Pietsiequote:Op donderdag 2 november 2006 19:51 schreef tong80 het volgende:
Ik woon in Zaltbommel.
Het gaat over een beroepscrimineel die alom berucht is/was.
Heeft denk ik al bij al zo'n 10 jaar vast gezeten. Pietsie Termolen is zijn naam. Uit een beruchte familie. Zijn oudere broer is dertig jaar geleden al doodgeschoten door een politie agent.
Ik ben er nog niet achter kunnen komen wie de dader is. Er zijn wel speculaties.
Die's dus nu een ietsiepietsie dood?quote:
En zijn broer door de plietsie dus.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:02 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Die's dus nu een ietsiepietsie dood?
![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 20:08 schreef splendor het volgende:
[..]
En zijn broer door de plietsie dus.
Pietsie is heul geen gangsta.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:06 schreef tong80 het volgende:
Up Date.
Pietsie schijnt een fiets tegen de caravan van de dader te hebben gegooid met de woorden :
'Ik maak je kapot.'
Waarop de dader zei 'je durft toch niet te schieten.'
Pietsie schoot 2 keer mis en werd van zijn wapen ontdaan.
De dader inmiddels in het bezit van het wapen schoot vervolgens zes keer op het lichaam en één keer in het hoofd.
Van horen zeggen.
Wie aan een man z'n caravan komt...quote:Op donderdag 2 november 2006 21:06 schreef tong80 het volgende:
Up Date.
Pietsie schijnt een fiets tegen de caravan van de dader te hebben gegooid met de woorden :
'Ik maak je kapot.'
Waarop de dader zei 'je durft toch niet te schieten.'
Pietsie schoot 2 keer mis en werd van zijn wapen ontdaan.
De dader inmiddels in het bezit van het wapen schoot vervolgens zes keer op het lichaam en één keer in het hoofd.
Van horen zeggen.
Ja, zo kan ik ook 40.000 posts halenquote:Op vrijdag 3 november 2006 16:43 schreef Jarno het volgende:
RIP MSN OP ZWART EN DARWIN AWARD!!!
Huiszoekingen? Caravanzoekingen zullen dat wel geweest zijn.quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:41 schreef Peter6000 het volgende:
Ik las op Tv Gelderland Teletekst dat er meteen na het incident de vermoedelijke dader, 33 jarige man, is aangehouden, en later op de avond een 54 jarige medeplichtige.
En er zijn al diverse huiszoekingen gedaan.
Wordt vervolgd dus
Nee dat is geloofwaardigquote:Op vrijdag 3 november 2006 16:46 schreef Peter6000 het volgende:
Het dodelijk verongelukken na te zijn aangereden door een kleuter op een driewieler bijvoorbeeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |