Misschien is haar hobby WoW spelenquote:Op zondag 6 juli 2008 12:32 schreef right_turn het volgende:
Ik las dus in een profiel het volgende:
[..]
Oké, dat kan... iedereen heeft zo zijn voorkeuren, maar dan:
[..]
Triest dus!
goed punt toch?quote:Op zondag 6 juli 2008 22:31 schreef elkravo het volgende:
Ow... jij jongen bent 1.86...... en ik 1.84... ach gut... dan zou ik geen hoge hakken kunnen dragen...want dan kom ik boven je uit... dat kan echt niet... hoe leuk je ook bent...
Vrouwen die het erg vinden als ze met hoge hakken een stukje boven hun vriend uitsteken.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:31 schreef elkravo het volgende:
Ow... jij jongen bent 1.86...... en ik 1.84... ach gut... dan zou ik geen hoge hakken kunnen dragen...want dan kom ik boven je uit... dat kan echt niet... hoe leuk je ook bent...
beetje uit de hoogte doenquote:Op zondag 6 juli 2008 22:31 schreef elkravo het volgende:
Beetje oppervlakkig om alle vrouwen die dat vinden meteen oppervlakkig te noemen.quote:Op zondag 6 juli 2008 23:45 schreef Ticket het volgende:
[..]
Vrouwen die het erg vinden als ze met hoge hakken een stukje boven hun vriend uitsteken.Wat verschrikkelijk oppervlakkig is dat toch.
Some friends, jajaquote:Vrouw , 28 jaar uit Noord-Brabant
I'm girl from Czech Republic,but now live in Holland for 2 months...
I don't know nobody here so I'm looking for some friends here..
Goeie tip, kende ik nog niet. Ook daar even een triest profiel aanmaken!quote:Op maandag 7 juli 2008 09:53 schreef Godshand het volgende:
Van trieste relatiesite Lymic (waar alle profielen openbaar zijn, dus ook voor niet-leden):
[..]
Some friends, jaja
HAHAHHAHAHAHHAHA, dit is echt de meest humoristische reactie uit de hele reeks.quote:Op zondag 8 juni 2008 18:01 schreef MLI het volgende:
Het is dan ook een testprofiel. Ik ben niet bepaald op zoek naar een relatie.
Wel bijzonder dat ze de WC-brilquote:
quote:Hey, wat leuk dat jij naar mijn profiel hebt gekeken, dat heb ik ook bij jou gedaan, en ik moet zeggen dat ik wel geïnteresseerd ben in jou, want ik ben toch wel opzoek naar een serieuze relatie, en ik hoop jij ook dat zou ik wel fijn vinden of in een vriendschappelijke relatie vind ik ook goed, ik hoop dat je wel geïnteresseerd ben in mij, zo ja? Zou jij mij willen mailen naar mijn mail adres en dat is [verwijderd] ik hoop je dan snel weer te horen….![]()
liefs nancy
Er zitten veel veel fakers op RP, deze dame is duidelijk fake. Aangezien ze blond is heb ik haar uiteraard ook een hartje gestuurd en ik kreeg hetzelfde mailtje terug. Daar heb ik verder niet meer op gereageerd.quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:13 schreef zzzzzzz het volgende:
Ik ontving vorige week maandag onderstaand bericht op relatieplanet, nadat ik haar 18 dagen daarvoor een bericht had gestuurd. Daarna stuurde ik haar dezelfde avond nog een email dat ik ook geïnteresseerd ben en vroeg welke opleiding ze doet. Vanaf dat moment was ze blijkbaar direct al niet meer geïnteresseerd, want ze reageert nergens op. Is dat normaal op een dating website of had ik gewoon pech![]()
[..]
quote:hey Jeroen
Daar ben ik weer, sorry dat ik een beetje laat reageer ik heb het best wel druk met mijn studies, ik moet nog 1 week naar school en dan heb ik even weer lekker vakantie.., ik heb verteld via het internet dat ik bepaalde dingen niet kan zeggen, ik leg hier even kort uit wat er precies aan de hand is en waarom ik een betere man zoek voor mij…. Ik heb een vriend gehad dat heel erg jaloers was/is en daar kan ik gewoon niet tegen ik mocht helemaal niks meer van hem doen of ergens heen gaan hij let constant op mij en ik hoop dat jij dat wel begrijpt waarom dat heel erg vervelend is, hij heeft mijn telefoon kaartje afgepakt dus ik kan niet echt bellen nu heb ik een simkaartje waarmee ik echt alleen kan smsen en daarom doe ik het ook op een veiliger manier via een smsbox en dat is op de site via www.real-love.nl en ik sta onder de vrouwen van 18 tot 30 jaar, ik vind het echt heel rot om dit mee te maken en daarom zoek ik een man dat echt bepaald niet zo is, ik hoop dat jij de gene bent want ik heb echt interesse in jou!! Ik hoop je dan snel weer te horen….
Xje nancy
ik ben maar van 1 datingsite lid hoorquote:Op donderdag 10 juli 2008 16:10 schreef Liquidootje het volgende:
Jij zit op zoveel datingssites he, waarom is er nog steeds niets blijven sticken dude.
Ik ben Aziatisch. Waarom zou ik dat in mijn profiel zetten?quote:Op zondag 8 juni 2008 14:55 schreef zzzzzzz het volgende:
[..]
Ik ben zelf blank en wil daarom een blanke vrouw. Ik denk dat veel mannen daar zo over denken. Ze probeerde het ook te verbergen. In haar profiel stond dat ze niet zo snel een foto geeft.
''Verder is jouw intelligentie te vergelijken met de gemiddelde HBO'er.''quote:Op zondag 8 juni 2008 18:01 schreef MLI het volgende:
[..]
Het is dan ook een testprofiel. Ik ben niet bepaald op zoek naar een relatie.
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |