Hij heeft wel gelijk.quote:Op zondag 8 juni 2008 00:19 schreef Logician het volgende:
[..]
sja deomdat mijn wereldbeeld nogal wereldvreemd is zo nu en dan
...en nu even zonder die, overigens schattige, bescheidenheid?quote:Op zondag 8 juni 2008 00:19 schreef Logician het volgende:
[..]
sja deomdat mijn wereldbeeld nogal wereldvreemd is zo nu en dan
Ik voel me ook wel euhm trots denk ik, ik vind het vooral heel erg leuk en wellicht dat er mensen zijn die er iets aan hebbenquote:
was niet bescheiden bedoeltquote:Op zondag 8 juni 2008 00:25 schreef Abbadon het volgende:
[..]
...en nu even zonder die, overigens schattige, bescheidenheid?
Uhu, dit is gewoon pimpwaardig.quote:Op zondag 8 juni 2008 00:25 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik voel me ook wel euhm trots denk ik, ik vind het vooral heel erg leuk en wellicht dat er mensen zijn die er iets aan hebben
het één sluit het ander niet uit natuurlijkquote:Op zondag 8 juni 2008 00:26 schreef Logician het volgende:
[..]
was niet bescheiden bedoeltis gewoon de keiharde waarheid
Ja het word een verhaal over zeg maar mijn ervaringen over dat zelfde onderwerpquote:Op zondag 8 juni 2008 00:26 schreef m-niki het volgende:
Hee cool Logician!!! Is het ook een beetje je doelgroep, voor je website? Want zo ja, dan hou je vast een hoop vaste lezers over aan dat interview
enne: goffedomme een film met Don Johnson op net5! En ik dacht nog wel dat er niets interessants op tv was..
Zaterdag hè, stel je voor dat je in de kroeg gaat staan.quote:Op zondag 8 juni 2008 00:32 schreef Messenga het volgende:
Wat een tempo ineens.
Stel je voorquote:Op zondag 8 juni 2008 00:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zaterdag hè, stel je voor dat je in de kroeg gaat staan.
ah, ik wist niet waar dat onderwerp dan over ging, maar heb net je verhaal gelezen enquote:Op zondag 8 juni 2008 00:27 schreef Logician het volgende:
[..]
Ja het word een verhaal over zeg maar mijn ervaringen over dat zelfde onderwerp
Joa, dat na de afgelopen week elke dag dagen van 7 tot 1 uur 's nachts te maken.quote:Op zondag 8 juni 2008 00:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zaterdag hè, stel je voor dat je in de kroeg gaat staan.
De gekkigheid!quote:
quote:Op zondag 8 juni 2008 00:41 schreef m-niki het volgende:
[..]
ah, ik wist niet waar dat onderwerp dan over ging, maar heb net je verhaal gelezen enwat heb je dat helder gedaan! Denk dat het voor anderen die het zich moeilijk voor kunnen stellen hoe het is om ermee te leven, na het lezen van jouw verhaal opeens wél een heel goed beeld hebben...vind ik knap!!!
Tis je vergeven hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |