Mag ik mee? Misschien kom ik mijnquote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:36 schreef knep het volgende:
Morgen met wat vrienden naar de Ardennen om kortstondig te kamperen, zondag naar de Efteling voor een feestje van de zaak. Straks nog even naar de stamkroeg.
Iets doet me vermoeden dat ik single het weekend uitga![]()
.
mja inderdaad, echt zo stil enzoquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:12 schreef Tegan het volgende:
Pff, vrijdagavond thuis achter de computer zitten is best saai.
Cancel 2 van de 3, mijn lasagna valt totaal niet goed.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:55 schreef MLI het volgende:
[..]
Mag ik mee? Misschien kom ik mijndan wel tegen, want die zit daar ook
.
. Zeg maar dag tegen de romantische weekendplannen.
Maar goed, het weekend staat verder gewoon weer in het teken van Fok! Met maar liefst 3 ontmoetingen.
Indiana Jonesquote:
niet als je niet meer verwacht dan heerlijk dom vermaak en een batterij aan verwijzingen naar de oude films...quote:
Dan vallen kutfilms inderdaad altijd mee.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:02 schreef Abbadon het volgende:
[..]
niet als je niet meer verwacht dan heerlijk dom vermaak en een batterij aan verwijzingen naar de oude films...
prima film
het is geen kutfilm...jij hebt gewoon een foute instellingquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:06 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dan vallen kutfilms inderdaad altijd mee.
Wij?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
En wie gaat er scoren dit weekend![]()
?!?!
Vind het toch ook een kutfilm hoor, al valt het altijd weer mee als je Meet the spartans gezien hebt natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:07 schreef Abbadon het volgende:
[..]
het is geen kutfilm...jij hebt gewoon een foute instelling
Ik wil dat wel maar aan de andere kant, het kan helemaal geen kwaad om te wachten. Als het goed is, dit weekend de derde date. Nou ja, als het ervan komt, dan ga ik niet liggen miepen denk ik.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
En wie gaat er scoren dit weekend![]()
?!?!
daar kijk ik dan weer niet naar...leek me een kutfilmquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:14 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Vind het toch ook een kutfilm hoor, al valt het altijd weer mee als je Meet the spartans gezien hebt natuurlijk.
als je maar nietquote:
-Ik heb t wel snel heet en zweet snelquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
als je maar niet
- het heel snel heet hebt dat je al vochtig en klam wordt en ik nog gewoon aan het rillen ben
- je een beetje stinkt
- gaat zeuren dat boven het licht heel even aan is terwijl je beneden was
- met koud water gaat afwassen omdat warm water duurder is
- belt onder het eten
ok?
ik vind dat echt vervelend dat zweten slaapt echt kut!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
-Ik heb t wel snel heet en zweet snel![]()
- stink niet![]()
- snap niet wat je bedoelt![]()
- Hou van een warme douche![]()
- Alleen als je heel saai bent
Euh ik zweet niet als ik slaap... Dus je ligt niet in een plas naast me...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ik vind dat echt vervelend dat zweten slaapt echt kut!
uhm. dat je boven het licht aan hebt gelaten en ipv het uit te doen je gaat mekkeren dat het zonde van het geld is
Denk t wel. Heb eigenlijk nog nooit gehad dat ik niet klikte met iemand.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:26 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
oja ik had het over scoren
(dat was trouwens m'n groningen samenvatting voor de oplettende lezers)
ik weet het niet. misschien klikt het wel heel goed tussen ons. je weet het niet.
quote:
Gladjes he...quote:
Je eisenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:28 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
de samenvatting of mij eisen?
dat is het altijd, joey...dat is het altijdquote:
want je kent mijquote:
En terécht!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
want je kent mij
ik vind het wel aardig dat je dat zegt maar ik heb nu opeens een heel groot wantrouwen tegen jou
maar hij vind je echt leuk...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik vind het wel aardig dat je dat zegt maar ik heb nu opeens een heel groot wantrouwen tegen jou
Hahaha... Pas maar op.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
want je kent mij
Heyquote:
echt echt leuk!quote:
Hij doet me aan mr gala denkenquote:
O ja klopt dat was jijquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hahaha... Pas maar op.![]()
Vanwaar dat wantrouwen?
Niet alles te serieus nemen, Joey is al 3,5 jaar samen met zn lieve vriendinnetje![]()
Maar kan me nog wel herinneren dat je me een pic had gestuurd en dat ik je wenkbrouwen erg aantrekkelijk vond
Mr Gala...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Hij doet me aan mr gala denken
mr gala is geloof ik in z'n ego geraakt omdat ik onze afspraak heb afgezegd en zei dat wat hij wil niet is wat ik wil. Denk ik. Of hij wacht ook gewoon ruim een dag met reageren net als ik.
'je begrijpt me verkeerd....en nu ben ik gekwetst, maar ik wil nog steeds wel met je uit hoor, want ik vind je heel speciaal'....'t is wel een klassieker, natuurlijkquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
mr gala is geloof ik in z'n ego geraakt omdat ik onze afspraak heb afgezegd en zei dat wat hij wil niet is wat ik wil. Denk ik. Of hij wacht ook gewoon ruim een dag met reageren net als ik.
Ja ik val niet zo op karakter.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:38 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
O ja klopt dat was jijJe hebt wel een foto gezien maar ik bedoelde met kennen meer weet je wie ik ben ipv weet je hoe ik er uit zie.
zelfbenoemd weliswaar, maar toch...quote:
Ik ben m'n avatar nietquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:38 schreef Messenga het volgende:
Ik vind het kleine bolletje op de foto van PF ook erg aantrekkelijk
PF, je bent leukDaten?
Ksssssssssssssttttquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:38 schreef Messenga het volgende:
Ik vind het kleine bolletje op de foto van PF ook erg aantrekkelijk
PF, je bent leukDaten?
auquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ik val niet zo op karakter.
Daarom vind ik je zo leuk
Uiteraard.quote:
Dan weet je genoeg over Joey.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:52 schreef MLI het volgende:
Voor de singles onder ons. Lang of niet lang single, wat maakt het uit, deel je ervaringen, doe wat je wil, maar niet uit, geef maar een gil! Don't be shy, there is no reason why. Wees hier verdrietig of juist heel erg blij, want je bent weer vrij, maar krassen is verboden ook al word het wel eens aangeraden!
Singles....reeks...? Que?
Voor iedereen die over het single-zijn wil praten. Zit je ermee of vind je het héérlijk? Heb je tips en trucs om snel single-af te zijn of wil je die? Hier moet je wezen!
Er zijn echter ook een paar belangrijke regels, die nageleefd dienen te worden.
Dit is geen slowchat. Onze modjes zijn erg streng hierop. Blijf ontopic, en laat de reeks niet vervallen in hoi/doei/de spaghetti is heerlijk gelukt/lekker weertje hè?-posts. Maar het mag wel hoor. Als het gezellig is.
Dit is geen datingsite of een matchmakerstopic, onthoud dat. Ga niet lopen zeuren om foto\'s van de chickies die meeposten en ga er niet van uit dat je hier de liefde van je leven gaat vinden. Maar voor de dames. Het mág wel als het vrijwillig gebeurd.
Dit is óók geen 'zwelg hier in zelfmedelijden'-topic. Je bent niet de enige single, gezien de reeks. Let er op dat je niet alsnog in die houding schiet.
Kortom, hou het lekker gezellig en toegankelijk voor iedereen. Zo niet, dan krijg je met Re of Emel aan de stok!
Als je 't topic vol maakt, open dan ook gewoon een nieuwe, dank.
Dit was de vorige: singles # 74: VERLOST VAN LIQUIDOOTJE!!!!!!!!!
Wtf, derde lapo in de reeks op 1 dag!
Ik heb heel wat gemist geloof ik. Maar toch ben ik beledigdquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:41 schreef MLI het volgende:
[..]
Dan weet je genoeg over Joey.![]()
Kleine demonstratie dat je maar beter lief kunr zijn tegen de vriendinnetjes.
Ik was vergeten dat ik je kontfoto in je fobo bedoeldequote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:40 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik ben m'n avatar niet
al zal ik niet ontkennen dat ik er met m'n ogen zo half dicht knijpend een beetje op lijk.
Ja jij begint...quote:
Ook dat ben ik niet. Ik ben die man met die snorquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:43 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik was vergeten dat ik je kontfoto in je fobo bedoelde
Ik snap ook niet zo goed hoe/wat MLI exact bedoeld?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb heel wat gemist geloof ik. Maar toch ben ik beledigd
You wish u were.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:44 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ook dat ben ik niet. Ik ben die man met die snor
echt nietquote:
Ik heb net een fles lambrusco opengetrokken. Ik voel me ineens heel erg zieligquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:46 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik ben te lam om m'n fietssleutel te zoeken anders was ik wel uitgegaan nu
Ik lust geen bierquote:
Hoe jong ben je?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:52 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik lust geen bier. Maar ik doe wel met je mee voor de gezelligheid
Ik ben pas 28. Zit er een maximale leeftijd op bier?quote:
Het was meer in de algemene zin, niet dat ik jou als een vriendin beschouwquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:44 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik snap ook niet zo goed hoe/wat MLI exact bedoeld?
Nee ik vat je nog steeds niet.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:59 schreef MLI het volgende:
[..]
Het was meer in de algemene zin, niet dat ik jou als een vriendin beschouw. Maar onze goeroe hoeven we dat niet meer te vertellen.
Duidelijker kan ik het niet maken. Het was een algemeen voorbeeld van hoe je niet moet fucken met de vriendinnen van the object of your affection, aangezien PF gelijk met haar Mr date vergelijking kwam na 1 opmerking van mij over jou. Maar jij als goeroe wist dat natuurlijk allang.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee ik vat je nog steeds niet.
Ligt t aan jou of aan de lambrusco?
Ik kan het hebbenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:08 schreef Lastpost het volgende:
2 mensen die de schuld bij de verschillende dranken leggen, ik schuif de schuld maar gewoon in de schoenen van MLI, óf d'r lasagne als dat beter overkomt.
Hoezo lost in life?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:12 schreef mrbox het volgende:
MLI ben jij nu zo lost in life of lijkt het alleen maar zo ?
Ik pas.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:13 schreef JoeyT het volgende:
Naja laten we anders gewoon maar allemaal met mij uitgaan.
Omdat je anders bent dan de meeste?quote:
Hoezo anders?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:18 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Omdat je anders bent dan de meeste?
Lang leve de vooroordelen.
Je hoeft je niet voorzichtig uit te drukken hoor.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:22 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Minder 'simpel', laat ik het even voorzichtig uit proberen te drukken.
Omdat je ik bij je nog niet echt een lijn hoe jij bent heb kunnen ontdekken. Hoewel dat ook wel lastig op fok natuurlijk maar vaak zie je wel een terugkerend patroon. En daarnaast is ook meer ook een gevoel wat ik mij nu ff hardop afvroeg..quote:
Wil het graag gezellig houden.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:24 schreef MLI het volgende:
[..]
Je hoeft je niet voorzichtig uit te drukken hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |