BESTÅ BURSquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:45 schreef Stansfield het volgende:
Die tv meubel ziet er bijzonder strak uit moet ik zeggen. Wat voor een is dat?
Ik heb zelf ook diverse onderdelen van het IKEA 365+ servies en die gaan echt al heel lang mee. Ik vind het prima spul!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:39 schreef BitterBal88 het volgende:
Wij wouden graag nieuwe borden/schalen halen, is de 365+ van goeie kwaliteit?
En accepteert de Ikea VVV iris cadeaubonnen?
Klopt, want je stelt het samen uit:quote:Op maandag 21 juli 2008 01:49 schreef Memento-Mori het volgende:
ik denk aangezien het uit 11 pakketten bestaat dat je dit zelf kunt samenstellen uit verschillende ook los te kopen onderdelen net als besta etc, maar ik weet het niet zeker hoor
quote:Op zondag 20 juli 2008 19:50 schreef Naxxium het volgende:
Iemand suggesties ?
Ik ga over een weekje verhuizen, en moet alles nieuw hebben, dus hoekbank,salontafel,tvmeubel,dreswar,eethoek met stoelen en een 2 persoons bed...
heb een laminaat(licht)e vloer erin zitten. Dacht zelf alles kersenhoud kleur oid?
iemand een lijn in gedachten dat je zecht van he dat kan mooi staan compleet![]()
filmpjequote:Vaste groep ontbijt dagelijks bij IKEA
SON - IKEA in Son heeft een vaste groep bezoekers die vrijwel dagelijks daar ontbijten. Een uur voordat de meubelgigant haar deuren opent, gaat het restaurant al open en serveert het tientallen ontbijtjes voor een euro.
Sommige klanten hebben er een traditie van gemaakt en bezoeken dit restaurant al meer dan tien jaar. De vaste ontbijters zijn een soort clubje op zich geworden en sommige hebben ook een eigen favoriete stek.
In de vakantie barst het IKEA-restaurant meestal uit zijn voegen. Nog een reden waarom velen al voor negen uur op de stoep staan.
Klik op de audio- en videolinks voor de reportages.
Feli, wat ga je doen?quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:31 schreef Allan24 het volgende:
* Allan24 heeft zijn naam (in de OP-wiki) uit het lijstje met IKEA medewerkers gehaald... binnenkort namelijk een andere baan
Nieuwe prijs KRAMFORS is niet bekend, dat sommige artikelen duurder worden vanaf half augustus staat wel vast. Houdt met de levertijd rekening met 4 tot 6 weken (afhankelijk van stof of lederen model). Aanbetaling van 110 euro is vereist, rest kan bij ontvangst van de bank. Of je gebruikt het 10 plan van IKEA financiering:quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:38 schreef Marc.83 het volgende:
Wij zijn van plan om binnenkort een Kramfors zitbank (inc chaise longue) te bestellen, vroeg me alleen wat dingetjes af, hopelijk kan iemand deze vragen beantwoorden: Loont het deze nog voor 1 augustus te halen ivm de eventuele nieuwe prijzen? Wat is de gemiddelde levertijd? En wanneer moet er betaald worde, gelijk aan de kassa of bij levering?
Bij voorbaat dank!
Thanksquote:
als de lycksele slaapbank maar niet duurder wordt:(quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat sommige artikelen duurder worden vanaf half augustus staat wel vast.
We hebben toch ook 4 seizoenen?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:22 schreef Adelante het volgende:
De op=op uitverkoop is net geweest en daar zit meestal alle uitgaande zooi artikelen in, echter heeft IKEA niet meer één keer per seizoen een assortimentswissel, maar gaat er vier keer per jaar assortiment uit om plaats te maken voor nieuw.
Hoezo krijg je daar een dekmatras bij?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:14 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb weer een vraagdeze keer over het SULTAN SPARREHOLM bed. Je krijgt hier een dekmatras bij, maar als je twee bedden koopt (om dus een tweepersoonsbed te maken) krijg je dan ook een tweepersoons dekmatras? Of twee van 90 cm? Want in dat geval moet ik er weer een extra dekmatras van 180 bij kopen, anders wordt het vrij ongezellig in bed
Hoezo? Gewoon, dat hoort er bij. Kijk maar op de site, tis een boxspring bed inclusief poten en dekmatras. Geen aanbieding, is altijd zo.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:17 schreef Bartjebart het volgende:
Hoezo krijg je daar een dekmatras bij?
Maar meestal is het zo dat wanneer een aanbieding (?) geldt voor 90x200 dat je dan niet bij aankoop van 2 stuks 1 grote dekmatras krijgt. De aanbieding is namelijk ingepland op basis van de combinatie 90x200 voor zowel de matras/boxspring als de dekmatras.
Ik weet dat we laatst een aanbieding hadden met een matras en een dekmatrascombinatie, maar die is afgelopen. Kende trouwens die combi niet...quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:07 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Hoezo? Gewoon, dat hoort er bij. Kijk maar op de site, tis een boxspring bed inclusief poten en dekmatras. Geen aanbieding, is altijd zo.
En we willen wel een tweepersoons dekmatras, als we TV kijken ofzo zullen we toch beide delen omhoog zetten en als we gaan slapen beide plat. En twee van zulke bedden koppelen (waar IKEA volgens mij wel rekening mee houdt, er staat ook ergens een setje om de bedden aan elkaar vast te maken) en dan twee aparte dekmatrassen is echt niet handig. Erg lastig met opmaken, twee losse dekmatrasjes, en bovendien hou je dan een enorme spleet tussen de twee bedden.
Er is dus geen mogelijkheid om in plaats van twee eenpersoons dekmatrassen een tweepersoons te krijgen?Zit ik straks met twee nutteloze eenpersoons matrasjes... Die kan ik ook niet omruilen voor korting op een tweepersoons ofzo? Nogal zonde om ze dan maar weg te gooien.
Persboekje Augustus 2008quote:VERWACHT: IKEA catalogus 2009
Vanaf 11 augustus is de nieuwe IKEA catalogus 2009 online te bekijken. Het is vanaf 15 september mogelijk om een exemplaar van de nieuwe catalogus online te bestellen of in de winkel op te halen.
Ik denk dat het waarschijnlijker is dat we samen willen slapen dan dat een van ons ziek wordt en een been omhoog moet houden. In dat geval zien we wel weer verder, kunnen we eventueel de dekmatras tijdelijk weghalen etc. Maar we zullen iedere nacht lekker samen willen slapen zonder een ravijn tussen ons in. Het is heel normaal om een groot dekmatras te gebruiken hoor, kijk maar eens in het beddentopic wat nu looptquote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:34 schreef Bartjebart het volgende:
Ik weet dat we laatst een aanbieding hadden met een matras en een dekmatrascombinatie, maar die is afgelopen. Kende trouwens die combi niet...
Nu ga je er vanuit dat je nog samen het hoofdeind omhoog doet, en samen weer naar beneden. Maar als er 1 ziek wordt en bijvoorbeeld niet helemaal plat mag liggen of zijn voeten omhoog moet houden om welke reden dan ook, dan wil je dat ook beide? Lijkt me niet erg handig...
Maar SULTAN SPARREHOLM is per 'bed' verpakt waardoor wij niks kunnen wijzigen aan de dekmatras. We kunnen de dekmatrassen ook niet terug nemen en omruilen voor een grotere dekmatras. Sorry.
Het wil trouwens ook helemaal niet zeggen dat de dekmatras die in deze combinatie zit dezelfde dekmatras is als die we in het assortiment hebben... (maar dat moet een collega van de beddenafdeling je beter kunnen vertellen).
Dat verbindingsbeslag wat jij bedoeld is ontworpen voor binnenveringsbedden. Ik vraag het me af of je die wel op dit artikel kunt gebruiken. (wederom ivm het verstellen per bed)
Natuurlijk is het normaal dat je een groot dekmatras gebruikt. Alleen niet handig cq logisch op een verstelbaar bed.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 14:28 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik denk dat het waarschijnlijker is dat we samen willen slapen dan dat een van ons ziek wordt en een been omhoog moet houden. In dat geval zien we wel weer verder, kunnen we eventueel de dekmatras tijdelijk weghalen etc. Maar we zullen iedere nacht lekker samen willen slapen zonder een ravijn tussen ons in. Het is heel normaal om een groot dekmatras te gebruiken hoor, kijk maar eens in het beddentopic wat nu loopt![]()
Het verbindingsbeslag is inderdaad voor binnenveringsbedden. SPARREHOLM is een binnenveringsbeddat staat zo op de site. Klopt de site niet?
Er zit best goede ontwikkeling in het keukenassortiment!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:16 schreef Adelante het volgende:
NIEUW!
[ afbeelding ]
FRAMTID keukenapparatuur in groen of zwart
Jah... gedoe met ABSTRAKT zwart...quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:36 schreef Adelante het volgende:
SOLAR beuken vind ik ook erg mooi en ik dacht dat alleen APPLAD in zwart kwam, maar ABSTRAKT ook weer. Die is net weer twee jaar uit de collectie
@ athlonkmf: de mooiste bank was voor drie jaar geleden KRAMFORS lichtbeige leer, maar helaas dacht Nederland daar anders over en issie na één jaar uit productie genomen. Duizendmaal zonde
Binnenkort verkrijgbaar in het zwartquote:Op maandag 28 juli 2008 10:35 schreef Stiemie het volgende:
Oh die Tobias stoel is mooi zegKomt die ook nog in andere kleuren?
Nee, IKEA heeft geen U-vormige laden voor onder een spoelbak. Wij hebben wel minder diepere laden hiervoor. Die zijn 35 en 45cm diep.quote:Op maandag 28 juli 2008 11:14 schreef Irby het volgende:
Weet iemand trouwens of er een U-lade voor onder de gootsteen in het assortiment komt / is? Ik kan zweren dat ik zo'n lade gezien heb, maar ik weet niet meer of dit bij Ikea of bij een andere keukenboer is geweest. Bijna heel mijn keuken zit nu in elkaar, op het stellen van de lades, een paar handgrepen en de ruimte onder de gootsteen na
Als je kijkt dat er maar 50 euro verschil zit tussen niet verstelbaar en wel verstelbaar, plus dat de verstelbare dan al de poten heeft terwijl je die bij de niet-verstelbare er nog bij moet kopen a rond de 40 euro... Tja, waarom zou je dan niet de verstelbare kopenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:17 schreef Bartjebart het volgende:
Natuurlijk is het normaal dat je een groot dekmatras gebruikt. Alleen niet handig cq logisch op een verstelbaar bed.
Verder is SULTAN SPARREHOLM voornamelijk een boxspring (qua omschrijving). Maar blijft dat je ze volgens mij niet kunt koppelen.
Klopt, binnenveringsbed = boxspring, hiermee wordt hetzelfde bedoeld.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:28 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Als je kijkt dat er maar 50 euro verschil zit tussen niet verstelbaar en wel verstelbaar, plus dat de verstelbare dan al de poten heeft terwijl je die bij de niet-verstelbare er nog bij moet kopen a rond de 40 euro... Tja, waarom zou je dan niet de verstelbare kopentis een leuk extraatje voor af en toe, en als we het toch maar af en toe gebruiken is het ook niet erg de boel daarna even recht te moeten leggen.
Ik dacht dat boxsrping door IKEA binnenveringsbed werd genoemd, is er een verschil?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |