abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59923357
quote:
Op zondag 6 juli 2008 12:32 schreef right_turn het volgende:
Ik las dus in een profiel het volgende:
[..]

Oké, dat kan... iedereen heeft zo zijn voorkeuren, maar dan:
[..]

Triest dus!
Misschien is haar hobby WoW spelen
pi_59925984
Mensen die op hun profiel schrijven ;

ik ben niet op zoek

"You can call me Susan if it makes you happy"
  zondag 6 juli 2008 @ 18:26:08 #78
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_59930288
quote:
Op zondag 6 juli 2008 12:45 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Gourmetten of steengrillen?
  zondag 6 juli 2008 @ 19:21:56 #79
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_59931232
quote:
Op zondag 6 juli 2008 12:45 schreef xFriendx het volgende:

[..]

( gvd.....waarom krijg ik nou allemaal van die vage mailtjes in m'n mailbox)
pi_59936856
Ow... jij jongen bent 1.86...... en ik 1.84... ach gut... dan zou ik geen hoge hakken kunnen dragen...want dan kom ik boven je uit... dat kan echt niet... hoe leuk je ook bent...

zondag 6 juli 2008 @ 22:56:52 #81
108913 Godshand
guide4you
pi_59937612
quote:
Op zondag 6 juli 2008 22:31 schreef elkravo het volgende:
Ow... jij jongen bent 1.86...... en ik 1.84... ach gut... dan zou ik geen hoge hakken kunnen dragen...want dan kom ik boven je uit... dat kan echt niet... hoe leuk je ook bent...

goed punt toch?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_59938662
quote:

Vrouwen die het erg vinden als ze met hoge hakken een stukje boven hun vriend uitsteken. Wat verschrikkelijk oppervlakkig is dat toch.
  maandag 7 juli 2008 @ 09:13:12 #83
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_59941668
quote:

beetje uit de hoogte doen
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  maandag 7 juli 2008 @ 09:26:26 #84
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_59941813
quote:
Op zondag 6 juli 2008 23:45 schreef Ticket het volgende:

[..]

Vrouwen die het erg vinden als ze met hoge hakken een stukje boven hun vriend uitsteken. Wat verschrikkelijk oppervlakkig is dat toch.
Beetje oppervlakkig om alle vrouwen die dat vinden meteen oppervlakkig te noemen.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_59942207
Van trieste relatiesite Lymic (waar alle profielen openbaar zijn, dus ook voor niet-leden):
quote:
Vrouw , 28 jaar uit Noord-Brabant

I'm girl from Czech Republic,but now live in Holland for 2 months...
I don't know nobody here so I'm looking for some friends here..
Some friends, jaja
  maandag 7 juli 2008 @ 10:47:09 #86
210501 right_turn
It's my turn
pi_59943125
quote:
Op maandag 7 juli 2008 09:53 schreef Godshand het volgende:
Van trieste relatiesite Lymic (waar alle profielen openbaar zijn, dus ook voor niet-leden):
[..]

Some friends, jaja
Goeie tip, kende ik nog niet. Ook daar even een triest profiel aanmaken!
Acht Cola, Acht Bier!
  Official ESF Kreviewer maandag 7 juli 2008 @ 10:58:57 #87
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_59943350
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:01 schreef MLI het volgende:
Het is dan ook een testprofiel . Ik ben niet bepaald op zoek naar een relatie.
HAHAHHAHAHAHHAHA, dit is echt de meest humoristische reactie uit de hele reeks. .
pi_59943928
quote:
Op zondag 8 juni 2008 15:53 schreef kaasplankje het volgende:
Type verzuurde feminist is dit
[..]
Wel bijzonder dat ze de WC-bril niet eens noemt.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_59992450
Ik ontving vorige week maandag onderstaand bericht op relatieplanet, nadat ik haar 18 dagen daarvoor een bericht had gestuurd. Daarna stuurde ik haar dezelfde avond nog een email dat ik ook geïnteresseerd ben en vroeg welke opleiding ze doet. Vanaf dat moment was ze blijkbaar direct al niet meer geïnteresseerd, want ze reageert nergens op. Is dat normaal op een dating website of had ik gewoon pech
quote:
Hey, wat leuk dat jij naar mijn profiel hebt gekeken, dat heb ik ook bij jou gedaan, en ik moet zeggen dat ik wel geïnteresseerd ben in jou, want ik ben toch wel opzoek naar een serieuze relatie, en ik hoop jij ook dat zou ik wel fijn vinden of in een vriendschappelijke relatie vind ik ook goed, ik hoop dat je wel geïnteresseerd ben in mij, zo ja? Zou jij mij willen mailen naar mijn mail adres en dat is [verwijderd] ik hoop je dan snel weer te horen….
liefs nancy
  woensdag 9 juli 2008 @ 12:18:59 #90
210501 right_turn
It's my turn
pi_59992569
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 12:13 schreef zzzzzzz het volgende:
Ik ontving vorige week maandag onderstaand bericht op relatieplanet, nadat ik haar 18 dagen daarvoor een bericht had gestuurd. Daarna stuurde ik haar dezelfde avond nog een email dat ik ook geïnteresseerd ben en vroeg welke opleiding ze doet. Vanaf dat moment was ze blijkbaar direct al niet meer geïnteresseerd, want ze reageert nergens op. Is dat normaal op een dating website of had ik gewoon pech
[..]

Er zitten veel veel fakers op RP, deze dame is duidelijk fake. Aangezien ze blond is heb ik haar uiteraard ook een hartje gestuurd en ik kreeg hetzelfde mailtje terug. Daar heb ik verder niet meer op gereageerd.

De fakeheid straalt er namelijk vanaf. Net als van haar profiel. Ik stuurde haar een hartje om bevestigd te worden in mijn vermoedens en dat werd door dat berichtje terug bevestigd

Binnenkort ontvang je een mailtje met een telefoonnummer dat je voor 1,50 p/m kunt bellen

[ Bericht 4% gewijzigd door right_turn op 09-07-2008 13:25:03 ]
Acht Cola, Acht Bier!
pi_59995665
Ik vond het al wel een beetje vreemd dat ze zo'n berichtje naar mij stuurde, omdat ze vroeg of ik geïnteresseerd in haar ben terwijl ik al had gezegd dat ik geïnteresseerd ben. Ook ziet ze er veel knapper uit dan ik. Maar ik dacht niet direct aan een nep profiel, omdat ze betaald lid is en ze mij (nog) geen betaald nummer heeft gegeven.

Ik ga wel relatieplanet even mailen over dat nep profiel. Misschien dat het profiel dan verwijderd kan worden.
pi_59997060
Relatieplanet bevestigde dat het een nep profiel is en heeft haar profiel verwijderd.

Ik ontving net ook de e-mail van Nancy om de betaalde sms'jes te ontvangen voor 1,50 euro per sms.

Ik denk dat ze het erg druk heeft gehad met sms'en in plaats van met haar studies.
quote:
hey Jeroen

Daar ben ik weer, sorry dat ik een beetje laat reageer ik heb het best wel druk met mijn studies, ik moet nog 1 week naar school en dan heb ik even weer lekker vakantie.. , ik heb verteld via het internet dat ik bepaalde dingen niet kan zeggen, ik leg hier even kort uit wat er precies aan de hand is en waarom ik een betere man zoek voor mij…. Ik heb een vriend gehad dat heel erg jaloers was/is en daar kan ik gewoon niet tegen ik mocht helemaal niks meer van hem doen of ergens heen gaan hij let constant op mij en ik hoop dat jij dat wel begrijpt waarom dat heel erg vervelend is, hij heeft mijn telefoon kaartje afgepakt dus ik kan niet echt bellen nu heb ik een simkaartje waarmee ik echt alleen kan smsen en daarom doe ik het ook op een veiliger manier via een smsbox en dat is op de site via www.real-love.nl en ik sta onder de vrouwen van 18 tot 30 jaar, ik vind het echt heel rot om dit mee te maken en daarom zoek ik een man dat echt bepaald niet zo is, ik hoop dat jij de gene bent want ik heb echt interesse in jou!! Ik hoop je dan snel weer te horen….

Xje nancy
  woensdag 9 juli 2008 @ 16:53:36 #93
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_59999722
wat een geweldige profielen
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_60021603
Eentje die iemand zoekt voor de sex geloof ik: voor de zoekers: op Lymic

kaatje80
Vrouw , 28 jaar uit Noord-Brabant

leuke meid van 28 jaar mooi figuur en ziet er goed uit

*en dan heeft ze er geen foto bij

ook van Lymic:

voor degenen met kwartet fantasiëen

Dubbel-date
Vrouw , 24 jaar uit Flevoland

Wij zijn 2 leuke lieve en zeer spontane meiden van 24 (rechts) en 19 (links) en zoeken bij deze leuke SERIEUSE mannen om gezellige dingen mee te gaan doen zoals

Uit eten - musical - winkelen - op stap - terrasje - bioscoop enz enz enz...

Dus voel je je aangesproken dan moet je zeker meteen reageren met je Msn anders kunnen we natuurlijk niks en wie weet zitten we wel vanavond met z'n 4en in de bioscoop!!!!

Liefs van ons

-------------------

oja als mensen nu denken dat Godshand aandelen Lymic ofzo heeft.. Nee.. Maar de trieste profielen zijn er makkelijk te vinden dus
pi_60022129
Jij zit op zoveel datingssites he, waarom is er nog steeds niets blijven sticken dude.
A little bit hateful
pi_60022463
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 16:10 schreef Liquidootje het volgende:
Jij zit op zoveel datingssites he, waarom is er nog steeds niets blijven sticken dude.
ik ben maar van 1 datingsite lid hoor
maar deze (Lymic) is openbaar toegankelijk...

maar waarom er niks is blijven sticken is offtopique en gaat je ook verder geen fuck aan
pi_60022501
Oh ja oh ja okeej. Ik hoopte eigenlijk dat je jouw eigen profiel ook even zou posten. Leek mij wel tof.
A little bit hateful
pi_60022523
quote:
Op zondag 8 juni 2008 14:55 schreef zzzzzzz het volgende:

[..]

Ik ben zelf blank en wil daarom een blanke vrouw. Ik denk dat veel mannen daar zo over denken. Ze probeerde het ook te verbergen. In haar profiel stond dat ze niet zo snel een foto geeft.
Ik ben Aziatisch. Waarom zou ik dat in mijn profiel zetten? Net alsof iemand bewust geen profielfoto heeft vanwege haar huidskleur. Kom op zeg...
pi_60022589
Nou hoeft niet hoor. Heb je ooit een blauwe of groene persoon gezien? Die posten natuurlijk hun foto bewust niet. Daar ben ik heilig van overtuigd.
A little bit hateful
pi_60022805
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:01 schreef MLI het volgende:

[..]

Het is dan ook een testprofiel . Ik ben niet bepaald op zoek naar een relatie.
[..]

''Verder is jouw intelligentie te vergelijken met de gemiddelde HBO'er.''

Why HBO'er? Doe het dan gelijk goed, en zet WO'er.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')