quote:Op zondag 8 juni 2008 18:58 schreef MLI het volgende:
[..]
Nee, hele verhalen over jezelf ophangen past zeker niet bij jou.
Lekker oprecht.quote:HI EVERYONE AM HERE TO MAKE FRIENDS AND IF POSSIBLE HOOK UP TO A WOMAN WHO HAS SELF RESPECT AND RESPECT FOR OTHER NO MATTER THE RACE.REMEMBER U CAN NEVER KNOW SOMEONE UNTIL U GET CLOSE TO THE PERSON.I LOVE U ALL.
quote:TOPOCCASION!
!!! specificaties en rij eigenschappen !!!
Carosserie kleur : huidkleur met groen/ grijze kijkers.
Gewicht : 82 kg.
Carosserie : Ziet er jonger uit voor dit bouwjaar en zit nog goed en fris in de lak.
Onderstel : Voor elk type ondergrond geschikt, ook offroad .
Niet de bocht uit te krijgen ook niet met hoge snelheid !!
Motor : Op een uitgedeukte relatie en bijgewerkte krasjes na verkeerd hij in absolute nieuwstaat , en wacht op een nieuwe mede eigenaar om samen veel kilometers te maken ...!!
Bekleding : modern en verzorgd
interieur : warm, openminded, vertrouwd, knus ,eerlijk
Alarm :klasse 3 anti diefstal alarm (is niet te stelen als jij de nieuwe eigenaar wordt).
Versnellingsbak :tiptronic, soepel en en daar wat tegengas.
Kofferbak : Zeer ruim, en natuurlijk staan er nog wat koffers met levensbaggage in. Ook voor jouw koffer is nog voldoende plaats
Kortom een eerlijke betrouwbare fijne occasion
Alleen regelmatig en goed en verstandig onderhoud geeft jaren plezier.
APK is gezien de leeftijd niet meer noodzakelijk, en het model is ondertussen vrij van lasten. Uiteraard is het buitenstallen in een wat twijfelachtige buurt niet erg verstandig en om beschadigingen te voorkomen zal de gebruiker (dit model heeft men niet in eigendom) er zeer zorvuldig mee om moeten gaan zodat hij ook in topconditie blijft functioneren.
De ontwerper heeft destijds een creatie geschapen die tijdloos is en de echte liefhebber dan ook langdurig zal kunnen bekoren.
Je kan je persoonlijke wensen aangeven, die kunnen dan worden meegenomen in de garantievoorwaarden !!
Dus wees er snel bij want van dit collectors item is er maar 1 gebouwd
OP = OP WEG = WEG
Dit model is voor hen die het niet voldoende waarderen uiteraard niet te koop en uitsluitend beschikbaar voor die enkele selectieve echte liefhebber. Deze zal een rijbewijs MET pasfoto moeten kunnen tonen en mag roken
Als dat de enige vereiste isquote:°º©©º°¨¨°º©©º°¨¨°º©©º°¨¨°º©©º°¨¨°º©©º°¨
Hey, ik ben Dr. vlinderinjebuik, niet op cupido sabbatical maar als ik je vind (of jij mij) is dat heel erg leuk en verrassend.
Ben jij net als ik gelukkig vrijgezel maar niet bang om iemand tegen te komen? Misschien gaan wij binnenkort samen vlinders vangen!
.
.
.
.
Nou, je leest nog steeds... Dan moeten we eens wat afspreken.
Dit vind ik een van de meest typerende reacties ooit.quote:Op zondag 8 juni 2008 16:27 schreef nokwanda het volgende:briljante reeks. Heb letterlijk tranen met tuiten gelachen.
Heb zelf een van de meest foute profielen (expres) en heb ook vreselijk foute reacties gekregen.
En nog veeeeel foutere dates.
quote:
Er is best een verschil tussen op zoek zijn en op zoek zijn.quote:Op zondag 8 juni 2008 20:42 schreef Untouchables het volgende:
[..]
Dit vind ik een van de meest typerende reacties ooit.
Je hebt gewoon een profiel op een datingsite en je hebt blijkbaar het idee dat je dat moet verantwoorden, dus state je maar at het expres een fout profiel is. Maar desondanks is het wel serieus om dates mee te scoren..?:S
Als je profiel zo "fout' is en je dates nog fouter..waarom verander je het dan niet in een normaal profiel?
Of vindt je het wel prima zo.
Serieus, dat mensen een date zoeken via internet, prima, maar doe er dan niet zo kansloos "luchtig" over en geef gewoon toe dat je serieus op zoek bent.
Im serial.
meestal geef ik JoeyT geen gelijk, maar dit keer heeft hij groot gelijk...quote:Op zondag 8 juni 2008 18:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En dat noem je niet triest. Sterker nog, dit is de meest trieste reden die ik ooit gehoord heb. Je hebt dit nodig om je beter te voelen dan anderen? Misschien is die 'pauper' gewoon wel een goede gozer die een leuk meisje zoekt.
Ik vind je echt een zielig stuk vlees, dat totaal geen inzicht heeft in waar het leven om draait.
eh?quote:
Ik vind het een verschrikkelijk profiel...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
eh?
ik vind het een nogal origineel profiel, weinig triest aan eigenlijk...
IK WIL MET JE DATEN ! WAAR MOET IK ME INSCHRIJVEN!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:22 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het een verschrikkelijk profiel...
Een man die wil dat ik hem zie als een tweedehands auto
Nee dank je.
Ik moet me ook maar eens in gaan schrijven denk ik.
Aangezien ik vrijgezel ben en best leuk
(Nee, is onzin, voorlopig graag nog even vrijgezel... Ik wil even geen rekening hoeven houden met een man
Zou dat een goede zijn voor in mijn profiel?)
Niet, stuur maar een pm.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
IK WIL MET JE DATEN ! WAAR MOET IK ME INSCHRIJVEN!
Jammer, je kan de humor er niet van inzienquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:22 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het een verschrikkelijk profiel...
Een man die wil dat ik hem zie als een tweedehands auto
Nee dank je.
Voor de mannen die een fuckbuddy zoeken vast wel...quote:(Nee, is onzin, voorlopig graag nog even vrijgezel... Ik wil even geen rekening hoeven houden met een man
Zou dat een goede zijn voor in mijn profiel?)
Jawel, ik snap wel wat er leuk aan is, ik vind het gewoon niet leuk, alleen het laatste stukje gaat wel.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:00 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jammer, je kan de humor er niet van inzien
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:07 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Jawel, ik snap wel wat er leuk aan is, ik vind het gewoon niet leuk, alleen het laatste stukje gaat wel.
Ik zou hem misschien vragen waarom hij wil dat ik hem berijd ofzo
Mja, vrij gevoelig typje, volgens mij.quote:Hoi.
Ben een 34-jarige man uit Limburg met een eerlijk en warm karakter. Sterrebeeld "vissen" voor de kenners!!! Romantiek op zijn tijd is ook niet verkeerd. Ben op zoek naar een vrouw tussen de 18 en 38 om een leuke vriendschap, date of een vaste relatie op te bouwen, gebaseerd op wederzijds vertrouwen en respect. Als je meer wilt weten dan hoor ik het wel.Je kunt met mij alle kanten op.......en JA ook de goede kant..whaha.
Zoveel mensen leven alleen maar met zichzelf. Maar waarom? Want verdriet en vreugde delen voelt zo goed! Bij tegenwind geeft liefde je weer moed! Wie kan zonder liefde? Wie kan zonder aandacht? Iedereen verlangt toch naar warmte bij elkaar? Niemand kan toch zonder een liefdevol gebaar? Eenzaamheid maakt alle mensen gelijk - of je nu arm bent of een miljonair zo rijk - want wie alleen maar leeft voor geld en meer bezit, die zal het weten aan het einde van de rit! Samen zijn is zo veel beter dan alleen! Alleen zijn doet alleen maar pijn.
Ik zou graag een lieve en gezellige vrouw ontmoeten die weet wat belangrijk is in het leven.
Het op 1 na mooiste woord dat er bestaat is je eigen voornaam. Weet jij wat het mooiste woord is?
FF in het algemeen, vaak is het echt de moeite waard om de tijd te nemen iemand beter te leren kennen en dan merk je dat er een heel mooie innerlijkschoonheid achter schuil gaat, iets wat puur en spontaan is.
Wil dat iedereen meegeven die dit profiel heeft gelezen en hopelijk haal je je voordeel eruit en vind je waarna je naar "opzoek" bent.
Iedereen verdiend het beste, dus jij ook!!!!!!
Thnx voor het lezen en wie weet.......
Wanneer je iemand ontmoet in je leven tegen wie je
alles kunt zeggen, die naar je wilt luisteren, op wie je
kunt rekenen.
Iemand die begrijpt, zonder dat je alles onder
woorden hoeft te brengen.
Iemand die je zorgen, je vreugde en je leven deelt
Als je zo iemand ontmoet, heb je een vriend.
Vriendschap is een regenboog met vele kleuren.
Je kunt uren praten en uren zwijgen.
Een glimlach, een knipoog, een handdruk en zelfs een traan vertellen een verhaal.
Wie een vriend gevonden heeft, heeft een kostbaar geschenk gekregen.
Vriendschap zegt: ik ben blij dat je er bent, ik aanvaard je zoals je bent.
Vriendschap doet je dromen, maakt je gelukkig.
Het geluk van de vriendschap vind je soms heel onverwachts.
Ze kan beginnen op een dag dat je voor het eerst je gedachten met iemand deelt.
Je weet wanneer die band er is, want je voelt je niet meer alleen.
Echte vriendschap woont voor de rest van je leven in je hart.
En zo hoort het in een relatie tussen 2 mensen ook te zijn.
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Ps, mocht je geen interesse hebben druk dan op de "bekende" knop....die me laat weten dat ik je kan vergeten ! ! ! ! !
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
eh?
ik vind het een nogal origineel profiel, weinig triest aan eigenlijk...
Dat zou mijn vader kunnen zijnquote:
Die kom je zeker een keer of 20 tegen, het is een soort doorstuuradvervtentie uit de opzij denk ikquote:Op zondag 8 juni 2008 15:53 schreef kaasplankje het volgende:
Type verzuurde feminist is dit![]()
[..]
zou hier echt iemand op reageren?
Ik moet eerlijk zeggen dat, testprofiel of niet, het is behoorlijk elitair. Maar goed, ik zal geen woorden meer vuil maken aan Hare Majesteit, want ik houd niet van feestvieren en ik hang wel eens lekker op de bank, dat maakt mij dus te min.quote:Op zondag 8 juni 2008 18:01 schreef MLI het volgende:
[..]
Het is dan ook een testprofiel. Ik ben niet bepaald op zoek naar een relatie.
[..]
Ik denk dat ik mijn RP profiel (waar volgens mij niemand op kijkt behalve ikquote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:53 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Die kom je zeker een keer of 20 tegen, het is een soort doorstuuradvervtentie uit de opzij denk ik
post hem maar hier, dan kan MLI hem afkraken...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:43 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn RP profiel (waar volgens mij niemand op kijkt behalve ik) ook maar eens zo aanpakken, maar dan op vrouwen geprojecteerd
idem!quote:
vergeef me maar ik kon het niet laten om ff je fotoboek te checken en te kijken wie er achter deze post zat. Nou verwachte ik een dame van rond de 30 op basis van deze reactie maar wat bleek. 22 jaar, houdt van motorrijden, is student informatiekunde en kijkt stargate.. Wtf! waarom weet jij dit? Volgens mij hoor jij nog geen 2e hands mannen tegen te komen op jouw liefdespad...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:35 schreef Faithy het volgende:
[..]
idem!
Heel leuk, origineel en open!
Jeetje.. die man weet heel goed dat hij 'tweedehands' is, mannen die dat niet willen erkennen en opnieuw willen beginnen en hun bagage wegtyfen kun je beter NIET hebben
whehequote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:25 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
vergeef me maar ik kon het niet laten om ff je fotoboek te checken en te kijken wie er achter deze post zat. Nou verwachte ik een dame van rond de 30 op basis van deze reactie maar wat bleek. 22 jaar, houdt van motorrijden, is student informatiekunde en kijkt stargate.. Wtf! waarom weet jij dit? Volgens mij hoor jij nog geen 2e hands mannen tegen te komen op jouw liefdespad...
PS. ook aan het wachten op de nieuwe stargate afleveringen van atlantis?
Dusquote:ik zoek een leuke jongen of man
door de weeks kom ik geen leuke man of jongen tegen
ik ben nu nog steeds vrijgezel wil graag een kindje
alleen gaat dat zo moeilijk ben je een leuke lekkere man jongen
laat dan berichtje achter
Sowieso een maffe vraag. Als je niets te doen hebt en je gaat dan iets doen, dan heb je weer niets te doen en is dat niet niets doen.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:55 schreef elkravo het volgende:
standaard vraag op Parship:
Als ik niets te doen heb, ga ik ...
Antwoorden als: "ik heb altijd wat te doen", of "gebeurt me niet"... geloof ik niet... IEDEREEN heeft wel eens een momentje niks doen... en hoe wil je dan in hemelsnaam tijd "creëren" voor die partner die je zoekt?
Lijkt er net op alsof mensen zich een loser vinden als ze momentjes hebben waarop ze effe niks te doen hebben...
Hetzelfde denk ik over mensen die bij sporten invullen:
schaatsen, paardrijden, hockey, skiën, volleybal, wandelen/trekking, fietsen, fitness, tennis, golf...
... ja, ja, weet je zekker dat dat alles is?... je gaat me niet vertellen dat je een of andere supersporter bent...
Of is dat in de angst om niet een sport met een potentiele partner gemeen te hebben?
Oké, dat kan... iedereen heeft zo zijn voorkeuren, maar dan:quote:ik ben een leuke gezellige meid die toe is aan een leuke date ...niet te serieus maar gewoon voor de fun , mannen die alleen op sex uit zijn ga mijn profiel maar voorbij
Triest dus!quote:Mijn hobby's zijn ------------------------ het bestaat uit 3 letters hihi
Misschien is haar hobby WoW spelenquote:Op zondag 6 juli 2008 12:32 schreef right_turn het volgende:
Ik las dus in een profiel het volgende:
[..]
Oké, dat kan... iedereen heeft zo zijn voorkeuren, maar dan:
[..]
Triest dus!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |