Leuk, met z'n allen uitdokteren wat de WARE datum is geweest van de huiszoeking, wat een teamgeest..quote:Op zondag 8 juni 2008 23:41 schreef madelien het volgende:
[..]
Peter R. de Vries vermeldt in de oude uitzending dat er op 23 juni, toen Paulus als verdachte was gearresteerd en werd gehoord, huiszoeking werd gelast. Dit is afgeblazen wat Karin Jansen in een brief heeft bevestigd. Het staat in het tweede deel van de uitzending.
http://video.google.nl/videoplay?docid=4120106559943988074&q=p
Maar hier staat het ook:
[..]
http://arubadirtypolice.b(...)-van-der-sloots.html
Misschien heb je gelijk. Maar het was Spong niet, dus we zullen het niet weten.quote:Op maandag 9 juni 2008 00:15 schreef mrBhimself het volgende:
[..]
Het wordt helemaal niet bevestigd in de uitzending. Het enige wat de Vries doet is de suggestie wekken dat hij over brieven beschikt waarin dat zou staan. Hij laat zogenaamd citaten uit de brieven zien, maar de totale brief brengt hij niet in beeld, waarom niet zou je zeggen.
Hij krijgt bij advocaat Carlo terecht geen antwoord op zijn vragen. Zou hij die vragen wel beantwoorden, dan zou Carlo daarmee zijn klant-raadsman relatie schenden. Alleen al het feit dat hij met een verborgen camera een interview met Carlo opneemt is verwerpelijk.
Omdat hij geen antwoord op zijn vragen krijgt, probeert hij op basis van suggestie bij de kijkers de indruk te wekken dat hij weet hoe het zit. Hij weet echter helemaal niks zeker.
Ik denk dat als hij dat in Nederland bij iemand van het kaliber Spong had gedaan hij onmiddellijk een zaak aan zijn broek had gehad...en terecht.
Zoals ik al eerder aangaf is er hemelaan iets bewezen. Peter de Vries heeft de brief niet volledig in beeld gebracht. Het zou best een brief (van x kantjes) kunnen zijn geweest waarin Karin Jansen hem aangeeft dat hij geen informatie krijgt en zich nergens mee moet bemoeien.quote:Op maandag 9 juni 2008 09:46 schreef madelien het volgende:
En over die huiszoeking: in de oude uitzending van Peter R. wordt verteld dat op 23 juni (toen Paulus als verdachte was aangehouden) de huiszoeking werd afgeblazen door Bob Wit en het forensisch team werd weggestuurd.
Karin Jansen heeft dit in een brief van (ik meen 5 kantjes) aan Peter R. bevestigd.
Het hele verhaal is duidelijk in de oude uitzending te horen.
Het lijkt me sterk dat zoveel bronnen daarover liegen. Nee MrB, daar geloof ik niet in.![]()
Wellicht is de huiszoeking op 15 juni afgeblazen door Ben King en op 23 juni door Bob Wit.
De politie mocht kennelijk niet zoeken waar ze wilden zoeken.
Denk je dat Peter R het zich kan permitteren om keihard te liegen met zoveel kijkers?quote:Op maandag 9 juni 2008 12:52 schreef mrBhimself het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder aangaf is er hemelaan iets bewezen. Peter de Vries heeft de brief niet volledig in beeld gebracht. Het zou best een brief (van x kantjes) kunnen zijn geweest waarin Karin Jansen hem aangeeft dat hij geen informatie krijgt en zich nergens mee moet bemoeien.
Ik dacht eigenlijk de verklaringen lezend, dat het verhaal van de Kalpoe brothers klopt.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:09 schreef OUWEFIETS het volgende:
Het in de media verkondigen van vermoedens, bedenkingen en verdachtmakingen dmv speculatie/ suggestieve opmerkingen is echt iets anders dan '[keihard] liegen', 'onzin lopen vertellen' of 'verzinnen'.
Madelien, geeft niks hoor, de de halve wereld slikt de 'handenwringende' overtuiging van PrdV als zoete koek. Geeft niks, er gaan nml. veel makke schapen in één hok. Gelukkig zijn er ook nog een aantal mensen die koste wat kost proberen enige objectiviteit te behouden.
Deepak zat achter zijn computer en zijn broertje sliep toen Joran belde. De moeder en het zusje van de broertjes sliepen ook in dat huis en de auto van Deepak maakt veel lawaai, dus Satish is hoogstwaarschijnlijk niet teruggegaan alleen.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:46 schreef mrBhimself het volgende:
De broertjes hebben Joran en Natalee op het strand afgezet. De vraag is of dat een van de broertjes Joran later weer heeft opgehaald; dat is niet echt duidelijk. De betrokkenheid van de broertjes loopt dus of tot aan het strand of nog verder als een van hen Joran later weer heeft opgehaald en voor een alibi heeft gezorgd, althans een poging daartoe heeft ondernomen.
Deepak 16 juniquote:Op uw vraag hoe ik erover denk dat Joran tegen mij en mijn broer had verklaard, kan ik u het volgende verklaren. Ik denk dat hij dit heeft gedaan om het geval op ons te schuiven.
http://www.hollowaycase.comquote:Op uw vraag of ik nog wat kan verklaren over het geval van het vermiste meisje, kan ik u het volgende verklaren. Joran had een verhaal verzonnen dat er bloedsporen in mijn auto aanwezig waren. Mijn auto werd door de politie opengescheurd en men ziet zelf dat dit een leugen is. Nu begint hij met het verhaal dat de politie moet gaan onderzoeken waarom ik altijd geld heb. Ik heb een baan en ik krijg zakgeld van mijn ouders. Ik ben niet zoals Joran die geld van zijn ouders steelt. En ik vind dat dat niet het punt is op dit moment. Als jullie willen achterhalen wat er met het meisje is gebeurd en waar zij is, moeten jullie bij Joran van der Sloot zijn. Joran Van der Sloot is een zieke persoon, hij heeft zelf toegegeven dat hij onder behandeling van een psycholoog is en dat hij zijn broertje slaat. Als de politie verdere informatie wil weten over Natalee, moeten zij bij Joran zijn. Hij was de laatste persoon met het meisje, dat kan ik je garanderen.
Dit stond op Scrux. Zou die Medleyrelay iets met vanderSloot te maken hebben?quote:Quote:
Why is it impossible that the VdS residence is the place where ”something bad” happened?
Ale was thinking this too! Maybe you should read more of the Jonathan45 posts, his theories were on the board even before Joran told on tape that Natalee would never return.
Oh trust me ... I have been reading the words of Johnny45 now for over 2 years. the only conclusion that I have come to is that he could very well be involved in the actual crime. Either that or he is a fantasy sci fi writer! for sure he one very disturbed individual.
Well you can think and post almost whatever you want here. the longer though you continue to think that Paul van der Sloot had anything to do with this disappearance, the longer you stray from the truth. Your choice!
Just like Peter de Vries, who is nothing but a sensationalist, and a liar, he has not solved anything.
Quote:
There is no reason for Peter R. to tell lies in his show. He would lose a lot of Dutch credibility if he appeared to be telling lies in his shows.
You have got to be kidding, that happens all the time. Look at what Doctored Phil did in the states and it is still hung up in our courts. So please dont give me, that tv personalities do not go on the air and LIE!!!
Peter will eventually get his!!!
ALE never really felt anything happened at the VDS home. there is no evidence of this at all. If they really did believe this there would have been a thorough search right away as Paul does NOT have the big connections you seem to think. so you are way way off base on this.
You are not only late to this story but you jumped into all the wrong sites for your research. Like i said begin at Scrux 1 (excellent site) and maybe read some Harry tho - lots of good stuff there. But I know you wont because you have already formed opinions like the Monkeys do. In fact i am surprised you dont post there, they would love you!!
whatever ... your choice ... have a nice day.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 05:47 schreef madelien het volgende:
[..]
Dit stond op Scrux. Zou die Medleyrelay iets met vanderSloot te maken hebben?![]()
Iedereen die anders denkt dan zij deugt niet.
Die Jonathan 45 heeft goed theorien, maar die theorien kunnen natuurlijk niet volgens Medleyrelay, dus ze moet naast anderdenkende Nederlanders en Peter R., hem ook wel een veeg uit de pan geven.
Die Jonathan45 komt te dichtbij de waarheid![]()
http://www.scrux.com/forum/viewtopic.php?t=611
ik vraag me toch af wat er van zo iemand ooit nog wat goeds terecht moet komenquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:37 schreef johan555 het volgende:
binnenland
Joran feest gewoon door
Joran van der Sloot zet de bloemetjes weer flink buiten. Het weekblad Privé onthult foto's waarop Joran met 'nieuwe Amerikaanse vrienden' feestviert in Thailand. Hij poseert, drinkend uit een emmer drank en zelfs poedeltjenaakt op het strand.
[ afbeelding ]
ach de PVV, trouwens heeft weinig met de holloway zaak te maken. als aruba echt met geld alles te koop was , dan was de zaak holloway allang opgelost. want met geld gaan dan mensen spreken die anders zwijgen tochquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:19 schreef johan555 het volgende:
Brinkman wil parlementair onderzoek antillen voordat we 2,2 miljoen euro schenken
[ afbeelding ]
het zal best wel, maar wie zegt dat corruptie altijd slecht is ???, ik denk dat moedertje beth vast wel een paar duizend dollar overhad , voor een vriend van joran met verhaal over natalee waar te vinden, denk je ook nietquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:06 schreef johan555 het volgende:
Is er geen corruptie op Aruba dan duikkie ?
''De Antillen..... .Maffia binnen het Koninkrijk?quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:19 schreef johan555 het volgende:
Brinkman wil parlementair onderzoek antillen voordat we 2,2 miljoen euro schenken
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |