Stage. En krijg niet eens stagevergoeding. Wat er gedaan moet worden, doe ik heus wel hoor.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:52 schreef Miss_S het volgende:
Maar wat moet een baas zich tegenwoordig belazerd voelen, zoveel mensen die gewoon online gaan wat niets met het werk te maken heeft
Renske wel jammer van dat incidentje, geen makkelijke dame dus?
Mijn vakantiewerk was echt fysiek werk, dat was wel leuk voor een paar wekenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:51 schreef Chicolate het volgende:
Ik had vorige vakantie ook best leuk werk, maar het grootste gedeelte van de tijd was er gewoon niets te doen, en dat vond ik dus echt niet leuk. Ik kom daar om te werken ja, vervelen kan ik thuis ook nog wel. Hopelijk gaat het dit jaar wat beter, geloof dat ze bij mn vakantiewerk wel genoeg te doen hebben
.
Ik ga dood vanavond. Spierpijn in mn bovenbenen van al het trappen lopen, en ik zou 2,5 uur gaan trainen.
Hmm stage dat is eigenlijk nog fouter danquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:53 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Stage. En krijg niet eens stagevergoeding. Wat er gedaan moet worden, doe ik heus wel hoor.
Dat krijg je met een ingewikkeld onderwerp waar niet heel veel patiënten voor zijn.
ik hoop dat het hier in de vakantie ook wat drukker isquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:51 schreef Chicolate het volgende:
Ik had vorige vakantie ook best leuk werk, maar het grootste gedeelte van de tijd was er gewoon niets te doen, en dat vond ik dus echt niet leuk. Ik kom daar om te werken ja, vervelen kan ik thuis ook nog wel. Hopelijk gaat het dit jaar wat beter, geloof dat ze bij mn vakantiewerk wel genoeg te doen hebben
.
Ik stond in de keuken, hele dag staan en lopen en dingen rondbrengen. Maar er werden altijd net teveel mensen ingeroosterd, dachten dat vakantiewerkers niet snel genoeg zouden zijn. Nou, met zn 3'en konden we het inderdaad niet aan, maar 4 vakantiewerkers + een vaste medewerker is wel een beetje teveel van het goede. Eigen schuld van die baas dat we niets deden. En er was geen computer, dus het was echt verveling ten topquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:53 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Mijn vakantiewerk was echt fysiek werk, dat was wel leuk voor een paar weken
Misschien dat ik dit jaar weer hetzelfde kan doen en anders wordt het iets van supermarkt werk
Ooh ik besteed absoluut genoeg tijd aan m'n studie hoor, maar typen gaat bij mij beter op m'n kamertje. Maar ik moet hier wel aanwezig zijn voor het geval dat.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Hmm stage dat is eigenlijk nog fouter dan
Stagevergoeding heb ik ook nooit gehad, maar alle tijd die ik had was toch echt wel bezig
jeetje, ik dacht dat ik veel gedaan hadquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:58 schreef Viking84 het volgende:
Over vakantiewerk:
Ik heb jarenlang vakantiewerk gedaan en ook echt van alles en nog wat:
- koekjes inpakken aan de lopende band (kan het niemand aanbevelen)
- cd's, dvd's e.d. inpakken in een distributiecentrum (geestdodend werk, maar wel gezellig)
- werken op de broodafdeling van de supermarkt
- kantoren schoonmaken
- schoonmaken in een bejaardentehuis
- voedingsassistente in een bejaardentehuis (dit heb ik 4 jaar gedaan)
Afgelopen zomer geen vakantiewerk gehad en deze zomer ook niet, want ik ben vast te duur geworden en ik hoop nu op een echte baan.
Dat vond ik wel stom bij mijn klasgenoten die kregen in stagetijd tijd om aan verslagen en alles te werken terwijl ik dat niet kreeg, dus een beetje dubbel werkquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:58 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Ooh ik besteed absoluut genoeg tijd aan m'n studie hoor, maar typen gaat bij mij beter op m'n kamertje. Maar ik moet hier wel aanwezig zijn voor het geval dat.
Plus vanaf oktober heb ik waarschijnlijk GEEN vrije tijd meer
Koekjes inpakken heb ik ook gedaan, toen ik 15-17 was. Het deed me beseffen dat ik blij kan zijn dat ik naar de uni kon en niet de rest van m'n leven in zo'n geestdodende boel rond zou blijven hangen. Maar met andere vakantiekrachten van mijn leeftijd was het wel gezellig.
Verder supermarkt en nu ga ik niet echt vakantiewerk doen. Gewoon lamballen, eventjes op vakantie en festivallen en m'n gewone baantje als zorgassistent door laten lopen.
Dank je voor je reactiequote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:08 schreef freecell het volgende:
Viking, ik dacht eens na.
Kan het niet zo zijn dat zij een hele leuke avond en nacht had gehad en dat ze eigenlijk heel benieuwd was of jij het ook zo leuk had gevonden (een beetje onzeker misschien ook of het prettige gevoel wederzijds was).
En jij was wat stug 's ochtends.
En dat zij daar heel onzeker van werd? En het daarom voor haar een big deal was?
Dan ligt het probleem namelijk in haar gevoel, maar zou ik me er nog wel iets bij kunnen voorstellen. Wat ook verklaart waarom het voor haar wél een probleem was, terwijl jij het probleem niet zo zag
Ik speculeer ook maar wat hoor
Ik zou mijn sportshirtjes nl nooit verkopen... Die gaan bij mij echt stinken na verloop van tijd. En dan gooi ik ze weg. Na een halfuurtje hardlopen kan ik mijn shirt echt uitwringen. Terwijl ik normaalgesproken helemaal niet zo'n zweter benquote:
Nou ik moet er wel bij zeggen dat ik ruim 30 sportshirtjes heb dus deze heb ik bijvoorbeeld nooit vaker dan 3 keer aangehadquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik zou mijn sportshirtjes nl nooit verkopen... Die gaan bij mij echt stinken na verloop van tijd. En dan gooi ik ze weg. Na een halfuurtje hardlopen kan ik mijn shirt echt uitwringen. Terwijl ik normaalgesproken helemaal niet zo'n zweter ben
Dat was waterquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:15 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee, dat is te zien aan die bikinifoto van je.
Ja, waarschijnlijk wel danquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dank je voor je reactie.
Ja, ik denk inderdaad dat dat het is. Maar ze komt altijd zo zelfverzekerd over dat het niet in me op komt dat zij ook onzeker kan zijn. Bovendien heb ik diezelfde dag op MSN nog gezegd dat ook ik een fijne avond + nacht had gehad, maar dat loste het probleem niet meteen op. Vermoedelijk moet ik de volgende keer gewoon meer laten blijken dat ik het ook leuk heb gehad
.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:14 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nou ik moet er wel bij zeggen dat ik ruim 30 sportshirtjes heb dus deze heb ik bijvoorbeeld nooit vaker dan 3 keer aangehaden dan meteen de wasmachine in
Dus kan je verzekeren dat hij niet vies is of stinkt
Ik weet niet wat jij kan zeggen, maar als het met 'verslaafd' nog niet lukt, zou ik nog even wachten met woorden als 'aluminiumfolie'quote:
Wat bedoel je daarmee?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:24 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij kan zeggen, maar als het met 'verslaafd' nog niet lukt, zou ik nog even wachten met woorden als 'aluminiumfolie'
Ja maar ik kom uit Brabant, dat telt nietquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:24 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij kan zeggen, maar als het met 'verslaafd' nog niet lukt, zou ik nog even wachten met woorden als 'aluminiumfolie'
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:24 schreef freecell het volgende:
[..]
Nou, miss-s stelt de vraag: "wat kan ik zeggen? Verslaafd?"quote:
Puntje voor jouquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:29 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja maar ik kom uit Brabant, dat telt niet
Oh zoquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:30 schreef freecell het volgende:
[..]
Nou, miss-s stelt de vraag: "wat kan ik zeggen? Verslaafd?"
Dat kán je opvatten alsof ze zich afvraagt of ze het woord 'verslaafd' uit kan spreken.
Heel flauw grapje van mijn kant dus
Nou ik heb wel jaren gehad dat ik dagelijks minstens 1x sporten (het was vaker 2x per dag)quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik dacht dat ik erg was met 5 paar teenslippers. Maar jij wint. 30 sport-shirts... Zoveel sport je toch helemaal niet?
Je sport nota bene in de garage, dus voor het showen hoef je het niet te doenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nou ik heb wel jaren gehad dat ik dagelijks minstens 1x sporten (het was vaker 2x per dag)
Maar nu is het gewoon gemiddeld dus nee misschien niet echt nodig, maar moet wel zeggen dat ik ze soms ook aantrek als ik niet ga sporten
Maar ik heb weer geen 5 teenslippers
-> voor het wassen in de week zetten in water met flinke scheut schoonmaak azijn.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik zou mijn sportshirtjes nl nooit verkopen... Die gaan bij mij echt stinken na verloop van tijd.
Ik ben ook niet het type dat dat soort dingen voor andere mensen doetquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je sport nota bene in de garage, dus voor het showen hoef je het niet te doen
Nou ja, waar jij blij van wordt
Ik had drie paar, waarvan 2 paar oud en lichtelijk versleten, dus heb ik twee paar nieuwe gekocht... maar ik kan het niet over mn hart verkrijgen om de ouwe weg te gooien
Dat is goed tegen stank jaquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:35 schreef computergirl het volgende:
[..]
-> voor het wassen in de week zetten in water met flinke scheut schoonmaak azijn.
Zal ik s proberen! Voorlopig mag ik helaas nog niet hardlopen; ben aan het revalideren met mijnquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:35 schreef computergirl het volgende:
[..]
-> voor het wassen in de week zetten in water met flinke scheut schoonmaak azijn.
Klinkt goedquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:48 schreef Ewelina het volgende:
O, en ik heb gisteravond heerlijk gegeten in Belgisch restaurant Lieve
Voorgerecht:
BLINDE VINK
Blinde vink van zwaardvis gevuld met gerookte vismousse, gedipt in kruiden en een saffraansaus
Hoofdgerecht:
PAARSE KRIELTJES
Op de huid gebakken zeebaars met een lauwwarme salade van truffelaardappelen en een lente ui botersaus
Als bijgerecht hadden we een zakje luie wijven friet(ik zei toch dat ik friet ging eten
)
Nagerecht:
DUIVELS BRUIN (veg)
Granité van chocolade, parfait van pure chocolade en een pure chocolademousse geserveerd met een Duvelchocoladesabayon
Dat was echt zaligVooral dat toetje (ben chocolade-addict)
Lief en ik hebben genoten van het eten en van elkaar
Dat klinkt echt als een vette bijbaan! Hoe kwam je eraan?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:52 schreef Razztwizzle het volgende:
Crappy B-films ondertitelenAmerican Ninja 1,2,3 enzo
![]()
inderdaad! dat lijkt me wel tofquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:56 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat klinkt echt als een vette bijbaan! Hoe kwam je eraan?
Ja was echt heel leuk om te doen, maar er gaat een hele berg werk inzitten. Een film van twee uur, daar ben je zo een uur of zes, zeven mee bezig om dat te ondertitelen. Via een bedrijf waar m'n vriend heeft gewerkt, die hadden voor een re-release van oude films goedkope ondertitels nodig.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:56 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat klinkt echt als een vette bijbaan! Hoe kwam je eraan?
Deel 1 heb ik onlangs nog gezien. Die zat bóórdevol fouten. Heb me groen en geel geërgerd en de film op den duur maar gewoon uitgezetquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:52 schreef Razztwizzle het volgende:
Crappy B-films ondertitelenAmerican Ninja 1,2,3 enzo
![]()
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Deel 1 heb ik onlangs nog gezien. Die zat bóórdevol fouten. Heb me groen en geel geërgerd en de film op den duur maar gewoon uitgezet.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Deel 1 heb ik onlangs nog gezien. Die zat bóórdevol fouten. Heb me groen en geel geërgerd en de film op den duur maar gewoon uitgezet.
PF gaf aan chicken te zijn, dus die heeft niet meer gelift. Ze is hier bang gepraatquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:07 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Zou PF trouwens in de goot liggen door slechte lifterskeuze?![]()
Mamma van PF: zoek maar ergens tussen uw huis en groningen ofzo!
Ik denk eerder dat ze in de armen van Mr. Date ligtquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:07 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Connectiesquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:09 schreef Viking84 het volgende:
@ Razz: ik zet alles erop, hoor, simpelweg omdat ik eigenlijk nog geen relevante werkervaring heb (alleen mijn werk voor een uitgeverij dan).
Ik vind de lijst van ColdFeet ook enorrrrrrm stoer. Hoe kom je als bèta trouwens bij een taleninstituut terecht? Zoiets lijkt mij ook nog wel eens gaaf
.
Je zou op je CV of in je brief kenbaar kunnen maken dat je altijd bijbaantjes gehad hebt. En dan in het evt. gesprek vertellen wat je daarvan geleerd hebt.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:06 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik vind het zo vervelend dat ik die hele waslijst niet op m'n CV mag zetten dat ik voor normale sollicitaties gebruik..ja, ik weet dat het geen "relevante werkervaring" is, maar ik heb echt een heleboel geleerd tijdens die baantjes! Geleerd hard te werken, hoe met mensen om te gaan, met vervelende bazen, met niet-betalende bazen, met lastige klanten, met storingen, communiceren, allemaal hartstikke belangrijk. Ik vind ook echt dat mensen die nooit een bijbaantje hebben gehad dat later merken in de manier waarop ze met werken beginnen, het draagt toch bij aan je ontwikkeling. En dat is dan "niet relevant", pleh
.
En dat was meneer Conleche?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:15 schreef conleche het volgende:
O ik ben 1 bijbaan vergeten, dat komt omdat het later mijn vaste werk werd. Heb op een camping in Zuid Frankrijk gewerkt als receptioniste. Alwaar ik ben blijven plakken aan een tennisleraar.![]()
Dácht ut niet!! Die kwam pas jaren (en vele scharrels) later en bakt er ook niet veel van op de tennisbaan!quote:
Dat ja. Plus: het verklaart bij mij waarom ik langer over mijn studie heb gedaan. Maar ook dat ik tijdens mijn studie zeer diverse 'soft skills' heb opgedaan, meer dan studiegenoten die in 5 jaar afstuderenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:14 schreef -marz- het volgende:
[..]
Je zou op je CV of in je brief kenbaar kunnen maken dat je altijd bijbaantjes gehad hebt. En dan in het evt. gesprek vertellen wat je daarvan geleerd hebt.
Ik vind het ook niet vóór iemand spreken als hij/zij nooit een bijbaantje gehad heeft naast school.
Die kun je gewoon van internet downloaden.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:58 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja was echt heel leuk om te doen, maar er gaat een hele berg werk inzitten. Een film van twee uur, daar ben je zo een uur of zes, zeven mee bezig om dat te ondertitelen. Via een bedrijf waar m'n vriend heeft gewerkt, die hadden voor een re-release van oude films goedkope ondertitels nodig.
Als je je p haalt dan, anders zie je ze volgend jaar weerquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:31 schreef Miss_S het volgende:
Ik heb geen zin om naar school te gaan, wat jammer is want het is de laatste keer dat ik vele van mijn medestudenten zie
Maar zal vast wel komen als ik daar ben
Geeft hij les, of volgt hij zelf een studie?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:19 schreef Faithy het volgende:
mn paps doet nu volwassenen onderwijs, schijnt inderdaad érg leuk te zijn
Nou ik heb 3kwart al gehaald dus zou dan sowieso niet meer bij hen terecht komenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je je p haalt dan, anders zie je ze volgend jaar weer.
Is het dan niet gebruikelijk om (bijna) alles te halen?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:33 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nou ik heb 3kwart al gehaald dus zou dan sowieso niet meer bij hen terecht komen
haha, nee, hij doet daar Nederlands en Engels geloof ikquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Geeft hij les, of volgt hij zelf een studie?
Je bedoelt voor iedereen?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:35 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Is het dan niet gebruikelijk om (bijna) alles te halen?
Waarom zou ik die toets niet halen? je hebt er zelfs een herkansing voorquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:34 schreef Faithy het volgende:
of de toets niet haalt..
wat ga je eigenlijk doen als je niet wordt toegelaten? Toch deze HBO opleiding afmaken?
Had mezelf wel gesteld dat ik, als ik niet werd toegelaten, dat ik die opleiding zou afmaken en dan daarna mn master zou gaan halen (de lange weg) zeg maar..
gewoon, voor de zekerheid, zeg maar
Nee, voor 75 euroquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:39 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Over die ondertitels. Diegene heeft dus voor jan lul 6 a 7 uur zitten vertalen.
Misschien heeft zij die subs wel geschrevenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:39 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Over die ondertitels. Diegene heeft dus voor jan lul 6 a 7 uur zitten vertalen.
Omdat Nijmegen goed bevallen is, en hij over 2 jaar sowieso klaar is dus dan zou ik daar nog 3 jaar zonder reden zittenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:40 schreef Faithy het volgende:
waarom ga je dan niet naar Leiden? Lekker dicht bij je vent![]()
anders zit je hier sowieso 4 jaar 'vast' (universiteitswitchen lijkt mij niets) of komt hij deze kant op als jullie gaan samenwonen?
Ik neem aan dat je een BSA hebt. Bij mijn oude opleiding moest je iig 32 punten halen (van de 42) en dan kon je gewoon door naar het 2e jaar, moest je alleen wel je openstaande 1ejaars vakken nog herkansen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:37 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Je bedoelt voor iedereen?
Ik weet dat er weinig van uit gaan alles te halen in één jaar
Eehm, pedagogische wetenschappen duurt toch 4 jaar? Waarom zou je er dan 3 jaar zonder reden zitten?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:41 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Omdat Nijmegen goed bevallen is, en hij over 2 jaar sowieso klaar is dus dan zou ik daar nog 3 jaar zonder reden zitten
En nu kan hij mooi deze kant op komen
Oh, wat heerlijk!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:43 schreef shinydiscoball het volgende:
Goeiemorgen![]()
Ga zometeen lekker even een weekendje de stad uit, naar camping Bakkum![]()
ff relaxen en naar het strand met als enige zorg of ik wel genoeg boeken bij me heb![]()
fijn weekend iedereen!
Misschien stonden die vertalingen er toendertijd nog niet opquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:43 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Die had ze ook kunnen verdienen in 10 minuten.
Ligt eraan wat voor master je kiest, maar goed dan zou ik er 2 jaar voor niets zitten als ik de kortste master kiesquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:44 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Eehm, pedagogische wetenschappen duurt toch 4 jaar? Waarom zou je er dan 3 jaar zonder reden zitten?
Ik zou trouwens eerder gaan voor Utrecht of Leiden dan voor Nijmegen... dat zijn leukere studentensteden
Pff, dat zou bij mij echt einde date zijnquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:49 schreef Faithy het volgende:
wil je vent dan wel 'helemaal' naar het oosten verhuizen? Hebben jullie al over gehad wie waarheen gaat?
wij hadden dat gesprek op det tweede date al, en René was heel stellig: ik ga NIET naar de Randstad
dat kwam mooi uit, want ik wilde er weg![]()
het was ook meer gekscherend dan serieus een plan opstellen om samen te gaan wonen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Pff, dat zou bij mij echt einde date zijn
Komt hij uit de buurt van Nijmegen, dan?
Het Zuid-Oostenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:49 schreef Faithy het volgende:
wil je vent dan wel 'helemaal' naar het oosten verhuizen? Hebben jullie al over gehad wie waarheen gaat?
wij hadden dat gesprek op det tweede date al, en René was heel stellig: ik ga NIET naar de Randstad
dat kwam mooi uit, want ik wilde er weg![]()
Tot je biologische klok gaat tikkenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:04 schreef Faithy het volgende:
ik vond 't wel fijn dat René perse niet naar de randstad wilde, voor mij een excuus om weg te gaan
en inmiddels zijn trouwen en kinderen wel voorbij gekomen (mag ook wel als je samenwoont enzo)
trouwen gaan we wél doen, iig als René afgestudeerd is.
en kinders wrsch niet
doet me denken aan de Shakespeare Companyquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tot je biologische klok gaat tikken.
Ik weet het nog niet, eigenlijk. Gelukkig hoef ik daar voorlopig nog niet over na te denken. Eerst maar eens werken en reizen en dan zien we wel weer
.
Oh, dat is wel tof nieuws iddquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:11 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Lesbische stellen schijnen dan weer wel betere opvoedkundige kwaliteiten te hebben dan heterostellen (vooral de niet-biologische vrouw doet het beter dan een vader), dus kindjes is misschien wel goed viking![]()
Dat onderzoek was ooit verricht om te zien of het een goed idee was IVF toe te staan onder deze groep.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, dat is wel tof nieuws idd.
Ik denk sowieso dat ik eerder kindjes zal adopteren (uit Thailand oid) dan dat ik gebruik zal maken van IVF, want anders zou ik ws toch een beetje het gevoel hebben dat er een parasiet in m'n buik zit, aangezien het kind voor de helft van een onbekende is en niet voor de helft van mijn partner.
Ik ook. Bovendien lijkt het me gewoon mooi en romantisch om zo'n gelofte af te leggen tegenover elkaarquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:10 schreef Faithy het volgende:ik wil gewoon een trouwdag met een trouwjurk, een grote witte taart en áándacht
![]()
Ja, dat vind ik nogal lichtzinnig dus. Het gaat om een belofte. Als je iemand belooft altijd bij hem of haar te blijven, dan verplicht je jezelf tot iets.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:32 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik ook. Bovendien lijkt het me gewoon mooi en romantisch om zo'n gelofte af te leggen tegenover elkaar
Of het ook uitkomt, dat zien we dan wel weer.
Die héb je al!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:35 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik wil wel kinderen.
Ik wil alleen geen pubers.
Oh, maar dat neemt niet weg dat ik er wel heel goed over zal nadenken. Alleen op de dag zélf zou ik er niet over nadenken of we die geloftes houden (nogal onromantischquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik nogal lichtzinnig dus. Het gaat om een belofte. Als je iemand belooft altijd bij hem of haar te blijven, dan verplicht je jezelf tot iets.
Daar gaan mensen tegenwoordig te snel aan voorbij, denk ik. Ze denken niet aan wat er zou kunnen gebeuren als de passie bedaart, de ander ernstig ziek wordt, de ander verliefd wordt op een ander. Trouwen doe je op het hoogtepunt van je relatie en het is maar zeer de vraag of het altijd zo blijft als het op dat moment is.
Beetje anti-climax hoor, zo dicht bij huisquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:06 schreef conleche het volgende:
... Frankrijk ... New York ... Londen ...
...Amsterdam ...
Hihi, ja maar het is by far de leukste meneer C. die ik heb gehad!!!!!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Beetje anti-climax hoor, zo dicht bij huis
Ik denk dat ik dan een interne eeter ben. Ik kan taarten maken, vijf gangen menu's bereiden zonder er ook maar iets van te eten. Ikj heb er dan gewoon geen trek in als ik geen honger heb. Als ik iemand zie/hoor eten is m'n trek ook gelijk over. Maar als ik eten ruikquote:Op donderdag 5 juni 2008 17:29 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Wat een externe eter is, is al uitgelegd, maar het komt er idd op neer dat als anderen wat aan het eten zijn, of er staat wat lekkers op tafel, dat ik het dan moeilijk vind om niet in de verleiding te komen om het op te eten. Als ik niks in huis heb, dan heb ik daar dus geen problemen mee, omdat ik dus niet verleid word om wat op te eten. Als je een interne eter ben, dan eet je dus omdat je lichaam dat zegt, omdat je dus echt honger hebt. En dan heb je nog emotionele-eters, die dus eten als ze zich rot voelen en dan dus de verleiding niet kunnen weerstaan. En zo heb je nog wel meer soorten, maar dit zijn de 3 bekendste.
Idd, een externe eter zijn is erg vervelend, vooral als je vriend wel zoveel eet. Dan ben ik toch echt liever een interne eter, maarja, echt kiezen kun je daar niet voor. Maar het is nog altijd beter dan een emotionele-eter, anders dan was ik de laatste tijd echt geen 2 kg afgevallen met dat kut scheidingsgedoe. Blegh, word er echt helemaal niet goed van.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan een interne eeter ben. Ik kan taarten maken, vijf gangen menu's bereiden zonder er ook maar iets van te eten. Ikj heb er dan gewoon geen trek in als ik geen honger heb. Als ik iemand zie/hoor eten is m'n trek ook gelijk over. Maar als ik eten ruikDan krijg ik meestal wel trek (ten zij ik vol zit)
Lijkt mij echt vervelend als je een externe eter bent. En dan vooral als Peter dan naast je zit te eten.... Zoals ik niet voor kan stellen dat je altijd trek krijg van eten kan jij waarschijnlijk niet voorstellen dat ik op een feest met een buffet gewoon vergeet te eten omdat ik druk bezig ben oid.
Mama: PF waar ben je?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:07 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Dat is idd met linnen heel erg. Ik had laatst een paar linnen broeken bij de H&M gekocht, ik dacht eerst nog: hmm, beetje optimistisch ingeschat die maat (ik pas daar nooit, breng gewoon weer terug wat niet goed is)Nu zijn ze na een dag dragen echt veel te wijd. Volgens mij scheelt dat wel 2 maten!!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:45 schreef loveli het volgende:
Vandaag moest ik in m'n nieuwe nette pak opdraven. Heerlijk materiaal, linnen. Alleen jammer dat het niet alleen kreukt, maar ook een "beetje" uitlubbert. Straks even een extra broek erbij kopen in maat 36, die zal na 1 keer dragen hoop ik niet direct van m'n reet zakken.
Ging dat zo?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:23 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Mama: PF waar ben je?
PF: In groningen
Mama: Hoe kom je daar?
PF: Met de trein
Mama:wie ken je daar
! haha je snapt best wat ik bedoel
!
PF:ja met mr date
Mama: wie???
PF: Jahaa.. Mr date! Waar ik uh.. toen en toen en toen en toen OOOK bij was
Mama: *insert heel zeur verhaal* volgende x moet je dat van te voren zeggen
PF: Uh, ik zei het. Tegen bruder! En ik wist het pas uh, een half uur van te voren. Dus
Mama:
Hmmm
Mijn moeder belde gisteravond dus ook op om mij uit te horen over Dinges en aangezien ik denk dat ze het niet op prijs stelt dat we de nacht samen hebben doorgebracht, en dan ook nog eens in een hotel, heb ik het gespreksonderwerp heel snel naar mijn scriptie geleidquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:28 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
In zo'n geval ben ik altijd erg blij niet meer bij m'n papa en mama te wonen![]()
Ingredienten voor de kipquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
lempur is die rijs of die deeg?
gewoon zoveel dat het niet ploften met die rijst gewoon een klein rolletje
of bedoel je hoeveel ingredienten?
Pfff, je bent toch geen 13 meerquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:23 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Mama: PF waar ben je?
PF: In groningen
Mama: Hoe kom je daar?
PF: Met de trein
Mama:wie ken je daar
! haha je snapt best wat ik bedoel
!
PF:ja met mr date
Mama: wie???
PF: Jahaa.. Mr date! Waar ik uh.. toen en toen en toen en toen OOOK bij was
Mama: *insert heel zeur verhaal* volgende x moet je dat van te voren zeggen
PF: Uh, ik zei het. Tegen bruder! En ik wist het pas uh, een half uur van te voren. Dus
Mama:
Hmmm
Ik las paaseitjesquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:37 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ingredienten voor de kiphet ruikt al prima ik ben goed
![]()
Het is dus met rijst (ketan) en niet met deeg, bedoel je dan pasteitjes ofzo![]()
Lekker eten vanavond sylvanaquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:44 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Pfff, je bent toch geen 13 meer
Ik ben terug van het boodschappen doen, vanavond zoetzuur varkensvlees met noedels, morgen grillen en zondag gewoon kip met rijst en groenten
En terecht. Neem een voorbeeld aan je broertje. Hij kookt dan wel bagger, maar hij kookt tenminste!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
O m'n moeder was alleen maar boos omdat ik zou koken en ik was er nietVoor de rest maakt het ze niet zo veel uit wat ik uitspook.
Een Las Vegas-wedding lijkt me wel wat voor jullie!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:54 schreef Chicolate het volgende:
Ik ga later trouwen/partnerschap doen. Zonder pak (moest ik eens bij hem proberen) zonder taart zonder mensen en vast ook zonder jurk
. Gewoon op maandagochtend, als we daar toevallig een keer zin in hebben, of uit praktische overwegingen. De sprookjesbruiloft zit er denk ik niet in
.
Nou, ik ben niet christelijk, maar mn familie wel enzo ... en hij heeft een hekel aan (de meeste/bijna alle) christenen/kerkenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Een Las Vegas-wedding lijkt me wel wat voor jullie!.
Kom je thuis: "Hoi mam, we zijn afgelopen week getrouwd in Las Vegas!".
Ga je wel in de kerk trouwen?
Ik heb altijd keihard ruzie moeten maken om op bepaalde tijdstippen thuis te zijn...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
eerder dan je broertje thuis zijnmijne gaat nooit weg
Lol das wel erg hoorquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:59 schreef -marz- het volgende:
Over trouwen in Las Vegas, ik ken iemand die daar was en "voor de lol" ging trouwen met zijn vriendin/scharrel die hij 2 maanden kende. Hij dacht dat het niet echt was. Nu zijn ze dus officieel getrouwd![]()
Maar je moet nog wel steeds mee naar de kerk, toch? Wel heel goed dat je je eigen conclusies hebt getrokkenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:59 schreef Chicolate het volgende:
Nou, ik ben niet christelijk, maar mn familie wel enzo ... en hij heeft een hekel aan (de meeste/bijna alle) christenen/kerken. Dus denk het ook niet
.
Ja, trouwen in de regen is niksquote:Ik denk dat het meer is: "Goh, ik heb een ochtend vrij, en deze datum is eigenlijk wel leuk, zullen we dan maar straks trouwen?". Maar het moet wel perse in de zomer
, want dan is het warm.
ik ging altijd gewoon wegquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:01 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Ik heb altijd keihard ruzie moeten maken om op bepaalde tijdstippen thuis te zijn...
Is m'n kleine broertje zo'n nerd die altijd spelletjes doet en nooit uitgaat![]()
Geen gebruik maken van door anderen verworven vrijheden
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:01 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Ik heb altijd keihard ruzie moeten maken om op bepaalde tijdstippen thuis te zijn...
Is m'n kleine broertje zo'n nerd die altijd spelletjes doet en nooit uitgaat![]()
Geen gebruik maken van door anderen verworven vrijheden
300 calorieën!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:56 schreef Miss_S het volgende:
Ik heb zomaar net een twix opwat ben ik toch stout
Geen idee waarom maar had er opeens zin in, heb ik toch nog op de laatste school dag iets uit de automaat gehaald
Daar ga ik nog even mee wachtenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wordt alsnog hard hollen op de loopband vanavond.
Ja dat had ik jaren geleden dus ook, niet gek dat je dan overgewicht krijgtquote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:01 schreef -marz- het volgende:
Jeetje ZOVEEL CALORIEEN???
Ik at eerst elke dag een snickers, die zijn nog erger zelfs. Wist ik ook niet toen ik ze at.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:14 schreef freecell het volgende:
Af en toe een twix kan best en ik heb je nog nooit eerder zien posten dat je een candybar op had
Ik word altijd jonger geschatquote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:25 schreef -marz- het volgende:
Je bent even oud als ik raar meisje. Maar ik mag pas kindjes als ik 28 ben![]()
Ik werd eergister 31 geschat![]()
Voor 25 à 30 euro kun je er al één hebben.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:00 schreef -marz- het volgende:
Maar wel lekker weekend dusmorgen als het mooi weer is ga ik eens kijken wat een parasol kost zodat ik ook met 25 graden nog op het balkon kan zitten.
"je komt zo volwassen over" was het excuusquote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:25 schreef -marz- het volgende:
Je bent even oud als ik raar meisje. Maar ik mag pas kindjes als ik 28 ben![]()
Ik werd eergister 31 geschat![]()
Ik heb alweer mijn rijstprutje opquote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:40 schreef Ewelina het volgende:
Ik eet vanavond aardappeltjes uit de oven met kipkluifjes en champignons
20 en 9 maanden!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ben je echt 20 PF?. Ik dacht ook steeds jonger eigenlijk.
.
Ik heb nu eigenlijk ook wel honger...quote:
Hmm dat is wel een groot verschil, hoe kan dat?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:43 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb nu eigenlijk ook wel honger...
Ik vind het trouwens raar dat 2 opticiens verschillende sterktes meten. en niet een klein beetje verschil, nee, aan één oog is het een verschil van -0.25 (valt nog mee) maar aan het andere oog -0.50
Toch best belangrijk als je een bril of lenzen nodig hebt lijkt me
Beide maar het ligt ook aan mij hoor! Was laatst op een feestje en daar waren een paar meiden waarvan ik dacht dat het eerstejaars waren, maar die waren zojuist master afgestudeerdquote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:43 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
20 en 9 maanden!
Door m'n foto's of m'n gedrag. Of beide.
Ik weet het niet, daarom post ik het hierquote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:46 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Hmm dat is wel een groot verschil, hoe kan dat?
Heb niet zoveel verstand van brillen enzo
Ja, inderdaad... bij de eerste meting bij de 1e opticien zei ik al dat ik het niet zo heel duidelijk zag, maar wel wist wat er stond doordat ze steeds dezelfde sheets met lettertjes gebruikten. Deze 2e opticien testte ook een stuk uitgebreider.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:49 schreef Chicolate het volgende:
Als mensen al besluiten mijn leeftijd te schatten, komen ze meestal met 14 aan![]()
Over opticiens: welke vertrouw je het meeste? Ik heb een keer door 3 verschillende een meting laten doen, de sterktes verschilden meer dan een punt, eentje kwam zelfs vertellen dat ik maar 70% zag. Toen een afspraak bij de oogarts in het ziekenhuis gemaakt, en daar bleek dat mijn 'eigen' opticien (een dure) de enige juiste meting had gedaan. Dus daar blijf ik voorlopig wel. Hans Anders had de slechtste meting gemaakt, toen zij zeiden dat het goed was, en ik keek door die glaasjes naar de winkel, was alles helemaal verdraaid en wazig ... kon niet kloppen.
Door je schrijfstijl, denk ik.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:43 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
20 en 9 maanden!
Door m'n foto's of m'n gedrag. Of beide.
dan moet je ook een voor foto laten zien want dit valt echt mee?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:38 schreef -marz- het volgende:
Naar de sportschool slepen lukt nog niet echt... in plaats daarvan maar ff een pic gemaakt van de schade
Nou ja... dit motiveert wel weer om naar de sportschool te gaan.
Ah, op die manier. Maar mensen die ik IRL zie daar fok ik nooit meequote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Door je schrijfstijl, denk ik..
Dat dus.quote:
Zeggen dat ik goed bezig ben, terwijl ik in bijna een jaar tijd zo goed als niks ben afgevallenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:30 schreef -marz- het volgende:
Lief van jullie en het is natuurlijk ook de bedoeling dat jullie zeggen dat het allemaal niet zo erg is ... maar ik voel me zo naar als ik die pens zieen m'n kont is nog erger, daar zal ik maar geen close-up van schieten
![]()
Jij bent tenminste goed bezig Viking! Ik kom helemaal nergens ! Altijd zie ik maar weer die 75 kg op de weegschaalstraks ben jij super slank en zie ik er nog exact zo uit.
Je bent in ieder geval ook niet aangekomenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zeggen dat ik goed bezig ben, terwijl ik in bijna een jaar tijd zo goed als niks ben afgevallen.
Nait soezen zeggen ze dan in Groningen. Ik heb ook lange tijd alleen maar 75 op de weegschaal zien staan.
Hey, je zei zelf dat je best goed bezig bent!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zeggen dat ik goed bezig ben, terwijl ik in bijna een jaar tijd zo goed als niks ben afgevallen.
Nait soezen zeggen ze dan in Groningen. Ik heb ook lange tijd alleen maar 75 op de weegschaal zien staan.
Ik heb gewoon geen kontquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:06 schreef -marz- het volgende:
[..]
Hey, je zei zelf dat je best goed bezig bent!![]()
Ik heb ook een boek "weg met de weegschaal" en ik wil heel graag geloven dat je het best op gewicht komt door niet te willen afvallen, maarja ... wat als het niet werkt en ik ben straks enorm vadsig !?
Farfallus jouw kont is perfect, en die van VS ook heb ik begrepen uit de verhalen. Zo wordt die van mij nooit want ik ben een peer. Een peer moet iig een platte buik hebben, anders ben je zeker weten een vadsige peer. Er zit namelijk altijd nog meer vet op de benen en kont dan op de buik. (dit is mijn eigen theorie, die geen wetenschappelijke basis kent)
die kont is van het sporten denk ikquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:06 schreef -marz- het volgende:
[..]
Ik heb ook een boek "weg met de weegschaal" en ik wil heel graag geloven dat je het best op gewicht komt door niet te willen afvallen, maarja ... wat als het niet werkt en ik ben straks enorm vadsig !?
Farfallus jouw kont is perfect, en die van VS ook heb ik begrepen uit de verhalen. Zo wordt die van mij nooit want ik ben een peer. Een peer moet iig een platte buik hebben, anders ben je zeker weten een vadsige peer. Er zit namelijk altijd nog meer vet op de benen en kont dan op de buik. (dit is mijn eigen theorie, die geen wetenschappelijke basis kent)
Graag, hij is echt te platquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:10 schreef -marz- het volgende:
Geen kont?? Hoe kan dat. Wil je wat van mij? Ik heb over.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:06 schreef -marz- het volgende:
[..]
Nee joh, een hoop hier hebben een heup boven de 100!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:19 schreef -marz- het volgende:
Ikea had ik er 1 "gestolen" (ze zijn gratis) idd, maar die was meteen al kwijtsportschool nog nooit een meetlint gezien, daar hebben ze me alleen gewogen + vetmeting.
Ik heb wel een rolmaatdaarmee ben ik 75cm taille en 96cm heup. Jezus dat is dik !!
Jawel. Want ik heb billenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:22 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat kan echt niet
Dat is bij mij ook ongeveer maar die van mij zijn echt 10x zo groot
Oja dat kan wel helpen inderdaadquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:23 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Jawel. Want ik heb billen
Dat haal ik ook nooitquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:27 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
90-60-90 was toch ideaal werd gezegd?
Dat bereik ik echt nooit... Met de eerste en laatste getalletjes is iig geen winst meer te behalen
Middelste wel maar dik onder de 70 wordt het vast niet.
ik krijg eerder 60-90-60quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:27 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
90-60-90 was toch ideaal werd gezegd?
Dat bereik ik echt nooit... Met de eerste en laatste getalletjes is iig geen winst meer te behalen
Middelste wel maar dik onder de 70 wordt het vast niet.
Klopt ik had die ratio ook ooit eens uitgerekendquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ik krijg eerder 60-90-60
dan 90-60-90
maar als je buik/heup ratio 0.7 is
dan is het ook al perfect!
bijv 70 taille en 100 heup
Ik begrijp echt niet hoe jullie al die maten kunnen hebben, ik ben veel dikker dan julliequote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Borsten: 93
Taille: 71
Heupen: 96.
Ok, confronterend..
Dat zijn je botten dan (zeker als je geen ass hebt), dus daar kan je echt niets aan veranderen...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:34 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik begrijp echt niet hoe jullie al die maten kunnen hebben, ik ben veel dikker dan jullie
Zou kunnen, maar ben volgens mij niet zo dom als sommige hier denkenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:35 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
misschien is je meetlint 2 meter lang en hou je het verkeerd om
Het is wel dat mijn botten op die plaatsen uitsteken.....quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:35 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Dat zijn je botten dan (zeker als je geen ass hebt), dus daar kan je echt niets aan veranderen...
Het was een geintjequote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:36 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ben volgens mij niet zo dom als sommige hier denken
Ik weeg ook best veel voor hoe ik er uit ziequote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:38 schreef -marz- het volgende:
Ja vroeger zei de juf op de basisschool in het kringgesprek " sommige mensen hebben zware botten, zoals marz bijvoorbeeld"![]()
![]()
trauma' s heb ik daarvan! Ik was helemaal niet dik maar toen dacht ik meteen dat ik een plompe boerin was ofzo.
Misschien zijn ze langer dan jij? Dan lijk je toch dunner als je even breed bent.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:34 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik begrijp echt niet hoe jullie al die maten kunnen hebben, ik ben veel dikker dan jullie
nee het is geen streefgewicht maar een minimaal gewichtquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:52 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Hey mensen,
Volgens mij is het niet gezond om een BMI van 18 als streefgewicht te stellen.
Groetjes,
dr. veiligheidsspeldje
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:55 schreef -marz- het volgende:
Minimaal gewicht, want als je minder weegt besta je niet meer.
ja zeg hetquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:00 schreef -marz- het volgende:
Ik ga niet zeggen dat ik niet minder wil wegen dan een bepaald gewicht want dan krijgen we daar later ruzie over in dit topic
grappig dat ik met 55 kg eng mager ben en jij gewoon normaalquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:06 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik zeg het lekker wel hoor.Een BMI van onder de 20 hoef ik niet en die is voor mij toch niet haalbaar. Met mijn streefgewicht van 55 kilo zit ik nog boven de 21. Maar goed, mocht ik de 55 bereiken en niet tevreden zijn, dan is dat toch mijn zaak.
Een plat buikje en een kleinere cupmaat, dat is inderdaad meer het streven.
Knevel = Andries Knevel van de EOquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:20 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik heb mij ooit in politiek verdiept
maar toen viel het kabinet echt na een hele korte tijd en had ik er al geen zin meer in
of is het geen politiek (knevel)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |