Zeker wetenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:32 schreef Lastpost het volgende:
Maar toch vind ik die topics wel wat hebben, interessant om te kijken hoe mensen omgaan met bepaalde situaties.
Ik weet niet hoor... Persoonlijk vind ik dat mensen zich altijd te veel aantrekken van zeg maar de realtiteit van anderenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Zeker.
En gewoon om te kijken/bevestigen of je wel in de realiteit staat.
*en ze klapte haar laptop dicht en liep de deur uit*quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Misschien komen ze daar pas halverwege het topic achter..
De TS zal het verhaal altijd eenzijdig vertellen. Zoals ik en een ieder ander hier ook doet.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:40 schreef Lastpost het volgende:
Juist een buitenstaander die niet emotioneel bij je betrokken is kan naar mijn mening goed een situatie overzien, zolang ie goed en volledig geschetst is en de antwoorden bij eventuele vragen naar eerlijkheid worden beantwoord.
Maar de TS ziet het vanuit diezelfde kant. Zij/hij verteld hoe zij/hij het ziet, en of het dus voor TS werkt en ervaren wordt.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:41 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
De TS zal het verhaal altijd eenzijdig vertellen. Zoals ik en een ieder ander hier ook doet.
De enkele keer dat ik hier een topic open zal ik echt wel zo open, eerlijk en duidelijk mogelijk (van beiden kanten) m'n verhaal doen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:41 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
De TS zal het verhaal altijd eenzijdig vertellen. Zoals ik en een ieder ander hier ook doet.
Conclusie: De mensen die dat niet zijn/hebben openen zo een topic en hebben er vervolgens niets aan en doen er niets mee.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:48 schreef liefie_ het volgende:
Als je in staat bent eerlijk antwoord te geven op vragen en een objectief inzicht hebt in je eigen aandeel en zo heb je geen topic nodig dan kun je er zelf met logisch nadenken volgens mij toch echt ook wel uit komen
aka topics maken doe je gewoon voor de aandacht.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:48 schreef liefie_ het volgende:
Als je in staat bent eerlijk antwoord te geven op vragen en een objectief inzicht hebt in je eigen aandeel en zo heb je geen topic nodig dan kun je er zelf met logisch nadenken volgens mij toch echt ook wel uit komen
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:49 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Conclusie: De mensen die dat niet zijn/hebben openen zo een topic en hebben er vervolgens niets aan en doen er niets mee.
Posten in topics als deze niet dan?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
aka topics maken doe je gewoon voor de aandacht.
Fok=stomquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan krijgen ze niet de antwoorden die ze willen horen. Dus is fok daarna als stom bestempeld
Inderdaad, dus niet zo moeilijk doen...quote:
Dat is ook een kunst hoor.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Fok=stom
Kom op zeg wat een zwaar gelul voor een bullshit onderwerp...
Single zijn was echt wel cheaperquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:50 schreef Feitosa het volgende:
Nog een 40 tal minuten volzeveren en dan naar de kroeg.
Eens kijken hoeveel geld ik vanavond op kan maken.........![]()
nou zo zwaar vond ik het nou eigenlijk ook weer niet. Is het voetbal afgelopen?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Fok=stom
Kom op zeg wat een zwaar gelul voor een bullshit onderwerp...
Nee hoor, weet je wat sieraden kosten??quote:
Of het is gewoon lekker om de saaie momenten door te komen...quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:57 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Volgens mij zijn mensen gewoon sociale wezens die het nodig hebben zich begrepen te voelen. Vandaar dat wij vreemden met elkaar communiceren.
Dat je het saai vindt is een bewijs dat je een sociaal dier bent. Anders had je je uitstekend kunnen vermaken in je eentje! En had je je nooit verveeld..quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Of het is gewoon lekker om de saaie momenten door te komen...
Naja zwaar voor het onderwerp waar het over ging: Een analyse van de mensen die een topic op FOK! openen waar v99% een HOAX isquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:58 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
nou zo zwaar vond ik het nou eigenlijk ook weer niet. Is het voetbal afgelopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |