bij de verjaardag van mijn schoonvader....quote:Op maandag 16 juni 2008 11:22 schreef Tha_Bartman het volgende:
vorig jaar was mijn eerste defqon... dus kan het neit vergelijken met de klassiekers uit het verleden
en ik heb me ondanks het volk vorig jaar uitermate goed vermaakt hoor.. maar dit jaar was gewoon veeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter
maar boy waar heb jij heel de dag gehangen?
JIj moet toch beter de topics lezenquote:Op maandag 16 juni 2008 11:42 schreef MrDice het volgende:
Wat moet dat voorstellen? Een "zoek het echte schaap"-plaatje?
quote:
Ik heb het filmpje wel gezien hoor, dat is hét Fok! Defqon 1 schaapje. Toch leuk om het dan zo terug te zien komen. Die rechtermeid is nog wel aardig overigens, alleen een beetje jong waarschijnlijk.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
JIj moet toch beter de topics lezen![]()
Je loopt achter
sugababes.nlquote:Op maandag 16 juni 2008 13:40 schreef Da_Ripper het volgende:
Over mooie vrouwen gesproken;
Tijdens de Alpha Twins stonden er twee mooie dames rechts-voor in het wit. Eentje zag er echt sweetie uit, maar ik was niet meer in staat om een fatsoenlijk gesprek te voeren, dus heb het ook niet geprobeerd - stom,stom,stom![]()
Weet iemand heeeeel toevallig wie ik bedoel?
edit: verkeerde topic, maar laat m toch staan.
Zo bijzonders is de lineup van decibel nou ook weer niet, ze hebben gewoon alle afgelopen euphorias en mania's bij elkaar gezetquote:Op maandag 16 juni 2008 14:40 schreef LeonH het volgende:
nee jongens... laat dat line-uppen maar lekker over aan b2s
Zeker nooit street spirit gehoordquote:Op maandag 16 juni 2008 15:03 schreef no1uknow het volgende:
Hubba hubba die is lekker
Alleen zijn d'r producties niet zo bijzonder..
Ehm nee, heb net op d'r website even snel 3 beluisterd.quote:Op maandag 16 juni 2008 15:06 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Zeker nooit street spirit gehoord
quote:Op maandag 16 juni 2008 15:15 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ehm nee, heb net op d'r website even snel 3 beluisterd.
Linkje naar dat nummer?
quote:Op maandag 16 juni 2008 15:45 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ik vind dat nummer met die sample van Tokio Hotel ook best lekker..
die mixcd die @ die site staat, is ook vrij goedquote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:24 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Hell yeah.
Oh my god! & andere nieuwe shit van TBY: http://www.myspace.com/alternativesoundstudio
Oh my god is best wel de shit.
op haar myspace staan nog meer nummers. het intro van het nummer is vetquote:
Op een of andere manier klinkt de Like Thiz wel bekendquote:Op maandag 16 juni 2008 17:58 schreef Sethje het volgende:
In de liveset van J&W 2 nieuwe tracks, de eerste daar begint de set mee genaamd Like Thiz en de 2e nieuwe komt na fuckin posers en die heet Alexes, allebei weer lekker vrolijk en energiek
Hahaha met die gast sta ik geloof ik ook nog op de foto!quote:
quote:D-Block & S-Te-Fan - Kingdom/Total Eclipz (Evolutionz/EVO03)
releasedate: 7th of July
A1. D-Block & S-Te-Fan - Kingdom
B1. D-Block & S-Te-Fan - Total Eclipz
Heb net een versie van onzen Ome Scope binnenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:30 schreef LeonH het volgende:
... en zit al een hele poos na te denken over een hs versie van Pirates of the Carribean, maar potverdorie wat is het lastig sleutelen aan die melodie. Dat ding is in 3/4 maat ofzo terwijl ik 'm op 1/4 wil hebbe
Ik heb een deel van die set....vind het wel verdacht dat de kwaliteit daarvan veel beter is dan de rest van de setjes...quote:Op maandag 16 juni 2008 21:48 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En wie weet komt de Defqon-set ook nog online
meen je dat nou....quote:Op maandag 16 juni 2008 22:04 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Heb net een versie van onzen Ome Scope binnen
Ik vind het geen goed nummer. Heb trouwens dat Pirates melodietje nu ook in Fruityloops, wat mee gespeeld maar ik denk dat het zich niet heel erg leent voor hardstyle. Ik ga nog wel eens een avondje prutsen een keer.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:19 schreef Tha_Bartman het volgende:
van pirates heb je wel een versie van phillipe rochard
en dies zeker lekker
maar das niet van het standaard pirates melodietje.. maar van het melodietje wat Davy Jones in deel 2 op zijn orgel speelt![]()
wow wat een babequote:Op maandag 16 juni 2008 14:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stephy toch? Lekker wijf hoor....Fuck dana
Nou ja, fuck haar juist niet, maar die Stephy
Bedoel je?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:19 schreef Tha_Bartman het volgende:
van pirates heb je wel een versie van phillipe rochard
en dies zeker lekker
maar das niet van het standaard pirates melodietje.. maar van het melodietje wat Davy Jones in deel 2 op zijn orgel speelt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |