Op zich een mooie quote, maar helaas wordt men ook op fok zelden begrepenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:57 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Volgens mij zijn mensen gewoon sociale wezens die het nodig hebben zich begrepen te voelen. Vandaar dat wij vreemden met elkaar communiceren.
quote:Op zondag 8 juni 2008 00:07 schreef Logician het volgende:
Ik ben net benaderd door een schrijfter van een weekblad voor een interview aan de hand van mijn weblog
stoerquote:Op zondag 8 juni 2008 00:07 schreef Logician het volgende:
Ik ben net benaderd door een schrijfster van een weekblad voor een interview aan de hand van mijn weblog
gaat over "mijn wereld" mijn ervaringswereld zeg maarquote:Op zondag 8 juni 2008 00:11 schreef Abbadon het volgende:
[..]
stoerik zou er haast je weblog van gaan inkijken
![]()
wat is de insteek van het interview?
same herequote:Op zondag 8 juni 2008 00:13 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat zou dan de eerste vriendin worden die ik ga kopen.
Zeker een complimentquote:Op zondag 8 juni 2008 00:11 schreef Logician het volgende:ze had mijn blog gelezen en was er van onder de indruk en daar wil ze een stuk aan wijden in een damesweekblad, op zich wel een compliment denk ik
vanwaar dequote:Op zondag 8 juni 2008 00:11 schreef Logician het volgende:
[..]
gaat over "mijn wereld" mijn ervaringswereld zeg maar
*kuch*quote:Op zondag 8 juni 2008 00:13 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat zou dan de eerste vriendin worden die ik ga kopen.
sja dequote:Op zondag 8 juni 2008 00:19 schreef Abbadon het volgende:
vanwaar de? je mag best een beetje trots zijn op jezelf, zo te lezen
Alleen maar interessanterquote:Op zondag 8 juni 2008 00:19 schreef Logician het volgende:
[..]
sja deomdat mijn wereldbeeld nogal wereldvreemd is zo nu en dan
ach, als je gezegd had dat het niet de eerste keer was, was er meer aan de hand geweestquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |