dat zowiezoquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:38 schreef voidmage het volgende:
..dan maar keihard stampen..
x2.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:52 schreef Sethje het volgende:
[..]
Vind ik niet, dat slaat juist helemaal nergens op. Blademasterz is altijd een project van Brennan Heart geweest met aanvulling van ?? weet ik ook niet precies. En dan nu ziet scantraxx geld eng aan ze er ineens d-block ofzo bijgooien, nou als dat echt zo is slaat het toch helemaal nergens op.
Hmm maar het kan misschien nog wel eens leuk uitpakkenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:52 schreef Sethje het volgende:
[..]
En dan nu ziet scantraxx geld eng aan ze er ineens d-block ofzo bijgooien, nou als dat echt zo is slaat het toch helemaal nergens op.
Lijkt me wel leuk, hij staat op Summerfestival ook versus tegen Deepackquote:
Jammer dat die niet op Defqon is, had ik graag willen horenquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:47 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[ afbeelding ]
Veel onbekende shit bij tatanka....althans voor mij. Ben erg benieuwd hoe ze klinken
Hyperdrive - the punishment is iig heerlijkquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:47 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[ afbeelding ]
Veel onbekende shit bij tatanka....althans voor mij. Ben erg benieuwd hoe ze klinken
Ben benieuwd naar die nummers van Likquid en Kayemquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:47 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[ afbeelding ]
ik zie ze er zo voor aan dat ze dan nog doen ook!!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:52 schreef Sethje het volgende:
[..]
Vind ik niet, dat slaat juist helemaal nergens op. Blademasterz is altijd een project van Brennan Heart geweest met aanvulling van ?? weet ik ook niet precies. En dan nu ziet scantraxx geld eng aan ze er ineens d-block ofzo bijgooien, nou als dat echt zo is slaat het toch helemaal nergens op.
Gaap. Wat een ongelovelijk saai nummer.quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:39 schreef LeonH het volgende:
http://showteknl.hyves.nl(...)produced_by_Showtek/
het middenstuk begon nog veel belovend... tot aan de melodie... daarna heb ik 'm weer afgezet
Ik vind de producties van Walt nog altijd stukken beter.quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:58 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik vond eht anthem wel redelijkzeker niet zo slecht als de laatste solo producties van de gebroeders; klinkt raar solo van meerdere personen maar dit ter voorkoming vna gezeur over skitzo (wat wel een lekkere plaat is
)
Wat doet A-Lusion - Veritas daar ineens?quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:58 schreef Tha_Bartman het volgende:
verdr heeft zany ook weer wat onbekende shit in zijn top 10
klinkt heel erg rommelig, ze proberen nog wel er een geheel van te maken door de melo terug te laten komen, maar hij komt niet over...quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:39 schreef LeonH het volgende:
http://showteknl.hyves.nl(...)produced_by_Showtek/
quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:57 schreef mstx het volgende:
[..]
Tevens zijn de kicks/bass vanaf 5:38 gewoon direct gekopieerd vanuit een ander nummer, kan er alleen even niet op komen. Volgens mij iets van Headhunterz oid. (Vooral 5:47-5:50 en 6:14-6:17).
Ik heb er een paar keer nu naar geluisterd en als je het mij vraagt lijkt de melodie nog het meest op hh - rock civilizationquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ok ,wacht die anthem lijkt op iets. Kom ff niet op het nummer. maar zodra die melo in het midden erin komt lijkt het op een HH nummer dacht ik. Maar het klinkt nergens na. De noten sluiten echt niet op elkaar aan soms. Nee, begin is lekker, de rest kunnen ze weglaten.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:07 schreef mstx het volgende:
Ik vind de producties van Walt nog altijd stukken beter.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |