Er zijn meerdere manieren hoorquote:Op zondag 8 juni 2008 05:14 schreef Beroepsgokker het volgende:
Op de manier zoals jij het omschrijft komt het erg wanhopig over en daardoor zul je al falen.
De enige manier om iemand te spreken in de supermarkt is in de rij voor de kassa, met een opmerking dat het bordje nooit klopt dat er bij 3 in de rij een kassa bijgaat.
Vind ik wel behoorlijk direct hoorquote:Op zondag 8 juni 2008 05:18 schreef Stone2211 het volgende:
[..]
Er zijn meerdere manieren hoor![]()
De hey ik ben [naam], ik zie dat je een magnetronmaaltijd in je mandje hebt liggen, zou je het leuk vinden als ik vanavond iets voor je kook... wordt behoorlijk onderschat
De beste manier om een gesprek aan te knopen is door haar te laten lachenquote:Op zondag 8 juni 2008 05:23 schreef Beroepsgokker het volgende:
Vind ik wel behoorlijk direct hoor. Eerst even beetje praten (straks heeft ze zo'n mannenstem
) en dan als ze interesse toont de befaamde hengel uitgooien en op het juiste moment binnen halen, niet te laat, maar ook niet te vroeg
.
ja maar dat ze je uit gaat lachen gaat wel erg ver..quote:Op zondag 8 juni 2008 05:26 schreef Stone2211 het volgende:
[..]
De beste manier om een gesprek aan te knopen is door haar te laten lachen
Was in de nachtsuper natuurlijk!quote:Op zondag 8 juni 2008 04:41 schreef swarmahoer het volgende:
juist in de supermarkt verwacht je het niet dus zou er leuk gereageerd kunnen worden
en waarom open je dit topic om half 5 snachts heb je niks beters te doen
weet je wat een banaan allemaal met je kan doen?quote:Op zondag 8 juni 2008 05:14 schreef Beroepsgokker het volgende:
Pas wel op bij bananen, dat kunnen vrouwen namelijk verkeerd opvatten.
Krom lopen?quote:Op zondag 8 juni 2008 08:32 schreef Salatrel het volgende:
[..]
weet je wat een banaan allemaal met je kan doen?
ja joh, daar zal ze leuk op reagerenquote:Op zondag 8 juni 2008 05:18 schreef Stone2211 het volgende:
[..]
De hey ik ben [naam], ik zie dat je een magnetronmaaltijd in je mandje hebt liggen, zou je het leuk vinden als ik vanavond iets voor je kook... wordt behoorlijk onderschat
Dan lijk je zo'n gefrustreerde klapjosti die mekkert om elke scheet. "dat bordje klopt nooit!"quote:Op zondag 8 juni 2008 05:14 schreef Beroepsgokker het volgende:
Op de manier zoals jij het omschrijft komt het erg wanhopig over en daardoor zul je al falen.
De enige manier om iemand te spreken in de supermarkt is in de rij voor de kassa, met een opmerking dat het bordje nooit klopt dat er bij 3 in de rij een kassa bijgaat.
quote:Op zondag 8 juni 2008 09:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dan lijk je zo'n gefrustreerde klapjosti die mekkert om elke scheet. "dat bordje klopt nooit!"
Zo dat zijn mooie meloenen!quote:Op zondag 8 juni 2008 05:14 schreef Beroepsgokker het volgende:
Of je kijkt wat ze in haar boodschappenwagentje heeft liggen en maakt een willekeurige opmerking over een willekeurig stuk fruit. Pas wel op bij bananen, dat kunnen vrouwen namelijk verkeerd opvatten. Voor je het weet heb je weer iets verkeerds gezegd en dan sta je dus nog wel minimaal 5 minuten achter die meid.
Nee, meer zo van: "Zozo, wat ben jij van plan met die komkommers in je karretje?"quote:
Komkommers? Je moet m'n thermosfles eens zien!quote:Op zondag 8 juni 2008 10:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, meer zo van: "Zozo, wat ben jij van plan met die komkommers in je karretje?". Success guaranteed!
En dan doen we morgenochtend ontbijt op bed, de champagne heb ik al.quote:Op zondag 8 juni 2008 05:18 schreef Stone2211 het volgende:
[..]
quote:
"Niet veel, die hele grote/dikke die ze op de markt verkopen waren al opquote:Op zondag 8 juni 2008 10:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, meer zo van: "Zozo, wat ben jij van plan met die komkommers in je karretje?". Success guaranteed!
Inderdaadquote:Op zondag 8 juni 2008 04:32 schreef Zulon het volgende:
Zelf zou ik zo'n meisje niet zo snel aanspreken, want ik denk dat mensen in een supermarkt over het algemeen vooral met hun eigen ding bezig zijn (ben ik zelf meestal ook) en niet zitten te wachten op een gesprek met een wildvreemde.
Ja dat is inderdaad erg triest.quote:Op zondag 8 juni 2008 12:20 schreef fathank het volgende:
Ik zoek altijd de kassa uit op het kassameisje, niet op de kortste rij
ik ook tegenwoordit, want als je denkt de kortste rij gevonden te hebben gaat de andere alsnog snelerquote:Op zondag 8 juni 2008 12:20 schreef fathank het volgende:
Ik zoek altijd de kassa uit op het kassameisje, niet op de kortste rij
Je staat ALTIJD in de verkeerde rij.. en stom genoeg heeft IEDEREEN dat voor z'n gevoel altijdquote:Op zondag 8 juni 2008 12:26 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik ook tegenwoordit, want als je denkt de kortste rij gevonden te hebben gaat de andere alsnog sneler
quote:Op zondag 8 juni 2008 12:55 schreef Cuegirllie het volgende:
Owja het lijkt me wel grappig als iemand me aan zou spreken in de supermarkt, maar wees dan wel leuk!!
Gister stond ik bij de koekjes te kijken, loopt er zo'n oude opa langs, en terwijl ie langsloopt zegt ie: "Zoek jij maar wat lekkers uit!" en loopt weg.![]()
![]()
![]()
Je moet de rij ook niet uitzoeken op lengte, maar op wat voor mensen er in de rij staan.quote:Op zondag 8 juni 2008 12:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je staat ALTIJD in de verkeerde rij.. en stom genoeg heeft IEDEREEN dat voor z'n gevoel altijd
De volgende keer gelijk als tegen antwoord geven, dat het zo moeilijk is omdat de producten ver over de houdbaarheidsdatum heen zijn.quote:Op zondag 8 juni 2008 12:55 schreef Cuegirllie het volgende:
Owja het lijkt me wel grappig als iemand me aan zou spreken in de supermarkt, maar wees dan wel leuk!!
Gister stond ik bij de koekjes te kijken, loopt er zo'n oude opa langs, en terwijl ie langsloopt zegt ie: "Zoek jij maar wat lekkers uit!" en loopt weg.![]()
![]()
![]()
Dáárom juist in een supermarkt, omdat jullie meisjes er totaal niet op ingesteld zijn of het verwachten.quote:Op zondag 8 juni 2008 12:09 schreef Scandalous het volgende:
[..]
InderdaadEen supermarkt is gewoon een plek om je boodschappen te doen, geen uitgaansgelegenheid waar je chicks op kunt pikken
Ik zie niet in wat het verschil is tussen een discotheek, een supermarkt of het openbaar vervoer... op het feit na dat veel mensen in een keer denken dat ze beter of leuker overkomen na 3 bier.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:27 schreef OldJeller het volgende:
Dáárom juist in een supermarkt, omdat jullie meisjes er totaal niet op ingesteld zijn of het verwachten.
In een uitgaansgelegenheid reageren de meesten vrouwen anders, omdat ze op één avond al tien keer benaderd worden door mannen die geloven dat ze het beste zijn wat die dame kan overkomen.
Met een praatje maken is niets mis, mits je het kan.
Dat is de fout van die mensen die zich normaliter geremd voelen door één of ander iets, maar na alcohol plots hun ware ik tevoorschijn kunnen toveren die helemaal geweldig is.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:42 schreef Stone2211 het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat het verschil is tussen een discotheek, een supermarkt of het openbaar vervoer... op het feit na dat veel mensen in een keer denken dat ze beter of leuker overkomen na 3 bier.
Als je een meid leuk vind, gewoon aanspreken... wat kan er nu in het ergste geval gebeuren, dat je een blauwtje loopt?
Lekker wijfquote:Op zondag 8 juni 2008 11:12 schreef thloreg het volgende:
[..]
[ afbeelding ]..scherp. Kun je indenken waar de Ts zijn vrouwen uitzoekt. Zullen wel van die halve mesjogge types zijn die aan de drank en zo zitten of allerlei problemen hebben.
[ afbeelding ]
Ik dacht dit ook, maar ik kon het niet zo verwoordenquote:Op zondag 8 juni 2008 14:27 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dáárom juist in een supermarkt, omdat jullie meisjes er totaal niet op ingesteld zijn of het verwachten.
In een uitgaansgelegenheid reageren de meesten vrouwen anders, omdat ze op één avond al tien keer benaderd worden door mannen die geloven dat ze het beste zijn wat die dame kan overkomen.
quote:Op zondag 8 juni 2008 14:13 schreef klipper het volgende:
[..]
De volgende keer gelijk als tegen antwoord geven, dat het zo moeilijk is omdat de producten ver over de houdbaarheidsdatum heen zijn.
Als je naar de inhoud van m'n mandje kijkt, zou je dat er wel uit kunnen halen denk ik zo..quote:Op zondag 8 juni 2008 13:05 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
De ouwe snoeperd
![]()
Hij wist gewoon dat je vrijgezel was.
ROLF! HAHAquote:Op zondag 8 juni 2008 19:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als je naar de inhoud van m'n mandje kijkt, zou je dat er wel uit kunnen halen denk ik zo..
Maar asjeblieft, nooit meer!!!
Maar daarom is het juist vervelend, omdat je gewoon ff snel je boodschappen wilt doen, en dan zijn er altijd van die geile grapjassen die beginnen met "ghehe,... ga je die ijsjes in je eentje opeten?" ..of "heb je nog een kok nodig vanavond" ... daar zit toch geen vrouw op te wachten?quote:Op zondag 8 juni 2008 14:27 schreef OldJeller het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 juni 2008 13:16 schreef fathank het volgende:
Zeg dan ff wanneer je in welke supermarkt je komt de komende dagen, dan komt half mannelijk FOK! stiekem naar je gluren omdat ze toch niks durven te zeggen
Haha, dat lijkt op Flappie.. Das een maat van me (echte naam weet bijna niemand). Komen we een ex van een andere vriend tegen.. Weet je wat zn openingszin was?quote:Op zondag 8 juni 2008 12:36 schreef Gluckskafer het volgende:
Je vraagt zo van: 'Hee ken ik jou niet ergens van?'
Of je ziet er een met een rokje aan, flikker je je troep op de grond, vraag je of ze het even voor je wilt oprapen omdat je last hebt van je rug en je steekt hem er zo in..quote:Op maandag 9 juni 2008 13:29 schreef Sok41 het volgende:
Volle bak met je karretje om de hoek komen tegen haar kar aan dat alles eruit dondert, dan heb je wel even iets om over te praten...
Let op! Wel kankerhard met je karretje beuken!
Ik zeg niksquote:Op zondag 8 juni 2008 12:55 schreef Cuegirllie het volgende:
![]()
![]()
Precies ja. Ik zal sneller een praatje maken in de supermarkt dan bij uitgaan of iets.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:02 schreef Cuegirllie het volgende:
Zolang ze niet met die foute openingszinnen komen mogen ze best een praatje met me maken
En over een lekkere zompige shoarma rol?quote:Op maandag 9 juni 2008 13:35 schreef Antisociaal het volgende:
[..]
Precies ja. Ik zal sneller een praatje maken in de supermarkt dan bij uitgaan of iets.
Maar dus geen grappen over komkommers, bananen en meloenen.
Ook niet zeggen dat je winterpeen groter isquote:Op maandag 9 juni 2008 13:35 schreef Antisociaal het volgende:
[..]
Precies ja. Ik zal sneller een praatje maken in de supermarkt dan bij uitgaan of iets.
Maar dus geen grappen over komkommers, bananen en meloenen.
"Zo, dat ziet er goedkoop uit!"quote:Op zondag 8 juni 2008 04:32 schreef Zulon het volgende:
Je kent het wel (of niet), je bent bezig met je dagelijkse boodschappen en opeens zie je daar een leuk meisje rondlopen. Je blijft wat kijken, dan loop je door, ziet haar misschien nog eens bij een ander schap of je staat achter haar in de rij bij de kassa. Dan ga je weg en zie je haar niet meer.
Zelf zou ik zo'n meisje niet zo snel aanspreken, want ik denk dat mensen in een supermarkt over het algemeen vooral met hun eigen ding bezig zijn (ben ik zelf meestal ook) en niet zitten te wachten op een gesprek met een wildvreemde. Toch komt de gedachte wel eens in me op, en verlaat ik dan lichtelijk teleurgesteld de winkel zonder het betreffende meisje te hebben aangesproken.
Is het nu echt zo kansloos, rust er misschien een taboe op het aanspreken van wildvreemden (tenzij dit tijdens het uitgaan is)? En als het niet kansloos is, hoe zou je dit dan moeten aanpakken?
punt 1: dat boeit niet, zolang het maar geen obsessie isquote:Op maandag 9 juni 2008 13:43 schreef kaakaa het volgende:
Begin gewoon met:
punt 1: Dat je voetbal haat.
punt 2: Dat je niet van bier houd maar van wijn.
punt 3: Heb altijd een stokbrood in je mandje maar zeg er niks over.
Suc6 gegarandeerd!
Daarom heb ik nooit een vriendin.. Ik moet gewoon op die wijven aflopen en "Bier en tietuh" met mn dronken harses schreeuwen..quote:Op maandag 9 juni 2008 13:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
punt 1: dat boeit niet, zolang het maar geen obsessie is
punt 2: boeit helemaal niet.. scoor je volgens mij haast niet mee
punt 3: ach ook niet echt een puntenscoorder
quote:Op maandag 9 juni 2008 13:51 schreef BossFight het volgende:
Grappig is wel dat als er een dikke mevrouw door de supermarkt loopt chocolade repen in haar karretje stoppen terwijl ze niet kijkt. HIHI!
HAHA JA OF Zelf broodjes bakken thuis en inwisselen bij de bakker voor geld LOLOLquote:Op maandag 9 juni 2008 13:51 schreef BossFight het volgende:
Grappig is wel dat als er een dikke mevrouw door de supermarkt loopt chocolade repen in haar karretje stoppen terwijl ze niet kijkt. HIHI!
quote:Op maandag 9 juni 2008 13:53 schreef Sok41 het volgende:
[..]
HAHA JA OF Zelf broodjes bakken thuis en inwisselen bij de bakker voor geld LOLOL
Je kan het ook op de kraakmanier doen.. Achter de bakker de broden uit de vuilnisbak vissen en die dan voor de deur van de bakker verkopenquote:Op maandag 9 juni 2008 13:53 schreef Sok41 het volgende:
[..]
HAHA JA OF Zelf broodjes bakken thuis en inwisselen bij de bakker voor geld LOLOL
Jah? als ik elke lekkere kerel zou moeten aanspreken, kan ik ze in een jaartijd op 1 (miss 2) handen tellenquote:Op maandag 9 juni 2008 14:39 schreef PBateman1978 het volgende:
….en dan denk ik ‘’hey, daar heb je er alweer eentje’’
Als ik ieder lekker wijf in de supermarkt zou aanspreken dan ben ik wel effe bezig…
Mijn standaard ligt meestal wat lager in de lente/zomermaanden.quote:Op maandag 9 juni 2008 14:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jah? als ik elke lekkere kerel zou moeten aanspreken, kan ik ze in een jaartijd op 1 (miss 2) handen tellen
Ik zou eerder zeggen 'zo, je bent net zo lui als ik vandaag' en dan laat je je eigen magnetronmaaltijd zien en na een paar opmerkingen vraag je of je haar telnr mag hebben om haar op te bellen om eens ergens 'echt' te gaan eten.quote:Op zondag 8 juni 2008 05:18 schreef Stone2211 het volgende:
[..]
Maar dat is volgens mij inderdaad zo. 1 magnetron maaltijd straalt meestal uit 'ik ben single'quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:14 schreef Cuegirllie het volgende:
Of te wel... de kans dat je wordt aangesproken met een magnetronmaaltijd in je mandje is groter, dan zonder.. Hmm jammer dat de meesten niet te eten zijn
Daar scoor je punten meequote:Op zaterdag 14 juni 2008 02:43 schreef Fijnproever het volgende:
Kijk in haar mandje, als er één magnetronmaaltijd of pizza in ligt zou je het inderdaad kunnen proberen met de opmerking "zo, je bent net zo lui als ik vandaag".
Ik vind het wel een leuke opmerking. Humor & beetje plagerig. Dat is toch "de" toonzetting voor een flirt of zie ik dat verkeerd?quote:
Je kijkt teveel filmsquote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:52 schreef delano.888 het volgende:
Zoals houniet ook al zij, zorgen dat je tegen dr aan botst, en flink ook, waardoor er waarschijnlijk vanalles de grond op gaat, en je vervolgens samen gaat oprapen en excuses gaan aanbieden "nee het was echt mijn schuld" en dan gewoon praten he(dit kan zowel met als zonder karretje)
Idd. Als je in de supermarkt tegen iemand opbotst, vooral als het harder gebeurt dan een onschuldig bumpje, krijg je 100% een extreem vuile blik, vooral als er spullen op de grond vallen. Dan sta je al met 5-0 achter om dat in je voordeel om te kunnen draaienquote:
Waarom niet? Als ze dat al niet kan waarderen heeft ze blijkbaar geen humor en is ze de moeite toch niet waard.quote:
Dit lijken me wel goede manieren. Aardige zinnen ook om het gesprek mee te openen. Gewoon vriendelijk wat vragen ("Weet jij waar dit en dit ligt?") of juist een leuke, plagende opmerking maken.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 02:43 schreef Fijnproever het volgende:
Kijk in haar mandje, als er één magnetronmaaltijd of pizza in ligt zou je het inderdaad kunnen proberen met de opmerking "zo, je bent net zo lui als ik vandaag".
Of misschien ligt er een bijzonder product in haar mandje waar je haar advies over kan vragen: "ik wou deze ook eens proberen, weet jij of ie lekker is?" of iets dergelijks.
Als je eenmaal in gesprek bent kun je voorstellen om wat te drinken bij de koffie-automaat, dan kun je daar gezellig verder kletsen. Als er geen automaat is (of hij is defect), kun je daarop inspelen en voorstellen om eens ergens anders een kop koffie te drinken.
Als in:quote:Op zondag 8 juni 2008 05:14 schreef Beroepsgokker het volgende:
Of je kijkt wat ze in haar boodschappenwagentje heeft liggen en maakt een willekeurige opmerking over een willekeurig stuk fruit. Pas wel op bij bananen, dat kunnen vrouwen namelijk verkeerd opvatten. Voor je het weet heb je weer iets verkeerds gezegd en dan sta je dus nog wel minimaal 5 minuten achter die meid.
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 02:43 schreef Fijnproever het volgende:
Als je eenmaal in gesprek bent kun je voorstellen om wat te drinken bij de koffie-automaat, dan kun je daar gezellig verder kletsen. Als er geen automaat is (of hij is defect), kun je daarop inspelen en voorstellen om eens ergens anders een kop koffie te drinken.
Doe jij dat nooit? Eventjes rustig bij de watercooler of koffieautomaat een drankje nuttigen in de buurtsuper?quote:
Als je dat vanuit het niets vraagt, denkt ze dan niet "WTF is datquote:Op zondag 15 juni 2008 01:18 schreef HenryHill het volgende:
"Je ziet een leuk meisje in de supermarkt, maar dan?"
Dan zeg je "Hoi, hoe is het?"
Zo uit het niets kan wel een beetje vreemd overkomen ja. Ik denk dat het handiger is om een aanleiding te zoeken (bijvoorbeeld de boodschappen in haar mandje).quote:Op zondag 15 juni 2008 02:08 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Als je dat vanuit het niets vraagt, denkt ze dan niet "WTF is dat"
klemrijden?quote:Op zondag 15 juni 2008 23:22 schreef Tism het volgende:
Ik zag vandaag een leuk meisje in de file, hoe pak je dat aan?..
quote:Op zondag 15 juni 2008 18:19 schreef Godshand het volgende:
"Meisje, wat loop je te zoeken? Je hebt mij toch al gevonden?"
Pure liefdequote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:31 schreef Dikke_Bosmier het volgende:
ik ga meestal gewoon achter zo iemand op de grond liggen en eland geluiden nabootsen terwijl mijn linkerarm ongecontroleerd in de rondte zwaait
Geslacht Manquote:Op maandag 16 juni 2008 17:13 schreef ZwarteParel_ het volgende:
Heey Zulon!
Wat start jij toch schattige topics
Ik wilde je een prive bericht sturen om je wat meer te vragen maar dat kan niet..:(
nou misschien dat jij mij een berichtje kunt sturen ofzo:D
xxx een Meisje
een leuk meisje tegen komen, en dan... niks want je doet er niks mee!quote:Op zondag 8 juni 2008 04:32 schreef Zulon het volgende:
Zelf zou ik zo'n meisje niet zo snel aanspreken,
Hey rival.. zeg eens.. hoe pak jij dat aan danquote:Op maandag 16 juni 2008 19:25 schreef rival het volgende:
een leuk meisje tegen komen, en dan... niks want je doet er niks mee!
hoi zeggenpff.. en dan zie je vanzelf wel of er een leuk gesprek uitkomt of niet....
en dat doe je bij de bakker weer.. en straks.. straks vind je meisjes niet meer eng
ik snap ook niet waarom jij met een iPod loopt...quote:Op maandag 16 juni 2008 00:05 schreef shut.up.and.love het volgende:
[..]
![]()
![]()
Idd te triest, maar dat soort commentaar krijgen wij (meiden) dus welIk loop ook meestal met mijn ipod op zodat ik bepaald commentaar kan negeren.. maar dan alsnog snappen bepaalde mannen het niet en volgen ze je omdat ze denken dat mijn oordopjes de reden zijn dat ik niet reageer
![]()
Maar er zijn vast momenten / bepaalden mensen waar het juist wel kan
dat hangt helemaal van de situatie af...quote:Op maandag 16 juni 2008 19:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hey rival.. zeg eens.. hoe pak jij dat aan dan
dat liggen van hem bovenop beviel je?quote:Op maandag 16 juni 2008 17:40 schreef Theroin. het volgende:
Waarom zou je een vrouw niet versieren in de supermarkt en wel in de kroeg? Als ze je echt aanspreekt, doen. Ik vind dat juist leuk.
Ik moet wel zeggen dat ik er zelf eens in gefaald heb, zag een jongen die me enorm aansprak maar niets gezegd, weet nog precies hoe hij eruit zag. De keer dat ik wel een praatje met iemand maakte was toen hij een paar minuten ervoor bovenop me had gelegen in de straat, ik had namelijk mijn hand niet uitgestoken en toen was-ie tegen me aangeknald, dus dat schept een band
.
ja maar dit was op vakantie in Spanje..quote:Op maandag 16 juni 2008 19:42 schreef rival het volgende:
[..]
dat hangt helemaal van de situatie af...![]()
soms is een simpele "Hoi" al voldoende.. ik bedoel.. je krijgt oogcontact en dan zeg je hoi, dan gebeurd er altijd wel iets... boeie of dat leuk wordt of minder... daar leer je juist van
voorbeeldje
... spanje, supermarktje, 's ochtends .. staat een kanjer bij de kassa en ik hoor die man nog net zeggen.. nee sorry het brood is op (ja dat kunnen ze in spanje) , dus ik kom aan "wat krijgen we nou, is het brood op?"
dus zij draait zich om en zegt ja... " Ja maar das geen probleem, ik ken hier een bakkertje in de buurt die heeft altijd vers brood, dan ga ik daar maar heen.. je mag mee als je wilt..." zei ik
zo gezegd, zo gedaan...
maar om TS nou aan te raden om voortaan "hey, is het brood op?" te gaan roepen is natuurlijk ook niet echt aardig
vriend, slechts een voorbeeld!quote:Op maandag 16 juni 2008 19:45 schreef Godshand het volgende:
[..]
ja maar dit was op vakantie in Spanje..
dat telt niet
Maar op vakantie is de instelling van mensen anders hequote:
kijk Cue begrijpt hetquote:Op maandag 16 juni 2008 20:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar op vakantie is de instelling van mensen anders he
vandaar dat ik ergens al zei, dit is slechts een voorbeeld.quote:Op maandag 16 juni 2008 20:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar op vakantie is de instelling van mensen anders he
kankerdom!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:37 schreef Liquidootje het volgende:
Wel een hele slechte voorbeeld dan he.
Hoe oud ben je? Of beter gezegd: hoe oud zijn de meisjes die je versierd?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:02 schreef TurkseNederlander38 het volgende:
Ik en me vrienden gebruiken deze manier: (Succes kans=80%) Hoi ik wil graag iets zeggen tegen jou. Mijn vriend daar zie je hem? (ja?) Die vind jou leuk. Als ze begint te lachen dan moetje je vriend erbij halen en dan vraagt hij haar telefoon nummer.
Geloof het of niet. Het werkt. Albertheijn tot nu toe 3X gelukt
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:02 schreef TurkseNederlander38 het volgende:
Ik en me vrienden gebruiken deze manier: (Succes kans=80%) Hoi ik wil graag iets zeggen tegen jou. Mijn vriend daar zie je hem? (ja?) Die vind jou leuk. Als ze begint te lachen dan moetje je vriend erbij halen en dan vraagt hij haar telefoon nummer.
Geloof het of niet. Het werkt. Albertheijn tot nu toe 3X gelukt
quote:Op zondag 15 juni 2008 18:19 schreef Godshand het volgende:
Ik zal het niet zo gauw doen, versieren in de super...
"Hey, waar heb jij die grote meloenen vandaan?"
"Meisje, wat loop je te zoeken? Je hebt mij toch al gevonden?"
"Zo, wanneer komt je vriend weer terug? Nu je zo treurig met je pizza rondloopt... O je hebt geen vriend?"
"Alweer 3 flessen wijn? Zal ik de AA maar bellen of wil je er met mij over praten?"
"Zeg kun je die dikke tieten van je even uit mn kaas weghalen? Dan kan ik het even pakken, dank je"
"Sorry, ik zocht chocolade, geen liefde op het eerste gezicht"
etc.
Je ziet ik neem het niet serieus
bij mn vaste super weet ik wie het snelste werkenquote:Op zondag 8 juni 2008 12:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je staat ALTIJD in de verkeerde rij.. en stom genoeg heeft IEDEREEN dat voor z'n gevoel altijd
Mijn winterpeenis groterquote:Op maandag 9 juni 2008 13:36 schreef kaakaa het volgende:
[..]
Ook niet zeggen dat je winterpeen groter is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |