@ Duikkie,quote:Op donderdag 12 juni 2008 01:28 schreef duikkie het volgende:
madelein waarom zouden we moeten geloven dat satisch braaf is gaan slapen die nacht dat deepak om 2:00 am achter zijn computer is gaan zitten ???
als iemand geen alibi geeft is het satisch wel !!!!
satisch mocht van deepak best in zijn auto rijden, hij haalde deepak ook wel eens op van zijn werk. dus wie o wie beweert dat het onmogelijk is dat deepak die nacht bij huize hooiberg is afgezet, nadat er iets "erg" is gebeurt in de auto ???
kortom alle verhalen van de jongens zijn wel bekend, meerdeel verzonnen. maar stel je nu eens voor dat deepak is afgezet voor alibi en dat joran, satisch nog een klusje hadden op te knappen. de mogelijkheden zijn eindeloos even deepak bellen zei joran halverweggen naar ..... voor alibi , daarna kunnen joran en voorals nog satisch naar jorans huis zijn gereden met bewustenloze natalee. even paniek maken in van der sloots huis en daarna is er al helemaal geen alibi meer voor joran, satisch , paul van der sloot enz.enz
dat satisch niet mocht doorslaan in politie verhoren , weten we al uit verschillende verklaringen van joran en deepak. satisch werd in de begin dagen goed beschermd door deze twee heren. satisch zou zomaar eens iets anders hebben kunnen verklaren . vandaar het verhaal van afzettten bij holliday in hotel en dat deepak loog over de bewakers![]()
quote:Toen wij op 30 mei 2005 in de auto van Deepak voor mijn huis even gingen stoppen was het omstreeks 01.40 uur. Op dat moment zat Deepak, Natalee en ik in de auto van Deepak.
Toen Natalee en ik bij het Marriot Hotel door Satish en Deepak werden afgezet was het omstreeks 01.50 uur. Bij het afzetten liepen Natalee en ik naar het strand voor het Marriot Hotel.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:29 schreef CCtje het volgende:
Dat jullie die brinkman nog serieus nemen.
Er zit in die streken ook een website die probeert de boel een beetje aan te sturen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:29 schreef CCtje het volgende:
Dat jullie die brinkman nog serieus nemen.
Met die vieze vlezige harses van "m.
Dat er corruptie op de Antillen is dat is ouwe koek.
En zelf zijn de Antillen al bezig om hieraan een halt toe te roepen.
Die brinkman kent de historie van ons Rijkskoninkrijk niet , wij Nederlanders hebben zelf aan deze huidige toestand bijgedragen maar dat vergeet hij maar voor het gemak.
Plus dat hij vergeet dat hij eerst ff hier in Nederland naar de corruptie moet kijken.
Het is hier net zo goed een bananenrepubliek alleen valt het hier minder op.
Maar die kerel heeft een obsessie, hij mag wel uitkijken dat hij geen hero op sokken wordt.
Wat een enge mafkees, bah. bah en nog eens bah. Wat een achterlijke hypocriet.
Uitgekotst bij de politie en nu dit doen bij die zielige populistische pvv..
Zo, dat is eruit, maar al dit gedoe leidt niet tot een oplossing in de zaak Natalee.
Ben benieuwd of jorannetje nog eens een keer doorslaat?
Zo te zien lijkt hij aardig op weg om door te draaien en het is te hopen voor hem en zijn familie dat hij
daar niet opgepakt wordt met drugs. En trouwens ik snap die familie niet maar misschien zijn ze voor wat hem betreft ten einde raad?
het is maar wat je gelooft madeleinquote:Op donderdag 12 juni 2008 18:24 schreef madelien het volgende:
[..]
@ Duikkie,
Satish was toch met zijn 5 jaar oudere broer naar huis gereden?
Dat er niets in de auto van Deepak en Satish is gevonden, kunnen we in de verklaringen lezen.
Als er geen bloed- of geweldsporen in de auto zijn gevonden, zijn er geen bloed- of geweldsporen in de auto gevonden.
Uit de verklaringen blijkt ook dat Deepak erg zuinig op zijn auto was. Die auto was blijkbaar zijn trots. Je kunt horen dat Deepak verontwaardigd was dat zijn auto door de politie was kapotgesneden.
De politie heeft dus goed gezocht in de auto van Deepak.![]()
Die auto van Deepak kun je dus wel wegstrepen.
Trouwens, Joran had ook geen alibi hoor en bovendien kon hij autorijden.
Satish wist toch niet meer dan dat Joran en Natalee in de buurt van het Marriot uit de auto zijn gezet op verzoek van Joran?
Hoe weet Satish dan dat Natalee “op het strand” was?
Of wil je Satish dezelfde paranormale eigenschappen toedichten als die, waarover Renee Gielen beschikt?
Dat Satish niet mocht doorslaan in de politieverhoren lijkt me ook wel. Hij was de zwakste schakel. Dat blijkt duidelijk uit zijn verklaringen waarin hij veel vertelt.![]()
Dat enkelen bang waren dat Satish ging praten speelde vermoedelijk voordat Satish het echte verhaal vertelde. Joran’s vader had de broertjes immers op het hart gedrukt bij het Holiday Inn verhaal te blijven en vooral geen ander verhaal te vertellen?
Het echte verhaal is door Deepak op 11 juni tijdens het verhoor om 12.10 verteld en door Satish ook op 11 juni om 17.30. Beiden vertellen afzonderlijk van elkaar, tijdens hun detentie, het verhaal over het straatje bij het Marriot hotel.
Joran komt pas later met zijn verhaal vermoedelijk omdat hij niet meer anders kon.
Joran 14 juni
[..]
De politie wist toch al veel eerder dat Deepak en Satish niet wisten wat er met Natalee is gebeurd?
Dat die jongens niet weten wat er met Natalee is gebeurd was al bij de politie bekend lang voordat Joran in de video van dit jaar vertelde dat Natalee nooit meer terugkomt![]()
De verklaringen staan hier:
http://www.hollowaycase.com
@ Duikkie,
Waarom denk je dat Natalee door iemand anders dan Joran is benaderd?![]()
Heb je enig idee wie de Higher Powers zijn?
je vergis jequote:Op donderdag 12 juni 2008 18:48 schreef madelien het volgende:
Vreemd stel trouwens die familie. Die vader lijkt me wel aardig. Lijkt me een goedzak. Maar ja, je kunt je vergissen he!
Misschien is die moeder ook wel aardig hoor maar ik begrijp niet waarom ze Natalee en haar moeder proberen de schuld te geven.
Hmm dit is wel heel erg speculeren hoor. Zo zie ik nog wel meer mogelijkheden wbt huize vd Sloot...quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:47 schreef duikkie het volgende:
[..]
je vergis je, vaders is neergeslagen door het voorval maar zit erbij om joran niet al te gekke dingen te laten zeggen. het gaat ook verkeerd als vaders er niet bij is. moeders van de sloot wil alles controleren en de familie redden wat er te redden valt. ik geloof heilig in dat anita tegen paul heeft gezegd, slappe lul als ik ook even in holland ben , laat je de boel hier aardig in de vernieling lopen
vind je, vond dit laatste stuk nu meer echte feiten bevatten dan mijn verhaal erboven. wat ik zie bij paul van der sloot is geen gedrag van goedzat of iemand die sterk is en de leiding neemt. er zal heus wel een woordje gewisseld zijn tussen anita en paul over de opvoeding van hun lieve zoons en dat het met JORAN toch ergens de mist in gegaan is.quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:00 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Hmm dit is wel heel erg speculeren hoor. Zo zie ik nog wel meer mogelijkheden wbt huize vd Sloot...
had even je vragen niet gezienquote:Op donderdag 12 juni 2008 18:24 schreef madelien het volgende:
@ Duikkie,
Waarom denk je dat Natalee door iemand anders dan Joran is benaderd?![]()
Heb je enig idee wie de Higher Powers zijn?
Deepak zat die nacht achter zijn computer met een vriend te chatten. Ook na het telefoontje en de mail waarin Joran zich bij Deepak per mail "aanmeldt voor thuiskomst" terwijl hij net door Deepak (of Satish, dat weet Joran zelf niet meer) "voor de deur zou zijn afgezet".quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:18 schreef duikkie het volgende:
ORANJESTAD/WILLEMSTAD (08-05-06) - De Arubaanse krant Diario heeft de afgelopen tijd diverse processen-verbaal van de verhoren vorig jaar van Joran van der Sloot en de broers Deepak en Satish Kalpoe in handen gekregen. Vrienden zijn het dan allang niet meer, zo blijkt opnieuw:
'Ik heb mijn vermoedens dat Deepak terug naar het meisje zou kunnen zijn geweest. Ik weet hoe hij denkt. Doordat iets in het verleden, in het internet cafe waar hij werkt, was gebeurd, denk ik dat hij in staat is tot verkrachting.' De beschuldiging dat Deepak Natalee Holloway zou hebben verkracht en vermoord, werd vorig jaar al in Fox News bevestigd door de advocaat van Satish Kalpoe, David Kock.
weet iemand wat er dan gebeurt is in het internet cafe ?? wat is het verhaal verder of was het zwarte pieten ??
Wat versta jij onder de top van Aruba?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:53 schreef duikkie het volgende:
hogere machten , zijn mensen die meer kunnen regelen dan de gewone man/vrouw , zitten dichter bij het vuur waar beslissingen worden genomen en hebben invloed besluiten. kortom bijna de hele top van aruba volgens PVV.
Ongetwijfeld heb je daar gelijk in, maar in hoeverre heeft Pa vd Sloot dan de hand gehad in de verdwijning van Natalee? Als hij een slapjanus of burgerlulletje zou zijn zie ik niet hoe hij bevoorbeeld de hand kan hebben gehad in het laten verdwijnen van sporen ed, en laten we wel wezen Joran kwam ook niet over als zijnde slim..quote:Op vrijdag 13 juni 2008 06:32 schreef duikkie het volgende:
[..]
vind je, vond dit laatste stuk nu meer echte feiten bevatten dan mijn verhaal erboven. wat ik zie bij paul van der sloot is geen gedrag van goedzat of iemand die sterk is en de leiding neemt. er zal heus wel een woordje gewisseld zijn tussen anita en paul over de opvoeding van hun lieve zoons en dat het met JORAN toch ergens de mist in gegaan is.
soms doe je dingen die je anders niet voor mogelijk had gehouden, ik zeg niet dat paul van de sloot dom is !!!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:31 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Ongetwijfeld heb je daar gelijk in, maar in hoeverre heeft Pa vd Sloot dan de hand gehad in de verdwijning van Natalee? Als hij een slapjanus of burgerlulletje zou zijn zie ik niet hoe hij bevoorbeeld de hand kan hebben gehad in het laten verdwijnen van sporen ed, en laten we wel wezen Joran kwam ook niet over als zijnde slim..
laten we wel wezen aruba is eigenlijk een klein dorp, iedereen kent iedereen . dus als aankomend rechter ken je de hele top van aruba wel. informeel zullen er wel bijeenkomsten zijn geweest, partijen waar iemand zegt hier is paul van der sloot aankomend rechter , dus als je wat verkeert doe moet je het met hem regelen of afkopenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:24 schreef madelien het volgende:
[..]
Wat versta jij onder de top van Aruba?
na 3:00 am heeft niemand meer een alibi ook deepak niet meer, dus stelling zeggen het kan niet ??? wasw je erbij dan ??? . als deepak na telefoontje dacht, dat doe je niet met een meisje kan hij best in z'n auto gestapt zijn en naar strand gereden zijn , natalee daar gevonden en de rest mag je zelf verzinnen als iemand in staat wordt gesteld iemand te kunnen verkrachten.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:20 schreef madelien het volgende:
[..]
Deepak zat die nacht achter zijn computer met een vriend te chatten. Ook na het telefoontje en de mail waarin Joran zich bij Deepak per mail "aanmeldt voor thuiskomst" terwijl hij net door Deepak (of Satish, dat weet Joran zelf niet meer) "voor de deur zou zijn afgezet".
Duikkie het kan Deepak dus niet geweest zijn.
Wat er in dat Internetcafe gebeurd is? Daar kwam Steve langs om Deepak te vertellen dat hij gezien had dat ze Natalee oppikten bij C&C maar hij had ook gezien dat ze Natalee hadden afgezet bij het HI.![]()
Hij had ook gezien dat Natalee was gevallen.
Deepak hoefte zich geen zorgen te maken want Steve zou het wel aan de politie melden voor het geval ze in gewetensnood kwamen en de politie het echte verhaal wilden vertellen.
Eigenlijk wilde Steve nu al naar de politie gaan, maar als hij dat zou doen zou zijn werkgever weten dat hij die nacht in C&C was geweest dus hij ging toch maar niet naar de politie. Steve gaf ook nog even zijn telefoonnummer aan Deepak. Voor je weet maar nooit.
Als je bij Paul terecht kunt om dingen af te komen, zal dat andersom wel hetzelfde zijn, lijkt me zo.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:39 schreef duikkie het volgende:
[..]
laten we wel wezen aruba is eigenlijk een klein dorp, iedereen kent iedereen . dus als aankomend rechter ken je de hele top van aruba wel. informeel zullen er wel bijeenkomsten zijn geweest, partijen waar iemand zegt hier is paul van der sloot aankomend rechter , dus als je wat verkeert doe moet je het met hem regelen of afkopen
weet ik dat nou hoe close die zijn , maar ondenkbaar is het niet he. als mensen al in huis op bezoek zijn als er een huiszoeking aan komt. wie weet hoe de prive levens in elkaar steken ?? moeders is ook al op school actie , waar ook contact is met ouders, dus ook van de top hequote:Op maandag 16 juni 2008 06:43 schreef madelien het volgende:
[..]
Als je bij Paul terecht kunt om dingen af te komen, zal dat andersom wel hetzelfde zijn, lijkt me zo.![]()
@ Duikkie,
Denk je dat het een kwestie is tussen Voking, Wit, v.d.Straaten en Karin Jansen?
http://www.cnn.com/2008/CRIME/06/11/ccc.directors.log/index.htmlquote:Editor's note: CNN is following four Bauder College students as they build their case files in the Levy and Holloway investigations. The following are logs each is keeping to document their cases. Sheryl McCollum is the director of the Cold Case Investigative Research Institute. The views expressed in this article are not necessarily those of CNN, its affiliates or the schools where the campus correspondents are based
ik zou zeggen hup peter maak een verhaal over de kalpoe broertjes, maar ik denk dat ze er toch iets meer mee te maken hebben gehad, anders komt er toch eens een tijd dat de kalpoe's gaan praten he. zo van wat JORAN kan kunnen wij ook , wat geld verdienen aan deze zaak.quote:Op maandag 16 juni 2008 07:27 schreef madelien het volgende:
[
Peter R. vertelt in het interview met Nancy Grace dat hij denkt dat de Kalpoe broertjes erin zijn geluisd.
As je jouw onschuldige verhaal hebt verteld, houdt het op. Als er niets meer is, is er niets meer. Je kunt alles wat de Kalpoe's te vertellen hebben lezen in de verklaringen. Satish vertelt erg veel.quote:Op maandag 16 juni 2008 07:49 schreef duikkie het volgende:
[..]
ik zou zeggen hup peter maak een verhaal over de kalpoe broertjes, maar ik denk dat ze er toch iets meer mee te maken hebben gehad, anders komt er toch eens een tijd dat de kalpoe's gaan praten he. zo van wat JORAN kan kunnen wij ook , wat geld verdienen aan deze zaak.
misschien komt het nog, maar gehele onschuld in deze zaak voor de broers geloof ik niet. peter heeft wel meer geprobeerd om de broers aan het praatten te zetten , maar deze willen eigenlijk niets zeggen, gek toch ??? lijkt mij als je erin geluisd ben juist de methode om al dat gedraai van joran in talkshows te vertellen. blijven hameren dat het alleen een taxidienst was meer niet.
ik ken natuurlijk niet de personen opzich maar waarom zou je joran toch wel zijn verhaal telkens aanhoren en jouw onschuldige verhaal niet ???
ik lees in je stukje dat er 2,2 miljard wordt geschonken.quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:19 schreef johan555 het volgende:
Brinkman wil parlementair onderzoek antillen voordat we 2,2 miljoen euro schenken
[ afbeelding ]
ik weet niet hoe dat gaat, maar als ik onschuldig zou zijn en zo'n lekkere jongenman zou telkens zijn verhaal veranderen zou ik er geen probleem hebben met mijn verhaal. nu blijft het toch zo hangen, van het zou kunnen dat de kalpoe's meer weten dan ze loslaten. de broers lijken mij nog steeds last te hebben van de zaak natalee. dat joran dat heeft dat heeft hij aan zichzelf te danken. maar ik mis de het boek van de kalpoe'squote:Op maandag 16 juni 2008 08:48 schreef madelien het volgende:
[..]
As je jouw onschuldige verhaal hebt verteld, houdt het op. Als er niets meer is, is er niets meer. Je kunt alles wat de Kalpoe's te vertellen hebben lezen in de verklaringen. Satish vertelt erg veel.
Als je Satish verhalen leest en begint bij 11 juni 2005, valt de puzzel vanzelf in elkaar. Je kunt ook lezen dat de verhalen van Deepak overeenkomen met de verhalen van Satish.
http://www.hollowaycase.com
Het is vaker gebeurd hoor, dat onschuldige mensen, al dan niet in samenwerking met met de dader, door mediatypes werden beschuldigd, ook in Nederland. Ook in Nederland hielden de beschuldigde mensen toen hun mond want ja, als er telkens van die trucktypes en geflipte journalisten op je afkomen met rotgeintjes, word je wel voorzichtig. Alles wordt immers opzettelijk verdraaid en anders uitgelegd? Er wordt zelfs gefraudeerd om jou in een verkeerd daglicht te stellen. Kijk maar naar die Skeelers tape.
De Kalpoe's zullen zich op advies van hun advocaten wel stilhouden tot het onderzoek is afgelopen. Doet Beth tegenwoordig ook heb ik begrepen.
De enige verklaringen die voortdurend in conflict zijn, zijn de VanderSloot verklaringen.
geen gezijk iedereen rijkquote:Op maandag 16 juni 2008 08:54 schreef henkway het volgende:
[..]
ik lees in je stukje dat er 2,2 miljard wordt geschonken.
en dat aan 150.000 inwoners ??
Misschien heeft Joran die rit uit zijn verhaal weggelaten, de Kalpoes vast niet.quote:
in mijn hoofdquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:49 schreef johan555 het volgende:
Duikkie waar start jou route theorie precies ?
de kalpoe's hebben hun buikvol van heel de zaak natalee, joran zoekt het maar zelf uit denken ze.quote:Op maandag 16 juni 2008 14:35 schreef madelien het volgende:
[..]
Misschien heeft Joran die rit uit zijn verhaal weggelaten, de Kalpoes vast niet.
Met welk doel zouden de Kalpoe's zoiets achterhouden?
maar wil het wel even verklappen hoorquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:49 schreef johan555 het volgende:
Duikkie waar start jou route theorie precies ?
waarom dan die 2 rondjes ????quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:50 schreef duikkie het volgende:
[..]
maar wil het wel even verklappen hoor
mijn route begint bij cnc dan naar choice a name( bar) en als ik het wel heb dan straat of route 6 weg direcht naar hooiberg, of een van de andere wegen naar het oosten vanaf choice a name. je moet naar het oosten willen dan kan je eerder bij hooiberg zijn
tja daar heb ik ook een tijdje over nagedachtquote:
ik weet niet wanneer die tent sluit op de zondag/maandag nacht, maar ik denk het niet hoor in iedergeval geen zware drugs, misschien een wietje voor joran ???. maar moet wel snel gebeurt zijn om 2:00 am was deepak al thuis achter pcquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:46 schreef johan555 het volgende:
Er was ook een portier van "choose een name" die drugs verkocht
Misschien zijn ze daar even gestopt tijdens het 2e rondje ?
Duikkie,quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:13 schreef duikkie het volgende:
[..]
ik weet niet wanneer die tent sluit op de zondag/maandag nacht, maar ik denk het niet hoor in iedergeval geen zware drugs, misschien een wietje voor joran ???. maar moet wel snel gebeurt zijn om 2:00 am was deepak al thuis achter pc, en volgens mij had natalee en joran al genoeg op om een partijtje te vrijen waarom zal je dan nog meer willen ????
Die hebben de politie al lang alles verteld. Wat denk jij nou.quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:45 schreef duikkie het volgende:
[..]
de kalpoe's hebben hun buikvol van heel de zaak natalee, joran zoekt het maar zelf uit denken ze.
verder ga je niet extra informatie geven aan de politie als de politie geheel niet naar de ware route vragen. zwijgen is nogal tijd beter dan de politie op een bloedspoor te zetten
ja JORAN heeft ook alles al verteld aan de politiequote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:55 schreef madelien het volgende:
[..]
Die hebben de politie al lang alles verteld. Wat denk jij nou.
wat ik uit het blootte hoofd weet van bekersquote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:49 schreef madelien het volgende:
[..]
Duikkie,
Je had het over bekertjes die waren weggegooid door de broertjes ergens op weg naar huis ofzo, een tijdje geleden.
Voor die tijd was er ook iets met een bekertje, weet je dat nog?
@ Duikkie,quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:22 schreef duikkie het volgende:
[..]
wat ik uit het blootte hoofd weet van bekers![]()
er was een persoon bij CNC die aan joran zijn beker vroeg, vaag verhaal, het is daar de vraag gaf joran nou de inhoud van zijn beker of alles ??? , dan hebben dat vreemde verhaal van satisch, die zijn beker vasthield totdat natalee en joran waren uitgestapt bij strand, deepak moest langzaam gaan rijden , raam open en weg die beker???, vreemd omdat waarom satisch dat zo belangrijk vondt om twee keer te verklaren. waarom zachter rijden ??? en is satisch niet milieubewust zoiets doe je toch niet. de bekers zijn trouwens nooit gevonden is ook vrij onmogelijk
de plek was na het afzetten van joran en natalee , ze waren dus al gestopt, maar toen was de drank nog niet op ???, er is niets vreemd aan , maar logisch is het ook niet. sinds wanneer waren er getuigen die de auto van deepak bij strand hebben zien wegrijden ??? verder moet zo'n verhaal de geloofwaardigheid van de waarheid bevestingen, verder heeft zoiets geen zin om in een verklaring te melden. maar waarom vertel deepak dan niet dat hij langzaam ging rijden, en waarom vergat satisch de plaspauze van deepak op weg naar lighthouse. de simpele verklaring is dat het niet op die nacht gebeurt is maar op een andere rit.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 10:13 schreef madelien het volgende:
[..]
@ Duikkie,
Als Satish een plek ziet aankomen om de bekers weg te gooien en vraagt even rustig te rijden om daarna te stoppen om de bekers weg te gooien (dat is wat ik uit de verklaringen begrijp) is daar niets vreemds aan.
Kennelijk zijn ze op die plek gestopt. Misschien waren er wel getuigen die dat destijds hebben gezien, dus het was best belangrijk om, als je de waarheid vertelt, ook de details die je je kunt herinneren, te vertellen.
Milieubewust?
Ach, in Holland stoppen veel mensen niet eens. In plaats daarvan flikkeren ze hun troep uit de rijdende auto, nog gevaarlijk ook.
Is het zo raar dat je, wanneer je met mensen in een auto zit en je hebt geen gordel om, in plaats van iedereen waarschuwt de gordels vast te doen als je een politie-auto ziet, even een afslag neemt zodat je in ieder geval niet wordt aangehouden?
Natalee was niet ziek of bewusteloos toen ze met Joran uitstapje in dat straatje achter het Marriothotel.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:42 schreef duikkie het volgende:
[..]
de plek was na het afzetten van joran en natalee , ze waren dus al gestopt, maar toen was de drank nog niet op ???, er is niets vreemd aan , maar logisch is het ook niet. sinds wanneer waren er getuigen die de auto van deepak bij strand hebben zien wegrijden ??? verder moet zo'n verhaal de geloofwaardigheid van de waarheid bevestingen, verder heeft zoiets geen zin om in een verklaring te melden. maar waarom vertel deepak dan niet dat hij langzaam ging rijden, en waarom vergat satisch de plaspauze van deepak op weg naar lighthouse. de simpele verklaring is dat het niet op die nacht gebeurt is maar op een andere rit.
ja dat is raar van die gordel , omdat je weer terug rijdt naar de politieauto. en je gelooft toch niet dat vrijende joran en natalee daarna de gordels aan hadden ??
verder moet je weten maar dat weten jongelui nog even niet dat jezelf juist verdacht maakt als je eerst afslaat en daarna 2 minuten later weer voorbij rijdt.
als je echt politie wilt ontwijken ga je niet rechtsom bij choice a name maar linksom en dan naar lighthouse , maar dat is logisch nadenken , en of dat jongenlui midden in de nacht zo denken ????, als je zieke of bewusteloze mensen in de auto hebt rij je ook naar ziekenhuis dus ???
heb je ook maar van horen zeggenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:56 schreef madelien het volgende:
[..]
Natalee was niet ziek of bewusteloos toen ze met Joran uitstapje in dat straatje achter het Marriothotel.
Denk het niet Duikkie. Er waren veel mensen op het strand.quote:Op zondag 22 juni 2008 09:11 schreef duikkie het volgende:
[..]
heb je ook maar van horen zeggen, niemand anders heeft haar daar gezien, het is het verhaal van de drie onschuldige boys
. misschien was ze doodziek en hebben de drie boys haar naar strand moeten slepen
alle drie dus overal zand aan hun schoenen en kleren , joran stapt zefs in teer
, wat bewijst dat hij daar zeker was , de andere boys kunnen hun zand uitkloppen maar laten sporen achter in de auto , o die stofzuigen we wel goed zeggen de broertjes
, joran jouw teer schoenen krijgen we niet meer schoon hoor , o ik dump ze wel
![]()
zo kan het ook he
veel mensen op het strand ??? waar heb je die wijsheid vandaan ??? als er mensen op strand waren hadden ze ook wel kunnen zien dat daar aan de waterkant een meisje en jongen liep. die eerst samen liepen toen uitelkaar, toen jongen , meisje op zijn nek nam en toen weer niet, een echte huwelijkse ruzie. zelfs dat valt in de nacht op hoor.quote:Op zondag 22 juni 2008 09:51 schreef madelien het volgende:
[..]
Denk het niet Duikkie. Er waren veel mensen op het strand.
Het kan zijn dat Natalee een beetje gedronken heeft uit dat drankje wat Joran speciaal had besteld, daardoor suffigjes werd maar toen ze wakker werd gemaakt weer helemaal fit was.
Het kan zijn dat ze, nadat ze met Joran uit de auto is gestapt een "lift" kreeg van de dubbelganger van VanderSloot die bij Natalee aan tafel zat.
Het kan ook zijn dat ze een drankje zijn gaan drinken bij die dubbelganger uit het casino.
VanderSloot wist al in het begin dat er zonder lichaam geen zaak was. Dat zeg je toch niet als iemand die je kent een meisje bij een hotel heeft afgezet dat de volgende dag verdwenen blijkt te zijn?
VanderSloot vertelde de Kalpoe's in hun "iedere avond bespreking" dat hij hun verhaal geloofde, maar dat ze in geen geval hun verhaal moesten wijzigen.![]()
Ze hadden het wel erg druk daar bij VanderSloot aan de computers die nacht vond je niet?
Toevallig op hetzelfde moment dat Joran zijn telefoongesprek met Deepak beeindigde, werd er gecomputerd in de woning van VanderSloot. Midden in de nacht.![]()
Weet je zeker dat de broertjes niet mee waren naar de 80-jarige verjaardag van oma?
Er zijn genoeg mensen die dat geloven. Wat bedoel je hier precies mee?quote:Op zondag 22 juni 2008 11:08 schreef duikkie het volgende:
[..]
paniek was er in huize van der sloot om 2:30 am die nacht, maar waarom gelooft niemand dat nou
gewoon het verhaal wat over het algemeen geld is dat vaders van de sloot en valetijn van de sloot lekker sliepen die nacht vaders was pas om 6:00 wakker en valetijn is nooit verhoort.quote:Op zondag 22 juni 2008 17:21 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die dat geloven. Wat bedoel je hier precies mee?
waarom zouden ze valetijn verhoren in welke zaak ??? ik denk dat je toch een vermoede moet hebben om iemand te verhoren hoor, je kan niet zomaar iemand van straat plukken en verhoren.quote:Op zondag 22 juni 2008 22:35 schreef Tmaatje het volgende:
Waarom is Valetijn eigenlijk nooit verhoord ?
ook nog geen berichten uit america van onze bram ??? hoelang gaat dat duren ??quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:58 schreef johan555 het volgende:
De zomer begint bijna ha ha
Waar blijft die geweldige R Gielen documentaire ?
Anita vertelt dat ze wel is verhoord.quote:Op zondag 22 juni 2008 22:52 schreef duikkie het volgende:
[..]
waarom zouden ze valetijn verhoren in welke zaak ??? ik denk dat je toch een vermoede moet hebben om iemand te verhoren hoor, je kan niet zomaar iemand van straat plukken en verhoren.
natuurlijk kan valetijn iets vrijwillig verklaren , maar ik denk dat paul van der sloot daar wel een stokje voor steekt.
valetijn heeft niets te maken met natalee, valetijn zat gewoon te computeren dat is geen misdaad. dus vertel mij maar op welke gronde ze valetijn zouden moeten verhoren , ze hebben anita toch ook niet verhoort. alleen paul van der sloot omdat deze man zich wel heel opvallend bezig hield met wat Joran, deepak en satisch moesten verklaren. het geen lijk geen zaak verhaal, dus medeplichtigheid of het bewust hinderen van het onderzoek was het vermoeden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |