Beweer ik ergens iets anders?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Dat je het saai vindt is een bewijs dat je een sociaal dier bent. Anders had je je uitstekend kunnen vermaken in je eentje! En had je je nooit verveeld..
Heel goed!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:01 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik probeer het EK te vermijden
gaat prima
Maak ze zelf en zelfs die draag ik nooitquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:59 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nee hoor, weet je wat sieraden kosten??
Ik doelde op de edelmetalen variant. Maar m,n reactie klopte niet helemaal....beetje duf denk ik.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Maak ze zelf en zelfs die draag ik nooit
Make up ook zelden
Voor Portugal 2?quote:
Nice nicequote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:08 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik doelde op de edelmetalen variant. Maar m,n reactie klopte niet helemaal....beetje duf denk ik.
Naturel vrouw, interessant. Daar viel ik vroeger echt zwaar op.
Nu heb ik liever opgemaakte sletjes
Die hoeft mn vriendje niet voor me te kopen hoorquote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:08 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik doelde op de edelmetalen variant. Maar m,n reactie klopte niet helemaal....beetje duf denk ik.
Naturel vrouw, interessant. Daar viel ik vroeger echt zwaar op.
Naja, toendertijd liep ik rond in de "alto kringen" en tegenwoordig vind je weinig naturel vrouwen, en tja je wilt toch wat.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:13 schreef liefie_ het volgende:
Waarom nu niet meer?
Ik ben niet naturel hooreerder lui
Over smaak valt niet te twisten Feitosa, kies een geur die bij je past, en dat kunnen er best meer zijn.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:21 schreef Feitosa het volgende:
Wat vinden de dames trouwens een betere mannengeur : D&G: by of Jean paul Gaultier?
Die hyebben toch juist veel zwart rond hun ogen en zoquote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:15 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Naja, toendertijd liep ik rond in de "alto kringen" en tegenwoordig vind je weinig naturel vrouwen, en tja je wilt toch wat.
Brachaquote:
Haha ik ga ook soppen van JPG maar dat vond ik een beetje plastischquote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:27 schreef liefie_ het volgende:
JPG ga ik echt van soppen
MAar idd heel persoonlijk en zo
Ik heb nu "Rive Gauche" van Yves Saint Laurent & "Egoïst" van Chanelquote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:21 schreef Feitosa het volgende:
Wat vinden de dames trouwens een betere mannengeur : D&G: by of Jean paul Gaultier?
Nee, toen waren het nog niet van die aanstellers en over het algemeen Hoger geschoolde types.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:26 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Die hyebben toch juist veel zwart rond hun ogen en zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |