abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60063852
Ikea PS(160 DVD's
Ikea Stockholm (78 DVD's)

Hier zul je dan natuurlijk wel meerdere van moeten hebben, en ze zijn al behoorlijk prijzig. (Stockholm-serie is in z'n geheel best duur)

Anders kan je het beter oplossen met planken denk ik. Järpen-planken zijn wel netjes, en dan met een Antonius systeem. Maar dat kan je natuurlijk bij iedere bouwmarkt vinden.
Eins, zwei, hoeplakai.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 20:10:14 #202
3185 Adelante
To let it go now
pi_60063968
Hij wil ze IN het zicht en jij komt dan met afgesloten kastjes
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_60064772
Oh shit kzat niet op te letten En de Benno sloeg ik over omdat daar niet zo veel in kan.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_60065321
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 18:49 schreef Royyy het volgende:

[..]

Mwa, viel toch wel mee met de drukte vandaag. Normaal is het op zaterdag wel wat drukker
Kan niet wachten tot de opening van de nieuwe winkel over ongeveer anderhalve maand, dan is die drukte tenminste niet meer zo vervelend, door de grotere oppervlakte en bredere gangpaden
Als klant zijnde vond ik het een hel! Bij de kassa's leek het wel een vliegveld met incheckbalie's met al die rijen. Maar dat is te verwachten op zaterdag
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_60066130
Och, waarom heb ik dit deel gemist?? Ik zou er een tvp van kunnen maken maar op pagina 5 staat dat wat vreemd
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_60071007
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 21:27 schreef Cyan het volgende:Als klant zijnde vond ik het een hel! Bij de kassa's leek het wel een vliegveld met incheckbalie's met al die rijen. Maar dat is te verwachten op zaterdag
In Groningen was het gisteren ook heel erg druk, maar bij de kassa's was geen kop te bekennen. Wij konden zo doorlopen.
Ik moet toch mijn complimenten geven aan de medewerkers. Ze blijven aardig en netjes ondanks dat sommige klanten (ikke dus ) niet goed kunnen zoeken. Sta ik te vragen naar de ijsblokdingetjes, staan op nog geen meter van mij. Ik keek er notabene naar....
pi_60071085
Zo, eergisteren een nieuwe Aneboda kast gescoord en nog wat andere kleine dingetjes. Vind de Aneboda toch een heel mooie kast die supersimpel in elkaar te zetten is. En ohja: gehaktballetjes
I had a signature once. It was awful.
pi_60082038
Weet iemand of er ook een programma is om digitaal een besta kast samen te stellen? Ik weet dat het kan voor keukens, slaapkamer kasten en effektiv serie, maar billy of besta zie ik niet, is dat er wel?
pi_60082119
quote:
Op zondag 13 juli 2008 20:19 schreef moi80 het volgende:
Weet iemand of er ook een programma is om digitaal een besta kast samen te stellen? Ik weet dat het kan voor keukens, slaapkamer kasten en effektiv serie, maar billy of besta zie ik niet, is dat er wel?
Woonkamer - boekenkasten - 'hier vind je meer' - WandkastenPlanner
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_60090901
Dankjewel, nog een vraag. Zitten de tijdschriftenplanken van Besta//Inreda serie vast gemonteerd, of kun je de nog omhoogkiepen, zodat je onder de schuine plank nog tijdschriften kwijt kunt?
pi_60092386
Hallo,

Ik heb ooit eens kan ik me herinneren een soort glas tegel gezien bij de ikea welke gebruikt kon worden achter keukens.
Nu kan ik die op de site niet meer vinden, iemand een idee of deze er nog zijn, welke naam ze hebben en wat de prijs is? (voor ik 50 km ga rijden)

Alvast bedankt,

Hey amigos . . .Adelante amigos . . .Vamos vamos mi amor, Me gusta mucho tu sabor, No no no no tu corazón, Mucho mucho tu limón, Dame de tu fruta
Vamos mi amor . . .Te quiero puta! Te quiero puta! Ay que rico
  maandag 14 juli 2008 @ 11:34:00 #212
3185 Adelante
To let it go now
pi_60092531
IMPERATIV heten die glastegels.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_60092603
quote:
Op maandag 14 juli 2008 11:34 schreef Adelante het volgende:
IMPERATIV heten die glastegels.
Bedankt!
Maar als ik op de site kijk is het net alsof deze wit is, deze zijn toch matglas achtig?
Hey amigos . . .Adelante amigos . . .Vamos vamos mi amor, Me gusta mucho tu sabor, No no no no tu corazón, Mucho mucho tu limón, Dame de tu fruta
  maandag 14 juli 2008 @ 11:41:37 #214
3185 Adelante
To let it go now
pi_60092675
quote:
gehard glas, Lazuurverf op nitrocellulosebasis
soort melkglas/matglas inderdaad
pi_60092696
Oke mooi, ga ik deze week naar IKEA!

Bedankt!
pi_60093543
quote:
Op maandag 14 juli 2008 10:13 schreef moi80 het volgende:
Dankjewel, nog een vraag. Zitten de tijdschriftenplanken van Besta//Inreda serie vast gemonteerd, of kun je de nog omhoogkiepen, zodat je onder de schuine plank nog tijdschriften kwijt kunt?
Die kun je volgens mij nog omhoog kiepen... Zit meende ik alleen aan de achterkant 'vast' dus kan gewoon schanieren en zo...

Wat betreft die IMPERATIV tegels, moet je er wel redelijk snel bij wezen. Ze gaan uit het assortiment. Een deel heeft al een tijdje een leverprobleem, dus het zou me niks verbazen wanneer het binnenkort gewoon op is...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_60099306
Binnenkort ga ik op kamers en heb ik natuurlijk een bed en kast nodig. Mijn oog is gevallen op het MALM bedframe en de PAX combinaties. Nu is mijn vraag, kunnen deze producten minstens 5 jaar mee? Is het goede kwaliteit? Laatst zei iemand tegen mij dat ik namelijk voor deze dingen beter niet naar de ikea kan gaan...
pi_60101079
quote:
Op maandag 14 juli 2008 16:14 schreef sorla het volgende:
Binnenkort ga ik op kamers en heb ik natuurlijk een bed en kast nodig. Mijn oog is gevallen op het MALM bedframe en de PAX combinaties. Nu is mijn vraag, kunnen deze producten minstens 5 jaar mee? Is het goede kwaliteit? Laatst zei iemand tegen mij dat ik namelijk voor deze dingen beter niet naar de ikea kan gaan...
Ga lekker naar de Ikea Mijn ene Pax is zes jaar oud, die hebben we deze week uit elkaar geschroefd en verhuisd, niks mis mee. En mijn tweede Pax is nu twee jaar oud, ook niks mis mee. Malm bed ook tevreden over, alleen was 1 zijkant beschadigd bij het vervoer, maar we waren te lui om terug te gaan

Overigens heb ik een Sultan Forsbacka 160 bij 200 in de aanbieding en twee Sultan Lovene lattenbodems, twee jaar oud, mét garantie (boekje en bonnen aanwezig) Je gaat zeker niet in Maastricht studeren he?
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_60102840
Okee dankjewel, een PAX kast lijkt me echt superhandig en nee, ik ga niet in Maastricht studeren
  maandag 14 juli 2008 @ 19:39:30 #220
67385 ROG
Go on, say it.
pi_60103944
Zijn de korte (<100cm) wandplanken van LACK niet meer te koop?
pi_60105927
quote:
Op maandag 14 juli 2008 19:39 schreef ROG het volgende:
Zijn de korte (<100cm) wandplanken van LACK niet meer te koop?
Voor zover ik weet heeft LACK nog nooit planken gehad korter dan 110cm

Edit: owja er waren ooit plankjes van 30(?)cm. maar die zijn al heel snel uit het assortiment genomen..
  dinsdag 15 juli 2008 @ 20:53:00 #222
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_60129603
Bij sommige Ikea's liggen op de textielafdeling bij de naaimachines een patroon van een shopper/tas.
iemand die weet wat ik bedoel en dit eens in kan scannen?

(kennis heeft 't laatst in Amersfoort gezien, maar in Barendrecht heb ik laatst niets gezien.. en ik ben gek op patronen )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_60131111
Is de Markor boekenkast ook in antiek gebeitst te krijgen. Zie hem wel her en der op het internet staan, maar niet op de ikea site?
  woensdag 16 juli 2008 @ 01:58:38 #224
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_60136111
Ik wil klippan banken aanschaffen, maar ik vind de hoezen bij ikea beperkt. Ik vond al een site waar je dus andere hoezen had voor die banken. Zijn er meer sites die alternatieve hoezen aanbieden? Iemand een idee?
pi_60142572
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 01:58 schreef TechXP het volgende:
Ik wil klippan banken aanschaffen, maar ik vind de hoezen bij ikea beperkt. Ik vond al een site waar je dus andere hoezen had voor die banken. Zijn er meer sites die alternatieve hoezen aanbieden? Iemand een idee?
Kijk eens op www.ik2a.nl
Daar staat een advertentie van een naaiatelier in Landgraaf geloof ik dat ook hoezen maakt voor Ikea banken.

En je hebt www.bemz.com maar ik denk dat je die site al hebt gezien?
pi_60142984
Ik heb ook een vraag over LACK (denk ik).

Ik heb bij iemand thuis kasten gezien, die heel erg lijken op de boekenkasten van LACK, maar dan lager. Hij had ze al enige tijd en wist niet zeker of het LACKs waren, maar in ieder geval waren ze wel van IKEA. Ze leken dus op deze:

De breedte klopt wel ongeveer, maar ze waren lager. Meer rond de anderhalve meter, misschien nog wel kleiner. Ze waren in dat huis opgestapeld tot een heel groot meubel, ik vond dat geweldig en wil er ook iets mee maken, maar nu kan ik ze niet terugvinden weet een medewerker welke kasten ik bedoel?
  woensdag 16 juli 2008 @ 16:06:31 #227
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_60147001
In de Expeditserie zit een kast die er op lijkt: KLIK
Fok!bejaarde
pi_60149043
Ik ken die maar dat is niet die die ik heb gezien. Die die ik zag heeft echt langwerpige 'vakken' en was daardoor erg tof als boekenkast / dvdkast etc.

Het was eigenlijk gewoon de LACK boekenkast in wit maar dan door de helft maar ik vermoed dat het niet zo stabiel wordt als ik m doorzaag.

Wellicht kan ik een combinatie maken van witte LACKs met EXPEDITs en losse planken, ik ga eens met de maten puzzelen. Maar ik hoop toch nog steeds dat die kast die ik gezien heb nog bestaat, want dat zag er echt strak uit
  woensdag 16 juli 2008 @ 18:39:10 #229
67385 ROG
Go on, say it.
pi_60149772
AGERUM wellicht?
pi_60150515
Jaaaaaaaaaaa!!!!!

Waarom vind ik hem niet op de site is ie er niet meer?
pi_60150828
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 19:22 schreef Dipkip het volgende:
Jaaaaaaaaaaa!!!!!

Hier staat er nog eentje te koop. En op MP zijn er ook nog een aantal te vinden. Volgens een van de adverteerders is ie niet meer verkrijgbaar bij Ikea.

[ Bericht 8% gewijzigd door Cyan op 16-07-2008 19:43:13 ]
pi_60150924
Ik zou er ongeveer 8 nodig hebben gdvr dus hij wordt niet meer in de winkel verkocht? Crap

Op naar plan B.
pi_60151087

Misschien is dit iets? Of te truttig met dat opstaande randje (dat je misschien wel weg kan laten)?

Of deze?
pi_60151438
Die bovenste vind ik niet strak genoeg, omdat ze gestapeld gaan worden moeten de pootjes recht zijn, anders denk ik dat het niet mooi als één geheel oogt maar gewoon als gestapelde kastjes. En inderdaad, dat frummeltje bovenop....

Die onderste is qua stijl prima alleen hebben ze daar voor zover ik kan zien (GRANEMO toch?) geen kleine units van. Alleen grote kasten.

Om een idee te geven: ik probeer een combinatie te maken tegen de wand, die niet te diep is (smalle woonkamer) en waarin / tussen een redelijk grote platte TV komt te staan / hangen. Daar omheen is dan open kastruimte voor o.a. playstation, DVD's, boeken, etc. en ik wil daarbij de hoogte benutten om veel kwijt te kunnen.

Het moet een beetje lijken op dit idee:

Alleen is dat ding nogal klein en ik vind de vierkantjes niet optimaal qua wat je er aan spullen in kwijt kunt.

Bedankt voor het meedenken in ieder geval
pi_60151640
Waarom kijk je niet naar de Besta serie? Hier kan je veel verschillende soorten kastjes met elkaar combineren en kan je ook de hoogte in! Er is ook een planner op de Ikea site die je kan gebruiken om je ideeen uit te werken.
pi_60151730
Je kan ook eens kijken naar Lundia kasten. Daar kun je alle mogelijke kleuren, laatjes, deurtjes, dieptes, breedtes, lengtes en ga zo maar door, combineren.

En houdt de Praxis, Gamma en Karwei krantjes in de gaten want die verkopen ook weleens dat soort kastjes.
pi_60151818
Naar BESTA heb ik ook gekeken inderdaad, is ook nog steeds een optie. Ik zie alleen die planner niet? Ik had het idee dat ik erg duur uit zou zijn met deze, maar misschien kwam dat door het hoofdrekenen.

Lundia is toch wel een stukje duurder dan IKEA... Ik probeer het onder de 250 euro te houden.
pi_60152167
ik klik er toch al een maand rond maar die is nieuw voor me... thnx!!

Edit:

Ik heb een beetje zitten prutsen, tis wel jammer dat ik niks gestapeld krijg wat langer is dan 192 cm. maar kleiner dan 230... Met een volgens mij vrij normale plafondhoogte van 220 cm. zou die 20 cm. meer toch fijn zijn... Maar ja er kunnen wel spullen op staan natuurlijk.

De prijs valt me mee, komt wel binnen budget uit

Het enige wat niet lukt is het gedeelte wat boven de TV moet komen te hangen en extra planken. Ik zie nergens losse planken voor dit systeem, weet iemand of die bestaan? Misschien kan ik voor de planken boven de TV gewoon meubelpanelen verzagen ofzo... Als het dezelfde kleur wit is.

[ Bericht 69% gewijzigd door Dipkip op 16-07-2008 21:18:31 ]
  woensdag 16 juli 2008 @ 23:22:36 #240
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_60156041
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 13:02 schreef Cyan het volgende:
Kijk eens op www.ik2a.nl
Daar staat een advertentie van een naaiatelier in Landgraaf geloof ik dat ook hoezen maakt voor Ikea banken.

En je hebt www.bemz.com maar ik denk dat je die site al hebt gezien?
Ok bedankt. Bemz.com had ik idd al.
pi_60157170
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 23:22 schreef TechXP het volgende:

[..]

Ok bedankt. Bemz.com had ik idd al.
Laatst stond in dit topic volgens mij ook nog een ander bedrijf dat hoezen maakt voor IKEA banken...
  donderdag 17 juli 2008 @ 00:18:05 #242
67385 ROG
Go on, say it.
pi_60157200
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 19:22 schreef Dipkip het volgende:
Jaaaaaaaaaaa!!!!!

Mijn lage witte AGERUM gaat de deur uit i.v.m. verhuizing, bovenkant heeft wel wat (sleutelbos)krasjes/putjes. Hij's er ook nog in beuken o.i.d. geweest. Check Marktplaats over een weekje als je in de Randstad woont of PM?
pi_60157229
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 00:18 schreef ROG het volgende:

[..]

Mijn lage witte AGERUM gaat de deur uit i.v.m. verhuizing, bovenkant heeft wel wat (sleutelbos)krasjes/putjes. Hij's er ook nog in beuken o.i.d. geweest. Check Marktplaats over een weekje als je in de Randstad woont of PM?
Berken inderdaad...

best jammer inderdaad dat AGERUM uit het assortiment is..
  donderdag 17 juli 2008 @ 00:49:32 #244
67385 ROG
Go on, say it.
pi_60157645
Er was ook nog een hoge variant van toch? Wellicht dat Dipkip daar meer aan heeft voor een doe-het-zelf-vakkenkastwand?
pi_60157701
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 00:49 schreef ROG het volgende:
Er was ook nog een hoge variant van toch? Wellicht dat Dipkip daar meer aan heeft voor een doe-het-zelf-vakkenkastwand?
euhm een 177cm versie en een 103 of zo... maar de hele serie is uit het assortiment blijkbaar...
pi_60160904
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 00:18 schreef ROG het volgende:
Het er op gokken dat ik er 8 weet te verzamelen via tweedehands en dat ze dan ook nog steeds dezelfde kleur wit hebben is me een te grote gok plus dat ik ze nu nergens kwijt kan, en over twee maanden ineens alle 8 moet hebben...
pi_60189860
Wij wouden graag nieuwe borden/schalen halen, is de 365+ van goeie kwaliteit?

En accepteert de Ikea VVV iris cadeaubonnen?
  vrijdag 18 juli 2008 @ 14:55:12 #248
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_60190215
Ik verklaar mijn liefde aan het Ikea restaurant in België, ergens in de buurt van Brussel omdat, naast de gebruikelijke gehaktballen, ook vegetarische ravioli beschikbaar was. ^^

Ik ben al een tijdje niet in de Nederlandse Ikea's geweest, maar daar zullen ze toch ook wel zoiets hebben?
  vrijdag 18 juli 2008 @ 15:37:56 #249
3185 Adelante
To let it go now
pi_60191245
NIEUW!

pi_60191425
Die tv meubel ziet er bijzonder strak uit moet ik zeggen. Wat voor een is dat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')