto bewust niet. Daar ben ik heilig van overtuigd.

pi_60024181
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 22:18 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Dus
Leuk voor de Babymaker fans onder ons.
pi_60025220
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 16:26 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:

[..]

Ik ben Aziatisch. Waarom zou ik dat in mijn profiel zetten? Net alsof iemand bewust geen profielfoto heeft vanwege haar huidskleur. Kom op zeg...
Je moet beter lezen. Ik had het niet over een profiel foto. Als je in je profiel geen foto wil plaatsen dan vind ik dat nog niet zo vreemd. Maar als je ook geen foto geeft aan iemand waarin je geïnteresseerd bent dan vind ik dat wel vreemd.
pi_60028819
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 18:43 schreef zzzzzzz het volgende:

[..]

Je moet beter lezen. Ik had het niet over een profiel foto. Als je in je profiel geen foto wil plaatsen dan vind ik dat nog niet zo vreemd. Maar als je ook geen foto geeft aan iemand waarin je geïnteresseerd bent dan vind ik dat wel vreemd.
Uhm, okay. Toch vind ik het erg vreemd dat de user aanneemt dat het meisje niet haar foto wil geven vanwege haar huidskleur.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 08:29:52 #105
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_60034989
quote:
Veel vriendinnen zeggen "vind ik hem wel" Ik ben er van overtuigd dat de mijne hier te vinden is.
Ben een spontane meid, die op zijn tijd serieus kan zijn, maar waar ook veel plezier mee kan hebben.
Ben jij ook op zoek naar een leuk en gezellig maatje en die er ook leuk uitziet? Ja dan ben jij het......

Mijn foto moet ik nog plaatsen, maar is het wachten waard.
nouja, op ieder potje.. een maatje brrrr
quote:
Ik ben een lieve aardige meid van 30 jaar die altijd klaar staat voor een ander maar niet als voetveeg gebruikt wil worden en ik ben op zoek naar een lieve en romantisch man, hij moet lief en eerlijk zijn, en van huisdieren houden ik ben namelijk dol op katten. Ik heb er nu twee.
Wat ik in de toekomst wil is trouwen en kinderen krijgen.
Wil jij dat ook en ben je van nederlandse afkomst, laat wat van je horen. ik ben benieuwd.
Steeds weer die terugkerende katten
quote:
hoi hoi ik ben een gezellige meid van 26 jaar en heb gewoon de stoute schoenen aan getrokken om een ,s te kijken of ik gezellige mensen kan ontmoeten in mijn leven ik hou van mensen om me heen ,veel lachen ,een goed gesprek ga ik ook niet uit deweg,verder heb ik een ontzetend lief dochter waar ik veel leuke dingen mee doe ,en ben een eerlijk, en trouw persoon, respect voor elkaar vind ik erg belangerijk en eerlijkheid zeker wil je meer weten stuur gerust een mailtje ,dat vind tenslote iedereen leuk om te krijgen dikke kussssss vlinder.ps ik lig net in scheiding wand mijn ex heeft me ingeruild voor een meisje van 19 jaar dus een relatie zoek ik echt niet maar gewoon een hoop gezelige leuke mensen om me heen .
quote:
hoi heren

ik ben 20 jaar
en heb een kleinen rond lopen
me huis is nog niet compleet meschien met jou er bij

gr xxx-jes van ...
pfff laat maar
quote:
IK BEN EEN VROLYKE MEID EN WAT IK MIS IS N MAATJE N BEERTJE
BEN N VOLSLANKE BLONDE MEID met n lichte achterstand
dat volslank is trouwens een behoorlijk understatement, toch wel weer grappig dan.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 09:33:43 #106
108913 Godshand
guide4you
pi_60035705
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 08:29 schreef kaasplankje het volgende:

dat volslank is trouwens een behoorlijk understatement, toch wel weer grappig dan.
volslank is gewoon dik, dat weet iedereen toch wel onderhand?
  vrijdag 11 juli 2008 @ 10:56:01 #107
210501 right_turn
It's my turn
pi_60037060
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 09:33 schreef Godshand het volgende:

[..]

Er zijn vrouwen die denken dan ze dan over hun hele lichaam slank zijn of zo. Volledig slank Ik zag van de week ook een profiel. Slank figuur, foto, lengte en gewicht bevestigen dat, staat er bij: volslank.
Acht Cola, Acht Bier!
pi_60037143
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 09:33 schreef Godshand het volgende:

[..]

Volgens mij was de term volslank niet zo eufemistisch bedoeld als hij nu gebruikt wordt
Het mooi kotsende meisje.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 11:05:45 #109
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_60037229
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 08:29 schreef kaasplankje het volgende:

---
Ik ben een lieve aardige meid van 30 jaar die altijd klaar staat voor een ander maar niet als voetveeg gebruikt wil worden en ik ben op zoek naar een lieve en romantisch man, hij moet lief en eerlijk zijn, en van huisdieren houden ik ben namelijk dol op katten. Ik heb er nu twee.
Wat ik in de toekomst wil is trouwen en kinderen krijgen.
Wil jij dat ook en ben je van nederlandse afkomst, laat wat van je horen. ik ben benieuwd.
---

Steeds weer die terugkerende katten

vind het trouwen en kinderen krijgen erger!
Doei.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 12:09:39 #110
108913 Godshand
guide4you
pi_60038424
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 11:05 schreef Faithy het volgende:

[..]

vind het trouwen en kinderen krijgen erger!
och valt toch mee? nog steeds een wens van duizenden vrouwen in NL en BE
  vrijdag 11 juli 2008 @ 12:18:45 #111
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_60038567
maar om het meteen als afschrikker in je 'advertentie' te plaatsen...
Doei.
pi_60038588
Ach, dan is er iig geen twijfel over de intenties.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_60046085
idd die dieren verschrikkelijk dat soort mensen ik heb altijd het idee dat zo iemand half blijdorp in huis heeft zitten
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  vrijdag 11 juli 2008 @ 18:14:34 #114
38496 Perrin
pi_60046161
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 18:10 schreef vipergts het volgende:
idd die dieren verschrikkelijk dat soort mensen ik heb altijd het idee dat zo iemand half blijdorp in huis heeft zitten
pi_60049251
Als iemand idd een halve direntuin heeft is het wel relevant om dat gelijk te weten. Dan reageer je gewoon niet
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_60068398
quote:
Op zondag 8 juni 2008 16:27 schreef nokwanda het volgende:
briljante reeks. Heb letterlijk tranen met tuiten gelachen.
Heb zelf een van de meest foute profielen (expres) en heb ook vreselijk foute reacties gekregen.
En nog veeeeel foutere dates.
Maar daar ben je dan ook vrouw voor
Als man had je 0 reakties en 0 dates gehad

(tvp)
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_60068804
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 16:10 schreef Liquidootje het volgende:
Ach, ik zit al een jaar of 8 op datingsites. De ene keer weer wat fanatieker en dan weer wat minder vaak. Date of 20 gehad totaal denk ik. Feit dat ik nog single ben lijkt toch vooral aan mezelf te liggen. Ben er nog niet helemaal uit waar het precies aan ligt dat de dames de klik niet vinden. Dates zijn altijd erg gezellig. Volgens mij ben ik te afstandelijk ofzo; dat ik het non-verbale spelletje niet goed doorheb.

Ik had gewoon nooit de IT moeten gaan
Gisteren weer een afdelingsoverleg met 24 mannen en 1 vrouw (getrouwd, 40+ )... dat stemt niet vrolijk. Vorige week een verjaardag met vrienden. 7 vrijgezelle mannen aan de taart. Eigenlijk zou ik gewoon homo moeten worden
pi_60071383
Ga een tijdje daten met een psycholoog. Dan weet je misschien waar het vastloopt
Ik hoop altijd dat ik er een tegenkom die al ooit een psych heeft gedate. Dan zou ik misschien een keer geen casus aantrekken (Tuurlijk ben ik dat zelf niet. Opposites attrackt ).
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 13 juli 2008 @ 11:09:42 #119
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_60071710
Heb vorig jaar een date gehad met een psychologe, was leuk, is daarbij gebleven.
Grappig topic dit, zal mijn RP account ook weer eens uit het stof trekken.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  zondag 13 juli 2008 @ 11:21:29 #120
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_60071832
Oke, mijn profiel op RP:

Me in het kort:
Halfbloedje, gevoelsmens, creatief, warm, loyaal, pittig, passie voor muziek, breed geïnteresseerd, redelijk handig, zo af en toe lekker een kind (vooral 's zomers, waterpistolen enzo), prettig gestoord.

Wat betekent:
Ovenbroodjes en een eitje op zondagochtend, half turks, muziek is redelijk bepalend voor mijn stemming (en andersom), ben grafisch ontwerper en ontwerp tattoos, lekker luieren in mn hangmat, nooit 'gewoon' een envelop met geld op een verjaardag, me likes guns, relaxed maar ik hou van kaas, altijd in voor een goeie grap.

Ben op zoek naar leuke, interessante dames om eens wat te babbelen, misschien klikt het wel.

(De verhouding man:vrouw op RP is veel:minder, dus dames als jullie tussen de vele mannelijke berichten door de kans krijgen om zelf ook op zoek te gaan naar een leuke vent, dan hou ik me sterk aanbevolen).

Zie net dat ik 3 dagen gratis full membership heb.
DeviantArt
  zondag 13 juli 2008 @ 11:54:23 #121
210501 right_turn
It's my turn
pi_60072200
quote:
Op zondag 13 juli 2008 11:21 schreef Hukkie het volgende:
Oke, mijn profiel op RP:

Me in het kort:
Halfbloedje, gevoelsmens, creatief, warm, loyaal, pittig, passie voor muziek, breed geïnteresseerd, redelijk handig, zo af en toe lekker een kind (vooral 's zomers, waterpistolen enzo), prettig gestoord.

Wat betekent:
Ovenbroodjes en een eitje op zondagochtend, half turks, muziek is redelijk bepalend voor mijn stemming (en andersom), ben grafisch ontwerper en ontwerp tattoos, lekker luieren in mn hangmat, nooit 'gewoon' een envelop met geld op een verjaardag, me likes guns, relaxed maar ik hou van kaas, altijd in voor een goeie grap.

Ben op zoek naar leuke, interessante dames om eens wat te babbelen, misschien klikt het wel.

(De verhouding man:vrouw op RP is veel:minder, dus dames als jullie tussen de vele mannelijke berichten door de kans krijgen om zelf ook op zoek te gaan naar een leuke vent, dan hou ik me sterk aanbevolen).

Aandachtspunten
Acht Cola, Acht Bier!
pi_60072324
quote:
Op zondag 13 juli 2008 10:33 schreef nokwanda het volgende:
Ga een tijdje daten met een psycholoog. Dan weet je misschien waar het vastloopt
Ik hoop altijd dat ik er een tegenkom die al ooit een psych heeft gedate. Dan zou ik misschien een keer geen casus aantrekken (Tuurlijk ben ik dat zelf niet. Opposites attrackt ).
Dat heb ik nog niet zo gek lang geleden nog gedaan
3x op rij zelfs, maar ze krabbelde terug. Ze vond me heel leuk, maar zei ook dat ik inderdaad wat doortastender moet optreden op het juiste moment. Mijn timing is niet zo sterk. Of ik ben te snel & direct, of ik wacht juist veel te lang. Zoals ik zei, nonverbale spelletje... lastig onder de knie te krijgen met altijd maar mannen met een (technische) IT opleiding om je heen. Of dames die bezet zijn natuurlijk...
pi_60072465
quote:
Op zondag 13 juli 2008 11:54 schreef right_turn het volgende:

[..]

Aandachtspunten
De "me likes guns" kan nog als hij daar dan dezelfde foto als in zijn fotoboek bij zet.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 13 juli 2008 @ 12:18:58 #124
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_60072543
quote:
Op zondag 13 juli 2008 12:13 schreef nokwanda het volgende:
De "me likes guns" kan nog als hij daar dan dezelfde foto als in zijn fotoboek bij zet.
Die foto staat er ook
DeviantArt
  Official ESF Kreviewer zondag 13 juli 2008 @ 12:25:10 #125
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_60072629
quote:
Oke, mijn profiel op RP:

Me in het kort:

Wat betekent:

Dude, wat een kansloos profiel. Iemand met een IQ van boven de 80 ga je er niet mee krijgen.
  zondag 13 juli 2008 @ 12:33:18 #126
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_60072750
quote:
Op zondag 13 juli 2008 12:25 schreef Kreator het volgende:
Dude, wat een kansloos profiel. Iemand met een IQ van boven de 80 ga je er niet mee krijgen.

Ja man, ideaal toch? De meeste dames haken af, maar de vrouw die toch een berichtje stuurt blijkt wel interessant te zijn.
DeviantArt
  Official ESF Kreviewer zondag 13 juli 2008 @ 13:12:36 #127
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_60073519
quote:
Op zondag 13 juli 2008 12:33 schreef Hukkie het volgende:
De meeste dames haken af, maar de vrouw die toch een berichtje stuurt blijkt wel interessant te zijn.
Ah, je valt op 'dames' (wat een kutwoord, dat gebruiken alleen vieze enge gore stinkende wankers op RP) zonder intelligentie. Succes ermee dan.
  zondag 13 juli 2008 @ 14:16:51 #128
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_60074909
quote:
Op zondag 13 juli 2008 12:18 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Die foto staat er ook
Ik heb ff in je fobo gekeken,als je die foto op RP hebt staan maakt dat 't best een kansloze kwestie idd
  zondag 13 juli 2008 @ 15:08:15 #129
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_60075841
quote:
Op zondag 13 juli 2008 13:12 schreef Kreator het volgende:
Ah, je valt op 'dames' (wat een kutwoord, dat gebruiken alleen vieze enge gore stinkende wankers op RP) zonder intelligentie. Succes ermee dan.
Bedankt he , is helemaal goed gekomen hoor, maak je geen zorgen. Deze vieze enge gore wankende fokker is al een tijdje voorzien van een leuke intellligente meid.
DeviantArt
pi_60077785
quote:
Op zondag 13 juli 2008 14:16 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ik heb ff in je fobo gekeken,als je die foto op RP hebt staan maakt dat 't best een kansloze kwestie idd
Met zo'n foto krijg je volgens mij juist wél reacties...

@Hukkie: post de resultaten eens!
  zondag 13 juli 2008 @ 17:13:45 #131
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_60078121
Resultaten? Heb ik niet, ben vandaag voor het eerst sinds een jaar weer eens op RP geweest.

Mijn profiel zal intussen ergens diep in de krochten van RP terecht gekomen zijn.
DeviantArt
pi_60080392
quote:
Op zondag 13 juli 2008 13:12 schreef Kreator het volgende:

[..]

En wat is voor jou het alternatieve woord dan?
Nou wil ik jouw oplossing voor " het probleem" ook wel weten.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 13 juli 2008 @ 21:00:52 #133
61480 Fasai
Mai pen rai
pi_60082932
Jongens, als jullie echt willen lachen moet je eens naar de amerikaanse site Craigslist.com gaan, onder andere deze heb ik er gezien:

It is so bored.

Nice asian guy looking for a girl for kiss for a while. $100 will be offered for your time.

Please be cute and clean. If interested, send your photos and notes, please live nearby, I don't wanna travel too long. If you can host, that would be a plus. Preferable a student.

Thank you very much! Seriously reply only.

En deze:

Asian Virgin.
Looking to lose it tonight to anyone.
Please reply if you are interested.
I have a car and can travel to you.
I would prefer to lose it tonight, so feel free to contact me.
Thank you.

En deze dan:

Totally private, drama free, sensual oral servicing for a HEALTHY Hispanic, Asian or Caucasian Lady WITHOUT ANY RECIPROCATION WANTED FROM YOU. ~~~~~~Naturally you are "clean as a whistle", disease free, SINGLE, attractive and just want some well deserved time to be ALL about YOU for a change!~~~~ I'm single, totally normal and I live in a beautiful loft in the safest area of Williamsburg.~~~~ I'm attractive, Caucasian, muscular and well groomed but masculine with a few tribal tattoos.~~~~ I'm 39 and I don't take any drugs or smoke, my teeth are white, my skin is clear and I smell wonderful!~~~~ I'm also an intelligent professional with a fantastic sense of humor that will have you both rolling in laughter and quivering in orgasm!~~~~ I've always just loved making a sweet woman intensely cum using my talented tongue!~~~~ I'd decided to post this ad to see if I could find a trim or muscular woman who'd love to have me thoroughly lick her kitty and massage her body for hours at a time.~~~~ I'm also very interested in an ongoing "therapeutic" friendship with a Lady that is easygoing, intelligent and NORMAL.~~~~ I promise that I will make the time that you spend with me very relaxing for you by always treating you with the utmost respect and never placing any pressure on you to do anything!~~~~ I offer you a personal sanctuary to where you can escape and be safely and lovingly treated like the beautiful woman that you are!!~~~~ To start putting you at ease we can meet at one of the many fine restaurants nearby to discuss the start our discreet friendship.~~~~ If you contact me, I'll respond to you quickly with my picture and answer any questions you might have.~~~~ So tell me a little about you, possibly include a photo and we will have you quivering and cumming as soon as our schedules permit Honey!~~~~
I will treat you to round trip cabs if you need them and then dinner and drinks in a beautiful restaurant with a casual atmosphere where I am sure that you will feel safe.~~~~ I'm a REAL Guy and I'm anxious to make YOU HAPPY!~~~~ My only desire is to give you the same look of absolute pleasure as the Lady has in the photo below!! ~~~~~~~~ AND Honey; IT WILL ALWAYS BE JUST OUR LITTLE SECRET!~~~~XOXO

ps. Ik ben trouwens op zoek naar apartementje in New York, niet naar sex
Het maakt niet uit hoe ver je gaat, je neemt jezelf altijd mee.
Zorg er dus voor dat die zelf de dingen een beetje op een rijtje heeft.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 18:41:20 #134
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_60126425
Jeetje, wat een creep die hierboven
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_60289704
Niet echt een profiel maar dit berichtje kreeg ik:
DAG DAG WEET JE ZEKER DAT JE TALEN HEBT GESTUDEERD WANT WAT JE NU IN JE PROFIEL SCHRIJFT SLAAT OOK NERGENS OP EN GELOOF IK DUS DE BALLEN NIET VAN JE EN DENK ZELFS DAT JE ENORM DOM BENT KOM MAAR TERUG ALS JE IETS ZINNIGS TE MELDEN HEBT
Tap tap tap
  woensdag 23 juli 2008 @ 10:54:47 #136
210501 right_turn
It's my turn
pi_60290175
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 10:33 schreef CherryLips het volgende:
Niet echt een profiel maar dit berichtje kreeg ik:
DAG DAG WEET JE ZEKER DAT JE TALEN HEBT GESTUDEERD WANT WAT JE NU IN JE PROFIEL SCHRIJFT SLAAT OOK NERGENS OP EN GELOOF IK DUS DE BALLEN NIET VAN JE EN DENK ZELFS DAT JE ENORM DOM BENT KOM MAAR TERUG ALS JE IETS ZINNIGS TE MELDEN HEBT
He is playing hard to get! Ik denk dat ie je wel leuk vindt. Wie niet? Go for it!
Acht Cola, Acht Bier!
pi_60290442
http://www.depers.nl/alge(...)mn-Poeliewoepie.html
quote:
‘Poeliewoepie toont interesse!’, lees ik. Poeliewoepie? What the fuck!
Poeliewoepie (vrouw, 29 jaar, ram, hetero) heeft mijn oproep gelezen en is geïnteresseerd om met mij in contact te komen. Gematigd enthousiast klik ik rechtsboven in het scherm op een klein fotootje. De tandjes! Mijn 17 inch-monitor heeft zich voor minimaal een kwart gevuld met, ja met wat? Met iets wat lijkt op een kruising tussen Tinkie Winkie, Bassie en een oliebollenkraam. Verschrikt kijk ik nog een keer. Wat dacht zij toen zij dit berichtje naar mij (man, 33 jaar, vissen, hetero) stuurde? Mag het ietsje meer zijn, Mr Writer? Haar bolle harses is op hol geslagen! Vetzucht heeft plaatsgemaakt voor blind zelfvertrouwen! Niet geschoten is inderdaad altijd mis, Poeliewoepie. Maar om dan zo zonder gêne je kruid te verschieten.

Meisje, meisje toch. Op de relatieplaneet bestaat het woord medelijden niet.

Ik kijk dan ook niet verder dan haar loodzware postuur. En ik neem dan ook zeker niet de tijd om die zelfstandige, vrolijke, ondernemende, avontuurlijke, ondeugende en erg spontane vrouw van bijna dertig te leren kennen. Rot op! Mr Writer wil geen vriendjes worden met impotent makende Poeliewoepies! Kwaad klik ik de foto weg. En verstuur er meteen een afsluitend bericht achteraan. Opgeruimd staat netjes! Hoe durft ze! In mijn ‘postvak in’ staat nog een aantal nieuwe berichten te wachten. Wat zal ik daar mee doen? Ik weet het niet. Bindingsangst maakt zich van mij meester. Ik open ze een voor een. Maar zonder ook maar één foto, oproep of profiel te bekijken, stuur ik Pluizzz, Zonnetje32, Misskippie, Sunny, Shiny, Pureness, Assiebassie, Gezellig, Hoezo, Red Devil, Xxx, Tijgertje27, Timmervrouw, Haags Hopje, Droppie, Nirvana, Spontaan, Animootje en Pimpampoen een berichtje terug: ‘Geen interesse.’

Ik ben er helemaal klaar mee. Ik blijf nog wel even vrijgezel.
Zou poeliewoepie ook de pers lezen?
Het mooi kotsende meisje.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 01:42:14 #138
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_60410035
Kan iemand me dit profiel eens uitleggen? Ik begrijp er nl. niets van
quote:
Ik vind mezelf heeeeellllllllll erg leuk ja :):):):):):):):)

misterknight of hoeje ook mag heten.... ik vindje echt een lafaard bij nader inzien en een zielig mannetje......niet om watje stuurde want in paar dingen geef ikjegelijk maar er is mij iets anders opgevallen aanje...... maarjah
discussie durf je niet aan....jmmr want dan zou JIJ volop opje bek gaan.....

je hebt in ieder geval weinig respect voor mensen...miss benje wel heel eerlijk maar je hebt denk nooit van tact gehoord of iets enigzins nuanceren......

update 308>>> ik vind je laf omdat je bij jou de kans niet krijgt om terugtereageren...

update 26 >>>> ik ben de laatste tijd al 14 kilo afgevallen.... tot nu toe...dusga mij nou niks vertellen over gezondheid of sportiviteit schat....

bijlage 3>>> die tweede foto op je profiel ziet er zo focking nep uit jongen!! lijkt wel een of ander in elkaar gedraaide trucage foto..heel eng istie

update 77>>>> als jij zo met mensen omgaat in die bewoordingen die jij gebruikt inje profiel daar blijkt duidelijk uit dat je weinig respect hebt voor andere mensen en daarmee tegelijkertijd weinig eigenwaarde hebt...weinig zelfrespect...

miss een tipje>ga eerst eens goed naar jezelf kijken en aanjezelf werken voordat je barbie gaat zoeken....ken.

update 13>>> ik hou ervan omhet laatste woord te hebben maardat had je nu al door denk ik

schat ik zalje bij deze ook gelijk blokken voordat jij het weer doet...
lafbek...
ik hou de eer aan me eigen deze keer...

ADIOSSSSSSSSSSS ciaociaociao :):):):):)

ik ga ff een peukkie roke.... en daarna paar uur hardlopen.... en daarna eet ik zak aardappelen op........ ;) doeidoei

ps je hoeft hier niet tegaan reageren op dit eenmalige profiel want
ik kom hier nu nooit meer op...datje het ff weet...

je merkt wel ik hou ervan om de dingen iets te overdrijven! (hey waar heb ikdat eerder gelezen)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 29 juli 2008 @ 08:31:48 #139
38496 Perrin
pi_60412225
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 01:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Geschreven vanuit een inrichting, ze mocht even uurtje uit de dwangbuis?
  dinsdag 29 juli 2008 @ 09:41:30 #140
108913 Godshand
guide4you
pi_60413230
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 01:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
verkapte: ik-ben-zeer-hard-to-get-en-sta-dus-al-maanden-droog profiel
  dinsdag 29 juli 2008 @ 10:20:33 #141
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_60413982
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 16:07 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

Jawel, ik snap wel wat er leuk aan is, ik vind het gewoon niet leuk, alleen het laatste stukje gaat wel.
Ik zou hem misschien vragen waarom hij wil dat ik hem berijd ofzo
Dat had inderdaad nog wel leuk geweest als er bij had gestaan: Proefrit mogelijk
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  dinsdag 29 juli 2008 @ 10:32:46 #142
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_60414213
quote:
Oke, mijn profiel op RP:

[i]Me in het kort:

Wat betekent:
Ovenbroodjes en een eitje op zondagochtend, half turks, muziek is redelijk bepalend voor mijn stemming (en andersom), ben grafisch ontwerper en ontwerp tattoos, lekker luieren in mn hangmat, nooit 'gewoon' een envelop met geld op een verjaardag, me likes guns
En toen stopte ik met lezen

Dit is echt het zieligste dat ik ooit in zo'n advertentie gezien heb - nog erger dan al die zwakzinnigen die hun eigen naam amper kunnen spellen.

Kom op zeg, wat bezielt iemand om zoiets in een contact-advertentie te zetten ???
zzz
  dinsdag 29 juli 2008 @ 10:45:24 #143
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_60414486
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 10:32 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

En toen stopte ik met lezen

Dit is echt het zieligste dat ik ooit in zo'n advertentie gezien heb - nog erger dan al die zwakzinnigen die hun eigen naam amper kunnen spellen.

Kom op zeg, wat bezielt iemand om zoiets in een contact-advertentie te zetten ???
Misschien is hij wel jager en kan hij aan het oude archetype voldoen dat hij af en toe thuiskomt met een versgeschoten damhert ofzo
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  dinsdag 29 juli 2008 @ 10:48:54 #144
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_60414563
Veel trieste relatieprofielen zijn een directe kopie van het profiel dat eerdere relaties in de harten van de eenzamen achterlieten.
Intelligent, but fucked up.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 10:53:39 #145
108913 Godshand
guide4you
pi_60414684
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 10:48 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Veel trieste relatieprofielen zijn een directe kopie van het profiel dat eerdere relaties in de harten van de eenzamen achterlieten.
jij gaat diep in de morgen
  dinsdag 29 juli 2008 @ 10:56:42 #146
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_60414742
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 10:48 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Iedereen laat reislust, op de bank hangen met een dvd en een flesje wijn, spontaniteit, ondernemingszin, gevoel voor humor en een leuke baan achter?

"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  dinsdag 29 juli 2008 @ 11:01:52 #147
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_60414850
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 10:53 schreef Godshand het volgende:

[..]

jij gaat diep in de morgen
Wie diep gaat in de morgen, heeft 's avonds geen uitvaartverzekerings zorgen.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 11:06:08 #148
38496 Perrin
pi_60414935
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 11:01 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Wie diep gaat in de morgen, heeft 's avonds geen uitvaartverzekerings zorgen.
Had dit laatst in mijn gelukskoekje:

[ Bericht 4% gewijzigd door Perrin op 29-07-2008 11:15:31 ]
  dinsdag 29 juli 2008 @ 11:09:42 #149
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_60415005
Velli intelesting foltune!
  dinsdag 29 juli 2008 @ 11:16:33 #150
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_60415151
quote:
Op zondag 13 juli 2008 00:59 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Ach, ik zit al een jaar of 8 op datingsites. De ene keer weer wat fanatieker en dan weer wat minder vaak. Date of 20 gehad totaal denk ik. Feit dat ik nog single ben lijkt toch vooral aan mezelf te liggen. Ben er nog niet helemaal uit waar het precies aan ligt dat de dames de klik niet vinden. Dates zijn altijd erg gezellig. Volgens mij ben ik te afstandelijk ofzo; dat ik het non-verbale spelletje niet goed doorheb.

Ik had gewoon nooit de IT moeten gaan
Gisteren weer een afdelingsoverleg met 24 mannen en 1 vrouw (getrouwd, 40+ )... dat stemt niet vrolijk. Vorige week een verjaardag met vrienden. 7 vrijgezelle mannen aan de taart. Eigenlijk zou ik gewoon homo moeten worden
Ik zit ook in de IT en heb toch al best wat vriendinnetjes gehad en momenteel erg gelukkig met mijn lieve dinnetje dus dat heeft er niks mee te maken.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')