Er zijn meerdere manieren hoorquote:Op zondag 8 juni 2008 05:14 schreef Beroepsgokker het volgende:
Op de manier zoals jij het omschrijft komt het erg wanhopig over en daardoor zul je al falen.
De enige manier om iemand te spreken in de supermarkt is in de rij voor de kassa, met een opmerking dat het bordje nooit klopt dat er bij 3 in de rij een kassa bijgaat.
Vind ik wel behoorlijk direct hoorquote:Op zondag 8 juni 2008 05:18 schreef Stone2211 het volgende:
[..]
Er zijn meerdere manieren hoor![]()
De hey ik ben [naam], ik zie dat je een magnetronmaaltijd in je mandje hebt liggen, zou je het leuk vinden als ik vanavond iets voor je kook... wordt behoorlijk onderschat
De beste manier om een gesprek aan te knopen is door haar te laten lachenquote:Op zondag 8 juni 2008 05:23 schreef Beroepsgokker het volgende:
Vind ik wel behoorlijk direct hoor. Eerst even beetje praten (straks heeft ze zo'n mannenstem
) en dan als ze interesse toont de befaamde hengel uitgooien en op het juiste moment binnen halen, niet te laat, maar ook niet te vroeg
.
ja maar dat ze je uit gaat lachen gaat wel erg ver..quote:Op zondag 8 juni 2008 05:26 schreef Stone2211 het volgende:
[..]
De beste manier om een gesprek aan te knopen is door haar te laten lachen
Was in de nachtsuper natuurlijk!quote:Op zondag 8 juni 2008 04:41 schreef swarmahoer het volgende:
juist in de supermarkt verwacht je het niet dus zou er leuk gereageerd kunnen worden
en waarom open je dit topic om half 5 snachts heb je niks beters te doen
weet je wat een banaan allemaal met je kan doen?quote:Op zondag 8 juni 2008 05:14 schreef Beroepsgokker het volgende:
Pas wel op bij bananen, dat kunnen vrouwen namelijk verkeerd opvatten.
Krom lopen?quote:Op zondag 8 juni 2008 08:32 schreef Salatrel het volgende:
[..]
weet je wat een banaan allemaal met je kan doen?
ja joh, daar zal ze leuk op reagerenquote:Op zondag 8 juni 2008 05:18 schreef Stone2211 het volgende:
[..]
De hey ik ben [naam], ik zie dat je een magnetronmaaltijd in je mandje hebt liggen, zou je het leuk vinden als ik vanavond iets voor je kook... wordt behoorlijk onderschat
Dan lijk je zo'n gefrustreerde klapjosti die mekkert om elke scheet. "dat bordje klopt nooit!"quote:Op zondag 8 juni 2008 05:14 schreef Beroepsgokker het volgende:
Op de manier zoals jij het omschrijft komt het erg wanhopig over en daardoor zul je al falen.
De enige manier om iemand te spreken in de supermarkt is in de rij voor de kassa, met een opmerking dat het bordje nooit klopt dat er bij 3 in de rij een kassa bijgaat.
quote:Op zondag 8 juni 2008 09:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dan lijk je zo'n gefrustreerde klapjosti die mekkert om elke scheet. "dat bordje klopt nooit!"
Zo dat zijn mooie meloenen!quote:Op zondag 8 juni 2008 05:14 schreef Beroepsgokker het volgende:
Of je kijkt wat ze in haar boodschappenwagentje heeft liggen en maakt een willekeurige opmerking over een willekeurig stuk fruit. Pas wel op bij bananen, dat kunnen vrouwen namelijk verkeerd opvatten. Voor je het weet heb je weer iets verkeerds gezegd en dan sta je dus nog wel minimaal 5 minuten achter die meid.
Nee, meer zo van: "Zozo, wat ben jij van plan met die komkommers in je karretje?"quote:
Komkommers? Je moet m'n thermosfles eens zien!quote:Op zondag 8 juni 2008 10:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, meer zo van: "Zozo, wat ben jij van plan met die komkommers in je karretje?". Success guaranteed!
En dan doen we morgenochtend ontbijt op bed, de champagne heb ik al.quote:Op zondag 8 juni 2008 05:18 schreef Stone2211 het volgende:
[..]
quote:
"Niet veel, die hele grote/dikke die ze op de markt verkopen waren al opquote:Op zondag 8 juni 2008 10:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, meer zo van: "Zozo, wat ben jij van plan met die komkommers in je karretje?". Success guaranteed!
Inderdaadquote:Op zondag 8 juni 2008 04:32 schreef Zulon het volgende:
Zelf zou ik zo'n meisje niet zo snel aanspreken, want ik denk dat mensen in een supermarkt over het algemeen vooral met hun eigen ding bezig zijn (ben ik zelf meestal ook) en niet zitten te wachten op een gesprek met een wildvreemde.
Ja dat is inderdaad erg triest.quote:Op zondag 8 juni 2008 12:20 schreef fathank het volgende:
Ik zoek altijd de kassa uit op het kassameisje, niet op de kortste rij
ik ook tegenwoordit, want als je denkt de kortste rij gevonden te hebben gaat de andere alsnog snelerquote:Op zondag 8 juni 2008 12:20 schreef fathank het volgende:
Ik zoek altijd de kassa uit op het kassameisje, niet op de kortste rij
Je staat ALTIJD in de verkeerde rij.. en stom genoeg heeft IEDEREEN dat voor z'n gevoel altijdquote:Op zondag 8 juni 2008 12:26 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik ook tegenwoordit, want als je denkt de kortste rij gevonden te hebben gaat de andere alsnog sneler
quote:Op zondag 8 juni 2008 12:55 schreef Cuegirllie het volgende:
Owja het lijkt me wel grappig als iemand me aan zou spreken in de supermarkt, maar wees dan wel leuk!!
Gister stond ik bij de koekjes te kijken, loopt er zo'n oude opa langs, en terwijl ie langsloopt zegt ie: "Zoek jij maar wat lekkers uit!" en loopt weg.![]()
![]()
![]()
Je moet de rij ook niet uitzoeken op lengte, maar op wat voor mensen er in de rij staan.quote:Op zondag 8 juni 2008 12:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je staat ALTIJD in de verkeerde rij.. en stom genoeg heeft IEDEREEN dat voor z'n gevoel altijd
De volgende keer gelijk als tegen antwoord geven, dat het zo moeilijk is omdat de producten ver over de houdbaarheidsdatum heen zijn.quote:Op zondag 8 juni 2008 12:55 schreef Cuegirllie het volgende:
Owja het lijkt me wel grappig als iemand me aan zou spreken in de supermarkt, maar wees dan wel leuk!!
Gister stond ik bij de koekjes te kijken, loopt er zo'n oude opa langs, en terwijl ie langsloopt zegt ie: "Zoek jij maar wat lekkers uit!" en loopt weg.![]()
![]()
![]()
Dáárom juist in een supermarkt, omdat jullie meisjes er totaal niet op ingesteld zijn of het verwachten.quote:Op zondag 8 juni 2008 12:09 schreef Scandalous het volgende:
[..]
InderdaadEen supermarkt is gewoon een plek om je boodschappen te doen, geen uitgaansgelegenheid waar je chicks op kunt pikken
Ik zie niet in wat het verschil is tussen een discotheek, een supermarkt of het openbaar vervoer... op het feit na dat veel mensen in een keer denken dat ze beter of leuker overkomen na 3 bier.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:27 schreef OldJeller het volgende:
Dáárom juist in een supermarkt, omdat jullie meisjes er totaal niet op ingesteld zijn of het verwachten.
In een uitgaansgelegenheid reageren de meesten vrouwen anders, omdat ze op één avond al tien keer benaderd worden door mannen die geloven dat ze het beste zijn wat die dame kan overkomen.
Met een praatje maken is niets mis, mits je het kan.
Dat is de fout van die mensen die zich normaliter geremd voelen door één of ander iets, maar na alcohol plots hun ware ik tevoorschijn kunnen toveren die helemaal geweldig is.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:42 schreef Stone2211 het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat het verschil is tussen een discotheek, een supermarkt of het openbaar vervoer... op het feit na dat veel mensen in een keer denken dat ze beter of leuker overkomen na 3 bier.
Als je een meid leuk vind, gewoon aanspreken... wat kan er nu in het ergste geval gebeuren, dat je een blauwtje loopt?
Lekker wijfquote:Op zondag 8 juni 2008 11:12 schreef thloreg het volgende:
[..]
[ afbeelding ]..scherp. Kun je indenken waar de Ts zijn vrouwen uitzoekt. Zullen wel van die halve mesjogge types zijn die aan de drank en zo zitten of allerlei problemen hebben.
[ afbeelding ]
Ik dacht dit ook, maar ik kon het niet zo verwoordenquote:Op zondag 8 juni 2008 14:27 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dáárom juist in een supermarkt, omdat jullie meisjes er totaal niet op ingesteld zijn of het verwachten.
In een uitgaansgelegenheid reageren de meesten vrouwen anders, omdat ze op één avond al tien keer benaderd worden door mannen die geloven dat ze het beste zijn wat die dame kan overkomen.
quote:Op zondag 8 juni 2008 14:13 schreef klipper het volgende:
[..]
De volgende keer gelijk als tegen antwoord geven, dat het zo moeilijk is omdat de producten ver over de houdbaarheidsdatum heen zijn.
Als je naar de inhoud van m'n mandje kijkt, zou je dat er wel uit kunnen halen denk ik zo..quote:Op zondag 8 juni 2008 13:05 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
De ouwe snoeperd
![]()
Hij wist gewoon dat je vrijgezel was.
ROLF! HAHAquote:Op zondag 8 juni 2008 19:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als je naar de inhoud van m'n mandje kijkt, zou je dat er wel uit kunnen halen denk ik zo..
Maar asjeblieft, nooit meer!!!
Maar daarom is het juist vervelend, omdat je gewoon ff snel je boodschappen wilt doen, en dan zijn er altijd van die geile grapjassen die beginnen met "ghehe,... ga je die ijsjes in je eentje opeten?" ..of "heb je nog een kok nodig vanavond" ... daar zit toch geen vrouw op te wachten?quote:Op zondag 8 juni 2008 14:27 schreef OldJeller het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |