abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 juni 2008 @ 22:34:43 #101
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59205253
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 22:32 schreef Lastpost het volgende:

Maar toch vind ik die topics wel wat hebben, interessant om te kijken hoe mensen omgaan met bepaalde situaties.
Zeker weten
Soms lijkt het allemaal zo logisch en duidelijk, maar als je er zelf tussenin zit is het een totaal ander verhaal.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_59205264
Misschien komen ze daar pas halverwege het topic achter..
pi_59205400
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 22:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Zeker.
En gewoon om te kijken/bevestigen of je wel in de realiteit staat.
Ik weet niet hoor... Persoonlijk vind ik dat mensen zich altijd te veel aantrekken van zeg maar de realtiteit van anderen
je hebt zelf toch ook een realiteit zeg maar

Daarom denk ik dat je op moet passen op het moment dat je advies in gaat winnen van derden
Een babbel over een kop koffie met je beste vriendin oke maar complete topics vol met vreemde...

Een ander kan hoe dan ook nooit voor je beslissen en iemand die je goed kent kan nog wel iets van advies geven....

Naja
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
  zaterdag 7 juni 2008 @ 22:40:06 #104
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_59205437
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 22:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Misschien komen ze daar pas halverwege het topic achter..
*en ze klapte haar laptop dicht en liep de deur uit*
  zaterdag 7 juni 2008 @ 22:40:22 #105
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_59205442
Juist een buitenstaander die niet emotioneel bij je betrokken is kan naar mijn mening goed een situatie overzien, zolang ie goed en volledig geschetst is en de antwoorden bij eventuele vragen naar eerlijkheid worden beantwoord.
pi_59205443
Je hebt helemaal gelijk.
Maar.
jezelf ergens de schuld van geven
nee makkelijker is het om het af te schuiven en je te verschuilen achter anderen (wat ik hier eigenlijk ook steeds heb gedaan)
pi_59205478
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 22:40 schreef Lastpost het volgende:
Juist een buitenstaander die niet emotioneel bij je betrokken is kan naar mijn mening goed een situatie overzien, zolang ie goed en volledig geschetst is en de antwoorden bij eventuele vragen naar eerlijkheid worden beantwoord.
De TS zal het verhaal altijd eenzijdig vertellen. Zoals ik en een ieder ander hier ook doet.
  zaterdag 7 juni 2008 @ 22:44:56 #108
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59205597
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 22:41 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

De TS zal het verhaal altijd eenzijdig vertellen. Zoals ik en een ieder ander hier ook doet.
Maar de TS ziet het vanuit diezelfde kant. Zij/hij verteld hoe zij/hij het ziet, en of het dus voor TS werkt en ervaren wordt.
Of dit de realiteit is dat is dan de vraag, maar zo wordt ie wel ervaren en dus kan een buitenstaander daar best wel een redelijk 'oordeel' over geven.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  zaterdag 7 juni 2008 @ 22:45:28 #109
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_59205612
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 22:41 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

De TS zal het verhaal altijd eenzijdig vertellen. Zoals ik en een ieder ander hier ook doet.
De enkele keer dat ik hier een topic open zal ik echt wel zo open, eerlijk en duidelijk mogelijk (van beiden kanten) m'n verhaal doen.
Alleen zal dit niet al te vaak voorkomen, simpelweg omdat ik terecht kan bij m'n vrienden en dit forum hooguit als 'check' zal gebruiken om te kijken wat de objectieve meningen zijn, al zijn die soms ook nogal subjectief.

Anders neem je enkel jezelf in de zeik natuurlijk, "ja m'n vriendin ging vreemd", maar ik vermeld er maar niet bij dat ik dit de dag ervoor ook gedaan heb en d'r heb uitgescholden voor hoer en we op papier eigenlijk al uit elkaar waren op het moment dat dit gebeurde.
Dáar schiet je toch niets mee op, buiten het feit dat het dan prettig is dat iedereen je ex als hoer bestempelt.

Al blijven dit soort R&P topics altijd lastig, want het bestaat voor een groot deel uit aannames, gedachten, gevoelens enz. die je niet altijd van de betrokkenen weet, of enkel denkt te kennen.
pi_59205683
Als je in staat bent eerlijk antwoord te geven op vragen en een objectief inzicht hebt in je eigen aandeel en zo heb je geen topic nodig dan kun je er zelf met logisch nadenken volgens mij toch echt ook wel uit komen
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_59205704
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 22:48 schreef liefie_ het volgende:
Als je in staat bent eerlijk antwoord te geven op vragen en een objectief inzicht hebt in je eigen aandeel en zo heb je geen topic nodig dan kun je er zelf met logisch nadenken volgens mij toch echt ook wel uit komen
Conclusie: De mensen die dat niet zijn/hebben openen zo een topic en hebben er vervolgens niets aan en doen er niets mee.
  zaterdag 7 juni 2008 @ 22:50:25 #112
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_59205738
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 22:48 schreef liefie_ het volgende:
Als je in staat bent eerlijk antwoord te geven op vragen en een objectief inzicht hebt in je eigen aandeel en zo heb je geen topic nodig dan kun je er zelf met logisch nadenken volgens mij toch echt ook wel uit komen
aka topics maken doe je gewoon voor de aandacht.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_59205740
Nog een 40 tal minuten volzeveren en dan naar de kroeg.

Eens kijken hoeveel geld ik vanavond op kan maken.........
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
  zaterdag 7 juni 2008 @ 22:52:58 #114
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59205801
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 22:49 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Conclusie: De mensen die dat niet zijn/hebben openen zo een topic en hebben er vervolgens niets aan en doen er niets mee.

Dan krijgen ze niet de antwoorden die ze willen horen. Dus is fok daarna als stom bestempeld
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  zaterdag 7 juni 2008 @ 22:53:29 #115
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_59205815
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 22:50 schreef JoeyT het volgende:

[..]

aka topics maken doe je gewoon voor de aandacht.
Posten in topics als deze niet dan?
  zaterdag 7 juni 2008 @ 22:53:54 #116
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_59205829
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 22:52 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]


Dan krijgen ze niet de antwoorden die ze willen horen. Dus is fok daarna als stom bestempeld
Fok=stom

Kom op zeg wat een zwaar gelul voor een bullshit onderwerp...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  zaterdag 7 juni 2008 @ 22:54:28 #117
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_59205851
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 22:53 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Posten in topics als deze niet dan?
Inderdaad, dus niet zo moeilijk doen...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  zaterdag 7 juni 2008 @ 22:55:41 #118
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_59205885
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 22:53 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Fok=stom

Kom op zeg wat een zwaar gelul voor een bullshit onderwerp...
Dat is ook een kunst hoor.
Maar fok is dus gewoon stom en bevat een boel bullshit onderwerpen met cliches.
Dan kunnen we weer verder.
pi_59205932
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 22:50 schreef Feitosa het volgende:
Nog een 40 tal minuten volzeveren en dan naar de kroeg.

Eens kijken hoeveel geld ik vanavond op kan maken.........
Single zijn was echt wel cheaper
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_59205934
Volgens mij zijn mensen gewoon sociale wezens die het nodig hebben zich begrepen te voelen. Vandaar dat wij vreemden met elkaar communiceren.
  zaterdag 7 juni 2008 @ 22:58:40 #121
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_59205951
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 22:53 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Fok=stom

Kom op zeg wat een zwaar gelul voor een bullshit onderwerp...
nou zo zwaar vond ik het nou eigenlijk ook weer niet. Is het voetbal afgelopen?
pi_59205972
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 22:57 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Single zijn was echt wel cheaper
Nee hoor, weet je wat sieraden kosten??
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
  zaterdag 7 juni 2008 @ 22:59:13 #123
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_59205974
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 22:57 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Volgens mij zijn mensen gewoon sociale wezens die het nodig hebben zich begrepen te voelen. Vandaar dat wij vreemden met elkaar communiceren.
Of het is gewoon lekker om de saaie momenten door te komen...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_59205994
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 22:59 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Of het is gewoon lekker om de saaie momenten door te komen...
Dat je het saai vindt is een bewijs dat je een sociaal dier bent. Anders had je je uitstekend kunnen vermaken in je eentje! En had je je nooit verveeld..
  zaterdag 7 juni 2008 @ 23:00:20 #125
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_59206006
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 22:58 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

nou zo zwaar vond ik het nou eigenlijk ook weer niet. Is het voetbal afgelopen?
Naja zwaar voor het onderwerp waar het over ging: Een analyse van de mensen die een topic op FOK! openen waar v99% een HOAX is

En ja afgelopen
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_59206038
Ik probeer het EK te vermijden
vandaag
- gezeild
- gefokt
- geen tv gekeken

gaat prima
  zaterdag 7 juni 2008 @ 23:02:04 #127
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_59206054
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 22:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Dat je het saai vindt is een bewijs dat je een sociaal dier bent. Anders had je je uitstekend kunnen vermaken in je eentje! En had je je nooit verveeld..
Beweer ik ergens iets anders?

Overigens denk ik juist dat FOK! eerder een veroorzaker van verveling is, dan een oplossing...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  zaterdag 7 juni 2008 @ 23:02:17 #128
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59206061
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 23:01 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik probeer het EK te vermijden
gaat prima
Heel goed!
Heb met je meegedaan, wel tv kijken, maar geen voetbal
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_59206109
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 22:59 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Nee hoor, weet je wat sieraden kosten??
Maak ze zelf en zelfs die draag ik nooit
Make up ook zelden
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_59206186
tvp


ps: 2-0
pi_59206194
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 23:04 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Maak ze zelf en zelfs die draag ik nooit
Make up ook zelden
Ik doelde op de edelmetalen variant. Maar m,n reactie klopte niet helemaal....beetje duf denk ik.

Naturel vrouw, interessant. Daar viel ik vroeger echt zwaar op.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
  zaterdag 7 juni 2008 @ 23:08:41 #132
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59206195
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 23:08 schreef Logician het volgende:
tvp


ps: 2-0
FEEST
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_59206219
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 23:08 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

FEEST
pi_59206220
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 23:08 schreef Logician het volgende:
tvp


ps: 2-0
Voor Portugal 2?
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
  zaterdag 7 juni 2008 @ 23:10:37 #136
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_59206241
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 23:08 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Ik doelde op de edelmetalen variant. Maar m,n reactie klopte niet helemaal....beetje duf denk ik.

Naturel vrouw, interessant. Daar viel ik vroeger echt zwaar op.

Nu heb ik liever opgemaakte sletjes
Nice nice
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_59206283
Liever een fijne uitgemergelde crackhoer svp.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
pi_59206307
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 23:08 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Ik doelde op de edelmetalen variant. Maar m,n reactie klopte niet helemaal....beetje duf denk ik.

Naturel vrouw, interessant. Daar viel ik vroeger echt zwaar op.
Die hoeft mn vriendje niet voor me te kopen hoor
Heb een paar speciale sieraden, op speciale gelegenheden gekregen en die draag ik ook zelden (op speciale gelegenheid )

Waarom nu niet meer?
Ik ben niet naturel hoor eerder lui
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_59206354
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 23:13 schreef liefie_ het volgende:


Waarom nu niet meer?
Ik ben niet naturel hoor eerder lui
Naja, toendertijd liep ik rond in de "alto kringen" en tegenwoordig vind je weinig naturel vrouwen, en tja je wilt toch wat.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
pi_59206476
Wat vinden de dames trouwens een betere mannengeur : D&G: by of Jean paul Gaultier?
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
  zaterdag 7 juni 2008 @ 23:24:02 #141
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_59206534
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 23:21 schreef Feitosa het volgende:
Wat vinden de dames trouwens een betere mannengeur : D&G: by of Jean paul Gaultier?
Over smaak valt niet te twisten Feitosa, kies een geur die bij je past, en dat kunnen er best meer zijn.

edit: maar dan niet tegelijkertijd hé

[ Bericht 5% gewijzigd door kaasplankje op 07-06-2008 23:49:21 ]
pi_59206563
JPG is altijd lekker maar heel standaard
het is niet persoonlijk
pi_59206603
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 23:15 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Naja, toendertijd liep ik rond in de "alto kringen" en tegenwoordig vind je weinig naturel vrouwen, en tja je wilt toch wat.
Die hyebben toch juist veel zwart rond hun ogen en zo
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_59206620
JPG ga ik echt van soppen
MAar idd heel persoonlijk en zo
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
  zaterdag 7 juni 2008 @ 23:27:31 #145
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_59206625
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 23:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:


ik moest lachen
Bracha
Every super woman needs a superman; here I am.
pi_59206643
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 23:27 schreef liefie_ het volgende:
JPG ga ik echt van soppen
MAar idd heel persoonlijk en zo
Haha ik ga ook soppen van JPG maar dat vond ik een beetje plastisch
  zaterdag 7 juni 2008 @ 23:29:51 #147
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_59206690
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 23:21 schreef Feitosa het volgende:
Wat vinden de dames trouwens een betere mannengeur : D&G: by of Jean paul Gaultier?
Ik heb nu "Rive Gauche" van Yves Saint Laurent & "Egoïst" van Chanel
pi_59206734
ik ben net nog besproeit met "Egoïst" van Chanel
niet heel vies maar op zich toch wel
pi_59206810
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 23:26 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Die hyebben toch juist veel zwart rond hun ogen en zo
Nee, toen waren het nog niet van die aanstellers en over het algemeen Hoger geschoolde types.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
pi_59206852
Anyway, vanavond ga ik maar voor de soppige JPG ................( vond m,n ex ook helemaal te gek )

En nu ben ik er vandoor....goedenavond.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
pi_59207078
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 22:57 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Volgens mij zijn mensen gewoon sociale wezens die het nodig hebben zich begrepen te voelen. Vandaar dat wij vreemden met elkaar communiceren.
Op zich een mooie quote, maar helaas wordt men ook op fok zelden begrepen
pi_59207429
Ik ben net benaderd door een schrijfster van een weekblad voor een interview aan de hand van mijn weblog

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-06-2008 00:10:02 ]
  zondag 8 juni 2008 @ 00:08:25 #153
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59207448
quote:
Op zondag 8 juni 2008 00:07 schreef Logician het volgende:
Ik ben net benaderd door een schrijfter van een weekblad voor een interview aan de hand van mijn weblog
gaaf!!
Gaat lekker he deze dagen
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_59207469
Wat is een schrijfter?

Okay, flauw. Sue me.
pi_59207481
Gaaf is het wel, Logi.
  zondag 8 juni 2008 @ 00:11:01 #156
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59207506
quote:
Op zondag 8 juni 2008 00:07 schreef Logician het volgende:
Ik ben net benaderd door een schrijfster van een weekblad voor een interview aan de hand van mijn weblog
stoer ik zou er haast je weblog van gaan inkijken

wat is de insteek van het interview?
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_59207507
ze had mijn blog gelezen en was er van onder de indruk en daar wil ze een stuk aan wijden in een damesweekblad, op zich wel een compliment denk ik
pi_59207527
quote:
Op zondag 8 juni 2008 00:11 schreef Abbadon het volgende:

[..]

stoer ik zou er haast je weblog van gaan inkijken

wat is de insteek van het interview?
gaat over "mijn wereld" mijn ervaringswereld zeg maar
pi_59207531
Welk weekblad?
pi_59207539
quote:
Op zondag 8 juni 2008 00:12 schreef dawg het volgende:
Welk weekblad?
vriendin
pi_59207562
quote:
Op zondag 8 juni 2008 00:12 schreef Logician het volgende:

[..]

vriendin
Dat zou dan de eerste vriendin worden die ik ga kopen.
pi_59207566
quote:
Op zondag 8 juni 2008 00:13 schreef dawg het volgende:

[..]

Dat zou dan de eerste vriendin worden die ik ga kopen.
same here
pi_59207571
Oh!! gvd

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-06-2008 00:14:47 ]
  zondag 8 juni 2008 @ 00:14:55 #164
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59207581
quote:
Op zondag 8 juni 2008 00:11 schreef Logician het volgende:
ze had mijn blog gelezen en was er van onder de indruk en daar wil ze een stuk aan wijden in een damesweekblad, op zich wel een compliment denk ik
Zeker een compliment
Laat het weten wanneer het erin staat, ga ik hem zeker kopen/lezen
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_59207608
Jij hebt altijd al erg goed kunnen schrijven, vind ik.
pi_59207689
wat gaaf zeg!
  zondag 8 juni 2008 @ 00:19:01 #167
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59207713
quote:
Op zondag 8 juni 2008 00:11 schreef Logician het volgende:

[..]

gaat over "mijn wereld" mijn ervaringswereld zeg maar
vanwaar de ? je mag best een beetje trots zijn op jezelf, zo te lezen
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_59207716


Maandag hebben we opnieuw contact voor een afspraak, en dan komt ze hierheen, ze willen ook een fotoshoot doen, maar ik wil liever niet herkenbaar ofzo.. lijkt me dan weer raar ofzo...
  zondag 8 juni 2008 @ 00:19:37 #169
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59207737
quote:
Op zondag 8 juni 2008 00:13 schreef dawg het volgende:

[..]

Dat zou dan de eerste vriendin worden die ik ga kopen.
*kuch*
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_59207744
quote:
Op zondag 8 juni 2008 00:19 schreef Abbadon het volgende:
vanwaar de ? je mag best een beetje trots zijn op jezelf, zo te lezen
sja de omdat mijn wereldbeeld nogal wereldvreemd is zo nu en dan
pi_59207751
quote:
Op zondag 8 juni 2008 00:19 schreef Abbadon het volgende:

[..]

*kuch*
Ik had hem te laat door
pi_59207757
quote:
Op zondag 8 juni 2008 00:19 schreef Abbadon het volgende:

[..]

*kuch*
Glaasje water?
pi_59207797
Of lul ik mezelf hier niet meer onderuit?
  zondag 8 juni 2008 @ 00:23:26 #174
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59207815
quote:
Op zondag 8 juni 2008 00:19 schreef Logician het volgende:

[..]

sja de omdat mijn wereldbeeld nogal wereldvreemd is zo nu en dan
Alleen maar interessanter
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  zondag 8 juni 2008 @ 00:23:36 #175
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59207818
quote:
Op zondag 8 juni 2008 00:22 schreef dawg het volgende:
Of lul ik mezelf hier niet meer onderuit?
ach, als je gezegd had dat het niet de eerste keer was, was er meer aan de hand geweest
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_59207830
quote:
Op zondag 8 juni 2008 00:19 schreef Logician het volgende:

[..]

sja de omdat mijn wereldbeeld nogal wereldvreemd is zo nu en dan
Hij heeft wel gelijk.
pi_59207842
quote:
Op zondag 8 juni 2008 00:23 schreef Cuegirllie het volgende:

Alleen maar interessanter
uhu
  zondag 8 juni 2008 @ 00:25:50 #178
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59207856
quote:
Op zondag 8 juni 2008 00:19 schreef Logician het volgende:

[..]

sja de omdat mijn wereldbeeld nogal wereldvreemd is zo nu en dan
...en nu even zonder die, overigens schattige, bescheidenheid?
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_59207859
quote:
Op zondag 8 juni 2008 00:24 schreef dawg het volgende:

[..]

Hij heeft wel gelijk.
Ik voel me ook wel euhm trots denk ik, ik vind het vooral heel erg leuk en wellicht dat er mensen zijn die er iets aan hebben
  zondag 8 juni 2008 @ 00:26:37 #180
77330 m-niki
for real
pi_59207874
Hee cool Logician!!! Is het ook een beetje je doelgroep, voor je website? Want zo ja, dan hou je vast een hoop vaste lezers over aan dat interview

enne: goffedomme een film met Don Johnson op net5! En ik dacht nog wel dat er niets interessants op tv was..

[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
maar eerst nog even dit: blablabla
pi_59207878
quote:
Op zondag 8 juni 2008 00:25 schreef Abbadon het volgende:

[..]

...en nu even zonder die, overigens schattige, bescheidenheid?
was niet bescheiden bedoelt is gewoon de keiharde waarheid
pi_59207894
quote:
Op zondag 8 juni 2008 00:25 schreef Logician het volgende:

[..]

Ik voel me ook wel euhm trots denk ik, ik vind het vooral heel erg leuk en wellicht dat er mensen zijn die er iets aan hebben
Uhu, dit is gewoon pimpwaardig.
  zondag 8 juni 2008 @ 00:27:43 #183
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59207900
quote:
Op zondag 8 juni 2008 00:26 schreef Logician het volgende:

[..]

was niet bescheiden bedoelt is gewoon de keiharde waarheid
het één sluit het ander niet uit natuurlijk
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_59207901
quote:
Op zondag 8 juni 2008 00:26 schreef m-niki het volgende:
Hee cool Logician!!! Is het ook een beetje je doelgroep, voor je website? Want zo ja, dan hou je vast een hoop vaste lezers over aan dat interview

enne: goffedomme een film met Don Johnson op net5! En ik dacht nog wel dat er niets interessants op tv was..

Ja het word een verhaal over zeg maar mijn ervaringen over dat zelfde onderwerp
pi_59207910
quote:
Op zondag 8 juni 2008 00:27 schreef dawg het volgende:

[..]

Uhu, dit is gewoon pimpwaardig.
  zondag 8 juni 2008 @ 00:32:39 #186
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_59207994
Wat een tempo ineens.
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 8 juni 2008 @ 00:38:01 #187
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_59208095
quote:
Op zondag 8 juni 2008 00:32 schreef Messenga het volgende:
Wat een tempo ineens.
Zaterdag hè, stel je voor dat je in de kroeg gaat staan.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_59208143
quote:
Op zondag 8 juni 2008 00:38 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Zaterdag hè, stel je voor dat je in de kroeg gaat staan.
Stel je voor
  zondag 8 juni 2008 @ 00:41:36 #189
77330 m-niki
for real
pi_59208178
quote:
Op zondag 8 juni 2008 00:27 schreef Logician het volgende:

[..]

Ja het word een verhaal over zeg maar mijn ervaringen over dat zelfde onderwerp
ah, ik wist niet waar dat onderwerp dan over ging, maar heb net je verhaal gelezen en wat heb je dat helder gedaan! Denk dat het voor anderen die het zich moeilijk voor kunnen stellen hoe het is om ermee te leven, na het lezen van jouw verhaal opeens wél een heel goed beeld hebben...vind ik knap!!!
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
maar eerst nog even dit: blablabla
  zondag 8 juni 2008 @ 00:42:02 #190
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_59208184
quote:
Op zondag 8 juni 2008 00:38 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Zaterdag hè, stel je voor dat je in de kroeg gaat staan.
Joa, dat na de afgelopen week elke dag dagen van 7 tot 1 uur 's nachts te maken.
  zondag 8 juni 2008 @ 00:42:02 #191
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59208185
quote:
Op zondag 8 juni 2008 00:40 schreef Logician het volgende:

[..]

Stel je voor
Stel je voor ja

Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 8 juni 2008 @ 00:42:04 #192
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_59208187
quote:
Op zondag 8 juni 2008 00:40 schreef Logician het volgende:

[..]

Stel je voor
De gekkigheid!
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_59208332
quote:
Op zondag 8 juni 2008 00:41 schreef m-niki het volgende:

[..]

ah, ik wist niet waar dat onderwerp dan over ging, maar heb net je verhaal gelezen en wat heb je dat helder gedaan! Denk dat het voor anderen die het zich moeilijk voor kunnen stellen hoe het is om ermee te leven, na het lezen van jouw verhaal opeens wél een heel goed beeld hebben...vind ik knap!!!
dankje
pi_59208339
quote:
Op zondag 8 juni 2008 00:42 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Stel je voor ja

sowwie

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-06-2008 00:49:35 ]
  zondag 8 juni 2008 @ 00:54:39 #195
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59208459
quote:
Op zondag 8 juni 2008 00:49 schreef Logician het volgende:

[..]

sowwie
Tis je vergeven hoor
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_59208530
quote:
Op zondag 8 juni 2008 00:54 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Tis je vergeven hoor
pi_59208538
leuk filmpje van die derren brown trouwens
pi_59208691
Ik blijf deze geniaal vinden.

pi_59208751
vind ik deze leuker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')