BESTÅ BURSquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:45 schreef Stansfield het volgende:
Die tv meubel ziet er bijzonder strak uit moet ik zeggen. Wat voor een is dat?
Ik heb zelf ook diverse onderdelen van het IKEA 365+ servies en die gaan echt al heel lang mee. Ik vind het prima spul!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:39 schreef BitterBal88 het volgende:
Wij wouden graag nieuwe borden/schalen halen, is de 365+ van goeie kwaliteit?
En accepteert de Ikea VVV iris cadeaubonnen?
Klopt, want je stelt het samen uit:quote:Op maandag 21 juli 2008 01:49 schreef Memento-Mori het volgende:
ik denk aangezien het uit 11 pakketten bestaat dat je dit zelf kunt samenstellen uit verschillende ook los te kopen onderdelen net als besta etc, maar ik weet het niet zeker hoor
quote:Op zondag 20 juli 2008 19:50 schreef Naxxium het volgende:
Iemand suggesties ?
Ik ga over een weekje verhuizen, en moet alles nieuw hebben, dus hoekbank,salontafel,tvmeubel,dreswar,eethoek met stoelen en een 2 persoons bed...
heb een laminaat(licht)e vloer erin zitten. Dacht zelf alles kersenhoud kleur oid?
iemand een lijn in gedachten dat je zecht van he dat kan mooi staan compleet![]()
filmpjequote:Vaste groep ontbijt dagelijks bij IKEA
SON - IKEA in Son heeft een vaste groep bezoekers die vrijwel dagelijks daar ontbijten. Een uur voordat de meubelgigant haar deuren opent, gaat het restaurant al open en serveert het tientallen ontbijtjes voor een euro.
Sommige klanten hebben er een traditie van gemaakt en bezoeken dit restaurant al meer dan tien jaar. De vaste ontbijters zijn een soort clubje op zich geworden en sommige hebben ook een eigen favoriete stek.
In de vakantie barst het IKEA-restaurant meestal uit zijn voegen. Nog een reden waarom velen al voor negen uur op de stoep staan.
Klik op de audio- en videolinks voor de reportages.
Feli, wat ga je doen?quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:31 schreef Allan24 het volgende:
* Allan24 heeft zijn naam (in de OP-wiki) uit het lijstje met IKEA medewerkers gehaald... binnenkort namelijk een andere baan
Nieuwe prijs KRAMFORS is niet bekend, dat sommige artikelen duurder worden vanaf half augustus staat wel vast. Houdt met de levertijd rekening met 4 tot 6 weken (afhankelijk van stof of lederen model). Aanbetaling van 110 euro is vereist, rest kan bij ontvangst van de bank. Of je gebruikt het 10 plan van IKEA financiering:quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:38 schreef Marc.83 het volgende:
Wij zijn van plan om binnenkort een Kramfors zitbank (inc chaise longue) te bestellen, vroeg me alleen wat dingetjes af, hopelijk kan iemand deze vragen beantwoorden: Loont het deze nog voor 1 augustus te halen ivm de eventuele nieuwe prijzen? Wat is de gemiddelde levertijd? En wanneer moet er betaald worde, gelijk aan de kassa of bij levering?
Bij voorbaat dank!
Thanksquote:
als de lycksele slaapbank maar niet duurder wordt:(quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat sommige artikelen duurder worden vanaf half augustus staat wel vast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |