Als klant zijnde vond ik het een hel! Bij de kassa's leek het wel een vliegveld met incheckbalie's met al die rijen. Maar dat is te verwachten op zaterdagquote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:49 schreef Royyy het volgende:
[..]
Mwa, viel toch wel mee met de drukte vandaag. Normaal is het op zaterdag wel wat drukker![]()
Kan niet wachten tot de opening van de nieuwe winkel over ongeveer anderhalve maand, dan is die drukte tenminste niet meer zo vervelend, door de grotere oppervlakte en bredere gangpaden
In Groningen was het gisteren ook heel erg druk, maar bij de kassa's was geen kop te bekennen. Wij konden zo doorlopen.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:27 schreef Cyan het volgende:Als klant zijnde vond ik het een hel! Bij de kassa's leek het wel een vliegveld met incheckbalie's met al die rijen. Maar dat is te verwachten op zaterdag
Woonkamer - boekenkasten - 'hier vind je meer' - WandkastenPlannerquote:Op zondag 13 juli 2008 20:19 schreef moi80 het volgende:
Weet iemand of er ook een programma is om digitaal een besta kast samen te stellen? Ik weet dat het kan voor keukens, slaapkamer kasten en effektiv serie, maar billy of besta zie ik niet, is dat er wel?
Bedankt!quote:
soort melkglas/matglas inderdaadquote:gehard glas, Lazuurverf op nitrocellulosebasis
Die kun je volgens mij nog omhoog kiepen... Zit meende ik alleen aan de achterkant 'vast' dus kan gewoon schanieren en zo...quote:Op maandag 14 juli 2008 10:13 schreef moi80 het volgende:
Dankjewel, nog een vraag. Zitten de tijdschriftenplanken van Besta//Inreda serie vast gemonteerd, of kun je de nog omhoogkiepen, zodat je onder de schuine plank nog tijdschriften kwijt kunt?
Ga lekker naar de Ikeaquote:Op maandag 14 juli 2008 16:14 schreef sorla het volgende:
Binnenkort ga ik op kamers en heb ik natuurlijk een bed en kast nodig. Mijn oog is gevallen op het MALM bedframe en de PAX combinaties. Nu is mijn vraag, kunnen deze producten minstens 5 jaar mee? Is het goede kwaliteit? Laatst zei iemand tegen mij dat ik namelijk voor deze dingen beter niet naar de ikea kan gaan...
Voor zover ik weet heeft LACK nog nooit planken gehad korter dan 110cmquote:Op maandag 14 juli 2008 19:39 schreef ROG het volgende:
Zijn de korte (<100cm) wandplanken van LACK niet meer te koop?
Kijk eens op www.ik2a.nlquote:Op woensdag 16 juli 2008 01:58 schreef TechXP het volgende:
Ik wil klippan banken aanschaffen, maar ik vind de hoezen bij ikea beperkt. Ik vond al een site waar je dus andere hoezen had voor die banken. Zijn er meer sites die alternatieve hoezen aanbieden? Iemand een idee?
quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:22 schreef Dipkip het volgende:
Jaaaaaaaaaaa!!!!!![]()
Waarom vind ik hem niet op de siteis ie er niet meer?
Ok bedankt. Bemz.com had ik idd al.quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:02 schreef Cyan het volgende:
Kijk eens op www.ik2a.nl
Daar staat een advertentie van een naaiatelier in Landgraaf geloof ik dat ook hoezen maakt voor Ikea banken.
En je hebt www.bemz.com maar ik denk dat je die site al hebt gezien?
Laatst stond in dit topic volgens mij ook nog een ander bedrijf dat hoezen maakt voor IKEA banken...quote:
Mijn lage witte AGERUM gaat de deur uit i.v.m. verhuizing, bovenkant heeft wel wat (sleutelbos)krasjes/putjes. Hij's er ook nog in beuken o.i.d. geweest. Check Marktplaats over een weekje als je in de Randstad woont of PM?quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:22 schreef Dipkip het volgende:
Jaaaaaaaaaaa!!!!!![]()
Waarom vind ik hem niet op de siteis ie er niet meer?
Berken inderdaad...quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:18 schreef ROG het volgende:
[..]
Mijn lage witte AGERUM gaat de deur uit i.v.m. verhuizing, bovenkant heeft wel wat (sleutelbos)krasjes/putjes. Hij's er ook nog in beuken o.i.d. geweest. Check Marktplaats over een weekje als je in de Randstad woont of PM?
euhm een 177cm versie en een 103 of zo... maar de hele serie is uit het assortiment blijkbaar...quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:49 schreef ROG het volgende:
Er was ook nog een hoge variant van toch? Wellicht dat Dipkip daar meer aan heeft voor een doe-het-zelf-vakkenkastwand?
Het er op gokken dat ik er 8 weet te verzamelen via tweedehands en dat ze dan ook nog steeds dezelfde kleur wit hebben is me een te grote gokquote:Op donderdag 17 juli 2008 00:18 schreef ROG het volgende:
Mijn lage witte AGERUM gaat de deur uit i.v.m. verhuizing, bovenkant heeft wel wat (sleutelbos)krasjes/putjes. Hij's er ook nog in beuken o.i.d. geweest. Check Marktplaats over een weekje als je in de Randstad woont of PM?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |