You wish u were.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:44 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ook dat ben ik niet. Ik ben die man met die snor
echt nietquote:
Ik heb net een fles lambrusco opengetrokken. Ik voel me ineens heel erg zieligquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:46 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik ben te lam om m'n fietssleutel te zoeken anders was ik wel uitgegaan nu
Ik lust geen bierquote:
Hoe jong ben je?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:52 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik lust geen bier. Maar ik doe wel met je mee voor de gezelligheid
Ik ben pas 28. Zit er een maximale leeftijd op bier?quote:
Het was meer in de algemene zin, niet dat ik jou als een vriendin beschouwquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:44 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik snap ook niet zo goed hoe/wat MLI exact bedoeld?
Nee ik vat je nog steeds niet.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:59 schreef MLI het volgende:
[..]
Het was meer in de algemene zin, niet dat ik jou als een vriendin beschouw. Maar onze goeroe hoeven we dat niet meer te vertellen.
Duidelijker kan ik het niet maken. Het was een algemeen voorbeeld van hoe je niet moet fucken met de vriendinnen van the object of your affection, aangezien PF gelijk met haar Mr date vergelijking kwam na 1 opmerking van mij over jou. Maar jij als goeroe wist dat natuurlijk allang.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee ik vat je nog steeds niet.
Ligt t aan jou of aan de lambrusco?
Ik kan het hebbenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:08 schreef Lastpost het volgende:
2 mensen die de schuld bij de verschillende dranken leggen, ik schuif de schuld maar gewoon in de schoenen van MLI, óf d'r lasagne als dat beter overkomt.
Hoezo lost in life?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:12 schreef mrbox het volgende:
MLI ben jij nu zo lost in life of lijkt het alleen maar zo ?
Ik pas.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:13 schreef JoeyT het volgende:
Naja laten we anders gewoon maar allemaal met mij uitgaan.
Omdat je anders bent dan de meeste?quote:
Hoezo anders?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:18 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Omdat je anders bent dan de meeste?
Lang leve de vooroordelen.
Je hoeft je niet voorzichtig uit te drukken hoor.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:22 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Minder 'simpel', laat ik het even voorzichtig uit proberen te drukken.
Omdat je ik bij je nog niet echt een lijn hoe jij bent heb kunnen ontdekken. Hoewel dat ook wel lastig op fok natuurlijk maar vaak zie je wel een terugkerend patroon. En daarnaast is ook meer ook een gevoel wat ik mij nu ff hardop afvroeg..quote:
Wil het graag gezellig houden.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:24 schreef MLI het volgende:
[..]
Je hoeft je niet voorzichtig uit te drukken hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |