Dat klopt.quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:02 schreef computergirl het volgende:
maar dat is 'toelachen' en niet 'uitlachen'
Ik vond het zielig toen met de Rotterdam Marathon.... in 27 graden volle zon, met een dikke sweatshirt en lange dikke trainingsbroek gaan lopen. Als sprinter zou ik het nog wel kunnen begrijpen dat je je zo warm aan kleedt.quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:11 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Dat klopt.
Enige keer dat ik wel mensen uitlach (zonder dat ze het door hebben hoor) is als ze bijv. bij de 7heuvelenloop in november 15km gaan lopen met een gevoerde trainingsbroek en daarboven een shirt + trui met lange mouwen. Dat zijn ook de mensen die keihard van start gaan en je bij 3km weer ineens tegen komt met de trui om de middel.
Dan loop je ongeveer 10 km/u. Dan zou ik uitgaan van tegen de 30 minuten. Als het sneller gaat is het mooi meegenomen. En dan hoef je je nergens voor te schamen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:52 schreef hoppipolla het volgende:
nou, ik heb ongeveer gekeken hoe lang ik over mijn negen kilometer doe ( en het ging niet eens heel lekker die dag) en dat was 55 minuten. Dus ik denk dat ik 25 minuten over vijf kilometer wel ongeveer ga halen dan. Ik ben benieuwd!
Dik 10.5 km/u is toch ook prima. Genoeg mensen die dat nooit zullen halenquote:Op maandag 30 juni 2008 15:55 schreef hoppipolla het volgende:
27 minuten nogwat, dus ik ben heel tevreden! persoonlijk record en ik schaamde me niet, maar was juist heel blij! nu doortrainen en de volgende keer onder de 25 minuten is het doel. Maar voorlopig was ik hier erg blij mee.
Heb 2 rustdagen in de week. Ik probeer elke week minstens een keer duur te lopen. Voor de rest is het snelheidstraining.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:07 schreef Landgeld het volgende:
Zijn er hier ook mensen die echt ELKE dag lopen? Ik probeer zo'n 3x per week te lopen, dus zo om de dag.... Moet alleen bewuster bezig zijn met verschillende trainingsvormen; meer intervallen, meer 'rustig' lopen, en af en toe eens lekker hard en op tijd.. Ik loop gemiddeld zo'n 5-6 km.. gisteren 26 minuten over 6 km, dus ging lekker
wat bedoel je met snelheidstraining? Intervallen? Zo ja, hoe doe je dat? (30 sec. sprint, 30 sec. rust, of train je op de baan?)quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Heb 2 rustdagen in de week. Ik probeer elke week minstens een keer duur te lopen. Voor de rest is het snelheidstraining.
meestal pak ik een weg met lantaarnpalen om de 100meter en ga tussen paal 1 en 2 rustig hardlopen (tempo dat je makkelijk kunt praten), tussen paal 2 en 3 keihard sprinten (dat je net 100m volhoudt), tussen paal 3 en 4 wandelen, dan weer opnieuw en dat zo'n 5 km lang. Ben je aan het eind wel kapot, maar is erg leuk!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:51 schreef Landgeld het volgende:
[..]
wat bedoel je met snelheidstraining? Intervallen? Zo ja, hoe doe je dat? (30 sec. sprint, 30 sec. rust, of train je op de baan?)
Het is vast wel te doen, maar ik vind het niet leuk. Met zulke temperaturen is fietsen, of skaten, of zwemmen, veel leuker. Het gaat voor mijn gevoel ook altijd voor geen meter als het boven de 25 graden is. En niet alleen 'voor mijn gevoel', ook volgens de klokquote:Op woensdag 2 juli 2008 08:44 schreef Innocence het volgende:
In deze warmte is het trouwens echt niet te doen, snap niet hoe die rare Afrikanen dat voor elkaar krijgen...
Baantraining.. dus 100m tot 800mquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:51 schreef Landgeld het volgende:
[..]
wat bedoel je met snelheidstraining? Intervallen? Zo ja, hoe doe je dat? (30 sec. sprint, 30 sec. rust, of train je op de baan?)
Hardloopschema op je mp3-speler #9: Met meer nieuwe lopers!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:42 schreef Innocence het volgende:
En ik ben op zoek naar een betaalbare afstands-/snelheidsmeter. Iemand aanraders?
Nike+ met band is nu maar 60 euro namelijk of meot je daar die sensor nog los bijkopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |