dat zowiezoquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:38 schreef voidmage het volgende:
..dan maar keihard stampen..
x2.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:52 schreef Sethje het volgende:
[..]
Vind ik niet, dat slaat juist helemaal nergens op. Blademasterz is altijd een project van Brennan Heart geweest met aanvulling van ?? weet ik ook niet precies. En dan nu ziet scantraxx geld eng aan ze er ineens d-block ofzo bijgooien, nou als dat echt zo is slaat het toch helemaal nergens op.
Hmm maar het kan misschien nog wel eens leuk uitpakkenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:52 schreef Sethje het volgende:
[..]
En dan nu ziet scantraxx geld eng aan ze er ineens d-block ofzo bijgooien, nou als dat echt zo is slaat het toch helemaal nergens op.
Lijkt me wel leuk, hij staat op Summerfestival ook versus tegen Deepackquote:
Jammer dat die niet op Defqon is, had ik graag willen horenquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:47 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[ afbeelding ]
Veel onbekende shit bij tatanka....althans voor mij. Ben erg benieuwd hoe ze klinken
Hyperdrive - the punishment is iig heerlijkquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:47 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[ afbeelding ]
Veel onbekende shit bij tatanka....althans voor mij. Ben erg benieuwd hoe ze klinken
Ben benieuwd naar die nummers van Likquid en Kayemquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:47 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[ afbeelding ]
ik zie ze er zo voor aan dat ze dan nog doen ook!!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:52 schreef Sethje het volgende:
[..]
Vind ik niet, dat slaat juist helemaal nergens op. Blademasterz is altijd een project van Brennan Heart geweest met aanvulling van ?? weet ik ook niet precies. En dan nu ziet scantraxx geld eng aan ze er ineens d-block ofzo bijgooien, nou als dat echt zo is slaat het toch helemaal nergens op.
Gaap. Wat een ongelovelijk saai nummer.quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:39 schreef LeonH het volgende:
http://showteknl.hyves.nl(...)produced_by_Showtek/
het middenstuk begon nog veel belovend... tot aan de melodie... daarna heb ik 'm weer afgezet
Ik vind de producties van Walt nog altijd stukken beter.quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:58 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik vond eht anthem wel redelijkzeker niet zo slecht als de laatste solo producties van de gebroeders; klinkt raar solo van meerdere personen maar dit ter voorkoming vna gezeur over skitzo (wat wel een lekkere plaat is
)
Wat doet A-Lusion - Veritas daar ineens?quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:58 schreef Tha_Bartman het volgende:
verdr heeft zany ook weer wat onbekende shit in zijn top 10
klinkt heel erg rommelig, ze proberen nog wel er een geheel van te maken door de melo terug te laten komen, maar hij komt niet over...quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:39 schreef LeonH het volgende:
http://showteknl.hyves.nl(...)produced_by_Showtek/
quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:57 schreef mstx het volgende:
[..]
Tevens zijn de kicks/bass vanaf 5:38 gewoon direct gekopieerd vanuit een ander nummer, kan er alleen even niet op komen. Volgens mij iets van Headhunterz oid. (Vooral 5:47-5:50 en 6:14-6:17).
Ik heb er een paar keer nu naar geluisterd en als je het mij vraagt lijkt de melodie nog het meest op hh - rock civilizationquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ok ,wacht die anthem lijkt op iets. Kom ff niet op het nummer. maar zodra die melo in het midden erin komt lijkt het op een HH nummer dacht ik. Maar het klinkt nergens na. De noten sluiten echt niet op elkaar aan soms. Nee, begin is lekker, de rest kunnen ze weglaten.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:07 schreef mstx het volgende:
Ik vind de producties van Walt nog altijd stukken beter.
[..]
Kloptquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:13 schreef luckass het volgende:
die anthem heeft wel iets van Rock Civilization, of ligt 't aan mij
De kicks vanaf 5:47 tot 5:5x komen ook van Rock Civilization maar dan een octaaf hoger volgens mij. Daar lijkt het wel op als ik even de nummers naast elkaar zet.quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:57 schreef mstx het volgende:
[..]
Gaap. Wat een ongelovelijk saai nummer.
Tevens zijn de kicks/bass vanaf 5:38 gewoon direct gekopieerd vanuit een ander nummer, kan er alleen even niet op komen. Volgens mij iets van Headhunterz oid. (Vooral 5:47-5:50 en 6:14-6:17).
quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:13 schreef Tha_Bartman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
defqon opbouw foto's van de main
wij komen vanaf Enschede, 2 uur rijden, maar wel weer present omdat editie 1 zo vet wasquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:57 schreef LeonH het volgende:
http://partyflock.nl/party/122132:Hardstyle_Overdose.html
eindelijk iets van dikke hardstyle op 3 kwartier rijden
eindelijk iets weer in limburg, denk dus dat ik hier wel eventjes heen rijd
Hahaha... het eerste 'deel' van de melo is hetzelfde als Rock Civ ja...quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:13 schreef luckass het volgende:
die anthem heeft wel iets van Rock Civilization, of ligt 't aan mij
zal ik dan maar de eerste zijnquote:
dat meen je niet ?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Mochten jullie een rij posts missen: ook mp3s ed aanbieden per PM is niet toegestaan
Als je iets via PM doet hoef je dat niet ook hier te vermelden.quote:
zag ook een keer dat filmpje waarin hij praat over de nieuwe artiesten die bij Scantraxx kwamen toen (D-Block & S-te-Fan, Scope DJ) en toen was hij ook een beetje aan het stotterenquote:
Vind ik nog steeds 1 van de beste nummers van NC.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:12 schreef Tha_Bartman het volgende:
vergeten klassieker : Brainkicker & Noisecontrollers - Always Blackhoorde hem vanochtend ook weer eens...
Brainkicker mogen ze van mij ook wle eens in een talent area zetten, heeft al hoop lekker spul gemaakt
LSD (quote:
Dat is die gast van leipe shit ouwe! Ik dacht dat dit filmpje eigenlijk al langer bestond? En dat die " plaat" of iig die vocals tijdens profeets setje met wildstylez op qrimetime is gedraaid. Maargoed kan het ook fout hebbenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |