Zeker wetenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:32 schreef Lastpost het volgende:
Maar toch vind ik die topics wel wat hebben, interessant om te kijken hoe mensen omgaan met bepaalde situaties.
Ik weet niet hoor... Persoonlijk vind ik dat mensen zich altijd te veel aantrekken van zeg maar de realtiteit van anderenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Zeker.
En gewoon om te kijken/bevestigen of je wel in de realiteit staat.
*en ze klapte haar laptop dicht en liep de deur uit*quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Misschien komen ze daar pas halverwege het topic achter..
De TS zal het verhaal altijd eenzijdig vertellen. Zoals ik en een ieder ander hier ook doet.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:40 schreef Lastpost het volgende:
Juist een buitenstaander die niet emotioneel bij je betrokken is kan naar mijn mening goed een situatie overzien, zolang ie goed en volledig geschetst is en de antwoorden bij eventuele vragen naar eerlijkheid worden beantwoord.
Maar de TS ziet het vanuit diezelfde kant. Zij/hij verteld hoe zij/hij het ziet, en of het dus voor TS werkt en ervaren wordt.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:41 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
De TS zal het verhaal altijd eenzijdig vertellen. Zoals ik en een ieder ander hier ook doet.
De enkele keer dat ik hier een topic open zal ik echt wel zo open, eerlijk en duidelijk mogelijk (van beiden kanten) m'n verhaal doen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:41 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
De TS zal het verhaal altijd eenzijdig vertellen. Zoals ik en een ieder ander hier ook doet.
Conclusie: De mensen die dat niet zijn/hebben openen zo een topic en hebben er vervolgens niets aan en doen er niets mee.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:48 schreef liefie_ het volgende:
Als je in staat bent eerlijk antwoord te geven op vragen en een objectief inzicht hebt in je eigen aandeel en zo heb je geen topic nodig dan kun je er zelf met logisch nadenken volgens mij toch echt ook wel uit komen
aka topics maken doe je gewoon voor de aandacht.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:48 schreef liefie_ het volgende:
Als je in staat bent eerlijk antwoord te geven op vragen en een objectief inzicht hebt in je eigen aandeel en zo heb je geen topic nodig dan kun je er zelf met logisch nadenken volgens mij toch echt ook wel uit komen
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:49 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Conclusie: De mensen die dat niet zijn/hebben openen zo een topic en hebben er vervolgens niets aan en doen er niets mee.
Posten in topics als deze niet dan?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
aka topics maken doe je gewoon voor de aandacht.
Fok=stomquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan krijgen ze niet de antwoorden die ze willen horen. Dus is fok daarna als stom bestempeld
Inderdaad, dus niet zo moeilijk doen...quote:
Dat is ook een kunst hoor.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Fok=stom
Kom op zeg wat een zwaar gelul voor een bullshit onderwerp...
Single zijn was echt wel cheaperquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:50 schreef Feitosa het volgende:
Nog een 40 tal minuten volzeveren en dan naar de kroeg.
Eens kijken hoeveel geld ik vanavond op kan maken.........![]()
nou zo zwaar vond ik het nou eigenlijk ook weer niet. Is het voetbal afgelopen?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Fok=stom
Kom op zeg wat een zwaar gelul voor een bullshit onderwerp...
Nee hoor, weet je wat sieraden kosten??quote:
Of het is gewoon lekker om de saaie momenten door te komen...quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:57 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Volgens mij zijn mensen gewoon sociale wezens die het nodig hebben zich begrepen te voelen. Vandaar dat wij vreemden met elkaar communiceren.
Dat je het saai vindt is een bewijs dat je een sociaal dier bent. Anders had je je uitstekend kunnen vermaken in je eentje! En had je je nooit verveeld..quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Of het is gewoon lekker om de saaie momenten door te komen...
Naja zwaar voor het onderwerp waar het over ging: Een analyse van de mensen die een topic op FOK! openen waar v99% een HOAX isquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:58 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
nou zo zwaar vond ik het nou eigenlijk ook weer niet. Is het voetbal afgelopen?
Beweer ik ergens iets anders?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Dat je het saai vindt is een bewijs dat je een sociaal dier bent. Anders had je je uitstekend kunnen vermaken in je eentje! En had je je nooit verveeld..
Heel goed!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:01 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik probeer het EK te vermijden
gaat prima
Maak ze zelf en zelfs die draag ik nooitquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:59 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nee hoor, weet je wat sieraden kosten??
Ik doelde op de edelmetalen variant. Maar m,n reactie klopte niet helemaal....beetje duf denk ik.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Maak ze zelf en zelfs die draag ik nooit
Make up ook zelden
Voor Portugal 2?quote:
Nice nicequote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:08 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik doelde op de edelmetalen variant. Maar m,n reactie klopte niet helemaal....beetje duf denk ik.
Naturel vrouw, interessant. Daar viel ik vroeger echt zwaar op.
Nu heb ik liever opgemaakte sletjes
Die hoeft mn vriendje niet voor me te kopen hoorquote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:08 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik doelde op de edelmetalen variant. Maar m,n reactie klopte niet helemaal....beetje duf denk ik.
Naturel vrouw, interessant. Daar viel ik vroeger echt zwaar op.
Naja, toendertijd liep ik rond in de "alto kringen" en tegenwoordig vind je weinig naturel vrouwen, en tja je wilt toch wat.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:13 schreef liefie_ het volgende:
Waarom nu niet meer?
Ik ben niet naturel hooreerder lui
Over smaak valt niet te twisten Feitosa, kies een geur die bij je past, en dat kunnen er best meer zijn.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:21 schreef Feitosa het volgende:
Wat vinden de dames trouwens een betere mannengeur : D&G: by of Jean paul Gaultier?
Die hyebben toch juist veel zwart rond hun ogen en zoquote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:15 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Naja, toendertijd liep ik rond in de "alto kringen" en tegenwoordig vind je weinig naturel vrouwen, en tja je wilt toch wat.
Brachaquote:
Haha ik ga ook soppen van JPG maar dat vond ik een beetje plastischquote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:27 schreef liefie_ het volgende:
JPG ga ik echt van soppen
MAar idd heel persoonlijk en zo
Ik heb nu "Rive Gauche" van Yves Saint Laurent & "Egoïst" van Chanelquote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:21 schreef Feitosa het volgende:
Wat vinden de dames trouwens een betere mannengeur : D&G: by of Jean paul Gaultier?
Nee, toen waren het nog niet van die aanstellers en over het algemeen Hoger geschoolde types.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:26 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Die hyebben toch juist veel zwart rond hun ogen en zo
Op zich een mooie quote, maar helaas wordt men ook op fok zelden begrepenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:57 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Volgens mij zijn mensen gewoon sociale wezens die het nodig hebben zich begrepen te voelen. Vandaar dat wij vreemden met elkaar communiceren.
quote:Op zondag 8 juni 2008 00:07 schreef Logician het volgende:
Ik ben net benaderd door een schrijfter van een weekblad voor een interview aan de hand van mijn weblog
stoerquote:Op zondag 8 juni 2008 00:07 schreef Logician het volgende:
Ik ben net benaderd door een schrijfster van een weekblad voor een interview aan de hand van mijn weblog
gaat over "mijn wereld" mijn ervaringswereld zeg maarquote:Op zondag 8 juni 2008 00:11 schreef Abbadon het volgende:
[..]
stoerik zou er haast je weblog van gaan inkijken
![]()
wat is de insteek van het interview?
same herequote:Op zondag 8 juni 2008 00:13 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat zou dan de eerste vriendin worden die ik ga kopen.
Zeker een complimentquote:Op zondag 8 juni 2008 00:11 schreef Logician het volgende:ze had mijn blog gelezen en was er van onder de indruk en daar wil ze een stuk aan wijden in een damesweekblad, op zich wel een compliment denk ik
vanwaar dequote:Op zondag 8 juni 2008 00:11 schreef Logician het volgende:
[..]
gaat over "mijn wereld" mijn ervaringswereld zeg maar
*kuch*quote:Op zondag 8 juni 2008 00:13 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat zou dan de eerste vriendin worden die ik ga kopen.
sja dequote:Op zondag 8 juni 2008 00:19 schreef Abbadon het volgende:
vanwaar de? je mag best een beetje trots zijn op jezelf, zo te lezen
Alleen maar interessanterquote:Op zondag 8 juni 2008 00:19 schreef Logician het volgende:
[..]
sja deomdat mijn wereldbeeld nogal wereldvreemd is zo nu en dan
ach, als je gezegd had dat het niet de eerste keer was, was er meer aan de hand geweestquote:
Hij heeft wel gelijk.quote:Op zondag 8 juni 2008 00:19 schreef Logician het volgende:
[..]
...en nu even zonder die, overigens schattige, bescheidenheid?quote:Op zondag 8 juni 2008 00:19 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik voel me ook wel euhm trots denk ik, ik vind het vooral heel erg leuk en wellicht dat er mensen zijn die er iets aan hebbenquote:
was niet bescheiden bedoeltquote:Op zondag 8 juni 2008 00:25 schreef Abbadon het volgende:
[..]
...en nu even zonder die, overigens schattige, bescheidenheid?
Uhu, dit is gewoon pimpwaardig.quote:Op zondag 8 juni 2008 00:25 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik voel me ook wel euhm trots denk ik, ik vind het vooral heel erg leuk en wellicht dat er mensen zijn die er iets aan hebben
het één sluit het ander niet uit natuurlijkquote:Op zondag 8 juni 2008 00:26 schreef Logician het volgende:
[..]
was niet bescheiden bedoeltis gewoon de keiharde waarheid
Ja het word een verhaal over zeg maar mijn ervaringen over dat zelfde onderwerpquote:Op zondag 8 juni 2008 00:26 schreef m-niki het volgende:
Hee cool Logician!!! Is het ook een beetje je doelgroep, voor je website? Want zo ja, dan hou je vast een hoop vaste lezers over aan dat interview
enne: goffedomme een film met Don Johnson op net5! En ik dacht nog wel dat er niets interessants op tv was..
Zaterdag hè, stel je voor dat je in de kroeg gaat staan.quote:Op zondag 8 juni 2008 00:32 schreef Messenga het volgende:
Wat een tempo ineens.
Stel je voorquote:Op zondag 8 juni 2008 00:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zaterdag hè, stel je voor dat je in de kroeg gaat staan.
ah, ik wist niet waar dat onderwerp dan over ging, maar heb net je verhaal gelezen enquote:Op zondag 8 juni 2008 00:27 schreef Logician het volgende:
[..]
Ja het word een verhaal over zeg maar mijn ervaringen over dat zelfde onderwerp
Joa, dat na de afgelopen week elke dag dagen van 7 tot 1 uur 's nachts te maken.quote:Op zondag 8 juni 2008 00:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zaterdag hè, stel je voor dat je in de kroeg gaat staan.
De gekkigheid!quote:
quote:Op zondag 8 juni 2008 00:41 schreef m-niki het volgende:
[..]
ah, ik wist niet waar dat onderwerp dan over ging, maar heb net je verhaal gelezen enwat heb je dat helder gedaan! Denk dat het voor anderen die het zich moeilijk voor kunnen stellen hoe het is om ermee te leven, na het lezen van jouw verhaal opeens wél een heel goed beeld hebben...vind ik knap!!!
Tis je vergeven hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |