quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:36 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
![]()
Kijk, hier zijn al je topics van laag naar hoog: klik
Heeft hij niet nodig, gewoon Fok! op zijn mobieltje tochquote:
Ideaal wel dat hallmark hè, zo hoefde je vandaag niet eens de deur uit om de verjaardag van je moeder te vieren.quote:
de nieuwe sherlock holmesquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:43 schreef skiczukie het volgende:
Óf het het is een multiuseraccount.
omdat hij geen gezond verstand heeftquote:Op zondag 15 juni 2008 20:35 schreef zomgmoz het volgende:
Waarom is tong80 eigenlijk nog geen mod? Hij post zoveel, volgens mij ziet hij alles.
Pas maar als ik ooit buiten komquote:Op zondag 15 juni 2008 20:41 schreef tenenkaas het volgende:
[..]
omdat hij geen gezond verstand heeft
Hoe heerlijk moet deze aandacht voor je zijn? Na zoveel topics door jou gestart te zijn, krijg je er zomaar helemaal één die over jou exclusief gaat. Je moeite wordt iig schromelijk beloondquote:
Hier erger ik me nog het meeste aan bij Tong80.quote:Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld
Because maybequote:Op zondag 15 juni 2008 21:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hier erger ik me nog het meeste aan bij Tong80.
My wonderwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaallquote:Op zondag 15 juni 2008 21:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Because maybe
You're gonna be the one who saves me?
And after all
You're my wonderwall
Oh ja ik ken iedereen. Als ik een beetje moeite doe.quote:
Echt wel.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:47 schreef SCH het volgende:
tong80 en ik gaan 1 x per 2 weken samen vissen. Dunkt me dat je dan wel een leven hebt.
Dat valt best mee. Ik heb me pa al 2,5 jaar niet meer gezienquote:Op zondag 15 juni 2008 19:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net nog bij de verjaardag van mijn moeder geweest. Was voor het eerst in maanden dat ik haar weer eens zag.
Ben ik te knap naar je beeld ?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |