Kloptquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:13 schreef luckass het volgende:
die anthem heeft wel iets van Rock Civilization, of ligt 't aan mij
De kicks vanaf 5:47 tot 5:5x komen ook van Rock Civilization maar dan een octaaf hoger volgens mij. Daar lijkt het wel op als ik even de nummers naast elkaar zet.quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:57 schreef mstx het volgende:
[..]
Gaap. Wat een ongelovelijk saai nummer.
Tevens zijn de kicks/bass vanaf 5:38 gewoon direct gekopieerd vanuit een ander nummer, kan er alleen even niet op komen. Volgens mij iets van Headhunterz oid. (Vooral 5:47-5:50 en 6:14-6:17).
quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:13 schreef Tha_Bartman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
defqon opbouw foto's van de main
wij komen vanaf Enschede, 2 uur rijden, maar wel weer present omdat editie 1 zo vet wasquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:57 schreef LeonH het volgende:
http://partyflock.nl/party/122132:Hardstyle_Overdose.html
eindelijk iets van dikke hardstyle op 3 kwartier rijden
eindelijk iets weer in limburg, denk dus dat ik hier wel eventjes heen rijd
Hahaha... het eerste 'deel' van de melo is hetzelfde als Rock Civ ja...quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:13 schreef luckass het volgende:
die anthem heeft wel iets van Rock Civilization, of ligt 't aan mij
zal ik dan maar de eerste zijnquote:
dat meen je niet ?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Mochten jullie een rij posts missen: ook mp3s ed aanbieden per PM is niet toegestaan
Als je iets via PM doet hoef je dat niet ook hier te vermelden.quote:
zag ook een keer dat filmpje waarin hij praat over de nieuwe artiesten die bij Scantraxx kwamen toen (D-Block & S-te-Fan, Scope DJ) en toen was hij ook een beetje aan het stotterenquote:
Vind ik nog steeds 1 van de beste nummers van NC.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:12 schreef Tha_Bartman het volgende:
vergeten klassieker : Brainkicker & Noisecontrollers - Always Blackhoorde hem vanochtend ook weer eens...
Brainkicker mogen ze van mij ook wle eens in een talent area zetten, heeft al hoop lekker spul gemaakt
LSD (quote:
Dat is die gast van leipe shit ouwe! Ik dacht dat dit filmpje eigenlijk al langer bestond? En dat die " plaat" of iig die vocals tijdens profeets setje met wildstylez op qrimetime is gedraaid. Maargoed kan het ook fout hebbenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |