bij de verjaardag van mijn schoonvader....quote:Op maandag 16 juni 2008 11:22 schreef Tha_Bartman het volgende:
vorig jaar was mijn eerste defqon... dus kan het neit vergelijken met de klassiekers uit het verleden
en ik heb me ondanks het volk vorig jaar uitermate goed vermaakt hoor.. maar dit jaar was gewoon veeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter
maar boy waar heb jij heel de dag gehangen?
JIj moet toch beter de topics lezenquote:Op maandag 16 juni 2008 11:42 schreef MrDice het volgende:
Wat moet dat voorstellen? Een "zoek het echte schaap"-plaatje?
quote:
Ik heb het filmpje wel gezien hoor, dat is hét Fok! Defqon 1 schaapje. Toch leuk om het dan zo terug te zien komen. Die rechtermeid is nog wel aardig overigens, alleen een beetje jong waarschijnlijk.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
JIj moet toch beter de topics lezen![]()
Je loopt achter
sugababes.nlquote:Op maandag 16 juni 2008 13:40 schreef Da_Ripper het volgende:
Over mooie vrouwen gesproken;
Tijdens de Alpha Twins stonden er twee mooie dames rechts-voor in het wit. Eentje zag er echt sweetie uit, maar ik was niet meer in staat om een fatsoenlijk gesprek te voeren, dus heb het ook niet geprobeerd - stom,stom,stom![]()
Weet iemand heeeeel toevallig wie ik bedoel?
edit: verkeerde topic, maar laat m toch staan.
Zo bijzonders is de lineup van decibel nou ook weer niet, ze hebben gewoon alle afgelopen euphorias en mania's bij elkaar gezetquote:Op maandag 16 juni 2008 14:40 schreef LeonH het volgende:
nee jongens... laat dat line-uppen maar lekker over aan b2s
Zeker nooit street spirit gehoordquote:Op maandag 16 juni 2008 15:03 schreef no1uknow het volgende:
Hubba hubba die is lekker
Alleen zijn d'r producties niet zo bijzonder..
Ehm nee, heb net op d'r website even snel 3 beluisterd.quote:Op maandag 16 juni 2008 15:06 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Zeker nooit street spirit gehoord
quote:Op maandag 16 juni 2008 15:15 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ehm nee, heb net op d'r website even snel 3 beluisterd.
Linkje naar dat nummer?
quote:Op maandag 16 juni 2008 15:45 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ik vind dat nummer met die sample van Tokio Hotel ook best lekker..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |