abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 juni 2008 @ 09:48:51 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59164859

Het vorige deel: Slank de zomer in #165: we gaan allemaal daaaaten

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Sylvana = Sylvana
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 6 juni 2008 @ 09:49:21 #2
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59164870
Mijn laatste post:

Wat kleren betreft: Ik heb niet zoveel ruimte in m'n kast, dus ik stop van tijd tot tijd de kleren die ik niet meer aan doe in een zak en dan dump ik hem bij m'n ouders, zodat zij kunnen zorgen dat de kleren via de kerk in Roemenië terecht komen ofzo. Meestal maakt m'n moeder thuis de zak eerst nog open om te kijken wat ik er allemaal in heb gedaan en of zij het nog aan kan enzo .
Ik heb ook zin om te shoppen . Misschien dat ik straks wel even de stad in ga dus . Wil sowieso even nieuwe schoenen hebben. Heb nu maar één paar open zomerschoenen (en sandalen, maar daar word ik liever niet in gezien in het openbaar ).

Gisteravond, tegen alle regels in, heel kort met Haar gesproken. Was een beetje een venijnig gesprekje, helaas, maar ze heeft het goedgemaakt met een smsje. Er waren vorige week wat twijfels of we nog een keer zouden afspreken - klein incidentje zaterdag, dat zij m.i. enorm heeft uitvergroot - maar nu ziet het er toch wel naar uit dat er een vervolg komt .

Straks misschien nog even werken aan m'n werkstuk en verder niet zoveel bijzonders vandaag .
Niet meer actief op Fok!
pi_59164881
gezellig? waar?

jammer dat ik niet kan msn-en op mn werk
Doei.
pi_59164897
Zo wordt het wel ingewikkeld hoor, de volgend is namelijk #166
En jullie hebben nu al kleine incidentjes? Wel vroeg hoor!
Het mooi kotsende meisje.
pi_59164913
Kleine incidentjes die worden uitvergroot zijn nooit tof.

Zomerschoenen heb ik ook niet echt Wel sandalen en slippers, maarja daar wil je inderdaad ook niet altijd op lopen...
pi_59164923
Ik had vorige vakantie ook best leuk werk, maar het grootste gedeelte van de tijd was er gewoon niets te doen, en dat vond ik dus echt niet leuk. Ik kom daar om te werken ja, vervelen kan ik thuis ook nog wel . Hopelijk gaat het dit jaar wat beter, geloof dat ze bij mn vakantiewerk wel genoeg te doen hebben .

Ik ga dood vanavond. Spierpijn in mn bovenbenen van al het trappen lopen, en ik zou 2,5 uur gaan trainen .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_59164932
ga naar Arnhem Viking!

Heb gisteren voor 5 euro schoenen gekocht
Doei.
pi_59164937
Maar wat moet een baas zich tegenwoordig belazerd voelen, zoveel mensen die gewoon online gaan wat niets met het werk te maken heeft

Renske wel jammer van dat incidentje, geen makkelijke dame dus?
pi_59164944
Waarom nummeren we eigenlijk niet gewoon door?
pi_59164963
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 09:52 schreef Miss_S het volgende:
Maar wat moet een baas zich tegenwoordig belazerd voelen, zoveel mensen die gewoon online gaan wat niets met het werk te maken heeft

Renske wel jammer van dat incidentje, geen makkelijke dame dus?
Stage. En krijg niet eens stagevergoeding. Wat er gedaan moet worden, doe ik heus wel hoor.
Dat krijg je met een ingewikkeld onderwerp waar niet heel veel patiënten voor zijn.
pi_59164968
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 09:51 schreef Chicolate het volgende:
Ik had vorige vakantie ook best leuk werk, maar het grootste gedeelte van de tijd was er gewoon niets te doen, en dat vond ik dus echt niet leuk. Ik kom daar om te werken ja, vervelen kan ik thuis ook nog wel . Hopelijk gaat het dit jaar wat beter, geloof dat ze bij mn vakantiewerk wel genoeg te doen hebben .

Ik ga dood vanavond. Spierpijn in mn bovenbenen van al het trappen lopen, en ik zou 2,5 uur gaan trainen .
Mijn vakantiewerk was echt fysiek werk, dat was wel leuk voor een paar weken
Misschien dat ik dit jaar weer hetzelfde kan doen en anders wordt het iets van supermarkt werk
pi_59164989
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 09:53 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Stage. En krijg niet eens stagevergoeding. Wat er gedaan moet worden, doe ik heus wel hoor.
Dat krijg je met een ingewikkeld onderwerp waar niet heel veel patiënten voor zijn.
Hmm stage dat is eigenlijk nog fouter dan
Stagevergoeding heb ik ook nooit gehad, maar alle tijd die ik had was toch echt wel bezig
  vrijdag 6 juni 2008 @ 09:54:49 #13
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59165000
Ja, om een lang verhaal kort te maken: zij vond dat ik me teveel had afgesloten voor haar zaterdagochtend. Ze kon geen hoogte van me krijgen. Nu kan ik soms als een rasechte autist uren niks zeggen, maar ik zie het probleem niet zo. Ik bedoel: ik heb wekenlang dagelijks contact met haar gehad en op een gegeven moment ben je wel een beetje uitgepraat. Ik vind het een goed teken als je ook kunt zwijgen met iemand zonder dat je je daar ongemakkelijk bij voelt, maar dat heeft zij kennelijk niet ofzo? Ik baal er ook van dat ze het allemaal zo enorm opblaast (zo zeer dat ze ging twijfelen of er wel een vervolg in zat ) en ik ga er morgen nog eens naar vragen wat er nu precies aan de hand was, want ik snap het niet en de mensen met wie ik het erover gehad heb ook niet .

Ik had trouwens beter een TT als: "Met kibbelende wijven" kunnen doen, maar ja, dat trekt ook weer zo veel ramptoeristen aan .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 6 juni 2008 @ 09:55:31 #14
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59165014
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 09:51 schreef Chicolate het volgende:

ik hoop dat het hier in de vakantie ook wat drukker is
maar vandaag is 't wel écht zielig...

de telefoon gaat nauwelijks, er is nog níemand aan de balie geweest!!!! en alle huurcontracten, brieven en advertenties zjin al gemaakt ik báál echt als een stekker... kan thuis nog genoeg dingen bedenken om te doen voor mn studie, maar ja..

ách.. mijn aanwezigheidspremie is niet verkeerd, maar zou liever iets voor mn geld doen dan de hele dag Fok!ken.. al is het wel fijn dat ik dat kán doen, want anders had ik mn nagels wel opgegeten en mn hele kladblok ge-origami-dingest
Doei.
pi_59165034
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 09:53 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Mijn vakantiewerk was echt fysiek werk, dat was wel leuk voor een paar weken
Misschien dat ik dit jaar weer hetzelfde kan doen en anders wordt het iets van supermarkt werk
Ik stond in de keuken, hele dag staan en lopen en dingen rondbrengen. Maar er werden altijd net teveel mensen ingeroosterd, dachten dat vakantiewerkers niet snel genoeg zouden zijn. Nou, met zn 3'en konden we het inderdaad niet aan, maar 4 vakantiewerkers + een vaste medewerker is wel een beetje teveel van het goede. Eigen schuld van die baas dat we niets deden. En er was geen computer, dus het was echt verveling ten top .

Maar wat willen ze dan? Als zij teveel mensen in dienst hebben, is er gewoon niet genoeg te doen, geef ik de medewerkers gelijk dat die online gaan, om toch nog maar iets te doen te hebben. Zolang een klant maar per direct geholpen wordt, daar word je dan toch voor betaald .
  vrijdag 6 juni 2008 @ 09:58:07 #16
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59165060
Over vakantiewerk:

Ik heb jarenlang vakantiewerk gedaan en ook echt van alles en nog wat:

- koekjes inpakken aan de lopende band (kan het niemand aanbevelen)
- cd's, dvd's e.d. inpakken in een distributiecentrum (geestdodend werk, maar wel gezellig)
- werken op de broodafdeling van de supermarkt
- kantoren schoonmaken
- schoonmaken in een bejaardentehuis
- voedingsassistente in een bejaardentehuis (dit heb ik 4 jaar gedaan)

Afgelopen zomer geen vakantiewerk gehad en deze zomer ook niet, want ik ben vast te duur geworden en ik hoop nu op een echte baan .
Niet meer actief op Fok!
pi_59165063
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 09:54 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Hmm stage dat is eigenlijk nog fouter dan
Stagevergoeding heb ik ook nooit gehad, maar alle tijd die ik had was toch echt wel bezig
Ooh ik besteed absoluut genoeg tijd aan m'n studie hoor, maar typen gaat bij mij beter op m'n kamertje. Maar ik moet hier wel aanwezig zijn voor het geval dat.
Plus vanaf oktober heb ik waarschijnlijk GEEN vrije tijd meer

Koekjes inpakken heb ik ook gedaan, toen ik 15-17 was. Het deed me beseffen dat ik blij kan zijn dat ik naar de uni kon en niet de rest van m'n leven in zo'n geestdodende boel rond zou blijven hangen. Maar met andere vakantiekrachten van mijn leeftijd was het wel gezellig.
Verder supermarkt en nu ga ik niet echt vakantiewerk doen. Gewoon lamballen, eventjes op vakantie en festivallen en m'n gewone baantje als zorgassistent door laten lopen.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 10:02:27 #18
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59165138
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 09:58 schreef Viking84 het volgende:
Over vakantiewerk:

Ik heb jarenlang vakantiewerk gedaan en ook echt van alles en nog wat:

- koekjes inpakken aan de lopende band (kan het niemand aanbevelen)
- cd's, dvd's e.d. inpakken in een distributiecentrum (geestdodend werk, maar wel gezellig)
- werken op de broodafdeling van de supermarkt
- kantoren schoonmaken
- schoonmaken in een bejaardentehuis
- voedingsassistente in een bejaardentehuis (dit heb ik 4 jaar gedaan)

Afgelopen zomer geen vakantiewerk gehad en deze zomer ook niet, want ik ben vast te duur geworden en ik hoop nu op een echte baan .
jeetje, ik dacht dat ik veel gedaan had

mn vriend zegt wel eens 'waar heb jij NIET gewerkt' als ik weer eens ergens zeg 'oh, dat heb ik ook nog eens gedaan'.

Heb zelfs bloemboeketten staan maken in een fabriek aan de lopende band (zelfde idee als de koekjes) en dat was écht triest écht heel naar werk..
Doei.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 10:04:39 #19
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59165193
Ik pakte koekjes in op het bedrijf van mijn broer, dus ik kon niet afhaken, al wilde ik dat na 1 dag al .
In het begin was het nog wel grappig (lekker minikrakelingen en kaasvlinders snoepen ), maar aan het eind van de dag was ik echt dood. Half 9 beginnen, 18 uur of 18:30 eindigen met regelmatig een kwartiertje pauze tussendoor. Soms blééf die lopende band maar gaan. We zaten dan met z'n allen voortdurend in de oven te loeren of er nog meer aan kwam .
Niet meer actief op Fok!
pi_59165234
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 09:58 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Ooh ik besteed absoluut genoeg tijd aan m'n studie hoor, maar typen gaat bij mij beter op m'n kamertje. Maar ik moet hier wel aanwezig zijn voor het geval dat.
Plus vanaf oktober heb ik waarschijnlijk GEEN vrije tijd meer

Koekjes inpakken heb ik ook gedaan, toen ik 15-17 was. Het deed me beseffen dat ik blij kan zijn dat ik naar de uni kon en niet de rest van m'n leven in zo'n geestdodende boel rond zou blijven hangen. Maar met andere vakantiekrachten van mijn leeftijd was het wel gezellig.
Verder supermarkt en nu ga ik niet echt vakantiewerk doen. Gewoon lamballen, eventjes op vakantie en festivallen en m'n gewone baantje als zorgassistent door laten lopen.
Dat vond ik wel stom bij mijn klasgenoten die kregen in stagetijd tijd om aan verslagen en alles te werken terwijl ik dat niet kreeg, dus een beetje dubbel werk
Maar goed ik ben zo goed als klaar met alles nu, donderdag laatste keer stage lopen
pi_59165269

Miss_S, zweet jij niet als je sport?
pi_59165271
Viking, ik dacht eens na.
Kan het niet zo zijn dat zij een hele leuke avond en nacht had gehad en dat ze eigenlijk heel benieuwd was of jij het ook zo leuk had gevonden (een beetje onzeker misschien ook of het prettige gevoel wederzijds was).
En jij was wat stug 's ochtends.
En dat zij daar heel onzeker van werd? En het daarom voor haar een big deal was?
Dan ligt het probleem namelijk in haar gevoel, maar zou ik me er nog wel iets bij kunnen voorstellen. Wat ook verklaart waarom het voor haar wél een probleem was, terwijl jij het probleem niet zo zag

Ik speculeer ook maar wat hoor
pi_59165282
Ik heb ooit maar 1 bijbaantje gehad (behalve dan oppassen, dat deed ik al vanaf m'n twaalfde) Maar dat bijbaantje heb ik wel 4 jaar gehouden en deed het zowel in de weekends (beide dagen) als in bijna alle vakanties. Samen met school was dat best heavy!

En ik ben lekker eigen baas, dus ik mag fokken wanneer ik wil. Zoals ik vroeger een sigaretje opstak als pauze, kijk ik nu even op fok of Miss_s en MoBlo elkaar weer de haren uit het hoofd trekken.

Fok! is overigens bijna net zo verslavend als tabak!
pi_59165307
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 10:08 schreef ColdFeet het volgende:

Miss_S, zweet jij niet als je sport?
ik zweet nooit
pi_59165346
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 10:09 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik zweet nooit
Dan sport je niet
  vrijdag 6 juni 2008 @ 10:12:08 #26
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59165354
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 10:08 schreef freecell het volgende:
Viking, ik dacht eens na.
Kan het niet zo zijn dat zij een hele leuke avond en nacht had gehad en dat ze eigenlijk heel benieuwd was of jij het ook zo leuk had gevonden (een beetje onzeker misschien ook of het prettige gevoel wederzijds was).
En jij was wat stug 's ochtends.
En dat zij daar heel onzeker van werd? En het daarom voor haar een big deal was?
Dan ligt het probleem namelijk in haar gevoel, maar zou ik me er nog wel iets bij kunnen voorstellen. Wat ook verklaart waarom het voor haar wél een probleem was, terwijl jij het probleem niet zo zag

Ik speculeer ook maar wat hoor
Dank je voor je reactie .

Ja, ik denk inderdaad dat dat het is . Maar ze komt altijd zo zelfverzekerd over dat het niet in me op komt dat zij ook onzeker kan zijn. Bovendien heb ik diezelfde dag op MSN nog gezegd dat ook ik een fijne avond + nacht had gehad, maar dat loste het probleem niet meteen op. Vermoedelijk moet ik de volgende keer gewoon meer laten blijken dat ik het ook leuk heb gehad .
Niet meer actief op Fok!
pi_59165361
quote:

[..]

ik zweet nooit
Ik zou mijn sportshirtjes nl nooit verkopen... Die gaan bij mij echt stinken na verloop van tijd. En dan gooi ik ze weg. Na een halfuurtje hardlopen kan ik mijn shirt echt uitwringen. Terwijl ik normaalgesproken helemaal niet zo'n zweter ben
pi_59165391
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 10:12 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik zou mijn sportshirtjes nl nooit verkopen... Die gaan bij mij echt stinken na verloop van tijd. En dan gooi ik ze weg. Na een halfuurtje hardlopen kan ik mijn shirt echt uitwringen. Terwijl ik normaalgesproken helemaal niet zo'n zweter ben
Nou ik moet er wel bij zeggen dat ik ruim 30 sportshirtjes heb dus deze heb ik bijvoorbeeld nooit vaker dan 3 keer aangehad en dan meteen de wasmachine in
Dus kan je verzekeren dat hij niet vies is of stinkt
  vrijdag 6 juni 2008 @ 10:15:19 #29
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_59165418
quote:

[..]

ik zweet nooit
Nee, dat is te zien aan die bikinifoto van je.
pi_59165444
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 10:15 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Nee, dat is te zien aan die bikinifoto van je.
Dat was water raar he met een bikini

Maar tuurlijk zweet ik wel als ik sport dat was ook maar een grapje
pi_59165458
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 10:12 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dank je voor je reactie .

Ja, ik denk inderdaad dat dat het is . Maar ze komt altijd zo zelfverzekerd over dat het niet in me op komt dat zij ook onzeker kan zijn. Bovendien heb ik diezelfde dag op MSN nog gezegd dat ook ik een fijne avond + nacht had gehad, maar dat loste het probleem niet meteen op. Vermoedelijk moet ik de volgende keer gewoon meer laten blijken dat ik het ook leuk heb gehad .
Ja, waarschijnlijk wel dan Waarschijnlijk zoekt zij op dát moment bevestiging en als ze het dan niet krijgt, wordt ze spontaan onzeker. Als het wat wordt tussen jullie, wordt dat waarschijnlijk wel minder hoor
pi_59165471
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 10:14 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Nou ik moet er wel bij zeggen dat ik ruim 30 sportshirtjes heb dus deze heb ik bijvoorbeeld nooit vaker dan 3 keer aangehad en dan meteen de wasmachine in
Dus kan je verzekeren dat hij niet vies is of stinkt

Nuttig
pi_59165508
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 10:17 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nuttig
Tja wat kan ik zeggen, verslaafd?
pi_59165649
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 10:18 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Tja wat kan ik zeggen, verslaafd?
Ik weet niet wat jij kan zeggen, maar als het met 'verslaafd' nog niet lukt, zou ik nog even wachten met woorden als 'aluminiumfolie'
  vrijdag 6 juni 2008 @ 10:26:07 #35
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59165687
Alulililimiliumfolie !
Doei.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 10:29:10 #36
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59165760
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 10:24 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik weet niet wat jij kan zeggen, maar als het met 'verslaafd' nog niet lukt, zou ik nog even wachten met woorden als 'aluminiumfolie'
Wat bedoel je daarmee? .
Niet meer actief op Fok!
pi_59165775
quote:

[..]

Ja maar ik kom uit Brabant, dat telt niet
pi_59165788
quote:

[..]

Ik dacht dat ik erg was met 5 paar teenslippers. Maar jij wint. 30 sport-shirts... Zoveel sport je toch helemaal niet?
pi_59165807
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 10:29 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wat bedoel je daarmee? .
Nou, miss-s stelt de vraag: "wat kan ik zeggen? Verslaafd?"

Dat kán je opvatten alsof ze zich afvraagt of ze het woord 'verslaafd' uit kan spreken.
Heel flauw grapje van mijn kant dus
pi_59165828
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 10:29 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ja maar ik kom uit Brabant, dat telt niet
Puntje voor jou
  vrijdag 6 juni 2008 @ 10:31:33 #41
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59165839
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 10:30 schreef freecell het volgende:

[..]

Nou, miss-s stelt de vraag: "wat kan ik zeggen? Verslaafd?"

Dat kán je opvatten alsof ze zich afvraagt of ze het woord 'verslaafd' uit kan spreken.
Heel flauw grapje van mijn kant dus
Oh zo .
Niet meer actief op Fok!
pi_59165845
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 10:30 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik dacht dat ik erg was met 5 paar teenslippers. Maar jij wint. 30 sport-shirts... Zoveel sport je toch helemaal niet?
Nou ik heb wel jaren gehad dat ik dagelijks minstens 1x sporten (het was vaker 2x per dag)
Maar nu is het gewoon gemiddeld dus nee misschien niet echt nodig, maar moet wel zeggen dat ik ze soms ook aantrek als ik niet ga sporten

Maar ik heb weer geen 5 teenslippers
  vrijdag 6 juni 2008 @ 10:32:54 #43
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59165870
doet me trouwens denken aan een nieuw programma wat ik laatst zag:

"America's most smartest model" (en ja, zo heet 't écht, most smartest )

is wel grappig, want het gaan dus ook/vooral om intelligentie naast schoonheid, geweldig! Hadden ze dus een spellingswedstrijd, kwamen een woorden voorbij, waaronder 'ninconpoop' (schrijf ik dat nu goed?)

briljant iig!
Doei.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 10:33:47 #44
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59165890
Ik heb helemaal geen teenslippers, simpelweg, omdat ik dat enorme krengen vind (doen zeer tussen je grote teen en tweede teen, glijden te makkelijk af etc).

Ik had vroeger sandalen (met zo'n bandje overdwars). Roze met varkentjes erop . Die had ik van m'n zus gekregen. Ik zal een jaar of 4 / 5 geweest zijn en ik herinner me dat ik er zó vaak over struikelde dat mijn zus het op een gegeven moment spuugzat was en die sandalen aan gort heeft geknipt .
Niet meer actief op Fok!
pi_59165918
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 10:31 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Nou ik heb wel jaren gehad dat ik dagelijks minstens 1x sporten (het was vaker 2x per dag)
Maar nu is het gewoon gemiddeld dus nee misschien niet echt nodig, maar moet wel zeggen dat ik ze soms ook aantrek als ik niet ga sporten

Maar ik heb weer geen 5 teenslippers
Je sport nota bene in de garage, dus voor het showen hoef je het niet te doen
Nou ja, waar jij blij van wordt

Ik had drie paar, waarvan 2 paar oud en lichtelijk versleten, dus heb ik twee paar nieuwe gekocht... maar ik kan het niet over mn hart verkrijgen om de ouwe weg te gooien
pi_59165932
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 10:12 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik zou mijn sportshirtjes nl nooit verkopen... Die gaan bij mij echt stinken na verloop van tijd.
-> voor het wassen in de week zetten in water met flinke scheut schoonmaak azijn.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 10:35:59 #47
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59165953
Ik heb twee sportshirtjes: eentje van Nike en eentje met het Darwinvisje erop .
Verder draag ik ook wel eens gewone t-shirts bij het sporten die ik - nadat ik ze gewassen heb uiteraard - ook wel eens in bed draag .
Niet meer actief op Fok!
pi_59165955
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 10:34 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Je sport nota bene in de garage, dus voor het showen hoef je het niet te doen
Nou ja, waar jij blij van wordt

Ik had drie paar, waarvan 2 paar oud en lichtelijk versleten, dus heb ik twee paar nieuwe gekocht... maar ik kan het niet over mn hart verkrijgen om de ouwe weg te gooien
Ik ben ook niet het type dat dat soort dingen voor andere mensen doet
pi_59165980
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 10:35 schreef computergirl het volgende:

[..]

-> voor het wassen in de week zetten in water met flinke scheut schoonmaak azijn.
Dat is goed tegen stank ja

En ik heb nu teenslippers met een bandje over de wreef ook. Loopt echt veel beter En het bandje is lekker hippiekleurig.
pi_59166015
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 10:35 schreef computergirl het volgende:

[..]

Zal ik s proberen! Voorlopig mag ik helaas nog niet hardlopen; ben aan het revalideren met mijn knie
  vrijdag 6 juni 2008 @ 10:38:46 #51
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59166016
ik sport in gewone truitjes en heb 2 echte sportshirts (een hardloopshirt en een yoga-shirtje waar ik ook in hardloop)

heb wel echte sportbroeken (een lange en een korte en een spinbroekje) en dat werkt ook prima.. dingen gaan meteen in de was als ik terugkom, en dan kan ik die twee dagen later weer aan wissel zo af met sporten, dat ik nooit twee keer dezelfde broek achter mekaar aan hoef
Doei.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 10:44:27 #52
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59166169
Over vakantiewerk:

- krantenwijk
- in La Place (V&D) achter de opruimingsband staan in de spoelkeuken
- in een cafetaria friet en kroketten bakken, opruimen en afrekenen (niet serveren)
- bij AH achter de kassa
- bij C1000 achter de kassa (was verhuisd)
- wervingswerk (mensen op straat lid maken van een goed doel)
- enqueteerwerk (zowel telefonisch als op straat)
- nu alweer een jaar op het hoofdkantoor van AH

Ja, wat een lijst

Sportshirtjes zou ik niet verkopen, zou het ranzig vinden. Maar ik zweet dan ook snel.
-
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  vrijdag 6 juni 2008 @ 10:47:09 #53
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59166238
krantenwijk
media-expresse (weekbladen) bezorgen
wijkblad bezorgen een keer in 't kwartaal
AH-vakkenvullen
AH-vleesafdeling
Hoogvliet Kassa
AH-Kassa
Woningbouwvereniging
Advocatenkantoor
Bloemensorterderij
Callcenter
ABN-AMRO
Woningbouwvereniging
Datatypiste

oh ja, ook nog in een restaurant gewerkt

en oh ja, ook nog opde administratie van een Mondriaan-school

en oh ja, ook nog boeken sorteren op mn middelbare school aan het eind van 't schooljaar
volgens mij heb ik nu net de helft

[ Bericht 9% gewijzigd door Faithy op 06-06-2008 10:55:01 ]
Doei.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 10:48:06 #54
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59166260
O, en ik heb gisteravond heerlijk gegeten in Belgisch restaurant Lieve

Voorgerecht:
BLINDE VINK
Blinde vink van zwaardvis gevuld met gerookte vismousse, gedipt in kruiden en een saffraansaus

Hoofdgerecht:
PAARSE KRIELTJES
Op de huid gebakken zeebaars met een lauwwarme salade van truffelaardappelen en een lente ui botersaus

Als bijgerecht hadden we een zakje luie wijven friet (ik zei toch dat ik friet ging eten )

Nagerecht:
DUIVELS BRUIN (veg)
Granité van chocolade, parfait van pure chocolade en een pure chocolademousse geserveerd met een Duvelchocoladesabayon

Dat was echt zalig Vooral dat toetje (ben chocolade-addict) Lief en ik hebben genoten van het eten en van elkaar
pi_59166397
Vakantiewerk en bijbaantjes, daar heb ik er ook nogal wat van gehad
In willekeurige volgorde:

Tabakshandel
Folders lopen
Tuinverlichting aan de lopende band inpakken (... ja, dat is net zo erg als het klinkt)
Kinderspeelgoed aan de lopende band inpakken
Kerstpakketten aan de lopende band inpakken
Tabaksfabriek (vegen.. na een week weer mee opgehouden wegens longklachten )
Plantsoenendienst (schoffelen )
Bij Van Dijk Studieboeken (waar half West-Overijssel werkt in de zomer) een aantal jaar elke zomervakantie gewerkt, 't ene jaar boeken scannen, 't andere jaar boekenpaketten inpakken, 't jaar daarop naar scholen toe en boeken ophalen, 't laatste jaar boetes berekenen .
Schoonmaken
Multivlaai
Administratief werk (papierversnipperen, administraties op orde brengen, archiveren)
Oppassen
Catering
Komkommers plukken / Tomaten plukken / Paprika's plukken / .. nouja, je snapt 't.
Honden uitlaten
Vertaalwerk
Crappy B-films ondertitelen American Ninja 1,2,3 enzo
Bijles Engels (dat doe ik nog)

En nu bij de ABN-Amro als hallo-goedemorgen-pasjesactiveer-rekeningopen-meisje nog twee weken en dan is mijn bijbaantjes/vakantiewerk voorgoed voorbij al was het vaak erg leuk en gezellig, ik ga het toch ook wel fijn vinden om voor het eerst sinds m'n 14e weer de weekeinden vrij te hebben..

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 06-06-2008 10:55:16 ]
pi_59166402
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 10:48 schreef Ewelina het volgende:
O, en ik heb gisteravond heerlijk gegeten in Belgisch restaurant Lieve

Voorgerecht:
BLINDE VINK
Blinde vink van zwaardvis gevuld met gerookte vismousse, gedipt in kruiden en een saffraansaus

Hoofdgerecht:
PAARSE KRIELTJES
Op de huid gebakken zeebaars met een lauwwarme salade van truffelaardappelen en een lente ui botersaus

Als bijgerecht hadden we een zakje luie wijven friet (ik zei toch dat ik friet ging eten )

Nagerecht:
DUIVELS BRUIN (veg)
Granité van chocolade, parfait van pure chocolade en een pure chocolademousse geserveerd met een Duvelchocoladesabayon

Dat was echt zalig Vooral dat toetje (ben chocolade-addict) Lief en ik hebben genoten van het eten en van elkaar
Klinkt goed
  vrijdag 6 juni 2008 @ 10:56:58 #57
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59166490
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 10:52 schreef Razztwizzle het volgende:

Dat klinkt echt als een vette bijbaan! Hoe kwam je eraan?

Ik ben trouwens nog een paar dingen vergeten wbt bijbaantjes en vakantiewerk:
- telefonische verkoop (proberen een adviesgesprek van een hypotheekadviseur aan te smeren)
- bij de thuiszorg, als thuishulp A
- face to face enqueteur
pi_59166503
Ik heb 1 Adidas shirtje om in te sporten, de rest is gewoon zwart shirtje van de H&M of Zeeman.

Fok!en op het werk, schuldig

Collega en ik hebben zelfs net besloten om samen buiten de deur te gaan lunchen en dan wat te gaan winkelen (we zitten met z'n 2en vandaag).

Bijbaantjes:
Ochtendkrant (3 jaar lang )
Thuiszorg A
Uithelpen in een verzorgingstehuis
Data entry

Heb nu ook nog een 'bijbaan' als vrijwilliger naast m'n gewone baan.
Springfield's looking pretty dusty today
  vrijdag 6 juni 2008 @ 10:57:45 #59
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59166509
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 10:56 schreef Ewelina het volgende:

[..]

inderdaad! dat lijkt me wel tof
Doei.
pi_59166536
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 10:56 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ja was echt heel leuk om te doen, maar er gaat een hele berg werk inzitten. Een film van twee uur, daar ben je zo een uur of zes, zeven mee bezig om dat te ondertitelen. Via een bedrijf waar m'n vriend heeft gewerkt, die hadden voor een re-release van oude films goedkope ondertitels nodig.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 10:59:19 #61
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59166558
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 10:52 schreef Razztwizzle het volgende:
Deel 1 heb ik onlangs nog gezien. Die zat bóórdevol fouten. Heb me groen en geel geërgerd en de film op den duur maar gewoon uitgezet .

En dat ondertitelen:

Ik heb eens subs voor Jesus Camp gemaakt. Wat een fucking ramp .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 6 juni 2008 @ 11:00:00 #62
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59166577
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 10:59 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Deel 1 heb ik onlangs nog gezien. Die zat bóórdevol fouten. Heb me groen en geel geërgerd en de film op den duur maar gewoon uitgezet .
!
Doei.
pi_59166600
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 10:59 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik heb ze niet voor de TV ondertiteld alleen voor de cheapass DVD's die à "3 voor 5 euro" bij de MediaMarkt in de bakken liggen.
Ach en wat wil je, ik kreeg maar 75 euro per DVD .
pi_59166679
Bijbaantjes.... ik heb er ook veel gehad. Ik vind idd die van Razztwizzle erg grappig

Mijn bijbaantjes-CV: ( )
- Schoonmaken
- Bosbessen plukken
- Vleeswaren en brood bij de HEMA
- Uien pellen aan de lopende band
- In de wasserette van een psychiatrische inrichting
- Rondleidingen geven in 4 talen over Delfts Blauw
- Docent natuurkunde
- Begeleider bij beta-projecten in het VO
- Bijles geven
- Assistent-docent bij taleninstituut; nederlands voor immigranten
- Studentassistent
- Coordinator bij een onderwijsproject
- Freelance journalist

Geen wonder dat ik wat langer over mijn studie heb gedaan De laatste 8 baantjes waren tijdens mijn studietijd.
pi_59166773
Ik vind het zo vervelend dat ik die hele waslijst niet op m'n CV mag zetten dat ik voor normale sollicitaties gebruik.. ja, ik weet dat het geen "relevante werkervaring" is, maar ik heb echt een heleboel geleerd tijdens die baantjes! Geleerd hard te werken, hoe met mensen om te gaan, met vervelende bazen, met niet-betalende bazen, met lastige klanten, met storingen, communiceren, allemaal hartstikke belangrijk. Ik vind ook echt dat mensen die nooit een bijbaantje hebben gehad dat later merken in de manier waarop ze met werken beginnen, het draagt toch bij aan je ontwikkeling. En dat is dan "niet relevant", pleh .
pi_59166794
Zou PF trouwens in de goot liggen door slechte lifterskeuze?

Mamma van PF: zoek maar ergens tussen uw huis en groningen ofzo!
pi_59166825
BTW, Razztwizzle, hoe is het met je vader?
  vrijdag 6 juni 2008 @ 11:09:34 #68
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59166862
@ Razz: ik zet alles erop, hoor, simpelweg omdat ik eigenlijk nog geen relevante werkervaring heb (alleen mijn werk voor een uitgeverij dan).

Ik vind de lijst van ColdFeet ook enorrrrrrm stoer . Hoe kom je als bèta trouwens bij een taleninstituut terecht? Zoiets lijkt mij ook nog wel eens gaaf .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 6 juni 2008 @ 11:10:21 #69
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59166890
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 11:07 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

PF gaf aan chicken te zijn, dus die heeft niet meer gelift. Ze is hier bang gepraat .
Niet meer actief op Fok!
pi_59166938
quote:

Ik denk eerder dat ze in de armen van Mr. Date ligt
pi_59166941
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 11:09 schreef Viking84 het volgende:
@ Razz: ik zet alles erop, hoor, simpelweg omdat ik eigenlijk nog geen relevante werkervaring heb (alleen mijn werk voor een uitgeverij dan).

Ik vind de lijst van ColdFeet ook enorrrrrrm stoer . Hoe kom je als bèta trouwens bij een taleninstituut terecht? Zoiets lijkt mij ook nog wel eens gaaf .
Connecties Was heel leuk; ik mag natuurlijk niet lesgeven omdat ik daartoe absoluut niet bevoegd ben, maar ik deed veel spreek- en schrijfoefeningen e.d. met de leerlingen. Volwassenonderwijs is echt leuk, vaak heel gemotiveerde leerlingen! En ik had 100% op m'n NT2
pi_59166981
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 11:06 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik vind het zo vervelend dat ik die hele waslijst niet op m'n CV mag zetten dat ik voor normale sollicitaties gebruik.. ja, ik weet dat het geen "relevante werkervaring" is, maar ik heb echt een heleboel geleerd tijdens die baantjes! Geleerd hard te werken, hoe met mensen om te gaan, met vervelende bazen, met niet-betalende bazen, met lastige klanten, met storingen, communiceren, allemaal hartstikke belangrijk. Ik vind ook echt dat mensen die nooit een bijbaantje hebben gehad dat later merken in de manier waarop ze met werken beginnen, het draagt toch bij aan je ontwikkeling. En dat is dan "niet relevant", pleh .
Je zou op je CV of in je brief kenbaar kunnen maken dat je altijd bijbaantjes gehad hebt. En dan in het evt. gesprek vertellen wat je daarvan geleerd hebt.

Ik vind het ook niet vóór iemand spreken als hij/zij nooit een bijbaantje gehad heeft naast school.
pi_59167006
O ik ben 1 bijbaan vergeten, dat komt omdat het later mijn vaste werk werd. Heb op een camping in Zuid Frankrijk gewerkt als receptioniste. Alwaar ik ben blijven plakken aan een tennisleraar.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 11:16:10 #74
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59167039
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 11:15 schreef conleche het volgende:
O ik ben 1 bijbaan vergeten, dat komt omdat het later mijn vaste werk werd. Heb op een camping in Zuid Frankrijk gewerkt als receptioniste. Alwaar ik ben blijven plakken aan een tennisleraar.
En dat was meneer Conleche?
Niet meer actief op Fok!
pi_59167073
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 11:16 schreef Viking84 het volgende:

[..]

En dat was meneer Conleche?
Dácht ut niet!! Die kwam pas jaren (en vele scharrels) later en bakt er ook niet veel van op de tennisbaan!
  vrijdag 6 juni 2008 @ 11:19:29 #76
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59167111
mn paps doet nu volwassenen onderwijs, schijnt inderdaad érg leuk te zijn
Doei.
pi_59167126
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 11:14 schreef -marz- het volgende:

[..]

Je zou op je CV of in je brief kenbaar kunnen maken dat je altijd bijbaantjes gehad hebt. En dan in het evt. gesprek vertellen wat je daarvan geleerd hebt.

Ik vind het ook niet vóór iemand spreken als hij/zij nooit een bijbaantje gehad heeft naast school.
Dat ja. Plus: het verklaart bij mij waarom ik langer over mijn studie heb gedaan. Maar ook dat ik tijdens mijn studie zeer diverse 'soft skills' heb opgedaan, meer dan studiegenoten die in 5 jaar afstuderen

Ik zet een deel ervan wel op mijn CV. Bijles geven niet, maar studentassistentschap en coordinator en docent wel.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 11:21:28 #78
2964 Armageddon
pi_59167161
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 10:58 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Ja was echt heel leuk om te doen, maar er gaat een hele berg werk inzitten. Een film van twee uur, daar ben je zo een uur of zes, zeven mee bezig om dat te ondertitelen. Via een bedrijf waar m'n vriend heeft gewerkt, die hadden voor een re-release van oude films goedkope ondertitels nodig.
Die kun je gewoon van internet downloaden.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 11:22:29 #79
2964 Armageddon
pi_59167405
Ik heb geen zin om naar school te gaan, wat jammer is want het is de laatste keer dat ik vele van mijn medestudenten zie
Maar zal vast wel komen als ik daar ben
  vrijdag 6 juni 2008 @ 11:32:37 #81
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59167439
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 11:31 schreef Miss_S het volgende:
Ik heb geen zin om naar school te gaan, wat jammer is want het is de laatste keer dat ik vele van mijn medestudenten zie
Maar zal vast wel komen als ik daar ben
Als je je p haalt dan, anders zie je ze volgend jaar weer .
Niet meer actief op Fok!
pi_59167445
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 11:19 schreef Faithy het volgende:
mn paps doet nu volwassenen onderwijs, schijnt inderdaad érg leuk te zijn
Geeft hij les, of volgt hij zelf een studie?
pi_59167486
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 11:32 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Als je je p haalt dan, anders zie je ze volgend jaar weer .
Nou ik heb 3kwart al gehaald dus zou dan sowieso niet meer bij hen terecht komen
  vrijdag 6 juni 2008 @ 11:34:02 #84
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59167492
of de toets niet haalt..

wat ga je eigenlijk doen als je niet wordt toegelaten? Toch deze HBO opleiding afmaken?
Had mezelf wel gesteld dat ik, als ik niet werd toegelaten, dat ik die opleiding zou afmaken en dan daarna mn master zou gaan halen (de lange weg) zeg maar..

gewoon, voor de zekerheid, zeg maar
Doei.
pi_59167530
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 11:33 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Nou ik heb 3kwart al gehaald dus zou dan sowieso niet meer bij hen terecht komen
Is het dan niet gebruikelijk om (bijna) alles te halen?
  vrijdag 6 juni 2008 @ 11:35:29 #86
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59167536
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 11:32 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Geeft hij les, of volgt hij zelf een studie?
haha, nee, hij doet daar Nederlands en Engels geloof ik

mijn paps is 30 jaar postbode geweest, en heeft daarvoor enkele jaren gevaren, alleen visserijschool dus.. bijscholing was wel een tof idee
Doei.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 11:36:10 #87
2964 Armageddon
pi_59167555
Ja, lul er maar overheen.
pi_59167592
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 11:36 schreef Armageddon het volgende:
Ja, lul er maar overheen.
Waar overheen
pi_59167598
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 11:35 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Is het dan niet gebruikelijk om (bijna) alles te halen?
Je bedoelt voor iedereen?
Ik weet dat er weinig van uit gaan alles te halen in één jaar
pi_59167652
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 11:34 schreef Faithy het volgende:
of de toets niet haalt..

wat ga je eigenlijk doen als je niet wordt toegelaten? Toch deze HBO opleiding afmaken?
Had mezelf wel gesteld dat ik, als ik niet werd toegelaten, dat ik die opleiding zou afmaken en dan daarna mn master zou gaan halen (de lange weg) zeg maar..

gewoon, voor de zekerheid, zeg maar
Waarom zou ik die toets niet halen? je hebt er zelfs een herkansing voor
Als ik mijn P nu nog niet haal, ga ik wanneer ik die wel gehaald heb
En tja zoals ik zei die toets die moet ik wel halen en als dat niet zou lukken denk ik dat ik mooi naar een andere universiteit ga Leiden is sowieso nog erg in trek bij mij
  vrijdag 6 juni 2008 @ 11:39:10 #91
2964 Armageddon
pi_59167656
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 11:37 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Waar overheen
Over die ondertitels. Diegene heeft dus voor jan lul 6 a 7 uur zitten vertalen.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 11:40:15 #92
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59167689
waarom ga je dan niet naar Leiden? Lekker dicht bij je vent
anders zit je hier sowieso 4 jaar 'vast' (universiteitswitchen lijkt mij niets) of komt hij deze kant op als jullie gaan samenwonen?

en het zou toch goed kunnen dat je de toetst niet haalt? Natuurlijk wil je graag, doe je je best en hoop je dat je het haalt. Maar het zóu kunnen... opties openhouden enzo
Doei.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 11:40:52 #93
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59167705
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 11:39 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Nee, voor 75 euro
pi_59167716
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 11:39 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Misschien heeft zij die subs wel geschreven
pi_59167741
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 11:40 schreef Faithy het volgende:
waarom ga je dan niet naar Leiden? Lekker dicht bij je vent
anders zit je hier sowieso 4 jaar 'vast' (universiteitswitchen lijkt mij niets) of komt hij deze kant op als jullie gaan samenwonen?
Omdat Nijmegen goed bevallen is, en hij over 2 jaar sowieso klaar is dus dan zou ik daar nog 3 jaar zonder reden zitten
En nu kan hij mooi deze kant op komen
  vrijdag 6 juni 2008 @ 11:42:55 #96
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59167770
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 11:37 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Je bedoelt voor iedereen?
Ik weet dat er weinig van uit gaan alles te halen in één jaar
Ik neem aan dat je een BSA hebt. Bij mijn oude opleiding moest je iig 32 punten halen (van de 42) en dan kon je gewoon door naar het 2e jaar, moest je alleen wel je openstaande 1ejaars vakken nog herkansen.

Op INHOLLAND werkten ze met klassen, kon je door naar het 2e jaar zat je gewoon weer met je oude klas in het 2e jaar.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 11:43:03 #97
2964 Armageddon
pi_59167774
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 11:40 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Nee, voor 75 euro
Die had ze ook kunnen verdienen in 10 minuten.
pi_59167783
Goeiemorgen

Ga zometeen lekker even een weekendje de stad uit, naar camping Bakkum
ff relaxen en naar het strand met als enige zorg of ik wel genoeg boeken bij me heb

fijn weekend iedereen!
  vrijdag 6 juni 2008 @ 11:44:42 #99
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59167806
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 11:41 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Omdat Nijmegen goed bevallen is, en hij over 2 jaar sowieso klaar is dus dan zou ik daar nog 3 jaar zonder reden zitten
En nu kan hij mooi deze kant op komen
Eehm, pedagogische wetenschappen duurt toch 4 jaar? Waarom zou je er dan 3 jaar zonder reden zitten?

Ik zou trouwens eerder gaan voor Utrecht of Leiden dan voor Nijmegen... dat zijn leukere studentensteden
  vrijdag 6 juni 2008 @ 11:45:39 #100
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59167816
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 11:43 schreef shinydiscoball het volgende:
Goeiemorgen

Ga zometeen lekker even een weekendje de stad uit, naar camping Bakkum
ff relaxen en naar het strand met als enige zorg of ik wel genoeg boeken bij me heb

fijn weekend iedereen!
Oh, wat heerlijk! .

Veel plezier .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 6 juni 2008 @ 11:46:14 #101
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59167823
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 11:43 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Die had ze ook kunnen verdienen in 10 minuten.
Misschien stonden die vertalingen er toendertijd nog niet op
pi_59167891
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 11:44 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Eehm, pedagogische wetenschappen duurt toch 4 jaar? Waarom zou je er dan 3 jaar zonder reden zitten?

Ik zou trouwens eerder gaan voor Utrecht of Leiden dan voor Nijmegen... dat zijn leukere studentensteden
Ligt eraan wat voor master je kiest, maar goed dan zou ik er 2 jaar voor niets zitten als ik de kortste master kies

En je kan inderdaad gewoon naar de 2e jaar als je genoeg punten hebt maar dan heb je nog niet je P
  vrijdag 6 juni 2008 @ 11:49:54 #103
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59167920
wil je vent dan wel 'helemaal' naar het oosten verhuizen? Hebben jullie al over gehad wie waarheen gaat?

wij hadden dat gesprek op det tweede date al, en René was heel stellig: ik ga NIET naar de Randstad
dat kwam mooi uit, want ik wilde er weg
Doei.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 11:51:27 #104
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59167964
Ik ga wél naar de Randstad als het even kan en gelukkig woont Zij daar ook niet al te ver vandaan .
Niet meer actief op Fok!
pi_59167989
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 11:49 schreef Faithy het volgende:
wil je vent dan wel 'helemaal' naar het oosten verhuizen? Hebben jullie al over gehad wie waarheen gaat?

wij hadden dat gesprek op det tweede date al, en René was heel stellig: ik ga NIET naar de Randstad
Pff, dat zou bij mij echt einde date zijn

Komt hij uit de buurt van Nijmegen, dan?
  vrijdag 6 juni 2008 @ 11:53:03 #106
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59168013
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 11:52 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Pff, dat zou bij mij echt einde date zijn

Komt hij uit de buurt van Nijmegen, dan?
het was ook meer gekscherend dan serieus een plan opstellen om samen te gaan wonen.
Maar wel belangrijk om te weten, vind ik, als je zo ver van mekaar woont.
Als ik persé daar had willen blijven, en hij ook waar hij woont, dan had een lange relatie niet écht veel zin denk ik
Doei.
pi_59168022
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 11:49 schreef Faithy het volgende:

Het Zuid-Oosten we hebben het er in het begin al ooit eens over gehad
Hij wil wel graag in een grote stad wonen maar als het nodig zou zijn komt hij zeker mijn kant op
  vrijdag 6 juni 2008 @ 11:54:44 #108
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59168054
Dit doet me denken aan Agnes van Boer zoekt Vrouw en die Canadees die het er bij de eerste ontmoeting al over hadden of zij naar Canada zou komen .
Ergens zijn dat rare dingen om te bespreken bij een eerste (of tweede) date, maar toch zijn ze wel zo ingrijpend dat een relatie er uiteindelijk op kan stuk lopen.
Zelfde verhaal met trouwen en kinderen krijgen. Je kunt maar beter zsm weten hoe de ander over dat soort dingen denkt.
Niet meer actief op Fok!
pi_59168097
Ik zou toch echt keihard gillend wegrennen als iemand op date 2 begint over samenwonen, trouwens of kinderen krijgen
pi_59168143
Wij hadden het er rond de 2e maand over, het is uiteindelijk inderdaad toch wel belangrijk voor een relatie
  vrijdag 6 juni 2008 @ 11:58:48 #111
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59168180
uh huh

ik wilde ook écht neit samenwonen tot 8 maanden geleden.. was ook niet voor niets in Arnhem gaan wonen en niet in Nijmegen 'in de buurt' was al genoeg vonden we

vanaf dag één dat ik daar woonde zat hij bijna elke dag bij mij
Doei.
pi_59168257
De onderwerpen zijn verkapt trouwens wel langsgekomen, maar zo van 'hoe sta je tegenover kinderen?' lijkt me vreselijk
Meer zo van: hier zou ik nou best langer willen blijven/gaan wonen, jij?
  vrijdag 6 juni 2008 @ 12:03:11 #113
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59168324
Nee, je moet het ook terloops laten vallen.
Niet als in: "Hoe sta je tegenover kinderen?", "Hoe sta je tegenover trouwen?" (dat voelt echt als een kruisverhoor), maar meer als in: "Heerlijk, die kinderen van m'n zus! Lijkt me geweldig om ook nog eens een stel koters te hebben rondlopen". Dat is wat subtieler .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 6 juni 2008 @ 12:04:21 #114
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59168345
ik vond 't wel fijn dat René perse niet naar de randstad wilde, voor mij een excuus om weg te gaan

en inmiddels zijn trouwen en kinderen wel voorbij gekomen (mag ook wel als je samenwoont enzo )

trouwen gaan we wél doen, iig als René afgestudeerd is.
en kinders wrsch niet
Doei.
pi_59168380
Over kinderen en trouwen hebben we het ook al gehad
Ik ben ook wel het type dat graag aan dat soort dingen denkt
  vrijdag 6 juni 2008 @ 12:06:06 #116
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59168391
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:04 schreef Faithy het volgende:
ik vond 't wel fijn dat René perse niet naar de randstad wilde, voor mij een excuus om weg te gaan

en inmiddels zijn trouwen en kinderen wel voorbij gekomen (mag ook wel als je samenwoont enzo )

trouwen gaan we wél doen, iig als René afgestudeerd is.
en kinders wrsch niet
Tot je biologische klok gaat tikken .
Ik weet het nog niet, eigenlijk . Gelukkig hoef ik daar voorlopig nog niet over na te denken. Eerst maar eens werken en reizen en dan zien we wel weer .
Niet meer actief op Fok!
pi_59168409
Eigenlijk is het bij mij wel duidelijk of ik echt verliefd ben op iemand. Op die tennisleraar uit Frankrijk: ik zou zeggen van wel, want ik ben er voor naar Frankrijk verhuisd. Op m'n vriendje uit New York: ik zou zeggen van niet, want geen enkele haar op mijn hoofd dacht er toen aan om bij hem in te trekken. Ook nog een vriendje uit Londen gehad: idem dito.

Bij de huidige meneer ging het ook heel snel: We waren direct onafscheidelijk. Maar gelukkig hoefde ik er niet voor te verhuizen naar de andere kant van de wereld. Ik zou er ook niet aan moeten denken om in Nederland buiten Amsterdam te gaan wonen eigenlijk, nu ik erover denk...
  vrijdag 6 juni 2008 @ 12:07:13 #118
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59168427
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:06 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Tot je biologische klok gaat tikken .
Ik weet het nog niet, eigenlijk . Gelukkig hoef ik daar voorlopig nog niet over na te denken. Eerst maar eens werken en reizen en dan zien we wel weer .
doet me denken aan de Shakespeare Company

"CUT THE CRAP HAMLET! MY BIOLOGICAL CLOCK IS TICKING! I - WANT- BABIES - NOW!!!!!! "

Doei.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 12:07:45 #119
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59168443
Ik hecht trouwens totaal geen waarde aan het huwelijk. Wat leuk is: de voorbereiding, de dag zelf, de wittebroodsweken... Daarna is alles weer net zoals het was en wat een gotspe om eeuwige trouw te beloven aan iemand. "Nothing lasts forever and we both now hearts can change". Daar ga je niet vanuit als je met elkaar trouwt, maar het gebeurt wel .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 6 juni 2008 @ 12:10:09 #120
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59168520
ik wil gewoon een trouwdag met een trouwjurk, een grote witte taart en áándacht

Doei.
pi_59168580
Lesbische stellen schijnen dan weer wel betere opvoedkundige kwaliteiten te hebben dan heterostellen (vooral de niet-biologische vrouw doet het beter dan een vader), dus kindjes is misschien wel goed viking
Dat onderzoek was ooit verricht om te zien of het een goed idee was IVF toe te staan onder deze groep.
pi_59168585
Ik wil trouwen in de zomer, op een avond, op het strand, met m'n blote voeten in het zand . Met een paar mensen erbij, en daarna heel lekker eten.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 06-06-2008 12:12:14 ]
  vrijdag 6 juni 2008 @ 12:12:38 #123
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_59168603
Trouwen, daar moet ik toch echt niet aan denken een groot feest prima maar ik ga niet trouwen.

Nog 300g tot streef trouwens !
jammer dat het EK eraan komt
Bernie en ik zijn tof.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 12:14:30 #124
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59168658
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:11 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Lesbische stellen schijnen dan weer wel betere opvoedkundige kwaliteiten te hebben dan heterostellen (vooral de niet-biologische vrouw doet het beter dan een vader), dus kindjes is misschien wel goed viking
Dat onderzoek was ooit verricht om te zien of het een goed idee was IVF toe te staan onder deze groep.
Oh, dat is wel tof nieuws idd .
Ik denk sowieso dat ik eerder kindjes zal adopteren (uit Thailand oid ) dan dat ik gebruik zal maken van IVF, want anders zou ik ws toch een beetje het gevoel hebben dat er een parasiet in m'n buik zit, aangezien het kind voor de helft van een onbekende is en niet voor de helft van mijn partner.
Niet meer actief op Fok!
pi_59168689
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:14 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Oh, dat is wel tof nieuws idd .
Ik denk sowieso dat ik eerder kindjes zal adopteren (uit Thailand oid ) dan dat ik gebruik zal maken van IVF, want anders zou ik ws toch een beetje het gevoel hebben dat er een parasiet in m'n buik zit, aangezien het kind voor de helft van een onbekende is en niet voor de helft van mijn partner.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 12:16:16 #126
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59168698
Wat trouwen betreft heb ik moeite met de belofte die eraan vast zit.
Ik zou best op een officieuze manier kunnen 'trouwen'. Dan trouw ik niet echt, maar dan zeg ik wel tegen de ander: "Jij bent het beste wat mij in mijn leven is overkomen en ik hoop dat dat nog lang zo blijft". Meer een liefdesverklaring voor op dat moment .
Niet meer actief op Fok!
pi_59168756
Bij m'n tante (ook met een vrouw) dacht ik toen ik een jaar of 8 was, dat haar lief ook nog ergens een man had, die wel een kindje met haar wilde maken gelukkig heb ik dat nooit gevraagd
  vrijdag 6 juni 2008 @ 12:32:56 #128
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59169075
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:10 schreef Faithy het volgende:
ik wil gewoon een trouwdag met een trouwjurk, een grote witte taart en áándacht

Ik ook. Bovendien lijkt het me gewoon mooi en romantisch om zo'n gelofte af te leggen tegenover elkaar

Of het ook uitkomt, dat zien we dan wel weer.

Wat betreft kinderen, ik weet nog niet of ik die wil. Mijn vriend wil ze iig wel.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 12:35:27 #129
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59169141
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:32 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik ook. Bovendien lijkt het me gewoon mooi en romantisch om zo'n gelofte af te leggen tegenover elkaar

Of het ook uitkomt, dat zien we dan wel weer.

Ja, dat vind ik nogal lichtzinnig dus. Het gaat om een belofte. Als je iemand belooft altijd bij hem of haar te blijven, dan verplicht je jezelf tot iets.
Daar gaan mensen tegenwoordig te snel aan voorbij, denk ik. Ze denken niet aan wat er zou kunnen gebeuren als de passie bedaart, de ander ernstig ziek wordt, de ander verliefd wordt op een ander. Trouwen doe je op het hoogtepunt van je relatie en het is maar zeer de vraag of het altijd zo blijft als het op dat moment is .
Niet meer actief op Fok!
pi_59169143
Ik wil wel kinderen.
Ik wil alleen geen pubers .
  vrijdag 6 juni 2008 @ 12:36:15 #131
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59169156
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:35 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik wil wel kinderen.
Ik wil alleen geen pubers .
Die héb je al! .
Niet meer actief op Fok!
pi_59169182
Waarom denk je dat ik ze niet wil .

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-06-2008 12:37:24 ]
  vrijdag 6 juni 2008 @ 12:39:26 #133
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59169246
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:35 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, dat vind ik nogal lichtzinnig dus. Het gaat om een belofte. Als je iemand belooft altijd bij hem of haar te blijven, dan verplicht je jezelf tot iets.
Daar gaan mensen tegenwoordig te snel aan voorbij, denk ik. Ze denken niet aan wat er zou kunnen gebeuren als de passie bedaart, de ander ernstig ziek wordt, de ander verliefd wordt op een ander. Trouwen doe je op het hoogtepunt van je relatie en het is maar zeer de vraag of het altijd zo blijft als het op dat moment is .
Oh, maar dat neemt niet weg dat ik er wel heel goed over zal nadenken. Alleen op de dag zélf zou ik er niet over nadenken of we die geloftes houden (nogal onromantisch ) Ik zou het echt alleen doen met iemand waarvan ik overtuigd ben dat ik er de rest van mijn leven mee wil doorbrengen
Maar dat neemt niet weg dat het altijd fout kan lopen. Dat heb ik zelf wel gezien bij mijn ouders (scheiden na 25 jaar huwelijk )
pi_59169267
-edit: spam is niet toegestaan op FOK!

[ Bericht 93% gewijzigd door Mylene op 06-06-2008 13:17:19 ]
pi_59169475
Ik ben ook meer om praktische redenen getrouwd. We hadden nl. helemaal geen samenlevingscontract oid en als met 1 van ons iets zou gebeuren, zou de ander helemaal niets krijgen. Op een gegeven moment maakte schoonmoederlief een soort opmerking over wat ze zou doen met het huis (waarin zij woont en wat door Meneer C. voor haar is gekocht.) als er iets met meneer C. zou gebeuren. Toen zijn we toch eens gaan nadenken en hebben toen besloten dat trouwen net zo makkelijk was. Voor mij geen groot feest en witte soepjurken: we zijn in heel klein gezelschap naar Lauswolt gegaan en hebben een heerlijk weekend daar doorgebracht. Wat betreft die beloftes: ik hecht daar geen enkele waarde aan. Natuurlijk denk ik dat ik mijn hele leven bij hem ga blijven, maar mocht het foutlopen ga ik niet denken: o,o, maar dat heb ik toen beloofd. Je leeft tenslotte maar 1 keer en dat ga je niet verpesten omdat je ooit iets hebt beloofd. Lichtzinnig of praktisch? Ik vind het laatste.
  Vis een optie? vrijdag 6 juni 2008 @ 13:00:01 #136
70532 loveli
N
pi_59169829
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:06 schreef conleche het volgende:
... Frankrijk ... New York ... Londen ...

...Amsterdam ...
Beetje anti-climax hoor, zo dicht bij huis
crap in = crap out
pi_59169898
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 13:00 schreef loveli het volgende:

[..]

Beetje anti-climax hoor, zo dicht bij huis
Hihi, ja maar het is by far de leukste meneer C. die ik heb gehad!!!!!

[ Bericht 11% gewijzigd door Mylene op 06-06-2008 13:20:44 (spam gedoe verwijderd) ]
pi_59170196
viking
ik was in je stadje
  vrijdag 6 juni 2008 @ 13:21:48 #139
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59170362
Hoe ben je er uiteindelijk gekomen?
pi_59170453
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 17:29 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Wat een externe eter is, is al uitgelegd, maar het komt er idd op neer dat als anderen wat aan het eten zijn, of er staat wat lekkers op tafel, dat ik het dan moeilijk vind om niet in de verleiding te komen om het op te eten. Als ik niks in huis heb, dan heb ik daar dus geen problemen mee, omdat ik dus niet verleid word om wat op te eten. Als je een interne eter ben, dan eet je dus omdat je lichaam dat zegt, omdat je dus echt honger hebt. En dan heb je nog emotionele-eters, die dus eten als ze zich rot voelen en dan dus de verleiding niet kunnen weerstaan. En zo heb je nog wel meer soorten, maar dit zijn de 3 bekendste.
Ik denk dat ik dan een interne eeter ben. Ik kan taarten maken, vijf gangen menu's bereiden zonder er ook maar iets van te eten. Ikj heb er dan gewoon geen trek in als ik geen honger heb. Als ik iemand zie/hoor eten is m'n trek ook gelijk over. Maar als ik eten ruik Dan krijg ik meestal wel trek (ten zij ik vol zit)
Lijkt mij echt vervelend als je een externe eter bent. En dan vooral als Peter dan naast je zit te eten.... Zoals ik niet voor kan stellen dat je altijd trek krijg van eten kan jij waarschijnlijk niet voorstellen dat ik op een feest met een buffet gewoon vergeet te eten omdat ik druk bezig ben oid.
pi_59170506
O en wat chico vorig topic zei: in de zomer heb ik geen trek. Dan kan ik best een dag vergeten te eten.

Ik was een stukje met m'n buurman meegelift en de rest met de trein. en terug met de auto
pi_59170538
Jeetje wat kletsen jullie weer veel

Ik ben weer klaar met werken, in 4 uur tijd de benedenverdieping gedaan en de ramen beneden voor een groot gedeelte binnen en buiten gelapt. Maandag de rest van de ramen beneden doen, de ramen boven lappen en strijken. Druk druk druk daar dus.

Maar nu lekker weekend Zo ff boodschappen doen, afwassen, stofzuigen en een kaartje voor een vriend kopen die zondag jarig is en dan wachten tot Peter hier is. De hele week is er al kermis in de stad, vanavond om 23 uur is er vuurwerk, dus daar ff naar kijken en dan van het weekend zelf ff een rondje over de kermis doen En wat we verder gaan doen geen idee, maar iig lekker rustig aan

Nu eerst eten en bedenken wat we van het weekend allemaal gaan eten Denk dat ik mn nieuwe grill maar eens ga uittesten
  vrijdag 6 juni 2008 @ 13:29:58 #143
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59170568
Nou, ik krijg wel honger als ik lekker eten ruik, bijvoorbeeld de geur van vers brood En als mijn lief chips zit te eten, wil ik ook wel wat

Maar da's ook niet altijd zo. De ene keer wil ik wel en de andere keer niet. Ligt er ook aan wat hij eet.
pi_59170610
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 13:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Ik denk dat ik dan een interne eeter ben. Ik kan taarten maken, vijf gangen menu's bereiden zonder er ook maar iets van te eten. Ikj heb er dan gewoon geen trek in als ik geen honger heb. Als ik iemand zie/hoor eten is m'n trek ook gelijk over. Maar als ik eten ruik Dan krijg ik meestal wel trek (ten zij ik vol zit)
Lijkt mij echt vervelend als je een externe eter bent. En dan vooral als Peter dan naast je zit te eten.... Zoals ik niet voor kan stellen dat je altijd trek krijg van eten kan jij waarschijnlijk niet voorstellen dat ik op een feest met een buffet gewoon vergeet te eten omdat ik druk bezig ben oid.
Idd, een externe eter zijn is erg vervelend, vooral als je vriend wel zoveel eet. Dan ben ik toch echt liever een interne eter, maarja, echt kiezen kun je daar niet voor. Maar het is nog altijd beter dan een emotionele-eter, anders dan was ik de laatste tijd echt geen 2 kg afgevallen met dat kut scheidingsgedoe. Blegh, word er echt helemaal niet goed van.

Maar met dit warme weer heb ik dan ook weer amper trek en vergeet ik ook te eten. Vanochtend om 8 uur ontbeten, tot 1 uur gewerkt en nog steeds helemaal geen zin om te eten. Maar zo toch maar eens proberen wat naar binnen te werken dus.
pi_59170640
Als iemand vraagt ewat wil je eten ?
Dan moet ik het eerst zien/ruiken/ in m'n hoofd proeven dus dan komt er nooit wat zinnigs uit

In een restaurant bekijk ik ook altijd de hele kaart en dan net zo lang tot ik het aller aller beste heb gevonden. Vervelend lang met mij uit eten gaan
  vrijdag 6 juni 2008 @ 13:34:17 #146
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59170688
Nou, ik vergeet nooit te eten hoor. Ik citeer een vriend van mij: "Jij bent net een man, om de zoveel tijd moet je eten anders word je chagrijnig."

Het klopt wel: als ik niet eet word ik inderdaad chagrijnig, en bovendien voel ik me heel slap. Ik ben 1 x zonder ontbijt van huis gegaan om te winkelen, om 12 uur werd de wereld afwisselend wit en zwart en ben ik bijna flauwgevallen. Nooit meer dus.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 13:45:07 #147
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_59170977
Ik moest van m'n moeder lempervulling maken maar ik weet niet waar haar kookboek is dus nu doe ik maar wat qua hoeveelheden, wat erin moet weet ik wel ben benieuwd
Bernie en ik zijn tof.
  Vis een optie? vrijdag 6 juni 2008 @ 13:45:25 #148
70532 loveli
N
pi_59170980
Vandaag moest ik in m'n nieuwe nette pak opdraven. Heerlijk materiaal, linnen. Alleen jammer dat het niet alleen kreukt, maar ook een "beetje" uitlubbert. Straks even een extra broek erbij kopen in maat 36, die zal na 1 keer dragen hoop ik niet direct van m'n reet zakken.
crap in = crap out
  vrijdag 6 juni 2008 @ 14:08:21 #149
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59171644
Ik ga zometeen een nieuw paspoort aanvragen.
pi_59171743
lempur is die rijs of die deeg?
gewoon zoveel dat het niet ploft en met die rijst gewoon een klein rolletje

of bedoel je hoeveel ingredienten?
pi_59171789
als ik veel eet (suiker, kleurstoffen) dan word ik heel uitbundig en druk
eet ik heel weingi word ik stil en rustig en ga ik steeds zachter praten todat iemand zegt WAT ZEG JE
en dan denk ik. o ja. eten
pi_59172042
quote:

Mama: PF waar ben je?
PF: In groningen
Mama: Hoe kom je daar?
PF: Met de trein
Mama: wie ken je daar ! haha je snapt best wat ik bedoel !
PF: ja met mr date
Mama: wie???
PF: Jahaa.. Mr date! Waar ik uh.. toen en toen en toen en toen OOOK bij was
Mama: *insert heel zeur verhaal* volgende x moet je dat van te voren zeggen
PF: Uh, ik zei het. Tegen bruder! En ik wist het pas uh, een half uur van te voren . Dus
Mama:

Hmmm
pi_59172085
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 13:45 schreef loveli het volgende:
Vandaag moest ik in m'n nieuwe nette pak opdraven. Heerlijk materiaal, linnen. Alleen jammer dat het niet alleen kreukt, maar ook een "beetje" uitlubbert. Straks even een extra broek erbij kopen in maat 36, die zal na 1 keer dragen hoop ik niet direct van m'n reet zakken.
Dat is idd met linnen heel erg. Ik had laatst een paar linnen broeken bij de H&M gekocht, ik dacht eerst nog: hmm, beetje optimistisch ingeschat die maat (ik pas daar nooit, breng gewoon weer terug wat niet goed is)Nu zijn ze na een dag dragen echt veel te wijd. Volgens mij scheelt dat wel 2 maten!!
  vrijdag 6 juni 2008 @ 14:28:15 #154
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59172201
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:23 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

PF: Uh, ik zei het. Tegen bruder! En ik wist het pas uh, een half uur van te voren . Dus
Mama:

Hmmm
Ging dat zo? . En je bent al 20 .

Ik kom net terug uit de stad. Naast een flinke voorraad shampoo en douchegel heb ik open schoenen en teenslippers ( ) gekocht. Die laatste vooral voor in huis en op het strand .
Niet meer actief op Fok!
pi_59172209
In zo'n geval ben ik altijd erg blij niet meer bij m'n papa en mama te wonen
En met linnen heb ik dat ook. Gewoon een keer dragen steeds en meteen wassen, werkt dat wel?
  vrijdag 6 juni 2008 @ 14:30:17 #156
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59172263
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:28 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
In zo'n geval ben ik altijd erg blij niet meer bij m'n papa en mama te wonen
Mijn moeder belde gisteravond dus ook op om mij uit te horen over Dinges en aangezien ik denk dat ze het niet op prijs stelt dat we de nacht samen hebben doorgebracht, en dan ook nog eens in een hotel, heb ik het gespreksonderwerp heel snel naar mijn scriptie geleid . Wat overigens ook niet een onverdeeld succes was .
Niet meer actief op Fok!
pi_59172366
Ja wassen werkt wel. Wordt niet meer zo strak als toen je 'm kocht, maar wel strakker. Nu moet ik wel zeggen dat ik baggy bij linnen eiks wel mooi vind.

Het rare doet zich voor dat ik er nu dikker uitzie dan een paar kilo geleden, omdat m'n broeken te wijd zijn gaan zitten: ik vul ze niet meer mooi op met m'n kont, zeg maar. Snap je wat ik bedoel? Maar ik ga nu pas weer nieuwe broeken kopen als ik op m'n streef ben. Ik woog me vanochtend na de koffie en woog evenveel als in het lijstje: dus wie weet dat ik morgen weer wat naar beneden zak.
pi_59172483
Vorig jaar toen ik al zo'n 10 kg afgevallen was, had ik nog helemaal geen nieuwe kleding gekocht. Liep nog steeds rond in m'n toen favoriete zwarte sweater, baggy spijkerbroeken die toen helemaal van m'n reet afzaken dat het niet mooi meer was enzo. Eigenlijk zag je er toen maar bar weinig van dat ik zo was afgevallen. Dat anderen het opviel kwam ook veel meer op gang toen ik nieuwe kleding had gekocht
pi_59172499
O m'n moeder was alleen maar boos omdat ik zou koken en ik was er niet Voor de rest maakt het ze niet zo veel uit wat ik uitspook.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 14:37:29 #160
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_59172514
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
lempur is die rijs of die deeg?
gewoon zoveel dat het niet ploft en met die rijst gewoon een klein rolletje

of bedoel je hoeveel ingredienten?
Ingredienten voor de kip het ruikt al prima ik ben goed
Het is dus met rijst (ketan) en niet met deeg, bedoel je dan pasteitjes ofzo

Anyways, ik wilde ook slippers aandoen kan ik er maar 1 vinden dus nu een ander paar aan maar niet het paar dat ik wil
Bernie en ik zijn tof.
pi_59172720
Ik had gister koffie gedronken, wat ik normaal niet doe. Werd helemaal hyperdepieper zeg. Kon niet meer stoppen met praten en met m'n handen op het bureau tikken
Vandaag maar weer gewoon thee.
pi_59172754
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:23 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Mama:

Hmmm
Pfff, je bent toch geen 13 meer

Ik ben terug van het boodschappen doen, vanavond zoetzuur varkensvlees met noedels, morgen grillen en zondag gewoon kip met rijst en groenten
  vrijdag 6 juni 2008 @ 14:47:07 #163
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59172826
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:37 schreef mordradead het volgende:

[..]

Ingredienten voor de kip het ruikt al prima ik ben goed
Het is dus met rijst (ketan) en niet met deeg, bedoel je dan pasteitjes ofzo
Ik las paaseitjes .
Niet meer actief op Fok!
pi_59172846
ik haal lempur en risolle altijd door elkaar
pi_59172861
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:44 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Pfff, je bent toch geen 13 meer

Ik ben terug van het boodschappen doen, vanavond zoetzuur varkensvlees met noedels, morgen grillen en zondag gewoon kip met rijst en groenten
Lekker eten vanavond sylvana (alleen ik eet geen varken meer )

En ik snap op zich wel dat je enige verantwoording af te leggen hebt als je nog thuis woont. Het is een huishouden, geen hotel ofzo.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 14:48:18 #166
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59172866
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
O m'n moeder was alleen maar boos omdat ik zou koken en ik was er niet Voor de rest maakt het ze niet zo veel uit wat ik uitspook.
En terecht. Neem een voorbeeld aan je broertje. Hij kookt dan wel bagger, maar hij kookt tenminste!
Niet meer actief op Fok!
pi_59172892
o voor het geval mensen denken dat ik 13 ben ( )
m'n moeder vond het vervelend omdat ik zou koken en ik spoorloos van de aardbodem was verdwenen.
pi_59172927
wat veiligheidsspeldje zegt dus
om het goed te maken ga ik nu wel extra lekker koken!
pi_59172986
Als je beloofd had om te koken en je bent opeens weg dan is het wel wat anders ja.

Naja, succes met goedmaken dan maar
pi_59172990
Nou... de zwaartekracht en ik hebben een erg goede relatie met elkaar de afgelopen tijd ben net weer gevallen, nu bij de supermarkt waar het heel glad was, wat ik natuurlijk weer niet zag. Boink. Auw.

Gelukkig nu wel iemand die even vroeg hoe het ging en een hele lieve verkoopster die helemaal geschrokken was, begon te panieken dat ze geen bordje had neergezet waar op stond dat het glad is en me een bos rozen zowat in m'n armen duwde in de hoop dat ik geen stennis zou gaan schoppen .
Ik was allang blij dat m'n nieuwe broek niet vies was geworden, maar ik heb het bosje rozen natuurlijk geaccepteerd . En nu heb ik een zere knie en een blauwe heup. Alweer. Hij was net weer een beetje normaal na de vorige val.

En dan afslanktechnisch: ik voel me na dit soort dingen altijd heel zielig (ja, sue me, ik ben niet stoer) en ga dan op weg naar huis al lopen verzinnen wat ik voor lekkers zou kunnen gaan nemen. Ik zal dus wel een emo-eter zijn gok ik zo. Maar ik doe het niet! Ik ben sterk! Ik ga een appel eten .

En een taart bakken want zondag ben ik jarig en morgen komen m'n ouders op bezoek dáág goede plannen!
  vrijdag 6 juni 2008 @ 14:54:50 #171
171890 Chicolate
Chemicals
pi_59173063
Ik moet altjid tevoren vertellen waar ik heenga, en tot hoe laat ik weg denk te blijven. Mag ik nog zo hard 18 zijn, maar "zolang je hier in huis woont heb je je te houden aan onze regels" ... een van de regels is dat ik eerder dan mn broertje thuis moet zijn (ik ben kwetsbaarder enzo). En dan heel eigenwijs roepen dat ik helemaal niet kwetsbaar ben, maar 's avonds op straat toch wel een beetje bang zijn .

Ik ga later trouwen/partnerschap doen . Zonder pak (moest ik eens bij hem proberen) zonder taart zonder mensen en vast ook zonder jurk . Gewoon op maandagochtend, als we daar toevallig een keer zin in hebben, of uit praktische overwegingen. De sprookjesbruiloft zit er denk ik niet in .
  vrijdag 6 juni 2008 @ 14:55:09 #172
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59173079
voor Razz.
Ik val zelf eigenlijk nooit, maar het scheelt niet veel. Ik wankel veel, maar ik val zelden. Ik ben een enórme kluns. Gisteravond twee keer een blikje cola omgestoten. Eerst stond 'ie op de kachel (en zie die plas cola maar eens onder de kachel vandaan te krijgen ) en daarna nog een keer op m'n nachtkastje.
Zucht!
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 6 juni 2008 @ 14:56:23 #173
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59173129
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:54 schreef Chicolate het volgende:

Ik ga later trouwen/partnerschap doen . Zonder pak (moest ik eens bij hem proberen) zonder taart zonder mensen en vast ook zonder jurk . Gewoon op maandagochtend, als we daar toevallig een keer zin in hebben, of uit praktische overwegingen. De sprookjesbruiloft zit er denk ik niet in .
Een Las Vegas-wedding lijkt me wel wat voor jullie! .
Kom je thuis: "Hoi mam, we zijn afgelopen week getrouwd in Las Vegas!" .

Ga je wel in de kerk trouwen?
Niet meer actief op Fok!
pi_59173218
Ik zei ook altijd dat ik niet wilde trouwen, maar nu wil ik misschien toch wel trouwen en misschien zelfs wel in een jurk. Maar wel low key. Het kost bakken met geld, dat vind ik gewoon zonde. We hebben wel een samenlevingscontract, maar dat is niet uit romantische overwegingen.

Over trouwen in Las Vegas, ik ken iemand die daar was en "voor de lol" ging trouwen met zijn vriendin/scharrel die hij 2 maanden kende. Hij dacht dat het niet echt was. Nu zijn ze dus officieel getrouwd
  vrijdag 6 juni 2008 @ 14:59:21 #175
171890 Chicolate
Chemicals
pi_59173231
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:56 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Een Las Vegas-wedding lijkt me wel wat voor jullie! .
Kom je thuis: "Hoi mam, we zijn afgelopen week getrouwd in Las Vegas!" .

Ga je wel in de kerk trouwen?
Nou, ik ben niet christelijk, maar mn familie wel enzo ... en hij heeft een hekel aan (de meeste/bijna alle) christenen/kerken . Dus denk het ook niet . Wat ik nog vergeten was: ook zonder ringen ... ("Ja ik wil wel een ring voor je kopen hoor , maar ik hoef er geen" )

Ik denk dat het meer is: "Goh, ik heb een ochtend vrij, en deze datum is eigenlijk wel leuk, zullen we dan maar straks trouwen?" . Maar het moet wel perse in de zomer , want dan is het warm.
pi_59173236
eerder dan je broertje thuis zijn mijne gaat nooit weg
pi_59173260
voor razz

Ik wil later wel echt trouwen met een jurk en een groot feest enzo en ik wil ook zeker wel kindjes Wat dat betreft ben ik wel burgerlijk hoor Alleen we gaan niet in de kerk trouwen, aangezien we allebei niet gelovig zijn.
pi_59173300
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
eerder dan je broertje thuis zijn mijne gaat nooit weg
Ik heb altijd keihard ruzie moeten maken om op bepaalde tijdstippen thuis te zijn...
Is m'n kleine broertje zo'n nerd die altijd spelletjes doet en nooit uitgaat
Geen gebruik maken van door anderen verworven vrijheden
pi_59173310
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:59 schreef -marz- het volgende:

Over trouwen in Las Vegas, ik ken iemand die daar was en "voor de lol" ging trouwen met zijn vriendin/scharrel die hij 2 maanden kende. Hij dacht dat het niet echt was. Nu zijn ze dus officieel getrouwd
Lol das wel erg hoor
  vrijdag 6 juni 2008 @ 15:02:29 #180
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59173320
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:59 schreef Chicolate het volgende:
Nou, ik ben niet christelijk, maar mn familie wel enzo ... en hij heeft een hekel aan (de meeste/bijna alle) christenen/kerken . Dus denk het ook niet .
Maar je moet nog wel steeds mee naar de kerk, toch? Wel heel goed dat je je eigen conclusies hebt getrokken .
quote:
Ik denk dat het meer is: "Goh, ik heb een ochtend vrij, en deze datum is eigenlijk wel leuk, zullen we dan maar straks trouwen?" . Maar het moet wel perse in de zomer , want dan is het warm.
Ja, trouwen in de regen is niks . Het is wél leuk om te fantaseren over trouwen natuurlijk . Ik zit er nu al over te piekeren wat ik aan ga doen. Twee bruidsjurken vind ik niet leuk. Vrouwen in pak vind ik ook niet leuk en ik ga zelf ook niet in een pak . Dus dat wordt gewoon een jurkje, rokje voor ons beiden dan .
Nooit een echte bruidsjurk voor mij! .
Niet meer actief op Fok!
pi_59173385
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 15:01 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Ik heb altijd keihard ruzie moeten maken om op bepaalde tijdstippen thuis te zijn...
ik ging altijd gewoon weg
en dan eerst ruzie maknen om van 11 uur half 12 te maken
en dan uiteindelijk toch pas om 3 uur aan komen zetten
  vrijdag 6 juni 2008 @ 15:07:35 #182
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_59173455
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 15:01 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

m'n zus moest ook altijd op tijd thuis zijn na het stappen maar ik mocht het altijd zelf weten.... m'n zusje is ook wel aardig vrij maar mag maar 1x per week uit. Eigenlijk dus omdat onze zus vroeger stennis ging schoppen als ze om 1 uur (als het feest begint) thuis moest zijn
M'n zusje komt nu zelfs vaak later thuis dan ik, dat is wel wennen want ik laat nog wel eens de sleutel in het slot zitten, word ik dus weer wakker gebeld

Ik haal trouwens altijd Risolle en Canapeetjes door elkaar
Bernie en ik zijn tof.
pi_59176178
Leuke verhalen allemaal.
Ik mocht het na mijn 16e zelf weten altijd (broer was toen 18) en weleens om 2/3 uur thuisgeweest maar niet vaker dan 2 keer. Ik zat wel vaak tot 6 uur 's ochtends achter de pc. (WoW ftw)
  vrijdag 6 juni 2008 @ 16:39:19 #184
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59176592
Mijn moeder was eigenlijk vrij makkelijk met stappen, maar niet met het huis uitgaan... ik mocht doordeweeks nooit weg naar vriendinnen. Wel om te werken

Maar goed, mijn irritatie van vandaag is dat ik m'n oude ID niet meer heb en dat ik nu eerst aangifte van vermissing moet doen voordat ik een nieuw paspoort kan aanvragen En dat terwijl die ID al in 2004 (!!!) verlopen was Ik had wel mijn huidige en nog geldige paspoort bij me, maar dat was kennelijk niet genoeg

Net ook naar de opticien geweest, heb een bril gekocht en lenzen. En mijn ogen laten opmeten. Damn, dure dag vandaag
  vrijdag 6 juni 2008 @ 16:41:25 #185
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59176655
Mijn jongste zus is 14 jaar ouder, dus ik heb er helemaal niks van mee gekregen hoe het met brusjes ging.
Maar ik was makkelijk, want ik ging nooit op stap. Ik woonde toen in Friesland en ging in Groningen naar school. Mijn vrienden woonden verspreid over het noorden, dus dat was ook niet echt praktisch.
Niet meer actief op Fok!
pi_59177083
Ik heb zomaar net een twix op wat ben ik toch stout
Geen idee waarom maar had er opeens zin in, heb ik toch nog op de laatste school dag iets uit de automaat gehaald
  vrijdag 6 juni 2008 @ 16:57:11 #187
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59177100
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 16:56 schreef Miss_S het volgende:
Ik heb zomaar net een twix op wat ben ik toch stout
Geen idee waarom maar had er opeens zin in, heb ik toch nog op de laatste school dag iets uit de automaat gehaald
300 calorieën!
Niet meer actief op Fok!
pi_59177151
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 16:57 schreef Viking84 het volgende:

[..]

300 calorieën!
264
  vrijdag 6 juni 2008 @ 16:59:50 #189
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59177165
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 16:59 schreef Miss_S het volgende:

[..]

264
Wordt alsnog hard hollen op de loopband vanavond .
Niet meer actief op Fok!
pi_59177187
Mijn irritasies: net een uur in de file gestaan, kom ik thuis, kan ik op 6 plekken in huis kattenkots gaan opruimen en dweilen
Vriend moet het hele weekend werken en komt pas maandag thuis geen idee wat ik moet eten vanavond

Maar wel lekker weekend dus morgen als het mooi weer is ga ik eens kijken wat een parasol kost zodat ik ook met 25 graden nog op het balkon kan zitten.
pi_59177209
Jeetje ZOVEEL CALORIEEN???

Ik at eerst elke dag een snickers, die zijn nog erger zelfs. Wist ik ook niet toen ik ze at.
pi_59177214
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 16:59 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wordt alsnog hard hollen op de loopband vanavond .
Daar ga ik nog even mee wachten vanavond eerst nog stokbrood met wijn
pi_59177235
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 17:01 schreef -marz- het volgende:
Jeetje ZOVEEL CALORIEEN???

Ik at eerst elke dag een snickers, die zijn nog erger zelfs. Wist ik ook niet toen ik ze at.
Ja dat had ik jaren geleden dus ook, niet gek dat je dan overgewicht krijgt
pi_59177359
Ik was toen heel slank, dat is juist zo jammer.
pi_59177491
*spuugt 4 bounty's en een mar uit*

watt ZO veel
pi_59177507
Af en toe een twix kan best en ik heb je nog nooit eerder zien posten dat je een candybar op had

Wij hebben wel trouwringen en ik moet zeggen dat cassieres ed nu heel vaak naar mijn buik kijken, wenkbrauwen optrekken, dan gaat de blik door naar mijn rechterhand en dan zakken die wenkbrauwen weer een eindje

Blijkbaar ben ik jong en is het dan een geruststelling dat ik braaf getrouwd ben oid?

Ik hoorde ook al van iemand "ach, jullie zijn straks ook 2 kinderen met een kind "
Nuja, ergens wel prettig dat ik die ring draag hoor. Ik mag hem wel
pi_59177735
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 17:14 schreef freecell het volgende:
Af en toe een twix kan best en ik heb je nog nooit eerder zien posten dat je een candybar op had

Kan me inderdaad ook niet herinneren wanneer ik die voor het laatst op heb
Ze zijn nooit in huis en normaal ook geen behoefte aan om te kopen
pi_59177756
Je bent even oud als ik raar meisje. Maar ik mag pas kindjes als ik 28 ben

Ik werd eergister 31 geschat
pi_59177832
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 17:25 schreef -marz- het volgende:

Ik word altijd jonger geschat
Maar waarom mag jij pas kinderen als je 28 bent?
pi_59177855
Ik werd woensdag 17 geschat
(bijna 21 )
pi_59177885
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 17:00 schreef -marz- het volgende:

Maar wel lekker weekend dus morgen als het mooi weer is ga ik eens kijken wat een parasol kost zodat ik ook met 25 graden nog op het balkon kan zitten.
Voor 25 à 30 euro kun je er al één hebben.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 17:32:19 #202
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59177889
Haha, al die mensen hier die schrikken over het aantal calorieën in candybars .
Ik at ze vroeger regelmatig, maar nu ook maar niet meer . 300 calorieën: zoveel is mijn lunch nog niet eens .
Dan drink ik liever een lekker vruchtensapje! .

Contact gehad met de vrouw en de lucht lijkt (voorlopig?) geklaard. Een vervolgafspraak zit er dan hoogstwaarschijnlijk ook wel in .
Niet meer actief op Fok!
pi_59177900
2/3 jaar geleden rookte ik nog en moest ik me regelmatig legitimeren Toen was ik dus 22
En 2 jaar erug ook een keer geen bier gekregen, omdat ik geen legitimatie bij me had. Vervolgens komt mijn nichtje er aan (die was toen 14 en drinkt niet) die bestelt een biertje en krijgt hem wel
Die heeft hem toen maar aan mij gegeven.

En zó jong zie ik er volgens mij nu ook weer niet uit?
pi_59177909
Net trouwens Evy 10 én 11 gelopen. .
pi_59177977
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 17:25 schreef -marz- het volgende:

"je komt zo volwassen over" was het excuus

Lief wil niet eerder kids, hij vindt 28 de perfecte leeftijd zegt ie. En hij is bang voor zwangere vrouwen

PF ik heb ook steeds het idee dat je in 5 havo zit en 17 bent
pi_59177991
Vanaf m'n 12e schatten ze me 17
maar nu nog steeds vraag me af wanneer ik er ouder uit ga zien
  vrijdag 6 juni 2008 @ 17:40:32 #207
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59178081
Ik eet vanavond aardappeltjes uit de oven met kipkluifjes en champignons
pi_59178097
Ben je echt 20 PF? . Ik dacht ook steeds jonger eigenlijk. .
pi_59178116
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 17:40 schreef Ewelina het volgende:
Ik eet vanavond aardappeltjes uit de oven met kipkluifjes en champignons
Ik heb alweer mijn rijstprutje op
pi_59178118
Het aller aller ergste lijkt me dat mensen me vragen wanneer ik ben uitgerekend, terwijl ik niet zwanger ben. Dan kan die 31 me geen reet schelen, als ze maar nooit nooit nooit ten onrechte vragen of ik zwanger ben.

Mede om dat te voorkomen moet ik mijn buikvet binnen de perken zien te houden
Gelukkig heb ik meer peer-aanleg dus valt het tot op heden, afgezien van een speklaagje, mee.
pi_59178149
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 17:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ben je echt 20 PF? . Ik dacht ook steeds jonger eigenlijk. .
20 en 9 maanden!
Door m'n foto's of m'n gedrag. Of beide.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 17:43:54 #212
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59178160
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 17:41 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik heb alweer mijn rijstprutje op
Ik heb nu eigenlijk ook wel honger...

Ik vind het trouwens raar dat 2 opticiens verschillende sterktes meten. en niet een klein beetje verschil, nee, aan één oog is het een verschil van -0.25 (valt nog mee) maar aan het andere oog -0.50

Toch best belangrijk als je een bril of lenzen nodig hebt lijkt me
pi_59178214
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 17:43 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik heb nu eigenlijk ook wel honger...

Ik vind het trouwens raar dat 2 opticiens verschillende sterktes meten. en niet een klein beetje verschil, nee, aan één oog is het een verschil van -0.25 (valt nog mee) maar aan het andere oog -0.50

Toch best belangrijk als je een bril of lenzen nodig hebt lijkt me
Hmm dat is wel een groot verschil, hoe kan dat?
Heb niet zoveel verstand van brillen enzo
pi_59178230
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 17:43 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

20 en 9 maanden!
Beide maar het ligt ook aan mij hoor! Was laatst op een feestje en daar waren een paar meiden waarvan ik dacht dat het eerstejaars waren, maar die waren zojuist master afgestudeerd
Leeftijden schatten is ook niet mijn ding.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 17:49:01 #215
171890 Chicolate
Chemicals
pi_59178286
Als mensen al besluiten mijn leeftijd te schatten, komen ze meestal met 14 aan

Over opticiens: welke vertrouw je het meeste? Ik heb een keer door 3 verschillende een meting laten doen, de sterktes verschilden meer dan een punt, eentje kwam zelfs vertellen dat ik maar 70% zag. Toen een afspraak bij de oogarts in het ziekenhuis gemaakt, en daar bleek dat mijn 'eigen' opticien (een dure) de enige juiste meting had gedaan. Dus daar blijf ik voorlopig wel . Hans Anders had de slechtste meting gemaakt, toen zij zeiden dat het goed was, en ik keek door die glaasjes naar de winkel, was alles helemaal verdraaid en wazig ... kon niet kloppen.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 17:51:56 #216
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59178352
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 17:46 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Hmm dat is wel een groot verschil, hoe kan dat?
Heb niet zoveel verstand van brillen enzo
Ik weet het niet, daarom post ik het hier

Maar bij die andere opticien was het al een heel gedoe om een afspraak te maken, alleen voor instructie en uitproberen van de lenzen enzo. De 1e afspraak waren ze vergeten, de 2e kon ik niet en dan zou het weer een hele tijd duren voordat ik ze eindelijk zou krijgen. Ik was het zat en ben vandaag gewoon een andere opticien binnengestapt, waar ik meteen ben opgemeten (na 5 minuutjes wachten). Ik kon meteen een bril kopen en morgen is hij klaar

Lenzen komen volgende week binnen
  vrijdag 6 juni 2008 @ 17:54:12 #217
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59178395
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 17:49 schreef Chicolate het volgende:
Als mensen al besluiten mijn leeftijd te schatten, komen ze meestal met 14 aan

Over opticiens: welke vertrouw je het meeste? Ik heb een keer door 3 verschillende een meting laten doen, de sterktes verschilden meer dan een punt, eentje kwam zelfs vertellen dat ik maar 70% zag. Toen een afspraak bij de oogarts in het ziekenhuis gemaakt, en daar bleek dat mijn 'eigen' opticien (een dure) de enige juiste meting had gedaan. Dus daar blijf ik voorlopig wel . Hans Anders had de slechtste meting gemaakt, toen zij zeiden dat het goed was, en ik keek door die glaasjes naar de winkel, was alles helemaal verdraaid en wazig ... kon niet kloppen.
Ja, inderdaad... bij de eerste meting bij de 1e opticien zei ik al dat ik het niet zo heel duidelijk zag, maar wel wist wat er stond doordat ze steeds dezelfde sheets met lettertjes gebruikten. Deze 2e opticien testte ook een stuk uitgebreider.

Wat ik ook bijzonder fijn vond was dat ik meteen terechtkon en dat mijn bril morgen klaar is.
pi_59178554
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 17:43 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

20 en 9 maanden!
Door je schrijfstijl, denk ik. .
pi_59179416
Ik word al m'n hele leven jonger geschat. Toen ik 20 was 14. (dat vond ik toen mega-erg). Toen ik 26 was moest ik me ook nog legitimeren om sigaretten te kunnen kopen (in de US) En ook nu word ik nog steeds jonger geschat, maar nu vind ik het natuurlijk wel leuk als mensen me nog geen dertig geven.

Ik ben nu voor het eerst ook ergens de oudste (hier in de slankclub), maar ik voel me nog nauwelijks anders dan toen ik 25 was. Dat komt ook omdat ik grosso modo hetzelfde leven heb denk ik. Ik kan me voorstellen dat als je 2 kinderen hebt en een baan van 9 tot 5, dat je belevingswereld heel anders is...
pi_59179460
Ach je bent zo jong als je je voelt he!

* -marz- sleept zich naar de sportschool om zich te gaan uitsloven aldaar.

Misschien durf ik dan morgenochtend op de weegschaal
  vrijdag 6 juni 2008 @ 18:48:41 #221
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59179554
Ik werd juist vroeger ouder geschat- toen ik 14 was kon ik voor 18 door. Nu word ik meestal iets jonger geschat, rond de 19-20. For the record: ik ben dus 22
  vrijdag 6 juni 2008 @ 18:49:57 #222
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59179595
Ik werd vroeger altijd ouder geschat dan ik was, maar dat kwam doordat mijn lichaam best vroeg tot wasdom kwam. Was met 9 jaar voor het eerst ongesteld. Toen heeft het gelukkig nog een jaar of 2 geduurd voor het weer gebeurde, maar 11 jaar is nog steeds jong.
Daar stond tegenover dat ik al wel vroeg op de aandacht van de jongens uit mijn klas kon rekenen .
Volgens mij oog ik nu gewoon als een mid-twintiger .
Niet meer actief op Fok!
pi_59179888
Nou, ik heb een beetje een meisjesgezicht. Dus ik moet wel gaan oppassen voor het oude-meisjes-effect. Ik heb nogal kinderachtige neigingen ook. Kan zo maar plots 3 avonden achter elkaar met lego spelen als ik toevallig m'n lego van vroeger weer vind. Ik speel ook nog steeds computerspelletjes. Afijn, ik lijk in niks op wat ik me vroeger bij een volwassene voorstelde. Op den duur gaat dat natuurlijk wel vreemd worden. Maar ja, ik ga mezelf ook niet forceren...
pi_59180753
Naar de sportschool slepen lukt nog niet echt... in plaats daarvan maar ff een pic gemaakt van de schade

Nou ja... dit motiveert wel weer om naar de sportschool te gaan.

[ Bericht 12% gewijzigd door -marz- op 06-06-2008 20:54:01 ]
pi_59181261
Voor de duidelijkheid ook nog buikschade.
Wat jammer is, is dat je (ik iig) kunt zien dat daar onder ergens buikspieren zijn, waar een laag spek overheen ligt.

Nu maar gauw sporten

[ Bericht 15% gewijzigd door -marz- op 06-06-2008 20:53:35 ]
  vrijdag 6 juni 2008 @ 20:06:13 #226
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59181366
Je linkjes werken niet.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 20:22:51 #227
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59181760
idd beetje jammer, want ik was erg nieuwsgierig haha

kga zo op bruiloft, lekker opgetut enzo
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_59182544
Als het goed is nu wel. En anders is het ook niet zo heel jammer
pi_59183106
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 19:38 schreef -marz- het volgende:
Naar de sportschool slepen lukt nog niet echt... in plaats daarvan maar ff een pic gemaakt van de schade

Nou ja... dit motiveert wel weer om naar de sportschool te gaan.
dan moet je ook een voor foto laten zien want dit valt echt mee?
pi_59183123
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 18:00 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Door je schrijfstijl, denk ik. .
Ah, op die manier. Maar mensen die ik IRL zie daar fok ik nooit mee
hm.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 21:21:17 #231
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59183323
Marz, dat valt best mee

Ik heb last van mijn buik, gister blijkbaar iets gegeten waar ik niet tegen kon
  vrijdag 6 juni 2008 @ 21:23:03 #232
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59183382
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 21:21 schreef Ewelina het volgende:
Marz, dat valt best mee
Dat dus.
Ik zou een moord doen voor zo'n buik.
Al ben ik zelf ook al goed bezig nu .
Niet meer actief op Fok!
pi_59183622
Lief van jullie en het is natuurlijk ook de bedoeling dat jullie zeggen dat het allemaal niet zo erg is ... maar ik voel me zo naar als ik die pens zie en m'n kont is nog erger, daar zal ik maar geen close-up van schieten

Jij bent tenminste goed bezig Viking! Ik kom helemaal nergens ! Altijd zie ik maar weer die 75 kg op de weegschaal straks ben jij super slank en zie ik er nog exact zo uit.
pi_59183693
Dat komt vast wel goed marz! Ik had eerst ook echt een dikke pens (ongeveer even dik als m'n heupomtrek) en nu ziet het er best goed uit
Mijn pens zag er vadsiger en vetter uit dan die van jou nu trouwens. Dus dan komt het bij jou vast nog beter!

[ Bericht 19% gewijzigd door veiligheidsspeldje op 06-06-2008 21:50:26 ]
pi_59184230
hey. ik had ook een pens
groter dan m'n kont
ik dacht dat ik nooit een dunne buik kon krijgen
en zie het resultaat
  vrijdag 6 juni 2008 @ 21:59:41 #236
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59184639
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 21:30 schreef -marz- het volgende:
Lief van jullie en het is natuurlijk ook de bedoeling dat jullie zeggen dat het allemaal niet zo erg is ... maar ik voel me zo naar als ik die pens zie en m'n kont is nog erger, daar zal ik maar geen close-up van schieten

Jij bent tenminste goed bezig Viking! Ik kom helemaal nergens ! Altijd zie ik maar weer die 75 kg op de weegschaal straks ben jij super slank en zie ik er nog exact zo uit.
Zeggen dat ik goed bezig ben, terwijl ik in bijna een jaar tijd zo goed als niks ben afgevallen .
Nait soezen zeggen ze dan in Groningen . Ik heb ook lange tijd alleen maar 75 op de weegschaal zien staan.
Niet meer actief op Fok!
pi_59184695
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 21:59 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Zeggen dat ik goed bezig ben, terwijl ik in bijna een jaar tijd zo goed als niks ben afgevallen .
Nait soezen zeggen ze dan in Groningen . Ik heb ook lange tijd alleen maar 75 op de weegschaal zien staan.
Je bent in ieder geval ook niet aangekomen
Ik ben hier ook niet meer voor het afvallen maar om op gewicht te blijven, wat erg goed gelukt is dit jaar (en zelfs nog stiekem afgevallen)
pi_59184887
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 21:59 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hey, je zei zelf dat je best goed bezig bent!

Ik heb ook een boek "weg met de weegschaal" en ik wil heel graag geloven dat je het best op gewicht komt door niet te willen afvallen, maarja ... wat als het niet werkt en ik ben straks enorm vadsig !?

Farfallus jouw kont is perfect, en die van VS ook heb ik begrepen uit de verhalen. Zo wordt die van mij nooit want ik ben een peer. Een peer moet iig een platte buik hebben, anders ben je zeker weten een vadsige peer. Er zit namelijk altijd nog meer vet op de benen en kont dan op de buik. (dit is mijn eigen theorie, die geen wetenschappelijke basis kent )
pi_59184923
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 22:06 schreef -marz- het volgende:

[..]

Ik heb ook een boek "weg met de weegschaal" en ik wil heel graag geloven dat je het best op gewicht komt door niet te willen afvallen, maarja ... wat als het niet werkt en ik ben straks enorm vadsig !?

Farfallus jouw kont is perfect, en die van VS ook heb ik begrepen uit de verhalen. Zo wordt die van mij nooit want ik ben een peer. Een peer moet iig een platte buik hebben, anders ben je zeker weten een vadsige peer. Er zit namelijk altijd nog meer vet op de benen en kont dan op de buik. (dit is mijn eigen theorie, die geen wetenschappelijke basis kent )
Ik heb gewoon geen kont alleen heupen
Maar goed daar zijn oefeningen voor dus moet niet zeuren
pi_59185001
Geen kont?? Hoe kan dat. Wil je wat van mij? Ik heb over.
pi_59185006
quote:

[..]

die kont is van het sporten denk ik
hij was nooit vreemd maar ook niet echt geweldig of zo.

maar ik snap dat het moeilijker is als je heupen hebt,
dan zie je er sneller breed uit terwijl je dat niet bent.
pi_59185039
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 22:10 schreef -marz- het volgende:
Geen kont?? Hoe kan dat. Wil je wat van mij? Ik heb over.
Graag, hij is echt te plat
pi_59185052
quote:

[..]

En ik heb ook nog een beetje vadsige buik en mijn heupen zijn niet breed genoeg om een peer te zijn, maar daar lijkt het nu wel meer op dan op een appel. 72 cm dunste op taille en 92 max op heup.
En zo leuk is het eigenlijk niet dat je alleen mooi bent van behind
pi_59185085
haha. ik las er al helemaal overheen
m'n broertje noemt me al vanaf dag 1 farfallus lol

ik baal een beetje want m'n weekendje weg gaat niet door tenzij ik morgen ga!
pi_59185121
Haha, nee het is nooit goed genoeg misschien bedoel je dat

Ik heb geen idee wat mijn maten zijn, ik wil het wel graag weten. Iemand enig idee waar ik in godsnaam een meetlint kan kopen? Zeeman, Wibra al gechecked.
pi_59185165
uhm. gewoon stelen bij de praxis/ikea/sportschool
of naaiwinkel
pi_59185172
Stelletje wijven!
pi_59185283
Ikea had ik er 1 "gestolen" (ze zijn gratis) idd, maar die was meteen al kwijt sportschool nog nooit een meetlint gezien, daar hebben ze me alleen gewogen + vetmeting.

Ik heb wel een rolmaat daarmee ben ik 75cm taille en 96cm heup. Jezus dat is dik !!
pi_59185330
In de naaikist van mijn moeder zitten meetlinten dus die heb ik geleend
Taille rond de 70 en borsten rond de 90 en heupen laten we het daar maar niet over hebben
pi_59185334
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 22:19 schreef -marz- het volgende:
Ikea had ik er 1 "gestolen" (ze zijn gratis) idd, maar die was meteen al kwijt sportschool nog nooit een meetlint gezien, daar hebben ze me alleen gewogen + vetmeting.

Ik heb wel een rolmaat daarmee ben ik 75cm taille en 96cm heup. Jezus dat is dik !!
Nee joh, een hoop hier hebben een heup boven de 100!
pi_59185345
mijn heup is 105 of zo
pi_59185359
en m'n taille is 75
pi_59185372
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 22:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
mijn heup is 105 of zo
Dat kan echt niet
Dat is bij mij ook ongeveer maar die van mij zijn echt 10x zo groot
pi_59185391
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 22:22 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dat kan echt niet
Dat is bij mij ook ongeveer maar die van mij zijn echt 10x zo groot
Jawel. Want ik heb billen
pi_59185404
Dat is een meter !
pi_59185426
onee m'n heup is nu 99 cm
maar hij was wel 100 zoveel.
m'n buik is 84 en m'n taille is 75?
pi_59185478
Mijn buik is 97. Dat is dikker dan mijn heup dus nu ben ik niet eens meer een fatsoenlijke peer.

Borst onderwijdte = 77
Borst bovenwijdte = 94

Dat maakt mij een 75C/D

Leuk hoor, meten is weten alleen best koud zo'n rolmaat op je buik
pi_59185488
90-60-90 was toch ideaal werd gezegd?
Dat bereik ik echt nooit... Met de eerste en laatste getalletjes is iig geen winst meer te behalen
Middelste wel maar dik onder de 70 wordt het vast niet.
pi_59185506
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 22:23 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Jawel. Want ik heb billen
Oja dat kan wel helpen inderdaad
pi_59185531
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 22:27 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Dat bereik ik echt nooit... Met de eerste en laatste getalletjes is iig geen winst meer te behalen
Dat haal ik ook nooit
Maar 90-70-100 lijkt er goed genoeg op
pi_59185559
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 22:27 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
ik krijg eerder 60-90-60
dan 90-60-90

maar als je buik/heup ratio 0.7 is
dan is het ook al perfect!
bijv 70 taille en 100 heup
pi_59185578
90 - 60 - 90 moet er heel gek uitzien, als je bedenkt dat ik nu 94 - 74 - 96 heb. Dan moet er nog 10 van die taille af maar dan lijken mijn heupen nog breder :S
pi_59185612
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 22:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

ik krijg eerder 60-90-60
dan 90-60-90

maar als je buik/heup ratio 0.7 is
dan is het ook al perfect!
bijv 70 taille en 100 heup
Klopt ik had die ratio ook ooit eens uitgerekend
pi_59185645
Al dat gepraat over mijn buik, nu ga ik vast naar dromen.
Normaal houd ik hem altijd in en doe alsof hij niet bestaat, dat werkt best goed.
pi_59185666
Borsten: 93
Taille: 71
Heupen: 96.

Ok, confronterend. .
pi_59185693
dat is toch goed??
pi_59185695
Mijn waist-hip-ratio is in elk geval gezond, dat is het belangrijkste
Rennen helpt wel voor strakkere buik, maar moet ik wel tijd voor maken dan.
pi_59185700
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 22:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Borsten: 93
Taille: 71
Heupen: 96.

Ok, confronterend. .
Ik begrijp echt niet hoe jullie al die maten kunnen hebben, ik ben veel dikker dan jullie
pi_59185712
misschien is je meetlint 2 meter lang en hou je het verkeerd om
pi_59185725
Ik snap het ook niet. Ik trek vast mijn rolmaatje te strak aan of wij meten inches ipv cm

Ik ga ook weer proberen te rennen, daarna idd altijd een snoeiharde buik.
pi_59185727
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 22:34 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik begrijp echt niet hoe jullie al die maten kunnen hebben, ik ben veel dikker dan jullie
Dat zijn je botten dan (zeker als je geen ass hebt), dus daar kan je echt niets aan veranderen...
pi_59185748
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 22:35 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
misschien is je meetlint 2 meter lang en hou je het verkeerd om
Zou kunnen, maar ben volgens mij niet zo dom als sommige hier denken
pi_59185767
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 22:35 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Dat zijn je botten dan (zeker als je geen ass hebt), dus daar kan je echt niets aan veranderen...
Het is wel dat mijn botten op die plaatsen uitsteken.....
Maar goed ik ga inderdaad ook weer hardlopen zo snel de gaten in mijn mond weer een beetje dicht zijn
pi_59185779
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 22:36 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Zou kunnen, maar ben volgens mij niet zo dom als sommige hier denken
Het was een geintje
pi_59185801
Ja vroeger zei de juf op de basisschool in het kringgesprek " sommige mensen hebben zware botten, zoals marz bijvoorbeeld" trauma' s heb ik daarvan! Ik was helemaal niet dik maar toen dacht ik meteen dat ik een plompe boerin was ofzo.
pi_59185811
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 22:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Het was een geintje
Vandaar de ' ' ik nam het niet serieus
pi_59185881
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 22:38 schreef -marz- het volgende:
Ja vroeger zei de juf op de basisschool in het kringgesprek " sommige mensen hebben zware botten, zoals marz bijvoorbeeld" trauma' s heb ik daarvan! Ik was helemaal niet dik maar toen dacht ik meteen dat ik een plompe boerin was ofzo.
Ik weeg ook best veel voor hoe ik er uit zie
vergeleken met mensen met het zelfde figuur
maar dat is niet erg want stel ik moet minimaal een bmi van 18 hebben kan ik er veel dunner uitzien dan iemand die lichte botten heeft !
pi_59185971
Ik heb pas een BMI van 18 als ik 59 kg weeg. Dan moet ik 16 kilo afvallen, wat best veel is.

Ik ben wel blij dat ik 1.80m lang ben, anders was ik een dikke prop/rollade achtig iets
pi_59186129
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 22:34 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Misschien zijn ze langer dan jij? Dan lijk je toch dunner als je even breed bent.
* Mini_rulez is 1m59 en weet uit ervaring dat je dan al snel breed bent in verhouding tot je lengte.

Voor een BMI van 18 moet ik 45,5 kilo wegen.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_59186132
ik mag dan nog 10 kilo afvallen
pi_59186224
Hey mensen,

Volgens mij is het niet gezond om een BMI van 18 als streefgewicht te stellen.

Groetjes,
dr. veiligheidsspeldje
pi_59186236
Ow, okay. Sorry!
pi_59186279
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 22:52 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Hey mensen,

Volgens mij is het niet gezond om een BMI van 18 als streefgewicht te stellen.

Groetjes,
dr. veiligheidsspeldje
nee het is geen streefgewicht maar een minimaal gewicht
pi_59186299
Minimaal gewicht, want als je minder weegt besta je niet meer.
pi_59186368
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 22:55 schreef -marz- het volgende:
Minimaal gewicht, want als je minder weegt besta je niet meer.

zodat het nog gezond is
slimmie
pi_59186380
Je hebt helemaal gelijk hoor, ik zou eigenlijk niet onder de 20 willen komen. Het hangt ook maar net af van hoeveel spieren je hebt enzo, dus soms hoef je met een lage BMI niet heel mager te zijn, maar toch.
Dan zie ik toch liever iets minder magere meisjes, die hebben tenminste nog borsten en billen over.
pi_59186463
Ik ga niet zeggen dat ik niet minder wil wegen dan een bepaald gewicht want dan krijgen we daar later ruzie over in dit topic
pi_59186481
bij richting overgewicht heb ik nog steeds geen borsten wel zelfde soort achtige bil achtig
dus denk dat ik gewoon maar mager achtig soort van achtig moet zijn
pi_59186514
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 23:00 schreef -marz- het volgende:
Ik ga niet zeggen dat ik niet minder wil wegen dan een bepaald gewicht want dan krijgen we daar later ruzie over in dit topic
ja zeg het
dan herinner ik je er subtiel aan
en mag je met iemand anders er ruzie over gaan maken
(sorry )
pi_59186569
Is daar echt ruzie over geweest?
Je kunt toch pas weten of een gewicht goed is als je het bereikt hebt?
pi_59186596
Ja maar we bliven allemaal vrouwen he. Altijd wat te zeiken!

3 jaar geleden woog ik nog 62 kg. Dan ga ik richting de lange slungel achtige, wat niet heel charmant is. Maar dan met een plat buikje en een perfecte C cup ipv C/D, dat vond ik wel ok.
pi_59186666
Ik zeg het lekker wel hoor. Een BMI van onder de 20 hoef ik niet en die is voor mij toch niet haalbaar. Met mijn streefgewicht van 55 kilo zit ik nog boven de 21. Maar goed, mocht ik de 55 bereiken en niet tevreden zijn, dan is dat toch mijn zaak.

Een plat buikje en een kleinere cupmaat, dat is inderdaad meer het streven.
pi_59186705
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 23:06 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik zeg het lekker wel hoor. Een BMI van onder de 20 hoef ik niet en die is voor mij toch niet haalbaar. Met mijn streefgewicht van 55 kilo zit ik nog boven de 21. Maar goed, mocht ik de 55 bereiken en niet tevreden zijn, dan is dat toch mijn zaak.

Een plat buikje en een kleinere cupmaat, dat is inderdaad meer het streven.
grappig dat ik met 55 kg eng mager ben en jij gewoon normaal
pi_59186952
Grappig dat ik gewoon dik ben !!!

Haha mini je fotoboek is cool. We hebben dezelfde kleur ogen, zelfde muzieksmaak, filmsmaak, dezelfde winterdepressie, ik heb ook in Utrecht gestudeerd, ik houd ook van psychologie en nerdgrapjes, ben ook een linkse rakker en ik haat Knevel ook (maarja, wie niet).
  vrijdag 6 juni 2008 @ 23:19:40 #295
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59187083
En toen was het topic al bijna wéér vol, in één dag! .
Ik ga pitten iig. Dag mensen .

Oh ja, ik haat Knevel ook .
Niet meer actief op Fok!
pi_59187125
ik heb mij ooit in politiek verdiept
maar toen viel het kabinet echt na een hele korte tijd en had ik er al geen zin meer in
of is het geen politiek (knevel)
pi_59187188
je bent niet dik ?
  vrijdag 6 juni 2008 @ 23:22:58 #298
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59187197
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 23:20 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik heb mij ooit in politiek verdiept
maar toen viel het kabinet echt na een hele korte tijd en had ik er al geen zin meer in
of is het geen politiek (knevel)
Knevel = Andries Knevel van de EO .
Niet meer actief op Fok!
pi_59187215
Ok fallus ik weet weer waarom we je 17 vonden lijken.
pi_59187237
O ik kijk geen tv en al helemaal geen EO
en net niet de laatste post
pi_59187312
*offert zich op*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')