En bijna 300.000 posts.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:42 schreef skiczukie het volgende:
Nee, het is een werkloze kerel in de 50 en post zo'n 200 keer per dag. Wat denk je zelf.
zo weinigquote:
Waarom noem je me plots HET.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:41 schreef mounirk het volgende:
Overal waar ik kijk is deze user. Zij opent een topic om de haverklap, en haar userposts zijn uitermate triest!
Wat voor werk doet zij?
En heeft "het" hobby's/vrienden/school/werk?
yvonne?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom noem je me plots HET.
Ik ben gewoon een geile meid van 45 die via Fok veel contacten heeft opgedaan.
Nee, serieus.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je zegt dat je twee vragen stelt. Ik zie er maar één.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:50 schreef mounirk het volgende:
[..]
Nee, serieus.
Beantwoord mijn vragen eens.
Ben je niet verslaafd aan fok?
Bovenstaande vragen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je zegt dat je twee vragen stelt. Ik zie er maar één.
Nee sorry, ik ben een 1.92 lange bouwvakker met bierbuik.quote:
Nee geen flauw ideequote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:53 schreef mounirk het volgende:
[..]
Bovenstaande vragen.
Je weet wat ik bedoel.
Was mooi hé bij het metselen van dat muurtje ?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee sorry, ik ben een 1.92 lange bouwvakker met bierbuik.
Nu nog goed Nederlandsquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:57 schreef mounirk het volgende:
Ik weet dat je je verslaafd bent aan het forum.
Afmeldtquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:01 schreef mounirk het volgende:
[..]
Ik verbeter mijn zin als jij je afmeld.
quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
ZALTBOMMELquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:06 schreef fotoloog het volgende:
tong is eenzaam en alleen in zaltbommel....
Het is nog waar ook wat fotoloog schreefquote:Op donderdag 2 november 2006 19:51 schreef tong80 het volgende:
Ik woon in Zaltbommel.
Het gaat over een beroepscrimineel die alom berucht is/was.
Heeft denk ik al bij al zo'n 10 jaar vast gezeten. Pietsie Termolen is zijn naam. Uit een beruchte familie. Zijn oudere broer is dertig jaar geleden al doodgeschoten door een politie agent.
Ik ben er nog niet achter kunnen komen wie de dader is. Er zijn wel speculaties.
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:22 schreef The_Terminator het volgende:
En die tong ook onder zijn postLaast ben ik even op zoek gegaan naar het topic waar hij dit als eerst gebruikte (je moet toch wat als je je verveelt), dat blijkt dus deze te zijn: Nijntje_p !!!
Sindsdien is hij hem volgensmij nooit meer vergeten
Mijn eerste topic ging over een homo in de Bus.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:36 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
![]()
Kijk, hier zijn al je topics van laag naar hoog: klik
Dan zijn die waarschijnlijk verloren gegaan tijdens de crash. Kan ook zijn dat hij verderop nog wel ergens voorkomt aangezien de search sorteert op topicnummer, sommige topic's staan niet meer goed op volgorde en komen de topics ergens anders in de lijst te staan.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn eerste topic ging over een homo in de Bus.
Gelukkig kwam daar Romario achteraan
Ah, ok. Dacht dat het niet klopte. Had het topic nog niet geopend, en aangezien je aangaf dat de volgende over Romario ging dacht ik dat er iets fout zatquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:42 schreef tong80 het volgende:
Nee hoor Eerste over Bart die ik verdacht van homo zijn. En het derde topic gaat over Romario
ONZquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:48 schreef tong80 het volgende:
Ik kwam op Fok tijdens BB-2 kwam er pas na drie weken achter dat er meer was dan het BB forum
Valt wel op jah,quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:57 schreef mounirk het volgende:
Lul er maar omheen.
Ik weet dat je je verslaafd bent aan het forum.
Afkicken moet je....
Net nog bij de verjaardag van mijn moeder geweest. Was voor het eerst in maanden dat ik haar weer eens zag.quote:Op zondag 15 juni 2008 18:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
Tong80 heeft gewoon geen leven buiten FOK!
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:36 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
![]()
Kijk, hier zijn al je topics van laag naar hoog: klik
Heeft hij niet nodig, gewoon Fok! op zijn mobieltje tochquote:
Ideaal wel dat hallmark hè, zo hoefde je vandaag niet eens de deur uit om de verjaardag van je moeder te vieren.quote:
de nieuwe sherlock holmesquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:43 schreef skiczukie het volgende:
Óf het het is een multiuseraccount.
omdat hij geen gezond verstand heeftquote:Op zondag 15 juni 2008 20:35 schreef zomgmoz het volgende:
Waarom is tong80 eigenlijk nog geen mod? Hij post zoveel, volgens mij ziet hij alles.
Pas maar als ik ooit buiten komquote:Op zondag 15 juni 2008 20:41 schreef tenenkaas het volgende:
[..]
omdat hij geen gezond verstand heeft
Hoe heerlijk moet deze aandacht voor je zijn? Na zoveel topics door jou gestart te zijn, krijg je er zomaar helemaal één die over jou exclusief gaat. Je moeite wordt iig schromelijk beloondquote:
Hier erger ik me nog het meeste aan bij Tong80.quote:Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld
Because maybequote:Op zondag 15 juni 2008 21:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hier erger ik me nog het meeste aan bij Tong80.
My wonderwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaallquote:Op zondag 15 juni 2008 21:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Because maybe
You're gonna be the one who saves me?
And after all
You're my wonderwall
Oh ja ik ken iedereen. Als ik een beetje moeite doe.quote:
Echt wel.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:47 schreef SCH het volgende:
tong80 en ik gaan 1 x per 2 weken samen vissen. Dunkt me dat je dan wel een leven hebt.
Dat valt best mee. Ik heb me pa al 2,5 jaar niet meer gezienquote:Op zondag 15 juni 2008 19:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net nog bij de verjaardag van mijn moeder geweest. Was voor het eerst in maanden dat ik haar weer eens zag.
Ben ik te knap naar je beeld ?quote:
Ik maakte maar een grapjequote:Op zondag 15 juni 2008 22:03 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dat valt best mee. Ik heb me pa al 2,5 jaar niet meer gezien
MissHobje anaal nemen of MissHobje moet mijn zaad slikkenquote:Op zondag 15 juni 2008 22:05 schreef MissHobje het volgende:
Ow en heb je nog een dilemma voor ons Tong80 ?
Een baan zoeken ofzo?quote:Op zondag 15 juni 2008 22:06 schreef SeLang het volgende:
Tong, ga je nog iets speciaals doen als je de 300.000 hebt?
quote:Op zondag 15 juni 2008 22:06 schreef SeLang het volgende:
Sorry, je hebt het antwoord al gegevenquote:Op zondag 15 juni 2008 22:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
MissHobje anaal nemen of MissHobje moet mijn zaad slikken
Ja naar buiten. En heel hard roepen JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 15 juni 2008 22:06 schreef SeLang het volgende:
quote:Op zondag 15 juni 2008 22:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
MissHobje anaal nemen of MissHobje moet mijn zaad slikken
Atletiek of schaatsen ?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |