abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60191431
De nieuwe bedden van Ikea worden raarder en raarder. Eerst eentje met 2m hoge bedeinden. Dan is het opeens de gewoonte om alles met stof te bedekken.
pi_60193692
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 15:45 schreef Stansfield het volgende:
Die tv meubel ziet er bijzonder strak uit moet ik zeggen. Wat voor een is dat?
BESTÅ BURS
pi_60196540
Dat bloemetjesbed zag ik bij ons staan ja, maar hij stond in de koopjeshoek
Eins, zwei, hoeplakai.
  Moderator zondag 20 juli 2008 @ 13:03:45 #254
155227 crew  Guppy
dus
pi_60223321
mijn ikea bureaulampje doet het nog steeds en hij is al heel oud
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_60230679
Iemand suggesties ?

Ik ga over een weekje verhuizen, en moet alles nieuw hebben, dus hoekbank,salontafel,tvmeubel,dreswar,eethoek met stoelen en een 2 persoons bed...
heb een laminaat(licht)e vloer erin zitten. Dacht zelf alles kersenhoud kleur oid?

iemand een lijn in gedachten dat je zecht van he dat kan mooi staan compleet
Я тебя люблю tatiyana
pi_60231482
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 14:39 schreef BitterBal88 het volgende:
Wij wouden graag nieuwe borden/schalen halen, is de 365+ van goeie kwaliteit?

En accepteert de Ikea VVV iris cadeaubonnen?
Ik heb zelf ook diverse onderdelen van het IKEA 365+ servies en die gaan echt al heel lang mee. Ik vind het prima spul!

En de IKEA accepteert alleen IKEA Cadeaupassen, geen Irischeques, Boncadeau's of wat dan ook verder.
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_60236151
denk dat dat wel klopt hoor gigantisch ding
pi_60236920
1.101

Die ene euro, is dat symbolisch?
pi_60237177
ik denk aangezien het uit 11 pakketten bestaat dat je dit zelf kunt samenstellen uit verschillende ook los te kopen onderdelen net als besta etc, maar ik weet het niet zeker hoor

[ Bericht 0% gewijzigd door Memento-Mori op 21-07-2008 01:59:03 ]
pi_60239500
quote:
Op maandag 21 juli 2008 01:49 schreef Memento-Mori het volgende:
ik denk aangezien het uit 11 pakketten bestaat dat je dit zelf kunt samenstellen uit verschillende ook los te kopen onderdelen net als besta etc, maar ik weet het niet zeker hoor
Klopt, want je stelt het samen uit:

STIBY tvpaneel a 485.-

2x STIBY ladeblok a 235.- per stuk

2x STIBY rail voor schuifdeur a 24.- per stuk

2x STIBY schuifdeur a 39.- per stuk

Je kunt dus ook een deel weg laten om zelf de ideale opstelling te bepalen. Bedenk alleen wel dat wanneer je een ladeblok weg laat, je ook maar 1 schuifdeur kunt gebruiken.
Prijzen in zwart zijn hetzelfde als bovenstaande prijzen voor essenfineer
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_60244765
quote:
Op zondag 20 juli 2008 19:50 schreef Naxxium het volgende:
Iemand suggesties ?

Ik ga over een weekje verhuizen, en moet alles nieuw hebben, dus hoekbank,salontafel,tvmeubel,dreswar,eethoek met stoelen en een 2 persoons bed...
heb een laminaat(licht)e vloer erin zitten. Dacht zelf alles kersenhoud kleur oid?

iemand een lijn in gedachten dat je zecht van he dat kan mooi staan compleet

Bijvoorbeeld:

Besta opbergsysteem met Holmbo deuren

GRIMLE Eettafel

TOBIAS Stoel transparant

PATRIK Bezoekersstoel

MANDAL Bedframe met dekenlades
Hoge bomen zijn ook klein begonnen
pi_60257254
net in de ikea geweest en ik heb verduisterende rolgordijnen
pi_60302380
* Allan24 heeft zijn naam (in de OP-wiki) uit het lijstje met IKEA medewerkers gehaald... binnenkort namelijk een andere baan
pi_60305923
Wij zijn van plan om binnenkort een Kramfors zitbank (inc chaise longue) te bestellen, vroeg me alleen wat dingetjes af, hopelijk kan iemand deze vragen beantwoorden: Loont het deze nog voor 1 augustus te halen ivm de eventuele nieuwe prijzen? Wat is de gemiddelde levertijd? En wanneer moet er betaald worde, gelijk aan de kassa of bij levering?

Bij voorbaat dank!
  woensdag 23 juli 2008 @ 22:02:15 #266
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_60306659
Maandag naar Barendrecht geweest en 2 ronde kussens, slopen en het hondenstaarthaakje gehaald. Vandaag in Delft geweest een 16x5 kledinghangers en een Ludde voor een tientje goedkoper gehaald!
In me Burberry......
  woensdag 23 juli 2008 @ 23:50:33 #267
3185 Adelante
To let it go now
pi_60309725
quote:
Vaste groep ontbijt dagelijks bij IKEA

SON - IKEA in Son heeft een vaste groep bezoekers die vrijwel dagelijks daar ontbijten. Een uur voordat de meubelgigant haar deuren opent, gaat het restaurant al open en serveert het tientallen ontbijtjes voor een euro.

Sommige klanten hebben er een traditie van gemaakt en bezoeken dit restaurant al meer dan tien jaar. De vaste ontbijters zijn een soort clubje op zich geworden en sommige hebben ook een eigen favoriete stek.

In de vakantie barst het IKEA-restaurant meestal uit zijn voegen. Nog een reden waarom velen al voor negen uur op de stoep staan.

Klik op de audio- en videolinks voor de reportages.
filmpje

Ellie en Henk
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  woensdag 23 juli 2008 @ 23:52:20 #268
3185 Adelante
To let it go now
pi_60309770
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 19:31 schreef Allan24 het volgende:
* Allan24 heeft zijn naam (in de OP-wiki) uit het lijstje met IKEA medewerkers gehaald... binnenkort namelijk een andere baan
Feli, wat ga je doen?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  woensdag 23 juli 2008 @ 23:55:34 #269
3185 Adelante
To let it go now
pi_60309848
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 21:38 schreef Marc.83 het volgende:
Wij zijn van plan om binnenkort een Kramfors zitbank (inc chaise longue) te bestellen, vroeg me alleen wat dingetjes af, hopelijk kan iemand deze vragen beantwoorden: Loont het deze nog voor 1 augustus te halen ivm de eventuele nieuwe prijzen? Wat is de gemiddelde levertijd? En wanneer moet er betaald worde, gelijk aan de kassa of bij levering?

Bij voorbaat dank!
Nieuwe prijs KRAMFORS is niet bekend, dat sommige artikelen duurder worden vanaf half augustus staat wel vast. Houdt met de levertijd rekening met 4 tot 6 weken (afhankelijk van stof of lederen model). Aanbetaling van 110 euro is vereist, rest kan bij ontvangst van de bank. Of je gebruikt het 10 plan van IKEA financiering:

best voordelig voor die 30 euro en handig als je je betaling wilt spreiden
pi_60313750
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 23:52 schreef Adelante het volgende:

[..]

Feli, wat ga je doen?
Thanks ik ga bij een verzekeringsmaatschappij werken... héél wat anders dan IKEA dus
pi_60314696
Adelante, bedankt voor je uitgebreide informatie! Binnenkort maar weer eens naar Ikea
  donderdag 24 juli 2008 @ 11:18:53 #272
8372 Bastard
Persona non grata
pi_60315894
Iemand bekend met dat hoek/slaap bankje van de IKEA?
Wij zaten er aan te denken om die aan te schaffen namelijk, lekker klein en makkelijk bij een loge.. ben alleen bang dat die kussens zo snel doorzitten dat het gewoon zonde van het geld is.
The truth was in here.
pi_60317397
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 23:55 schreef Adelante het volgende:

[..]

Dat sommige artikelen duurder worden vanaf half augustus staat wel vast.
als de lycksele slaapbank maar niet duurder wordt:(
life is sweet, life is bitter
pi_60340335
Ik heb weer een vraag deze keer over het SULTAN SPARREHOLM bed. Je krijgt hier een dekmatras bij, maar als je twee bedden koopt (om dus een tweepersoonsbed te maken) krijg je dan ook een tweepersoons dekmatras? Of twee van 90 cm? Want in dat geval moet ik er weer een extra dekmatras van 180 bij kopen, anders wordt het vrij ongezellig in bed
pi_60341451
Dag allen,

Wij staan op het punt om ons nieuwe appartement volledig in te richten. Hierbij willen we veel aanschaffen uit de Markor-serie. Weet iemand of die blijft bestaan in de nieuwe catalogus?

Bij voorbaat dank!
  vrijdag 25 juli 2008 @ 14:22:13 #276
3185 Adelante
To let it go now
pi_60342047
De op=op uitverkoop is net geweest en daar zit meestal alle uitgaande zooi artikelen in, echter heeft IKEA niet meer één keer per seizoen een assortimentswissel, maar gaat er vier keer per jaar assortiment uit om plaats te maken voor nieuw.
pi_60344075
Okay, dus het is nog niet zeker dat de Markor-serie volgende maand nog/weer in de stellingen staat?

Mijn dank is groot.
pi_60346457
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 14:22 schreef Adelante het volgende:
De op=op uitverkoop is net geweest en daar zit meestal alle uitgaande zooi artikelen in, echter heeft IKEA niet meer één keer per seizoen een assortimentswissel, maar gaat er vier keer per jaar assortiment uit om plaats te maken voor nieuw.
We hebben toch ook 4 seizoenen?

Volgens mij blijft MARKOR gewoon in het assortiment. We hebben bij eetkamers namelijk net een vernieuwde versie van het buffet en de eettafel blijft ook sowieso...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_60346522
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 13:14 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb weer een vraag deze keer over het SULTAN SPARREHOLM bed. Je krijgt hier een dekmatras bij, maar als je twee bedden koopt (om dus een tweepersoonsbed te maken) krijg je dan ook een tweepersoons dekmatras? Of twee van 90 cm? Want in dat geval moet ik er weer een extra dekmatras van 180 bij kopen, anders wordt het vrij ongezellig in bed
Hoezo krijg je daar een dekmatras bij?

Maar meestal is het zo dat wanneer een aanbieding (?) geldt voor 90x200 dat je dan niet bij aankoop van 2 stuks 1 grote dekmatras krijgt. De aanbieding is namelijk ingepland op basis van de combinatie 90x200 voor zowel de matras/boxspring als de dekmatras.
  vrijdag 25 juli 2008 @ 18:20:08 #280
3185 Adelante
To let it go now
pi_60346565
ohjah 4 seizoenen

SULTAN SPARREHOLM is elektrisch verstelbare boxspring van 90x200 met standaard dekmatras, als je er twee koopt heb je dus twee dekmatrassen van 90. Eén dekmatras van 180 is ook niet logisch, want als een iemand zijn/haar boxspring verstelt, gaat dat dekmatrasmeebewegen
pi_60347268
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 18:17 schreef Bartjebart het volgende:
Hoezo krijg je daar een dekmatras bij?

Maar meestal is het zo dat wanneer een aanbieding (?) geldt voor 90x200 dat je dan niet bij aankoop van 2 stuks 1 grote dekmatras krijgt. De aanbieding is namelijk ingepland op basis van de combinatie 90x200 voor zowel de matras/boxspring als de dekmatras.
Hoezo? Gewoon, dat hoort er bij. Kijk maar op de site, tis een boxspring bed inclusief poten en dekmatras. Geen aanbieding, is altijd zo.

En we willen wel een tweepersoons dekmatras, als we TV kijken ofzo zullen we toch beide delen omhoog zetten en als we gaan slapen beide plat. En twee van zulke bedden koppelen (waar IKEA volgens mij wel rekening mee houdt, er staat ook ergens een setje om de bedden aan elkaar vast te maken) en dan twee aparte dekmatrassen is echt niet handig. Erg lastig met opmaken, twee losse dekmatrasjes, en bovendien hou je dan een enorme spleet tussen de twee bedden.

Er is dus geen mogelijkheid om in plaats van twee eenpersoons dekmatrassen een tweepersoons te krijgen? Zit ik straks met twee nutteloze eenpersoons matrasjes... Die kan ik ook niet omruilen voor korting op een tweepersoons ofzo? Nogal zonde om ze dan maar weg te gooien.
pi_60351420
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 19:07 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Hoezo? Gewoon, dat hoort er bij. Kijk maar op de site, tis een boxspring bed inclusief poten en dekmatras. Geen aanbieding, is altijd zo.

En we willen wel een tweepersoons dekmatras, als we TV kijken ofzo zullen we toch beide delen omhoog zetten en als we gaan slapen beide plat. En twee van zulke bedden koppelen (waar IKEA volgens mij wel rekening mee houdt, er staat ook ergens een setje om de bedden aan elkaar vast te maken) en dan twee aparte dekmatrassen is echt niet handig. Erg lastig met opmaken, twee losse dekmatrasjes, en bovendien hou je dan een enorme spleet tussen de twee bedden.

Er is dus geen mogelijkheid om in plaats van twee eenpersoons dekmatrassen een tweepersoons te krijgen? Zit ik straks met twee nutteloze eenpersoons matrasjes... Die kan ik ook niet omruilen voor korting op een tweepersoons ofzo? Nogal zonde om ze dan maar weg te gooien.
Ik weet dat we laatst een aanbieding hadden met een matras en een dekmatrascombinatie, maar die is afgelopen. Kende trouwens die combi niet...

Nu ga je er vanuit dat je nog samen het hoofdeind omhoog doet, en samen weer naar beneden. Maar als er 1 ziek wordt en bijvoorbeeld niet helemaal plat mag liggen of zijn voeten omhoog moet houden om welke reden dan ook, dan wil je dat ook beide? Lijkt me niet erg handig...

Maar SULTAN SPARREHOLM is per 'bed' verpakt waardoor wij niks kunnen wijzigen aan de dekmatras. We kunnen de dekmatrassen ook niet terug nemen en omruilen voor een grotere dekmatras. Sorry.
Het wil trouwens ook helemaal niet zeggen dat de dekmatras die in deze combinatie zit dezelfde dekmatras is als die we in het assortiment hebben... (maar dat moet een collega van de beddenafdeling je beter kunnen vertellen).

Dat verbindingsbeslag wat jij bedoeld is ontworpen voor binnenveringsbedden. Ik vraag het me af of je die wel op dit artikel kunt gebruiken. (wederom ivm het verstellen per bed)
  vrijdag 25 juli 2008 @ 22:39:54 #283
3878 Vork
Manisch creatief
pi_60351547
Beste Ikeaofielen,
Misschien weet een van jullie hier iets slims op:

Ik heb sinds een tijdje een een Hopen bedframe en sinds ik deze eenmaal uit elkaar heb gehaald en weer in elkaar heb gezet vanwege een verhuizing, zit er een vervelende kraak in, die voor zover ik kan horen maar uit een hoek van het bed (links voor) komt en al bij de minste beweging te horen is. Weet iemand misschien hoe ik zoiets het beste weg kan krijgen, danwel beperken?
  zaterdag 26 juli 2008 @ 12:03:39 #284
3185 Adelante
To let it go now
pi_60358447
quote:
VERWACHT: IKEA catalogus 2009
Vanaf 11 augustus is de nieuwe IKEA catalogus 2009 online te bekijken. Het is vanaf 15 september mogelijk om een exemplaar van de nieuwe catalogus online te bestellen of in de winkel op te halen.
Persboekje Augustus 2008
  zaterdag 26 juli 2008 @ 12:16:34 #285
3185 Adelante
To let it go now
pi_60358622
NIEUW!

FRAMTID keukenapparatuur in groen of zwart
pi_60360662
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 22:34 schreef Bartjebart het volgende:
Ik weet dat we laatst een aanbieding hadden met een matras en een dekmatrascombinatie, maar die is afgelopen. Kende trouwens die combi niet...

Nu ga je er vanuit dat je nog samen het hoofdeind omhoog doet, en samen weer naar beneden. Maar als er 1 ziek wordt en bijvoorbeeld niet helemaal plat mag liggen of zijn voeten omhoog moet houden om welke reden dan ook, dan wil je dat ook beide? Lijkt me niet erg handig...

Maar SULTAN SPARREHOLM is per 'bed' verpakt waardoor wij niks kunnen wijzigen aan de dekmatras. We kunnen de dekmatrassen ook niet terug nemen en omruilen voor een grotere dekmatras. Sorry.
Het wil trouwens ook helemaal niet zeggen dat de dekmatras die in deze combinatie zit dezelfde dekmatras is als die we in het assortiment hebben... (maar dat moet een collega van de beddenafdeling je beter kunnen vertellen).

Dat verbindingsbeslag wat jij bedoeld is ontworpen voor binnenveringsbedden. Ik vraag het me af of je die wel op dit artikel kunt gebruiken. (wederom ivm het verstellen per bed)
Ik denk dat het waarschijnlijker is dat we samen willen slapen dan dat een van ons ziek wordt en een been omhoog moet houden. In dat geval zien we wel weer verder, kunnen we eventueel de dekmatras tijdelijk weghalen etc. Maar we zullen iedere nacht lekker samen willen slapen zonder een ravijn tussen ons in. Het is heel normaal om een groot dekmatras te gebruiken hoor, kijk maar eens in het beddentopic wat nu loopt

Het verbindingsbeslag is inderdaad voor binnenveringsbedden. SPARREHOLM is een binnenveringsbed dat staat zo op de site. Klopt de site niet?
pi_60370394
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 14:28 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ik denk dat het waarschijnlijker is dat we samen willen slapen dan dat een van ons ziek wordt en een been omhoog moet houden. In dat geval zien we wel weer verder, kunnen we eventueel de dekmatras tijdelijk weghalen etc. Maar we zullen iedere nacht lekker samen willen slapen zonder een ravijn tussen ons in. Het is heel normaal om een groot dekmatras te gebruiken hoor, kijk maar eens in het beddentopic wat nu loopt

Het verbindingsbeslag is inderdaad voor binnenveringsbedden. SPARREHOLM is een binnenveringsbed dat staat zo op de site. Klopt de site niet?
Natuurlijk is het normaal dat je een groot dekmatras gebruikt. Alleen niet handig cq logisch op een verstelbaar bed.

Verder is SULTAN SPARREHOLM voornamelijk een boxspring (qua omschrijving). Maar blijft dat je ze volgens mij niet kunt koppelen.
pi_60370599
Komt er ooit nog een Kramfors met een lichtere lederen bekleding? Ik vind de leren versie toch net wat lekkerder zitten dan de stoffen, maar en donkerbruine of zwarte past toch echt niet bij de inrichting...
pi_60370690
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 12:16 schreef Adelante het volgende:
NIEUW!

[ afbeelding ]

FRAMTID keukenapparatuur in groen of zwart
Er zit best goede ontwikkeling in het keukenassortiment!

Vooral SOLAR beuken is errug goed! En APPLAD en ABSTRAKT zwart natuurlijk

En de opstellingen in het persboekje (en volgens mij in de catalogus ook) van RUBRIK blauwgrijs en RUBRIK APPLAD geel en oranje zijn ook super. Alleen zijn deze heel niet commercieel...
  zaterdag 26 juli 2008 @ 23:36:35 #290
3185 Adelante
To let it go now
pi_60370759
SOLAR beuken vind ik ook erg mooi en ik dacht dat alleen APPLAD in zwart kwam, maar ABSTRAKT ook weer. Die is net weer twee jaar uit de collectie

@ athlonkmf: de mooiste bank was voor drie jaar geleden KRAMFORS lichtbeige leer, maar helaas dacht Nederland daar anders over en issie na één jaar uit productie genomen. Duizendmaal zonde
pi_60370905
3 jaar geleden? Ik heb de afgelopen 4 jaar de kramfors lederversie in de gaten gehouden om m'n huidige te vervangen, heb ik dat helemaal gemist dan?
  zaterdag 26 juli 2008 @ 23:50:27 #292
3185 Adelante
To let it go now
pi_60370958

ergens een plaatje van speurders, was een hele mooie kleur leer.
pi_60371097
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 23:36 schreef Adelante het volgende:
SOLAR beuken vind ik ook erg mooi en ik dacht dat alleen APPLAD in zwart kwam, maar ABSTRAKT ook weer. Die is net weer twee jaar uit de collectie

@ athlonkmf: de mooiste bank was voor drie jaar geleden KRAMFORS lichtbeige leer, maar helaas dacht Nederland daar anders over en issie na één jaar uit productie genomen. Duizendmaal zonde
Jah... gedoe met ABSTRAKT zwart...
Wij hebben de eerste 'wij-zijn-verkeerd-voorgelicht-en-willen-gecompenseerd-worden' klachten al binnen...
pi_60374405
Ik post hier even een vraag over pootjes. Wij hebben een kastje gemaakt van mdf en die ben ik nu aan het schilderen. Maar hier moeten dus nog pootjes onder. Wij hebben pootjes in gedachten van 25cm hoog en zo'n 5-6cm breed, vierkant en rvs (of rvs-look).
Ik heb wat rondgekeken op de Ikea site, aangezien ze bij bouwmarkten niet hebben wat we dus zoeken.
Daarna nog wat rondgevraagd hier op het forum en iemand kwam aan met pootjes die ik zelf ook al gezien had, Link naar Ikea site.
Alleen daar staan de breedte maten niet bij, alleen de hoogte (die gaat tot 21-22cm, dat gaan we nog wel overleven ). Iemand een idee?
  zondag 27 juli 2008 @ 20:33:59 #295
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_60383290
SOLAR beuken . Lekker nep . En vanaf nu nergens meer het IKEA logo op de apparatuur... u heeft niemand meer wat te zeuren over IKEA keukens
  maandag 28 juli 2008 @ 10:35:11 #296
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_60391384
Oh die Tobias stoel is mooi zeg Komt die ook nog in andere kleuren?
  maandag 28 juli 2008 @ 11:14:48 #297
215920 Irby
et Orbi
pi_60392091
Weet iemand trouwens of er een U-lade voor onder de gootsteen in het assortiment komt / is? Ik kan zweren dat ik zo'n lade gezien heb, maar ik weet niet meer of dit bij Ikea of bij een andere keukenboer is geweest. Bijna heel mijn keuken zit nu in elkaar, op het stellen van de lades, een paar handgrepen en de ruimte onder de gootsteen na
pi_60404370
quote:
Op maandag 28 juli 2008 10:35 schreef Stiemie het volgende:
Oh die Tobias stoel is mooi zeg Komt die ook nog in andere kleuren?
Binnenkort verkrijgbaar in het zwart
(en hopelijk transparant ook weer)
quote:
Op maandag 28 juli 2008 11:14 schreef Irby het volgende:
Weet iemand trouwens of er een U-lade voor onder de gootsteen in het assortiment komt / is? Ik kan zweren dat ik zo'n lade gezien heb, maar ik weet niet meer of dit bij Ikea of bij een andere keukenboer is geweest. Bijna heel mijn keuken zit nu in elkaar, op het stellen van de lades, een paar handgrepen en de ruimte onder de gootsteen na
Nee, IKEA heeft geen U-vormige laden voor onder een spoelbak. Wij hebben wel minder diepere laden hiervoor. Die zijn 35 en 45cm diep.
pi_60418158
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 23:17 schreef Bartjebart het volgende:
Natuurlijk is het normaal dat je een groot dekmatras gebruikt. Alleen niet handig cq logisch op een verstelbaar bed.

Verder is SULTAN SPARREHOLM voornamelijk een boxspring (qua omschrijving). Maar blijft dat je ze volgens mij niet kunt koppelen.
Als je kijkt dat er maar 50 euro verschil zit tussen niet verstelbaar en wel verstelbaar, plus dat de verstelbare dan al de poten heeft terwijl je die bij de niet-verstelbare er nog bij moet kopen a rond de 40 euro... Tja, waarom zou je dan niet de verstelbare kopen tis een leuk extraatje voor af en toe, en als we het toch maar af en toe gebruiken is het ook niet erg de boel daarna even recht te moeten leggen.

Ik dacht dat boxsrping door IKEA binnenveringsbed werd genoemd, is er een verschil?
pi_60418233
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 13:28 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Als je kijkt dat er maar 50 euro verschil zit tussen niet verstelbaar en wel verstelbaar, plus dat de verstelbare dan al de poten heeft terwijl je die bij de niet-verstelbare er nog bij moet kopen a rond de 40 euro... Tja, waarom zou je dan niet de verstelbare kopen tis een leuk extraatje voor af en toe, en als we het toch maar af en toe gebruiken is het ook niet erg de boel daarna even recht te moeten leggen.

Ik dacht dat boxsrping door IKEA binnenveringsbed werd genoemd, is er een verschil?
Klopt, binnenveringsbed = boxspring, hiermee wordt hetzelfde bedoeld.
Het is denk ik om de overeenkomsten en verschillen met een binnenveringsmatras makkelijk te kunnen bepalen.
pi_60439394
Ik snap eerlijk gezegd nog steeds niet het verschil tussen boxspring en matrasbodem + matras.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')