Indiana Jonesquote:
niet als je niet meer verwacht dan heerlijk dom vermaak en een batterij aan verwijzingen naar de oude films...quote:
Dan vallen kutfilms inderdaad altijd mee.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:02 schreef Abbadon het volgende:
[..]
niet als je niet meer verwacht dan heerlijk dom vermaak en een batterij aan verwijzingen naar de oude films...
prima film
het is geen kutfilm...jij hebt gewoon een foute instellingquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:06 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dan vallen kutfilms inderdaad altijd mee.
Wij?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
En wie gaat er scoren dit weekend![]()
?!?!
Vind het toch ook een kutfilm hoor, al valt het altijd weer mee als je Meet the spartans gezien hebt natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:07 schreef Abbadon het volgende:
[..]
het is geen kutfilm...jij hebt gewoon een foute instelling
Ik wil dat wel maar aan de andere kant, het kan helemaal geen kwaad om te wachten. Als het goed is, dit weekend de derde date. Nou ja, als het ervan komt, dan ga ik niet liggen miepen denk ik.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
En wie gaat er scoren dit weekend![]()
?!?!
daar kijk ik dan weer niet naar...leek me een kutfilmquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:14 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Vind het toch ook een kutfilm hoor, al valt het altijd weer mee als je Meet the spartans gezien hebt natuurlijk.
als je maar nietquote:
-Ik heb t wel snel heet en zweet snelquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
als je maar niet
- het heel snel heet hebt dat je al vochtig en klam wordt en ik nog gewoon aan het rillen ben
- je een beetje stinkt
- gaat zeuren dat boven het licht heel even aan is terwijl je beneden was
- met koud water gaat afwassen omdat warm water duurder is
- belt onder het eten
ok?
ik vind dat echt vervelend dat zweten slaapt echt kut!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
-Ik heb t wel snel heet en zweet snel![]()
- stink niet![]()
- snap niet wat je bedoelt![]()
- Hou van een warme douche![]()
- Alleen als je heel saai bent
Euh ik zweet niet als ik slaap... Dus je ligt niet in een plas naast me...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ik vind dat echt vervelend dat zweten slaapt echt kut!
uhm. dat je boven het licht aan hebt gelaten en ipv het uit te doen je gaat mekkeren dat het zonde van het geld is
Denk t wel. Heb eigenlijk nog nooit gehad dat ik niet klikte met iemand.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:26 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
oja ik had het over scoren
(dat was trouwens m'n groningen samenvatting voor de oplettende lezers)
ik weet het niet. misschien klikt het wel heel goed tussen ons. je weet het niet.
quote:
Gladjes he...quote:
Je eisenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:28 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
de samenvatting of mij eisen?
dat is het altijd, joey...dat is het altijdquote:
want je kent mijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |