abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 13 juni 2008 @ 16:02:03 #251
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59365963
ik voel me niet veel anders dan de meeste hier... slaperig tot en met, misselijk, maar wel hongerig.. en aangezien het vrijdag de dertiende is, blijf ik lekker binnen .. ga ik zo douchen tegen de pijn in mijn rug en heup en eens zien of ik dan een poosje kan slapen want ben ontzettend brak

sterkte allemaal voor vandaag!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_59366280
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 14:00 schreef Libel het volgende:
Hier begint de schrik voor de bevalling op te komen
Morgen 38 weken, dus het kan elk moment beginnen en nu begin ik echt schrik te krijgen. Eigenlijk niet echt een reden voor. Mijn twee vorige bevallingen waren heel goed en toch...
Ik weet nog wel dat ik bij/na mijn vorige bevalling gezegd heb 'nooit meer' al kan ik mij de pijn niet echt meer voor de geest halen. En nu 'moet' ik nog een keer.
Brrrrrrr....
Hier lijkt het nog zo ver weg gevoelsmatig, anderzijds ook weer zo dichtbij (had het gisteren echt zwaar eventjes nog naar de stad, alsof die kleine al tussen m'n benen bungelde zo voelde het).
Maar bang ben ik gek genoeg niet, heb er alle vertrouwen in, maar misschien komt die schrik op het moment supreme, gezien ik het gevoel heb dat het nog wel ff duurt.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_59366840
Gek idee Bla, dat jij weet wanneer je kleintje geboren gaat worden..ben heeeeel benieuwd!
Denk zelf ergens volgende week of begin van die week erna..

Ik weet nog niet zo goed hoe ik naar de bevalling uit moet kijken. Vroeger vond ik het feit dat je moest bevallen ook wel een reden om niet zwanger te raken (toen ik nog jonger was), nu kijk ik er nog steeds niet naar uit, maar wel als iets wat er bij hoort..
Ben er niet echt bang meer voor, ben gewoon ontzettend benieuwd naar het kleintje in m'n buik, misschien dat dat ook meehelpt
pi_59367092
Bevallen? Liever gister dan vandaag, voor mijn gevoel. Al die kwaaltjes, dikke poten, last van heupen/rug/voeten/benen. Het buiten adem raken van een trapje op en af for god sake... het slaat gewoon nergens op. Minder mobiel zijn, waardoor je kind weer te lijden heeft en vervolgens daardoor ook niet lekker in zijn velletje zit.... das gewoon niet tof. Al die hormonen die door je lijf gieren en je reactie op bepaalde situaties zo raar kunnen uitpakken
Kan niet wachten tot ik me weer eens normaal kan omdraaien in me eigen nest, zonder dat het zeer doet, niet meer 3 keer in een nacht eruit om te piesen, brak wakker worden en de hele dag wel willen slapen.

Dus als het aan mij ligt komt het, maar heb net als Llewella het gevoel dat dit kindje lekker zit en zich gewoon aan de uitgerekende datum houdt.
Ik kijk niet uit naar de bevalling, de vorige keer als behoorlijk pijnlijk en vervelend ervaren. Maar je krijgt er ook zoveel weer voor terug. Dat maakt zoveel goed, een gezond kindje.
En wat mrien zegt, ben zo ontzettend nieuwsgierig naar dat kleintje.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 13-06-2008 16:45:34 ]
pi_59372486
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 10:20 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

Geppie, sterkte.
Waarmee? Op de roze wolk klimmen?

KD en Mrien niet meer gesignaleerd? Tis weer tijd voor verse beebs
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  vrijdag 13 juni 2008 @ 23:01:33 #256
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_59377685
Ik had even een vraagje: hebben jullie ook last van maagzuur en wat doen jullie er tegen? Ik ken wel de middeltjes van lauwe cola en vanille vla en mijn moeder zei laatst dat bij haar pepermunt hielp. Nu heb ik van de gyn al een drankje (Regla PH) gekregen en dat hielp voorheen wel, maar nu eigenlijk niet echt meer. Ik had voorheen pas als ik naar bed ging last van maagzuur, maar nu al als ik "gewoon" 's avonds op de bank zit. Ik hoop dat jullie iets voor me weten?
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_59377979
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 23:01 schreef Marie79 het volgende:
Ik had even een vraagje: hebben jullie ook last van maagzuur en wat doen jullie er tegen? Ik ken wel de middeltjes van lauwe cola en vanille vla en mijn moeder zei laatst dat bij haar pepermunt hielp. Nu heb ik van de gyn al een drankje (Regla PH) gekregen en dat hielp voorheen wel, maar nu eigenlijk niet echt meer. Ik had voorheen pas als ik naar bed ging last van maagzuur, maar nu al als ik "gewoon" 's avonds op de bank zit. Ik hoop dat jullie iets voor me weten?
Ik heb er zelf (nog) geen last van, maar een vriendin van mij nam altijd een handje muisjes (je weet wel die je straks op je beschuit doet ) en dat hielp bij haar vrij goed. Je kunt het altijd proberen, sterkte
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  vrijdag 13 juni 2008 @ 23:17:29 #258
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_59378241
Oké, muisjes, ik kan het natuurlijk altijd proberen Waren het trouwens roze of blauwe?
pi_59378404
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 20:09 schreef geppie het volgende:
KD en Mrien niet meer gesignaleerd? Tis weer tijd voor verse beebs
Bij mij niets aan de hand hoor Alles is gewoon weer rustig
KD heeft zich nog niet gemeld geloof ik vandaag? Misschien bij haar wat actie?
Edit: zag net dat ze wel geposted heeft, dus lijkt me niet
pi_59379336
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 23:01 schreef Marie79 het volgende:
Hier helpt vloeibare rennie goed
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 14 juni 2008 @ 01:13:02 #261
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59381147
marie? gewoon water drinken.. lauw (of koud) uit de kraan helpt mij wel goed, ook als ik misselijk ben.. sterkte iig
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

zaterdag 14 juni 2008 @ 01:33:26 #262
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_59381433
ff snel melding dat er nog niks is, reageer morgen even uitgebreider maar ga nu naar bedje toe.
pi_59382895
KD wat heb je trouwens afgesproken met de VK, wordt je niet zolangzamerhand gillend gek? (zo niet dan worden wij het wel stelletje ongeduldige mutsen )
Maagzuur en overmatig boeren...
Bij mij hielp/helpt dubbelvla heel goed (is nog lekker ook )
Of warme melk, dat is ook nog wel lekker voor het slapen gaan.
Ik heb nooit iets van middeltjes zoals rennie o.i.d. genomen. Ben niet zo gauw van de medicijnen/pillen/middeltjes.
Maar straks neem ik wel een paracetamol, heb nou al 2 dagen flink last van mijn rug en begint zwaar irritant te worden
Fijn weekend allemaal!
  zaterdag 14 juni 2008 @ 08:54:17 #264
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_59383058
LL sterkte met je rug!
Bedankt allemaal voor de tips
pi_59383086
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 01:13 schreef DJMO het volgende:
marie? gewoon water drinken.. lauw (of koud) uit de kraan helpt mij wel goed, ook als ik misselijk ben.. sterkte iig
Als ik misselijk ben en mijn maaginhoud graag kwijt wil drink ik gewoon water Kan ik er zeker van zijn dat alles er weer uit komt.
Normaal drink ik eel water, maar zodra ik misselijk ben, moet ik er echt afblijven!
pi_59383486
Het kraampakket is hier net bezorgd! (en ik zit nu officieel in het derde trimester, begint toch wel heel écht te worden allemaal )

Maar het kraampakket dus. Allereerst een postbode die het goede pakketje voor ons niet kon vinden, toen de kraampakketdoos zag, naar mijn buik keek, die pakte en heel zelfverzekerd aan me gaf zonder het adres te checken Het klopte wel overigens

Maar naast het medische gedoe was het een heel tof pakket! Met een grote knuffelhond-doek en het geheel was verpakt in een hele mooie curverbox! Daarbij zat er ook nog eens een heel nuttig boekje in met eiligheidstips (niet zo'n suf en belerend ding, maar echt leuk geschreven en met tips wat je moet doen als er wél iets fout gaat).
Ik ben er wel blij mee
pi_59387662
Klinkt als een leuk pakket Freecell. Wij krijgen geen pakket. Moeten dus alles zelf nog kopen.
Denk dat ik met de boodschappen maar af en toe wat ga kopen.
pi_59387859
Ingrid: je kan ook complete pakketten kopen bij de apotheek. Je zult uiteindelijk toch alles uit het pakket wel moeten hebben en in één keer lijkt me dan voordeliger? En volgens mij is het wel iets waar je makkelijk extra geld voor kan aanvragen, of niet?
pi_59387936
Dan zal ik eens bij de apotheek vragen of ze dat hebben en wat het kost. Denk dat we daar wel geld voor aan kunnen vragen.Wel handig als je dan het bedrag weet. Het hoeft ook nog niet meteen natuurlijk.

Aaargh, ik heb zo'n last van mijn ogen. Jeuken en prikken verschrikkelijk. Zo maar eens water erop doen, kijken of het helpt. En dan filmpie kijken. Fijne dag allemaal.
  zaterdag 14 juni 2008 @ 16:17:43 #270
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_59389068
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 15:06 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Cattie, hoe is het nu?
Herhaling..
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_59389941
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 15:04 schreef _Ingrid_ het volgende:
Dan zal ik eens bij de apotheek vragen of ze dat hebben en wat het kost. Denk dat we daar wel geld voor aan kunnen vragen.Wel handig als je dan het bedrag weet. Het hoeft ook nog niet meteen natuurlijk.

Aaargh, ik heb zo'n last van mijn ogen. Jeuken en prikken verschrikkelijk. Zo maar eens water erop doen, kijken of het helpt. En dan filmpie kijken. Fijne dag allemaal.
spoelen met boorwater helpt. als je met gewoon water spoelt eerst het gewone water 10 minuutjes laten koken (en dan aarst af laten koelen )
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_59390097
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 15:04 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hooikoorts? Lekker balen!

HIer net een paar snoepjes gehad en wat drinken, maar dat was toch weer niet helemaal volgens het idee van mijn maag Kotsen gaat wennen na een half jaar
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 14 juni 2008 @ 17:52:40 #273
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59390686
@frecell dat zelfde probleem heb ik met koffie.. en vanaf hoeveel maanden krijg je zo'n pakket thuis dan? (waarschijnlijk zal ik een ziekenhuisbevalling krijgen, maar voor het geval dat) ik heb me al wel voor kraamzorg ingeschreven nu..

zaterdag 14 juni 2008 @ 18:12:30 #274
35189 Troel
scherp en bot
pi_59391070
Bij de Prenatal verkopen ze ook complete kraampakketten.

Kraamzorg heb je ook nodig als je thuis komt na het ziekenhuis, niet alleen tijdens een thuisbevalling.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 14 juni 2008 @ 19:26:46 #275
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59392401
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 18:12 schreef Troel het volgende:
Bij de Prenatal verkopen ze ook complete kraampakketten.

Kraamzorg heb je ook nodig als je thuis komt na het ziekenhuis, niet alleen tijdens een thuisbevalling.
joh?? ik had het ook over het kraampakket niet over de kraamzorg

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')