bij de verjaardag van mijn schoonvader....quote:Op maandag 16 juni 2008 11:22 schreef Tha_Bartman het volgende:
vorig jaar was mijn eerste defqon... dus kan het neit vergelijken met de klassiekers uit het verleden
en ik heb me ondanks het volk vorig jaar uitermate goed vermaakt hoor.. maar dit jaar was gewoon veeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter
maar boy waar heb jij heel de dag gehangen?
JIj moet toch beter de topics lezenquote:Op maandag 16 juni 2008 11:42 schreef MrDice het volgende:
Wat moet dat voorstellen? Een "zoek het echte schaap"-plaatje?
quote:
Ik heb het filmpje wel gezien hoor, dat is hét Fok! Defqon 1 schaapje. Toch leuk om het dan zo terug te zien komen. Die rechtermeid is nog wel aardig overigens, alleen een beetje jong waarschijnlijk.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
JIj moet toch beter de topics lezen![]()
Je loopt achter
sugababes.nlquote:Op maandag 16 juni 2008 13:40 schreef Da_Ripper het volgende:
Over mooie vrouwen gesproken;
Tijdens de Alpha Twins stonden er twee mooie dames rechts-voor in het wit. Eentje zag er echt sweetie uit, maar ik was niet meer in staat om een fatsoenlijk gesprek te voeren, dus heb het ook niet geprobeerd - stom,stom,stom![]()
Weet iemand heeeeel toevallig wie ik bedoel?
edit: verkeerde topic, maar laat m toch staan.
Zo bijzonders is de lineup van decibel nou ook weer niet, ze hebben gewoon alle afgelopen euphorias en mania's bij elkaar gezetquote:Op maandag 16 juni 2008 14:40 schreef LeonH het volgende:
nee jongens... laat dat line-uppen maar lekker over aan b2s
Zeker nooit street spirit gehoordquote:Op maandag 16 juni 2008 15:03 schreef no1uknow het volgende:
Hubba hubba die is lekker
Alleen zijn d'r producties niet zo bijzonder..
Ehm nee, heb net op d'r website even snel 3 beluisterd.quote:Op maandag 16 juni 2008 15:06 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Zeker nooit street spirit gehoord
quote:Op maandag 16 juni 2008 15:15 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ehm nee, heb net op d'r website even snel 3 beluisterd.
Linkje naar dat nummer?
quote:Op maandag 16 juni 2008 15:45 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ik vind dat nummer met die sample van Tokio Hotel ook best lekker..
die mixcd die @ die site staat, is ook vrij goedquote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:24 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Hell yeah.
Oh my god! & andere nieuwe shit van TBY: http://www.myspace.com/alternativesoundstudio
Oh my god is best wel de shit.
op haar myspace staan nog meer nummers. het intro van het nummer is vetquote:
Op een of andere manier klinkt de Like Thiz wel bekendquote:Op maandag 16 juni 2008 17:58 schreef Sethje het volgende:
In de liveset van J&W 2 nieuwe tracks, de eerste daar begint de set mee genaamd Like Thiz en de 2e nieuwe komt na fuckin posers en die heet Alexes, allebei weer lekker vrolijk en energiek
Hahaha met die gast sta ik geloof ik ook nog op de foto!quote:
quote:D-Block & S-Te-Fan - Kingdom/Total Eclipz (Evolutionz/EVO03)
releasedate: 7th of July
A1. D-Block & S-Te-Fan - Kingdom
B1. D-Block & S-Te-Fan - Total Eclipz
Heb net een versie van onzen Ome Scope binnenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:30 schreef LeonH het volgende:
... en zit al een hele poos na te denken over een hs versie van Pirates of the Carribean, maar potverdorie wat is het lastig sleutelen aan die melodie. Dat ding is in 3/4 maat ofzo terwijl ik 'm op 1/4 wil hebbe
Ik heb een deel van die set....vind het wel verdacht dat de kwaliteit daarvan veel beter is dan de rest van de setjes...quote:Op maandag 16 juni 2008 21:48 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En wie weet komt de Defqon-set ook nog online
meen je dat nou....quote:Op maandag 16 juni 2008 22:04 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Heb net een versie van onzen Ome Scope binnen
Ik vind het geen goed nummer. Heb trouwens dat Pirates melodietje nu ook in Fruityloops, wat mee gespeeld maar ik denk dat het zich niet heel erg leent voor hardstyle. Ik ga nog wel eens een avondje prutsen een keer.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:19 schreef Tha_Bartman het volgende:
van pirates heb je wel een versie van phillipe rochard
en dies zeker lekker
maar das niet van het standaard pirates melodietje.. maar van het melodietje wat Davy Jones in deel 2 op zijn orgel speelt![]()
wow wat een babequote:Op maandag 16 juni 2008 14:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stephy toch? Lekker wijf hoor....Fuck dana
Nou ja, fuck haar juist niet, maar die Stephy
Bedoel je?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:19 schreef Tha_Bartman het volgende:
van pirates heb je wel een versie van phillipe rochard
en dies zeker lekker
maar das niet van het standaard pirates melodietje.. maar van het melodietje wat Davy Jones in deel 2 op zijn orgel speelt![]()
Beste remix die er is van Hymn jaquote:The stunned guys - Hymn (amnesys mix) is zoooo dik
Hmm, wat ik tot nu toe aan vinyl heb betaald ligt zo ongeveer tussen de 8 en 12 euro per stuk, en volgens mij zijn nieuwe releases meestal wel n eurootje of 2 duurder.. weet ik niet zo precies, daar let ik niet zo opquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:46 schreef Da_Ripper het volgende:
Wat betaal je eigenlijk voor zo'n vinyl?
En verschilt de prijs ook per release-datum, bijv biological vs. builder?
Die je deeldtdtquote:Op maandag 16 juni 2008 22:04 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Heb net een versie van onzen Ome Scope binnen
Jaquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:30 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Godver, wat zit ik te balen dat ik niet bij Josh & Wesz was @ DefQon 1. Wat een heldenplaten.
Setje, die eerste plaat uit die set die te downloaden is.. Is dat het nieuwe nummer van J & W - Like Thiz?
Inderdied, inderdied :honger:quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:09 schreef NLS04 het volgende:
Het wordt nu eens tijd voor die P1 cd trouwens
Vind 'Bringing the funk' op CD3 verdomd lelijk verknipt. Loopt niet helemaal lekker in de break met dat geflitsquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:09 schreef NLS04 het volgende:
defqon cd is lekkerAl zijn de eerste platen van cd1 soms een beetje vreemd ingemixt.. Vooral die overgang van the legacy naar I'll growl vind ik persoonlijk niet echt smooth..
Het wordt nu eens tijd voor die P1 cd trouwens
Jammer dat hij die sinds IQ niet meer heeft gedraaid.quote:Op woensdag 18 juni 2008 07:41 schreef Boy_Snakeye het volgende:
A-lusion - Detonationlekker happy. Maar knalt wel lekker.
Had Alexes eerst de working title "World of Fantasy"?quote:Op maandag 16 juni 2008 17:58 schreef Sethje het volgende:
en de 2e nieuwe komt na fuckin posers en die heet Alexes,
The Pitcher - Sleepingquote:Welke track had ook alweer de tekst: "While you were sleeping"?
Zit nu Dozer - Reverse te luisteren, en ik denk de hele tijd dat die sample tevoorschijn gaat komen![]()
Volgens mij produceert Michel bijna alle Fusion platen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:46 schreef Da_Ripper het volgende:
Ze lijken best wel heel erg veel op elkaar... zelfde vrouwelijke stem, zelfde hoge tonen
edit: lees net dat The Pitcher (Michel Pollen) dus ook vaak sounds/samples voor andere Fusion artiesten maakt.
Hyperdrive, wat een nummer was datquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:30 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Godver, wat zit ik te balen dat ik niet bij Josh & Wesz was @ DefQon 1. Wat een heldenplaten.
Setje, die eerste plaat uit die set die te downloaden is.. Is dat het nieuwe nummer van J & W - Like Thiz?
Niet veel gemist hoorquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Hyperdrive, wat een nummer was dathele set was trouwens
sinds vrijdagavond niks meer gelezen in dit topic, sorrymochten er mensen behoefte hebben om mij te helpen, ff kort op een rij de dingen die ik ff moet weten graag
![]()
ja wil er nu toch echt wel eens ene gaan meemaken dus misschien deze keer.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:18 schreef Da_Ripper het volgende:
Waarschijnlijk aanwezig op de volgende XXlerator:
Alpha² (Alpha Twins)
D-Block & S-te-Fan
Devon K.
Dutch Master
Josh & Wesz
Zatox
MC: Ruffian
Zal wat worden, versnellen zonder peuken
quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:13 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Niet veel gemist hoor. Wat DefQon 1 was geil!!!
gelul en shit
.
same herequote:Op woensdag 18 juni 2008 18:57 schreef LeonH het volgende:
hardstyle overdose zaterdag wordt helaas niks voor mij aangezien nederland speelt
track was er al voor defqon volgens mij, kweet alleen niet van wie ie isquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:35 schreef Haghorst het volgende:
Ik hoorde een vette remix van Remember The Name op Defqon
Dat stukje van:
This is 10 percent luck, 20 percent skill
15 percent concentrated power of will
5 percent pleasure, 50 percent pain
And a 100 percent reason to remember the name!
Vond ik wel lekkerheeft iemand hem nog meer gehoord?
Was een hardstyle track, gedraaid op de main. Weet alleen niet meer door wiequote:Op woensdag 18 juni 2008 20:50 schreef Silaz het volgende:
Osiris - Remember the Name denk ik dat je bedoelt. of is het hardstyle ?
Outblast - Styles of Beyondquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:53 schreef co2301 het volgende:
[..]
track was er al voor defqon volgens mij, kweet alleen niet van wie ie is
wat een tering plaat zegquote:
Johquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:53 schreef Silaz het volgende:
Lol, Hymn - Stunned Guys / D-Block & S-Te-Fan - Kingdom lijken wel verdomd veel op elkaar zeg. ondanks dat het hardcore/hardstyle is. zelfde vocal, zelfde stem, bijna zelfde melo'tje.
Helemaal mee eens. Osirisquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:11 schreef Silaz het volgende:
[..]
wat een tering plaat zeg![]()
Doe mij maar die van osiris
Lekker nummertje!quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:05 schreef Haghorst het volgende:
[..]
Was een hardstyle track, gedraaid op de main. Weet alleen niet meer door wie![]()
Net als insane (hardstyle is the music I can't explain) had ik ook nog nooit gehoord*Shame on me* haha maar die is ook dik
Edit:
Kan ook zijn dat het gewoon deze versie was hoor, ik herinner het me niet 100% haha
Hoiquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:33 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
PM komt eraan, wie ook nog wil ... je weet me te vinden
Als het een hardstyle versie was dan denk ik dat je Kold Konexion - minus one moet hebbenquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:05 schreef Haghorst het volgende:
[..]
Was een hardstyle track, gedraaid op de main. Weet alleen niet meer door wie![]()
Net als insane (hardstyle is the music I can't explain) had ik ook nog nooit gehoord*Shame on me* haha maar die is ook dik
Thanksquote:Op donderdag 19 juni 2008 07:43 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Als het een hardstyle versie was dan denk ik dat je Kold Konexion - minus one moet hebben
Haha dikke poep! Ff checken!quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:37 schreef Haghorst het volgende:
[..]
Thanksff checken als ik thuis ben!
Enne offtopic: Seth jullie wagen staat in het Brabants DagbladGaat over carnaval in Moergestel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |